Opel Ampera - dva dny s plug-in hybridemTEST
Opel Ampera - dva dny s plug-in hybridem
Kavárna na elektrických kolechKOLO
Kavárna na elektrických kolech
Jak se vyrábí Nissan LeafVIDEO
Jak se vyrábí Nissan Leaf
Výroba Chevroletu Volt přerušenaAUTO
Výroba Chevroletu Volt přerušena

Výroba nové Škoda Octavia zahájena

redakce - 17 Prosinec 2012

dnes v oficiálně zahájila sériovou výrobu nového modelu Škoda Octavia. Od konce ledna 2013 bude mít nový model svou prodejní premiéru v prvních evropských zemích. se v roce 2013 bude prodávat také s pohonem na (stlačený zemní plyn).auto výroba Škoda Octavia 3. generace Škoda Auto Mladá Boleslav

Hlavní závod největší české automobilky v Mladé Boleslavi prochází, v souvislosti se zavedením výroby třetí generace modelu ŠKODA Octavia, jednou z historicky nejrozsáhlejších modernizací a významným rozšířením.
foto: Škoda Auto

„Octavia je srdcem značky Škoda,“ říká předseda představenstva společnosti Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Náš tým s umem a vášní vyvinul nejlepší Octavii všech dob. Tento vůz je v každém ohledu třídou samou pro sebe. Zahájení sériové výroby v našem hlavním výrobním závodě je tak velkolepým momentem.“

Jako hlavní pilíř Růstové strategie Škoda má nová Škoda Octavia navázat na úspěchy svých předchůdců a dále posílit pozici značky na mezinárodních trzích.

Kvůli výrobě třetí generace modelu Škoda Octavia zahájila největší česká Automobilka jeden z historicky nejrozsáhlejších projektů modernizace a rozšíření hlavního závodu v Mladé Boleslavi.

Hlavním cílem těchto opatření bylo rozšíření výrobní linky pro modely Octavia a Rapid, jejíž kapacita postupně narůstá z 800 na 1.200 vozů denně.

Vedle nové generace vozu Škoda Octavia a Škoda Rapid vyrábí Automobilka v Mladé Boleslavi také model Škoda Fabia.

„Zahájení výroby vozu Škoda Octavia je po startu modelu Škoda Rapid v srpnu už druhým letošním velkým náběhem v našem hlavním závodě,“ zdůraznil Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast výroby a logistiky.

„Náš celý tým, zejména výroba, plánování, nářaďovna a logistika, tento obrovský projekt úspěšně zvládl, a to se současně běžící výrobou dalších modelů v závodě.“

Před zahájením výroby nového modelu Škoda Octavia byla realizována celá řada opatření. V rámci rozšiřování výrobních kapacit byla zprovozněna nová svařovna a plně automatické lakování vnitřku karoserie.

Na počátku roku 2013 pak automobilka v Mladé Boleslavi uvede do provozu moderní a ekologickou lisovací linku.

S novou generací vozu Škoda Octavia odstartuje česká automobilka další etapu největší modelové ofenzívy v dějinách podniku. Do roku 2015 představí Škoda v průměru každých šest měsíců nový nebo přepracovaný model.

Tímto chce automobilka Škoda Auto důsledně pokračovat v nastoleném růstovém kurzu. Cílem je zvýšit celosvětový počet prodaných vozů minimálně na 1,5 milionu ročně. Nová Škoda Octavia je nosným pilířem této strategie.

Třetí generace má navázat na úspěšnou historii řady Škoda Octavia. Octavia je zdaleka nejprodávanější model české Automobilky. V prvních jedenácti měsících roku 2012 činil podíl modelu Octavia na celosvětových prodejích zhruba 44 procent.

Škoda Octavia symbolizuje, jako žádný jiný vůz, úspěšnou historii značky v uplynulých dvou desetiletích.

Představením tohoto modelu v roce 1996 byl zahájen opětovný vzestup společnosti do pozice globální automobilky, zastoupené na více než 100 trzích světa. Od roku 1996 bylo zákazníkům dodáno více než 3,7 milionu Octavií.

Nová Škoda Octavia v porovnání se svou předchůdkyní poporostla téměř ve všech dimenzích. Model je skutečným zázrakem prostornosti a nabízí prostor, obvyklý u vozů, umístěných o segment výše.

Vůz je delší a širší než jeho předchůdce a má také delší rozvor. Největší prostor nad hlavou a pro nohy cestujících na zadních sedadlech a největší zavazadlový prostor ve své třídě o objemu 590 litrů nabízí dostatek místa pro cestující i jejich zavazadla.

Nová Škoda Octavia je vybavená řadou moderních bezpečnostních, komfortních a infotainmentových systémů, které jsou běžně vyhrazeny pro vozy vyšších segmentů. Přesto je třetí generace v porovnání se svou předchůdkyní až o 102 kg lehčí.

Tento fakt, současně s novou generací nejmodernějších motorů TSI a TDI, umožňuje dosáhnout výborných hodnot spotřeby paliva a emisí. Vůz se navíc vyznačuje také řadou „Simply Clever“ řešení. Díky velkým pátým dveřím spojuje eleganci sedanu a praktické výhody karoserie kombi.

Paleta motorů nabízí zákazníkům širokou možnost volby – od mimořádně šetrné verze GreenLine se spotřebou 3,4 litru nafty a emisemi CO2 ve výši 89 g/km až po vrcholnou motorizaci o výkonu 132 kW a v budoucnu i verzi s pohonem všech kol a sportovní provedení Škoda Octavia RS.

tisková zpráva
 

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

TrendPark elektromobil Nissan Leaf

zajímavé články