Nahá kráska - elektro motorka Mission RMOTORKY
Nahá kráska - elektro motorka Mission R
Jednokolka SBU jezdí na elektřinuJEDNOKOLKA
Jednokolka SBU jezdí na elektřinu
O auto na vodík je v Japonsku zájemVODÍK
O auto na vodík je v Japonsku zájem
Recyklovaný olej pro vaše autoMOTOR
Recyklovaný olej pro vaše auto

Šéf Daimleru: vývoj auta Apple jde velmi dobře

Jan Horčík - 09 Únor 2016

Evropské automobilky si konečně začínají uvědomovat, že z Křemíkového údolí se na ně chystá pořádná smršť. Řekl to nedávno šéf Volkswagenu a souběžně zpytoval svědomí i Dieter Zetsche, šéf Daimleru.auto elektromobil Mercedes-Benz B ED

Elektromobil Mercedes-Benz B ED
foto: Mercedes-Benz

Elon Musk, šéf automobilky Tesla Motors, nedávno v rozhovoru řekl, že vývoj elektromobilu Apple je "veřejným tajemstvím". Dieter Zetsche, šéf Daimleru, se nedávno v Křemíkovém pdolí setkal se zástupci asi 70 tamních společností.

Ze setkání odjížděl mírně řečeno rozčarován. Pro noviny Welt am Sonntag řekl doslova:

"Náš dojem je takový, že tyto společnosti dokážou a vědí více, než jsem předtím předpokládali."

Prohlášení takového kalibru od šéfa jedné z největších evropských automobilek nemá daleko k panickému mávání rukama a pobíhání ode zdi ke zdi.

"Zároveň oni mají k námi dosaženým výsledkům větší respekt, než jsme mysleli," dodal, aby tíhu svého prohlášení zmírnil.

Dieter Zetsche dále řekl, že vývoj elektrického auta Apple známého jako "Project Titan" jde velmi dobře. Apple nedávno uspíšil své snahy tak, aby auto bylo na trhu už v roce 2019.

V Křemíkovém údolí se dnes rodí ty nejmodernější technologie automobilového průmyslu. Tesla se svými elektromobily Tesla Model S a Tesla Model X předběhla ostatní o několik generací.

Nyní se na stejný vlak snaží naskočit právě Apple, Google či Faraday Future. Evropské automobilky zachycují trend elektrifikace a digitalizace vozidel teprve nyní a podle šéfů Volkswagenu i Daimleru spíš dohánějí než aby udávaly trend.

 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla im ukázala ako sa robia poriadne mašiny. Do rozbehnutého vlaku sa im bude ťažko naskakovať. Kým tie svoje "futuristické" prototypy dostanú do predaja, tak Tesla už zasa bude niekde inde. Tak im treba blbečkom! Teraz sa ukázalo, že celé roky robili všetko pre to aby boli elektromobily nepoužitelné pre bežný život a o dizajne nehovoriac, napr. "nadherný" leaf...
Teslu s vývojom dobehnú iba vtedy, keby im išla oproti :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ad. Leaf. Design je subjektivní záležitost. Mě se třeba Leaf líbí a s ohledem na ostatní Nissany si nemyslím, že jde o sabotáž. Co by pak musel být "Joke"? ;-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

u nás sa hovorí "proti gustu žiadny dišputát" Ak sa vám design toho autíčka páči, tak to je samozrejme váš názor a rešpektujem to. Iba ma napadá v tejto súvislosti, že čo je na tom aute za 30 000€...!? Keď nedávno Nissan priznal, že nové akumulátory stoja 5000 !!! ...a nezabudli dodať, že na každú batériu "doplácajú"
VW city stromer od pana Dvořáka je určite hodnotnejšie auto aj keď má už 20 rokov ale dojazd má dvojnásobný, takže podla mňa vyhodené peniaze. Môj názor :)))

Tak na druhou stranu se alespoň někdo chytnul za nos (nebo to aspoň veřejně prohlašuje) a hodlá s tím něco začít dělat(nebo to aspoň veřejně prohlašuje). Na rozdíl třeba od Nissanu, který je podle všeho skálopevně rozhodnutý škodit elektromobilitě tak dlouho jak jen to bude možné.

