Fiat Qubo

Test: Fiat Qubo Natural Power na CNG jezdí za kačku

Vzrůstající zájem o vozy kategorie MPV a zároveň nároky na nízké provozní náklady motivovaly automobilku Fiat k představení zajímavé alternativy. Tradiční evropský výrobce aut na plyn sáhl po prověřené dodávce Fiat Fiorino, trochu ji poupravil a pod názvem Qubo začal v tichosti prodávat za rozumný peníz, mimo jiné právě s pohonem na stlačený zemní plyn. Jak si plynové „kubíčko“ vedlo v našem redakčním testu?  

Citroen C4 e-HDi

Test: mikrohybridní Citroen C4 e-HDi za pět litrů

Příchod v pořadí druhé generace „“ neunikl snad nikomu. České silnice jsou již delší dobu lemovány billboardy propagující tuto letošní novinku, která na potenciální zákazníky útočí přijatelnou cenou a atraktivní designem. V redakčním testu jsme se podívali pod kapotu trochu exotičtějšímu modelu s technologií e-HDi, jenž chce navíc zapůsobit nízkou spotřebou.  

Fiat Punto Evo Natural Power

Test: Fiat Punto Evo Natural Power

Je to již více než půl roku, co jsme si z půjčovny vozidel na stlačený zemní plyn odvezli Fiat Multipla k několikadennímu testování. Nyní jsme celý pokus zopakovali s dalším modelem italské automobilky. Splní Fiat Punto Evo s pohonem na CNG naše očekávání? A dostojí heslům z oficiálního webu jako „nabízí skutečně špičkový výkon“ a „maximální dojezd nemá konkurenta“?  

BMW 7 ActiveHybrid

Test BMW 7 ActiveHybrid – dravá ekolimuzína

Přijet – nepřijet, obutá – neobutá a přinést dar – nedar. Princezna si ve známé pohádce nakonec poradila. Mnichovští inženýři byli při vývoji BMW 7 ActiveHybrid postaveni před podobné zdánlivě neslučitelné problémy. Luxusní limuzína a dravý sporťák? Přes dvě tuny živé váhy a zrychlení jako Porsche 911 Carrera? Výkon 465 koní a kombinovaná spotřeba 9,4 l? Jde to!  

Honda CR-Z

Test: Honda CR-Z – hybrid pro zábavu

Pokud usilujete o co nejnižší náklady na palivo, pak raději ani nečtěte dál. Historicky první hybridní model s manuální převodovkou totiž přistupuje ke kombinovanému pohonu úplně jinak, než tomu bylo doposud zvykem. A pravdou je, že své fanoušky si jistě najde. Především mezi lidmi, kteří na sebe rádi upozorňují. S Hondou CR-Z se po sedmi stech kilometrech loučilo opravdu obtížně.