Syntetický benzín za 8 Kč/litr se sníženými emisemi

společnost Cella Energy oznámila objev průlomové technologie na výrobu syntetického paliva. Ta by mohla snížit cenu benzin až k 1,50 dolaru za galon, tedy v přepočtu asi 8 Kč za litr benzínu.   

Nehledě na velmi příjemnou cenu má být dalším velkým pozitivem i snížená produkce škodlivých oxidu uhličitého při spalování, neboť základ této syntetiky má tvořit vodík.

Tato odvážná tvrzení pronesl generální ředitel společnosti Cella Energy Stephen Völler. Podle jeho slov byla technologie vyvíjena v průběhu čtyř let v přísně tajném programu na prestižní Rutherford Appleton Laboratory nedaleko Oxfordu.

Vývojový tým pod vedením profesora Bennigtona také spolupracoval s vědci z University College a z Oxfordské univerzity.

Stephen Völler naznačil, že nová technologie využívá vysokou energii materiálů, kterou zapouzdří pomocí nanostrukturální techniky nazvané koaxiální elektrosprejování.

„Vyvinuli jsme jakési vodíkové mikro-korálky, které se pohybují podobně jako tekutina a mohou být použity v současných bez jakýchkoli úprav,“ řekl Völler.

Aby bylo možné udržet vodík v kapalné podobě je nutné ho skladovat za velmi nízkých teplot -253 °C a to je řešení technicky obtížné a drahé. Vodíkové mikro-korálky jsou také formou kapalného vodíku, avšak uloženého za běžných teplot, z čehož plyne výrazné snížení nákladů.

Profesor Bennington, hlavní vědecký šéf v Cella Energy řekl: „Naše technologie je založena na materiálech nazývaných komplexní hydridy, které obsahují vodík. Při zapouzdření prostřednictvím našeho unikátního patentovaného procesu, je jeho použití bezpečnější než používaní .“

Existují dva způsoby, jak by mohl být tento materiál využíván. Mohl by pomoci vyřešit bezpečné skladování vodíku např. v nebo může být využit jako přísada paliv jakými jsou benzín nebo pro snížení emisí a ceny.

Všichni teď budeme s napětím sledovat, zdali se tato technologie stane významným milníkem v procesech využívajících a zaslouží si tak přízvisko „revoluční“.

gizmag.com, nextbigfuture.com

92 Comments on “Syntetický benzín za 8 Kč/litr se sníženými emisemi”

    1. …zlatý
      …zlatý komunisti…kupoval jsem od autobusáka litr nafty za 25 haléřů…na vojně jsme prodávali civilům dvacet litrů benálu i s kanystrem za 240 kaček…che, che, TO byl ráj na zemi…teď to stojí všechno za h…o, ale některým idi..ům se to líbí, protože můžou jezdit svobodně k moři ! No, řekněte, nejsou blbí ?

  1. N.Tesla,jeho auto jezdilo na
    N.Tesla,jeho auto jezdilo na kosmickou energii,1,8m antena a 12elektronek strcil do palubni desky. Kde je jeho vynalez? Panove,Uz jste videli UFO? Az ho uvidite,tak pak se muzete dohadovat o nejakych fyzikalnich zakonech a urcite vas z toho bude bolet hlava. Mejtese jak chcete,ja to videl 2x.

    1. ano:
      „Over 80 years ago

      ano:

      „Over 80 years ago Nikola Tesla utilized a 6-foot vertical antenna rod and tapped into this free and infinite source of energy and powered a 80-horsepower alternating-current electric motor that he installed in a car. Tesla was so successful in tapping into this free energy source that the electrical power harnessed was sufficient enough to power the electric motor and drive a converted (gasoline to electric) Pierce-Arrow at speeds of 90 m.p.h.“

