Mahindra je původně indický, dnes nadnárodní průmyslový konglomerát. Patří k největším výrobcům aut v Indii a je největším prodejcem traktorů na světě. Na autosalonu v Novém Dillí aktuálně firma představila elektromobil Mahindra Halo EV.
foto: Mahindra
Nemusíte znát koncern Mahindra, ale kdo sleduje dění kolem Formule E, možná si vybaví jméno „Mahindra Racing“. Mahindra je totiž jedním z aktivně se účastnících týmů prvního ročníku závodů elektrických formulí.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Indové prodávají nejlevnější elektromobil na světě: 212 500 Kč
Bezpečnost elektromobilů? V Británii zemřela při nehodě přední vědkyně
Elektrická formule byla pochopitelně na autosalonu v Novém Dillí k vidění také. Nebylo ale na ní – pro našince – nic zajímavého, protože jde o stejnou Spark-Renault SRT_01E, která už byla dříve odhalena a se kterou soutěží všechny týmy.
ZAJÍMAVOST: Koncernu Mahindra patří také značka Reva, která vyrábí známý malý elektrický vozík jménem G-Wiz. Také Halo EV by mohlo nakonec nést značku Reva.
Mnohem zajímavější bylo představení elektrického sporťáku Halo EV přímo od Mahindry. Plně elektrický sportovní vůz pro „každodenní ježdění“ údajně nabídne zrychlení z 0 na 100 km/h během osmi vteřin, max. rychlost 160 km/h a dojezd 200 km na jedno nabití.
Závoďák vypadá trochu
Závoďák vypadá trochu jak ten traktor. Jinak ale OK. Akorát cena by mě zajímala. Dostat to sem bez DPH a cla a bylo by to asi i dostupný…
Konkurence k
Konkurence k Tesle:
http://www.mercedes-benz.cz/content/czechia/mpc/mpc_czechia_website/czng/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/cls-class/_c218/facts_/amgmodels/CLS_63.html
Zrychleni 0-100 za 4,4 s. Delka 5 metru, vaha cca 2 tuny.
Ale cena hodne pres 3,5 mil. Kc.
Ma to cenu ukazovat?
Zavodak s dojezdem 200 km?
Zavodak s dojezdem 200 km? Realny bude stejne kolem 130…ma to cenu ukazovat?
Dojezd BMW i3 se má lišit
Dojezd BMW i3 se má lišit od 130 do 160 kilometrů a cena 900000 kč. Má to cenu ukazovat? 😀
Jemože Etalon je Tesla,
Jemože Etalon je Tesla, proto se taky BMW „každý směje“ když to porovnávají. Takže ano nemá to cenu ukazoivat, je to jeden z monoha co neumí (jako BMW, které to musela postavit Tesla :D).
Je to stejné jako když číňané tavili na každém dvoře ocel, bylo to zajímavé, hodně se o tom psalo, ale jinak to bylo na…
P.S. Snaha musí být dotáhnout se na lídra trhu ne na ty poslední
Indové jedou, to se mi
Indové jedou, to se mi líbí 🙂