Plány ohledně elektromobility podle VW do budoucna dávají smysl a parametry infrastruktury i vozů jsou to nejlepší co zatím bylo ohlášeno. Otázka dne zní jestli to jsou konečně ochotni splnit v ohlášeném termínu, tedy 2018-2019.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na ohlašování úžasných novinek mají ve VW speciální oddělení, které je větśí než oddělení vývojové. Proto jsou jejich ohlášení ta nejlepší na světě.

trefa, pobavilo :D

Z mého pohledu ty koncové světla vlaku a následné vrásky nejsou ani náhodou od Tesly, ale s největší pravděpodobností právě od Apple. Ono o techniku v elektromobilitě jde až v poslední řadě. Tady jde o to, že Apple má opravdu dost zdrojů a zkušeností v obchodu i plánování výroby, že nejenom může chtít, ale také má zdroje na zaplavení trhu elektrických vozidel a tak značně zatopit zaběhlým automobilkám. Na takové zdroje nedokáže Tesla pomyslet ani v roce 2020.

Obrázek uživatele ozana

Apple, ti už hoodně dlouho nic nevyráběli a jen zadávali výrobu někomu jinému... zkušenosti s výrobou a jejím řízením mají nulové.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 45 tisíc km.

Tak právě tak jsem to myslel, že si umí dupnout a sedřít dodavatele z kůže a přesto o ně nemají nouzi.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ještě kdyby zdanění ropy ve výši 10,25 dolaru za barel prošlo by bylo supr ;)

investicniweb.cz/zpravy-z-trhu/2016/2/9/obama-predstavil-navrh-rozpoctu-pro-pristi-rok/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

fakjů germánium ajlav křemík !! :))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

noojoo €jrošolich umělé zaměstnanosti, přeplácení armády managérů a natahování spalováků stylem útlum jakýkoli ohrožující technologie. Jednou to rupnout muselo ;)

Obrázek uživatele PaRi

A jéje, někomu právě zazvonil budík.

Jak tenkrát v hotelu: "Haló, tady hotelová služba, objednal jste si buzení na 7:00. Takže šup šup z postele, je půl osmé!"

meli cas, prachy a meli lidi, lidi jim zdrhli do kremikoveho udoli, cas jim dosel a prachu jiz take mnoho nemaj, protoze si zvykli ze jim na to davala Nemecka vlada a oni je proste utraceli za blbosti a dalsi jim davat nechce protoze za tech X let predvedli jednu "sragoru" za druhou s dojezdem okolo 100km a nulovou sit pro nabijeni, pritom Tesla s mensim obnosem postavila model S s dojezdem nad 350km a zacala budovat sit Superchageru

dneska se v podobne cenove relaci prodava vice Tesel S, nez BMW 7, Audi 8 nebo Mercedeseu S, a ted si vemte ze by byli dnes na vyber EV v podobe Audi 8 EV, Panamera EV, BMW 7 EV nebo Mercedes S EV za 2-3 miliony, Tesla by to rozhodne tak snadne nemela

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a kde by si ich dobijali ? tiez v SC ? :)

vsechny ty 3 automobilky meli a maji kazda samostatne dostatek prostredku aby vybudovali klidne 10x vetsi sit podobnych rychlonabijecich stojanu

A proc by to delali, kdyz nemaji produkt, ktery by to potreboval? Benzinove pumpy se taky nestavely, dokud auto bylo pro nadsence (jak tu nekdo psal, palivo se kupovalo v lekarne).

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. I když je to Tesla fanatik.
Čtení pro Cipísek D, jenja, Kuk,...: argumetační klamy

ty budes asi "hodne" inteligentni vid? precti si na co reagujes, a prosimte precti si to od prvniho postu tohohle stromu diskuze, nebudes pak psat blbosti jako ted ;)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic Kariéra EVC Group Půjčte si elektromobil Nissan Leaf!

zajímavé články