Ford jak funguje plug-in hybrid

Ford vysvětluje rozdíl mezi hybridy, auty do zásuvky a elektromobily

to mají jednoduché – stačí jim vysvětlit zákazníkům co je to E-REV neboi plug-n hybrid. A pak jim vnutit svůj . Ještě jednodušší práci má , který nabízí čistý elektromobil . Jenže Ford už dnes nabízí hybridy jako , brzy chce nabídnout a také . A tyhle pojmy je třeba potenciálním zákazníkům vysvělit.   

Toyota Prius plug-in hybrid – spotřeba 2,7 l/100 km

Robert Llewellyn alias je tu s dalším dílem svého pořadu Fully Charged. Tentokrát si vzal do parády testovací kousek . Ujel s ním celkem téměř 500 km – po dálnici, ve městě i mimo město. Průměrná se mu pak vyšplhala na úctyhodných 2,7 l/100 km s tím, že s autem zacházel jako s kterýmkoliv jiným. S jedinou výjimkou – 4x dobíjení .   

elektromobily - zástrčka - konektor - standard - dobíjení - stanice

Evropa vymýšlí vlastní standard konektorů pro elektrická auta

Když na začátku 90. let přicházela první renesance do , byly to pionýrské časy. nepoužíval stejný dobíjecí konektor jako elektrická , a tak dobíjecí stanice musely mít několik různých zástrček. Automobilky se za tu dobu (ne)poučily, a tak se v aktuálně uchytil standard dobíjecího konektoru SAE J1772. V se mezitím dali dohromady , a a společně chtějí prosadit vlastní věc.