Kdo by to byl ještě před pár lety řekl, že firma jako Apple, nebo třeba i Google, se někdy pustí do vývoje vlastního auta. Teď je téměř jisté, že Apple chce mít svůj elektromobil na trhu už v roce 2019.
foto: BMW
Když před rokem a půl vyšlo najevo, že se ještě o rok dřív Elon Musk, šéf Tesla Motors, potkal s nejvyšším vedením Apple, objevila se spousta spekulací. Chce Apple koupit Teslu?
Nakonec se ukázalo, že pravda je někde trochu jinde. Mezi Tesla Motors a Apple vypukla válka o zaměstnance. Logickou dedukcí mnozí došli k tomu, že Apple připravuje vlastní robotické elektroauto.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Autosalon Frankfurt 2015: Thunder Power – tchajwanská konkurence pro Model S
Elon Musk potvrdil odhalení Modelu 3 v březnu, cena $35 000
Daimler se zbaví Tesly, chce vlastní elektropohon s dojezdem 500 km
Tyto spekulace se de-facto potvrdily v průběhu uplynulých měsíců. Apple připravuje elektromobil a pomáhají mu v tom bývalí zaměstnanci Tesla Motors. Uvedení auta na trh mělo proběhnout v roce 2020 a chvíli se zdálo, že by mohlo jít o vůz vycházející z BMW i3.
BMW sice tyto zprávy zarytě dementuje, ale BMW i3 jako základ pro elektromobil Apple nakonec vůbec nevypadá jako špatný nápad. Apple už údajně test svého roboauta připravuje.
Podle nejnovějších zjištění The Wall Street Journal totiž chce Apple uvést na trh své auto co nejrychleji. Pravděpodobně už v roce 2019. Šéfové projektu nesoucího kódové označení „Titan“ proto dostali povolení svůj 600členný tým ztrojnásobit. Apple už se údajně v této věci také setkal s vládními zástupci státu Kalifornie.
Že Apple skutečně na autě pracuje de-facto dokazuje agresivní „lov“ na zaměstnance automobilek jako je Tesla Motors, ale třeba i Ford, General Motors, Volkswagen a mnohé další. Apple také najímá experty na robotiku.
První auta Apple ale nebudou plně robotická. Tyto funkce se nejspíš objeví teprve v dalších modelech. Tim Cook, šéf Apple, už se bezesporu nemůže dočkat, až bude moc za čtyři roky na pódiu strhnout plentu z auta s nakousnutým jablkem ve znaku. A miliony fanoušků po celém světě s ním.
Americký komentátor a bavič Stephen Colbert se nedávno ve svém pořadu Cooka na projekt „Apple auta“ zeptal. Cook ale nepříliš překvapivě odpověděl velmi vágně. „Sledujeme spoustu věcí, ale jen u pár z nich se rozhodneme věnovat jim energii,“ řekl.
alespoň to pomůže s
alespoň to pomůže s válčením proti ropákům, jinak i3 není žádný zázrak 😉
Vedle Tesly to zázrak
Vedle Tesly to zázrak není, ale jinak ano.
je to hnusná šunka
je to hnusná šunka schválně pitomě udělaná. Je dobře že ji Apple konečně vylepší 😉
BMW to auto propracovalo
BMW to auto propracovalo víc než dobře, například vyměnitelné články baterie, REX a další. Je vidět, že o tom autě nic nevíte.
co se nachazi v miste REXu
co se nachazi v miste REXu kdyz je auto jako cisty elektromobil?
Zítra jdu na zkušební
Zítra jdu na zkušební jízdu, tak přinesu pár fotek a info.
ČESKÝ PEPÍČKU CO JEŠTĚ
ČESKÝ PEPÍČKU CO JEŠTĚ NEJEL V i3, JE TO ČÍM DÁL LEPŠÍ, PORCUJEME MEDVĚDA !!!! :DDDDDDDDDDD
google.com/finance?q=ETR%3AVOW3
auto.cz/video-sef-volkswagenu-omlouva-kauzu-dieselgate-89251
Přesná odpověď to není,
Přesná odpověď to není, ale BMW i3 s REXem nemá možnost tepelného čerpadla.
je vidět že kopeš za
je vidět že kopeš za bramboru. Přifouklá i1 označovaná jako i3 je úchylná kraksna s palubovkou pro londýňany a mimozemšťany s kousavou rádobyeko dekou místo čalounění. REX je nedořešen a má několik zásadních nevýhod. Celý auto je postavený na VOW efektu který běžnýho spotřebitele s opravdovým 3jkovým bmw leda nakrkne. Důvod to samozřejmě má, bylo to cílené pro pokračující prodej spalovacích dízlpopelnic. i3 mělo jen zaujmout a to splnilo, ale žádný převrat. Ten nastane až s poctivou automobilkou TESLA v 03.2016 a jeho MODEL 3.
BMW za jeho „snahu“ želám jen to nejhorší, amen.
auto.idnes.cz/afera-volkswagen-motory-vysetrovani-dwa-/ak_aktual.aspx?c=A150923_091321_ak_aktual_fdv