Norové se zbláznili do elektromobilů Tesla Model S. A my se jim nedivíme. Nejvyspělejší elektromobil dneška by totiž chtěl každý. Podívejte se spolu s námi jaká je cena, dojezd a další specifikace Tesla Model S.
foto: Tesla Motors
Cena Tesla Model S: €69 400 *
(v přepočtu 1,87 milionu korun)
* Tato cena platí pro nejnižší verzi elektromobilu Tesla Model S s 70 kWh baterií a dojezdem 455 km (dle NEDC). Verze s 90kWh baterií, pohonem všech čtyř kol a dojezdem 557 km (NEDC) stojí €85 900 (v přepočtu 2,3 mil.). Nejvyšší verze Model S P90D stojí od $104 300, v přepočtu 2,75 milionu korun. Nabízí dojezd 509 km. Vždy jde o ceny bez DPH.
Dojezd 557 km *
(dle evropského měřícího standardu NEDC, platí pro „D“ verzi s 90kWh baterií)
Web: www.teslamotors.com/models
Testy Tesla Model S
Specifikace
Typ pohonu: elektromobil
Motor: vzadu, indukční třífázový 416 koní (je možné doplnit o druhý motor vpředu ve verzi „D“)
Celkový výkon: až 691 koní v případě P90D
Rozměry (d,š,v): 4976 mm, 1963 mm, 1435 mm
Hmotnost: 2108 kg
Max. rychlost: až 250 km/h (P90D)
Zrychlení (0-100 km/h): 3,2 vteřiny
Dobíjení: palubní 11 kW (48 A/3×16 A), příplatkově 16,5 kW (72 A)
Rychlonabíjení: Supercharger (max. 135 kW), případně CHAdeMO redukce
Video
Reklama
Pozn.: jde o fanouškovskou reklamu, více viz. zde.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Za volantem elektromobilu Tesla Model S
TEST: první jízdní dojmy za volantem Tesla Model S
Top Gear: Tesla Model S je nejdůležitější auto, jaké jsme kdy testovali
Video-test
Fotogalerie
Cena elektromobilu Tesla Model S z něj bezesporu nedělá žádný „lidový vůz“. Automobilka Tesla Motors tak ale úspěšně naplňuje svou strategii, jejímž cílem je na konci roku 2017 uvést na trh levný elektromobil Model III.
všichni víme že dojez Tesly S s 90kwh není jak tady
všichni víme že dojez Tesly S s 90kwh není jak tady čtu přes 500km,,ale sotva půlka….‘!!!!!
Proč odpovídáš na článek z roku 2014?!
Proč odpovídáš na článek z roku 2014?!
hm, nevím, proč jsou lidi, kteří mají dojezd 500 km v
hm, nevím, proč jsou lidi, kteří mají dojezd 500 km v pohodě, asi šarlatáni.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/856153.html
Prosím, používejte
Prosím, používejte jednotky kW místo jakýchsi koní. Zvláště u elektromobilu. Na jednu stranu píšete o kapacitě v kWh, o nabíjení v kW, proč tedy u výkonu používáte zastaralou jednotku, která je navíc jiná v Anglii, jiná v Německu… Pokud bez ní nemůžete být, uveďte ji tedy v závorce za správným údajem v kW. Doufám jen, že pro kapacitu baterie nebudete používat koňohodinu – i když pro udávání výkonu v koních by to mohlo být praktičtější.
Díky
Díky za připomínku, zkusíme s tím něco udělat.
Díky za připomínku, zkusíme s tím něco udělat.
Dobrý den.Je to super že
Dobrý den.Je to super že se tu bavíme o elektromobilech TESLA.(I s pohledu že u nás v Česku byla firma Tesla která vyráběla elektrospotřebiče a různé ele.komponenty.)
Zatím je to vozidlo které je svou vysokou pořizovací cenou pro bohatší komunitu lidí a je to hudba budoucnosti.
Také v naší republice ještě není vytvořena síť nabíjecích stanic (jako je tomu v Německu),také co je velice důležité servisní síť opraven s kvalitními servisy které budou schopni toto vozidlo bez problémů opravit.
Je to pořád stroj který se také zastaví.
Vím že v naší republice je jen pár odborníků kteří se zabývají elektromobily a její technologií funkce.
Nechci tímto nikoho odrazovat od tohoto vozidla.
Ale hlavně ze své profese autoelektrikáře -autodiagnostika a
svých zkušeností ze své profese na elektronice normálních běžných vozidel.
Tak že bych se v této době do tohoto provozu vozidla nepouštěl když nemáte velké finance na provoz.
A vyhnul se starostem a potížím.
Mějte se.
Díky za zajímavý pohled
Díky za zajímavý pohled na věc z trochu jiné stránky. Faktem ale je, že Tesla Model S ani jiné (třeba i levnější) elektromobily jako je BMW i3, Nissan Leaf nebo Kia Soul EV již nejsou hudbou budoucnosti, nýbrž současnou realitou. Pochopitelně ani elektromobily nejsou bezporuchové, závada se může objevit kdykoliv a kdekoliv u všech zařízení. Nicméně i co se týká servisních nákladů, jsou elektromobily výrazně výhodnější než běžné spalovací motory – nevyžadují výměny oleje, seřizování, časté výměny brzdových destiček apod.
Dobrý den.
Ano v tomto
Dobrý den.
Ano v tomto máte pravdu.
Můj výrok hudba budoucnosti byl míněn v to že vozidla kdy na našem trhu budou pro běžného člověka finančně dostupná.
Jako běžné vozidlo se spalovacím motorem.
Zajímám se o elektromobily a jejich technologii už několik let.
Kdy jsem už před mnoha lety mohl zkusit se projet Škodovkou která jezdila na Křivoklátu.
To byl pokus českých konstruktérů už před mnoha lety v Čechách.
Ale to se nedá vůbec srovnat s vozidlem od TESLY která je vybavena nejnovější technologií elektroniky v automotive.
Byl jsem si prohlédnout i několik elektromobilů od jiných automobilek VW,Citroen,Mercedes Benz,Škoda.
Také na výstavě AMPER v Brně.
Je to super,ale jak říkám u Nás v Čechách jsou tyto vozidla jen pro bohaté a hlavně lidi v Praze.
Proto se v Česku do toho nikdo nechce pustit.
Co se týče prodeje a sítě servisů.
Ani stát tuto problematiku využití elektromobilů z hlediska emisí a ochrany životního prostředí nijak v projektech nepodporuje.
Taktéž v Americe kde celý vývoj vozidel Tesla byl vyvinut už před mnoha lety se neuchytil.
Celý projekt dlouholetého vývoje TESLY museli rozjet do výroby Číňani.
V Německu využití elektromobilů už je běžná věc a hlavně ve větších městech a je zde mnoho projektů hlavně co se týče infrastruktury dobíjecích stanic.
Mám známého který vlastní hybridní vozidlo od GM a ten mi vyprávěl jak v Česku měl problémy se servisem a také mu nikdo nedovedl říci více na otázku po kolika letech se mění baterie v tomto vozidle(ptal se na centrálním aut.servisu v Praze.
Kolko teraz stoji uverejnie
Kolko teraz stoji uverejnie PR ? To si predplatili komlet cely rok ? Preco tu chcel byt uverejneny aj „pežot“ so spalovakom ? Chodí sem aj cieľová skupina ? Bude moja IP adresa zablokovaná ked prezradim ze si kupujem iba ojazdene auta do 4000 Eur ?
Ano, a navíc budete
Ano, a navíc budete superarbitrován pro blbost a prohlášen ouředně zvláštní komisí za blba 😉
Na to není ani potřeba
Na to není ani potřeba „zvláštní komise“, to už vyplývá z podstaty příspěvku daného Anonyma a jemu podobných.
To byl úryvek ze Švejka,
To byl úryvek ze Švejka, ale na anonyma se výborně hodil 😉
.
.
mno. je potreba byt viden.
mno. je potreba byt viden. takze budeme omilat donekonecna levy bok, pravy bok a baterii a kufr a ze to ma ctyri kola a ze se ty ctyri kola toci a tak. hmm. i kdyz tesle fandim tak tohle uz mi prijde bleeee.
Dnes jsem ho viděl v Praze
Dnes jsem ho viděl v Praze <3
hmm, pro Evropsky trh
hmm, pro Evropsky trh uvadite americke ceny? zajimave 🙂
kdyz uz tak cena 60kWh = 55090€ bez DPH = 1.8 mil Kc vcetne DPH (1.5 bez)
85kWh = 62770€ bez DPH = 2.1 mil Kc vcetne DPH (1.7 bez)
P85D = 93570€ bez DPH = 3.1 mil Kc vcetne DPH (2.6 bez)
– ten dojezd 440km neni certifikovany EPA. Certifikovane jsou jen ty bez Dual-motoru…
– zrychleni u P85D z 0-100 km/h je 3.4s (3.2s plati pro 0-60mph)
– dobijeni 22kW plati jen pro 3x32A, pro 1x80A to je „jen“ ~19kW a teda fakt nevim kde v Evrope sezenete nabijecku co vam da 1x80A 😉
– prodano uz je pres 50.000 kusu, ale chapu ze to jste si nemohli tak snadno overit…
Díky za doplnění! Těch
Díky za doplnění! Těch 50 000 je ale podle nejnovějších zpráv vyrobených, nikoliv přímo prodaných?
Pravdepodobne i prodanych,
Pravdepodobne i prodanych, vyrobenych by uz melo byt i vic…
Aktualne se rozdavaji VIN cisla 61~62.000 a do konce roku musi stihnout dorucit 60.000, jinak nesplni svuj cil 35.000 za tento rok.
PS: jeste musim opravit cenu zakladni P85D, odedneska (24.10.) se da nakonfigurovat i s 19″ koly a textilnimi sedackami takze cena klesne na 87320€ = 2.9 mil Kc vcetne DPH (2.4 bez DPH)
Koukám, to nějak sledujete
Koukám, to nějak sledujete 😉
Staci mrknout do
Staci mrknout do konfiguratoru a cenu si zjistite kdykoli, proto me trochu nastvalo ze Hybrid uvadel Americke ceny misto Evropskych.
Vadí mi že nové sedačky
Vadí mi že nové sedačky nejde objednat pro model 85D.
To pujde casem… az se
To pujde casem… az se vycerpa pocatecni zajem…
V Cine na zacatku taky uvedli jen 85kWh a ted tam maji i 60kWh.
Krásná práce a skvělé
Krásná práce a skvělé doplnění. I já děkuji 😉
také se přidávám s
také se přidávám s díky,
toho dojezdu 440km jsem si ihned všiml také a zde jsem opravdu velice zvědavý jak Dualmotor drive projde cyklem EPA, přeci jen konst. „dálniční“ rychlost 65mph není dost vypovídající.
Teda Vy nám ale děláte
Teda Vy nám ale děláte chutě. Málem jsem si poslintal klávesnici 🙂
hadam len poslintal.
hadam len poslintal.