TÉMA:

auto na vodík


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Vodíkové auto Hyundai Nexo má rekord v dojezdu: 778 km na jedno plnění

Vzduchoplavec Bertrand Piccard ujel s vozem Hyundai Nexo 778 km napříč Francií, čímž stanovil nový světový rekord ve vzdálenosti překonané na jednu nádrž paliva s vozidlem poháněným vodíkem.   Účelem jízdy byla propagace vodíkové technologie jako vysokovýkonného řešení pro budoucí mobilitu<br />

Nejen elektromobily od ledna 2020 bez dálniční známky

Řidiči elektromobilů, plug-in hybridů a vodíkových vozidel již od 1.1.2020 nemusí vylepovat dálniční známky.   auto dálniční známka 2020 Česká republika

Nová Toyota Mirai přichází na evropský trh, Německo zdvojnásobuje vodíkovou infrastrukturu

Vodíková Toyota Mirai druhé generace bude mít v roce 2020 premiéru na japonském, evropském a americkém trhu.   auto na vodík Toyota Mirai

Hyundai uskuteční investice do dalších společností z vodíkového odvětví

Hyundai investuje do společností Impact Coatings, H2Pro a GRZ Technologies, specializovaných na palivové články, výrobu vodíku a technologie uchovávání vodíku.   Investice do budování infrastruktury a efektivní výroby elektromobilů s palivovými články má upevnit vedoucí postavení společnosti Hyundai v oblasti vodíkového pohonu

Hyundai má vodíkovou vizi do roku 2030, představil vodíkový tahač i mrazírenský vůz

Hyundai představil na severoamerickém veletrhu užitkových vozidel NACV dvě nové studie – vodíkový truck HDC-6 NEPTUNE Concept a mrazírenský návěs HT Nitro ThermoTech.   Oba koncepty jsou ukázkou produktů strategického plánu Fuel Cell Electric Vehicle (FCEV) 2030 Vision, zaměřeného na široké využití techniky palivových článků na vodík.

Hyundai představil studii HDC-6 NEPTUNE, vodíkové nákladní auto

Hyundai zveřejnil první skici studie HDC-6 NEPTUNE, konceptu elektricky poháněného nákladního vozidla s palivovými články na vodík.   HDC-6 NEPTUNE společnosti Hyundai ztělesňuje její vizi techniky a designu elektricky poháněného nákladního vozidla s palivovými články a nulovými emisemi

Investice do vodíku rostou. Cílem je dramaticky snížit cenu

Investice do vodíkových technologií v posledních letech rostou. V loňském roce dosáhly v Evropě rekordní výše téměř 22 miliard korun a dál se zvyšují.   auto na vodík Hyundai Nexo

H2.City Gold: první vodíkový autobus s technologií palivových článků od Toyoty

Toyota dodala a nainstalovala první sadu palivových článků do nového městského autobusu H2.City Gold firmy CaetanoBus SA. Dopravní prostředek se představil ve světové premiéře na výstavě Busworld 2019 v Bruselu.   Toyota v souladu se svojí vizí bezuhlíkové společnosti – definované ve strategickém plánu Toyota 2050 Environmental Challenge – prosazuje využití technologie vodíkových palivových článků i mimo oblast osobních automobilů, tedy např. v těžkých nákladních vozidlech, menších dodávkových automobilech, vysokozdvižných vozících a autobusech.

Jak si vedlo vodíkové auto Hyundai Nexo v crash testech? Výsledky vás překvapí

Model Hyundai Nexo je prvním sériově vyráběným autem na vodík s palivovými články, který absolvoval nárazové zkoušky IIHS v USA.   Auto na vodík Hyundai Nexo v nárazovém testu


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol