Štítek: autosalon
Toyota NS4 plug-in hybrid na autosalonu v Buenos Aires
Koncept plug-in hybridu Toyota NS4 se poprvé světu představil na autosalonu v Detroitu v lednu 2012. Toyota vůz prezentovala jako nový globální vůz pro rok 2015. Teď se auto znovu objevilo na autosalonu v Buenos Aires. Značí to snad připravované uvedení na trh?
Autosalon Šanghaj: Peugeot představil Onyx i vzduchové hybridy
Peugeot na autosalonu v Šanghaji na svém stánku o ploše 1525 m2 vystavil 16 aut. Současně uvedl nejmodernější a za své působení v Číně nejbohatší nabídku. Zahrnula kompletní řadu vozů, speciální sérii Roland Garros, koncepční vůz Onyx a technologické know-how zastoupené pohonem Hybrid Air.
Autosalon Ženeva 2013: Toyota ukáže koncept i-ROAD
Portfolio automobilky Toyota na letošním ženevském autosalonu ukazuje na pokračující úspěchy filozofie „vždy vyrábět lepší auta“. Firma představí vše od plně hybridních vozů přes sportovní auta a uvedení čtvrté generace průkopnického modelu SUV, až po nahlédnutí do budoucnosti osobní mobility ve městech skrze koncept i-ROAD.
Autosalon Sydney 2012: Lexus LF-LC Blue
Automobilka Lexus na australském mezinárodním autosalonu v Sydney odhalila svůj senzační koncept LF-LC Blue. Druhá verze konceptu LF-LC, jenž se letos poprvé představil na mezinárodním autosalonu v Detroitu, je zahalena do pláště v jedinečném opálově modrém zbarvení.
Autosalon Brno 2011: Škoda Auto představila Vision D
Uplynulý víkend patřilo brněnské výstaviště každoročnímu autosalonu. Opět o něco menší a chudší akce ale přeci jen měla co nabídnout: Škoda Auto představila v české premiéře koncept Vision D. Peugeot ukázal závodní elektromobil EX1 a především diesel-hybrid Peugeot 3008 Hybrid4.
Autosalon Soul: Hyundai představil své auto na vodík
Autosalon v Soulu v Jižní Koreji je zásadní událostí především pro asijské automobilky. Domácí Hyundai se samozřejmě snaží blýsknout jak se dá. Představil své auto na vodík – Blue2.
Alternativy na Autoshow Praha 2010
16. ročník pražského autosalonu otevřel své brány. Jako již tradičně se jedná o podnik spíše regionálního rozsahu, ale i tak návštěva za tu stokorunu stojí (zlevněné vstupné – 60 Kč, rodinné – 200 Kč). Mimo krásných hostesek a tradičních konvenčních automobilů (např. nová generace Škody Octavia Tour) lze na veletrhu nalézt dvě nadějné alternativy.