General Motors to mají jednoduché – stačí jim vysvětlit zákazníkům co je to E-REV neboi plug-n hybrid. A pak jim vnutit svůj Chevrolet Volt. Ještě jednodušší práci má Nissan, který nabízí čistý elektromobil Nissan Leaf. Jenže Ford už dnes nabízí hybridy jako Ford Fusion, brzy chce nabídnout elektromobily a také plug-in hybridy. A tyhle pojmy je třeba potenciálním zákazníkům vysvělit.
Zatímco návštěvníci našeho magazínu jsou obvykle dobře informovaní a mají přehled o tom co pojmy jako hybrid, plug-in hybrid a elektromobil znamenají, masa běžných spotřebitelů, kteří jsou klíčoví pro další rozvoj alternativních pohonů, v tom má často pořádný maglajz. Tomu se Ford rozhodl učinit přítrž a své zákazníky si vzdělat. Spouští proto novou stránku www.fordvehicles.com/technology/electric/.
Tam nabízí lidem přehledně základní informace o tom, jak jednotlivé typy automobilů fungují. Cílem není hodnotit zda jsou lepší hybridy, elektromobily nebo plug-in hybridy, ale dát zákazníkům možnost rozhodnout se co bude právě pro ně nejlepší volbou.
Ford Transit Connect Electric – elektrická dodávka v Evropě za rok
„Vzdělávání zákazníků v oblasti elektrických aut bude klíčové při uspokojování jejich potřeb v okamžiku kdy se budou rozhodovat zda koupit hybrid, auto do zásuvky nebo čisté elektroauto,“ komentuje novinku Nancy Gioia, šéfka glogální elektrifikace u automobilky Ford.