TÉMA:

emise


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Volkswagen otvírá v Hannoveru nové centrum pro měření emisí užitkových vozů

Volkswagen zahájil provoz nového centra pro měření emisí ve výrobním závodě v Hannoveru. Zařízení s plochou 1000 m2, jehož výstavba trvala pouhých deset měsíců, má dvě zkušební stanoviště, na nichž budou vozidla testována v souladu s metodikou WLTP.   Do nového zařízení v areálu hannoverského výrobního závodu bylo investováno šest milionů eur. Dvě zkušební stanoviště pro testování vozidel podle nové metodiky WLTP. 15 zaměstnanců bude pracovat ve dvousměnném provozu.

20 let odsíření: Emise popílku a oxidu siřičitého klesly u elektráren ČEZ o více než 90 %

Od konce roku 1998 akciová společnost ČEZ provozuje pouze takové elektrárny, které splňují přísné emisní limity zákona na ochranu ovzduší.   Nerychlejší ekologizace v Evropě stála 111 miliard korun

Stav ovzduší v Česku se zhoršuje, loni kvůli němu předčasně zemřelo 5700 lidí

Bez ekonomické motivace a limitů se smogu nezbavíme, tvrdí Hnutí Duha v nejnovější tiskové zprávě. Znečištění ovzduší podle ní loni zasáhlo více lidí než předloni, 5700 předčasně zemřelo.   Česká republika dosáhla jen 11% podílu ve výrobě obnovitelných zdrojů energie a rozvoj nadále stagnuje. Podobně recyklace komunálních je na úrovni 38 %, stále převažuje skládkování. V obou těchto důležitých oblastech hluboko zaostáváme za západní Evropou.

Šéf Volkswagenu vyhrožuje koncem automobilového průmyslu v Evropě a ztrátami pracovních míst - kvůli emisním normám

Německý list Süddeutsche Zeitung aktuálně vyzpovídal Herberta Diesse ohledně plánované transformace automobilového průmyslu v Evropě.   auto Herbert Diess Volkswagen

Obnovitelné zdroje energie rostou, ale emise také. Pomůže jaderná energetika?

Do roku 2050 budou obnovitelné zdroje a jaderné elektrárny pokrývat polovinu globálních energetických potřeb. Klimatické cíle lidstva jsou přesto ohroženy.   Obnovitelné zdroje a jaderné elektrárny - dokonalá kombinace?

Naše hybridy jezdí ve městě skoro bez emisí, tvrdí Toyota

Hybridy Toyota nevypouštějí až v 87 % doby jízdy ve městech a příměstských částech vůbec žádné emise. Ukázal to nezávislý test vozu v reálném provozu v okolí Paříže, který provedli experti pařížské Polytechnické university letos v červenci.   Hybridní vozy jsou podle výsledků testování mnohem šetrnější k životnímu prostředí proti automobilům s konvenčním benzinovým nebo dieselovým motorem. Překvapení!

V Česku žaluje Volkswagen kvůli kauze dieselgate už 2500 lidí

Společnost Safe Diesel rozšiřuje hromadnou žalobu proti koncernu Volkswagen. Žalovaná částka dosáhne 550 000 000 Kč.   auto výfuk diesel

Emise v Evropě rostou - mohou za to SUV a uvadající zájem o diesely

Rok 2017 byl výjimečný, pokud jde o průměrné emise CO2 nových automobilů v Evropě. Poprvé za 10 let jejich hodnota podle výzkumu Jato Dynamics vzrostla a činila 118,1g/km, tedy o 0,3 g více než v roce 2016.   Toyota Prius Plug-in Hybrid

Volkswagen nabízí u svých značek výhodné ceny filtrů pevných částic DPF

Volkswagen, Seat i Audi prodlužují výhodnou nabídku filtrů pevných částic pro vozidla se vznětovým motorem.   Filtr pevných částic je zásadní součástí výfukové soustavy vozidel, poháněných vznětovými motory. Pevné částice (PM) vznikají spalováním nafty a emisní normy stanovují přísné limity pro jejich obsah ve výfukových plynech vznětových motorů, protože se jedná o látky s karcinogenními účinky.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupBUS2BUSAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol