Peugeot na autosalonu v Šanghaji na svém stánku o ploše 1525 m2 vystavil 16 aut. Současně uvedl nejmodernější a za své působení v Číně nejbohatší nabídku. Zahrnula kompletní řadu vozů, speciální sérii Roland Garros, koncepční vůz Onyx a technologické know-how zastoupené pohonem Hybrid Air.
foto: Peugeot
Šanghajský autosalon proběhl v době, kdy je obchodní dynamika značky Peugeot v Číně obzvlášť silná. V průběhu prvního čtvrtletí roku 2013 Peugeot prodal více než 72 000 vozů, což oproti prvnímu čtvrtletí roku 2012 představuje nárůst o 31 %, přičemž celkový čínský trh ve stejném období vzrostl o 18 %. Pro značku to tedy znamená nový historický rekord prodejů v Číně.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
TEST: elektromobil Peugeot iOn – měsíc v zimě
Nabídka podpořená strategií „e-power“
Díky modelům 308 sedan, 408, 508 a 3008 (na trhu od ledna 2013) má dnes Peugeot nejmodernější a nejbohatší nabídku, jakou kdy v Číně měl.
Tuto moderní řadu vozů vyráběných v Číně doplňují importované vozy, které se také na tamním trhu setkávají se stále větším ohlasem. Jejich prodej se do počátku roku ztrojnásobil, největší úspěch zaznamenávají vozy Peugeot 4008 a kupé RCZ.
Na konci roku doplní nabídku Peugeot ve velmi strategickém segmentu M, který představuje více než 50 % čínského trhu, nový Peugeot 301, jenž se představuje v předpremiéře na šanghajském autosalonu. V Číně posiluje nabídku strategie „e-power“, která byla spuštěna v loňském roce.
„E-power“ znamená kompletní modernizaci motorů. Na trh se dostal nový motor 1.6 CVVT a pochopitelně nový motor 1.6 THP o výkonu 160 k, který je ve své kategorii uznávaný jako nejlepší motor na světě. V nejbližší době doplní nabídku určenou pro čínské zákazníky další nové motory 1.2 THP, 1.8 CVVT a 1.8 THP.
Značka Peugeot nabízí také zcela novou technologickou novinku, pohon HYbrid Air, řešení využívající benzín a stlačený vzduch. Tato technologie určená pro co nejširší veřejnost je jednoduchá a odolná a pro značku znamená další významný krok k dosažení spotřeby 2 l / 100 km a emisí 49 g CO2 / km.
Všechny vozy představované na šanghajském autosalonu tvoří základ obchodní nabídky značky a přispívají k trvalému rozvoji sítě, která bude do konce roku zahrnovat 400 koncesionářů pokrývajících 80 % čínského území.
Onyx: inspirace, sen na dosah Číny
Tento „super-car“ využívající inovativním způsobem materiály v jejich ryzí podobě, je dílem automobilových nadšenců, kteří svou inspiraci čerpali ze světa profesionálních soutěží. Onyx s motorem V8 uloženým vzadu uprostřed přenese své obdivovatele do světa špičkových výkonů, plně ovládaných z kokpitu pilota.
Zaujetí pro inovace se v průběhu 202leté historie značky Peugeot, jednoho z nejstarších výrobců automobilů, nikdy nevytratilo. Vybroušená silueta zapůsobí intenzivním dojmem od prvního okamžiku. Přiléhavá karoserie provokuje kontrastem barev a materiálů. Mistrně opracované blatníky a dveře jsou vyrobeny z jednoho plátu čisté mědi.
Kov vyleštěný jako zrcadlo zůstává bez jakékoliv povrchové ochrany. S postupem času se tedy bude měnit a získávat patinu. Ostatní díly karoserie jsou z karbonu a jsou matně černě lakované.