      jen vrazi podporují rakovinotvornou ropu

  2. Budte pozdraveni
    Vodikovej

    Budte pozdraveni
    Vodikovej generator v aute je dneska vyborna vec. Sic dostavaji aternatory na frak ale 1/2 litru destilky nahradi az 100l nafty. Testovano v tdi 90hp. Byl zprvu problem ze se pro elektrolizu spotrebovalo vice energie nez se vytvorilo vodiku ale ty casy jsou davno pric. Za pomoci titanovych a nerezovych platu se dosahlo vyzsi ucinosti vyvijece. Ale predstavte si ze kazde auto spotrebuje jen polovicku paliv nez je bezne. Polovina ropnych vrtu by se musela zavrit, spolecnosti krachuji, ekonomika se pomalu rozpada, ti co profituji nejvic jiz skomiraji, a to vladnouci agentura nemuze dopustit. Tak staty vodik zakazi, automobilkam se udela bububu, a je to.
    Obdobne jako patentovany odskouseny prednedejuv magnetiky motor. Nadsenci si jej bohuzel doma vyrabi potaji. Treba aby jakkoli usetrili nakou kacku. Dokonce se ve svicarsku prodavaly 300kw generatory volne energie. Chvilku.
    Fakt se lidi musime zamyslet. Jaderny elektrarny, ropny spolecnosti by tu byt vubec nemusely. Je to jen zastaraly prezitek a nastoj na to jak zapomoci nicnetusiciho lidu upevnit moc jednotlivcu na zemi. Cesty vedou mnohem ekologictejsimi varianty lidi. Reste ostrovni sistemy. Zemelode. Solary. Vetrne elektrarny. Vodni zdroje, to vsechno je volna energie. Na jednu stranu se bojim ze se jednou mi deti probudi a bude to tu vypadat hur jak v futurame a nadruhou stranu me nehorazne irituje jak lidi vymysli neco eko i jim prospesneho a co udela tendlecten ********* stat? Vymysli zakony jak odirat i cloveka ktery zije sobestacne. Prece je nenechame jen tak, kdyz uz nechtej krmit sistem slozenkama. Viz novej obcanskej zakonik. Chtej dan z ostrovnich solaru? Z vetrnejch e.? Za chvili budou chtit dan za to ze na nas vyposti ty ….. Z letadel. Chemtrejls sou nadherne videt celorocne vsude. Nevsimne si jen ten co si vsimnout nechce. Jidlem i takto se ridi premnozovani lidi. Predstavte si kdyby kazdy clovek na svete utvoril dvojci a mel jedno dite (nepravdepodbne ale dobry priklad). Za pouhych 9 mesicu by nas bylo 10,5 milardy. Velmi snadno a rychle a vice a vice. To by znamenal kolaps. Nebylo by jidlo, pitna voda. Proto se populace nenapadne sterilizuji vicero spusoby. Verte neverte at si kazdy udela nazor sam. Nikdo z nas by si nedokazal predstavit kdebychom byly kdyby nikdo nebranil prirozenemu vyvoji lidstva. Fakt nas drzi jak ovecky. Nekdy si rikam ze bych chtel potomky, ale vzdy mi dojde ze privest je do takoveho sveta neni zadny dar ale pokud je milujete hrich.
    Svet je plny spinavich penez ktere se jen tisknou proto aby se dostaly k tem co jich maj nejvic. Tisknou se k upevneni moci.
    Clovek si mysli jak furt poctive dela. Proc to vetsinu lidi podvedomne nenaplnuje? Protoze kazdy dela pro nekoho kazdy nekoho krmi, nekomu vydelava v sistemu. I kdyz clovek podnika na sebe neustale ten sistem krmi. Podkaly jste nekdy opravdu z hlouby duse stastneho podnikatele? Ja moc ne.
    Clovek ale od prirody je naucenej co si sam nedobije pouze pro sebe to zcela nema.
    Takze nez abych delal nestastne pro nekoho, pak si za ten jednomesicni vysmech pudu koupit napichany rajce nachemeny, ktery kdyz me neotravi tak me sterilizuje. To raci budu delat sam pro sebe a pro svoji rodinu a to s minimalnima passivnima vidajema napr kdyz zapocitam jidlo, vodu, topeni, elektrinu tak dam 200kc mesicne ano i tak to jde viz zemelod ci cokoli jineho. V tom je ten spravny smer! Vse je tak otravene a nikomu se neda verit ani doktorum. Ze si radsi zajistim vsechno sam od seminka. Vstupni investice samozdrejme nebyla mala zhruba 400 papirku. ALE, vcely mi daji med. Prasatka a kozicky se rozmnozuji. I ty banany v tropickem skleniku krasne rostou, citrony, koreni celorocne, voda z destovky kojenecka, elekriky je taky dost. Vse bio. Myslim ze jsem konecne nasel spravny smer, jsem opravdu stastny kdyz vseho dosahuji svepomoci pro sebe a mohu pritom sve rodine nabidnout neco vic nez nabizi v tesku ci co tece z radu. Pokud jste mely trpelivost tohle cist. Hluboka poklona k Vam vsem. Doufam ze budete taktez uspesni jako ja a najdete svoji cestu at uz je jakkakoli.
    Freeenergy zdar!

    1. Dobrý den/večer,záleží
      Dobrý den/večer,záleží na tom…Váš článek,jsem opravdu přečetl celý a pár věcí mě zaujalo,mám totiž obdobné názory,ale asi neutříděné,je možné ,že by jste se mi ozval a já bych se na páe věcí zeptal,myslím,co se týče životního stylu.Můj mail:bulir.j@seznam.cz
      S pozdravem Bulíř J.

  3. Jednoznačně přčstat
    Jednoznačně přčstat používat spalování drahocené atmosféry a začít místo atomu a paliv (nafta benzín uhlí …) používat thorium které 1KG vyjde na 3200kč a na 1 gram auto ujede 300000km takže výroba elektřiny , pohon , vytápění …. za babku a thorium je na světě hodně a je i obsaženo třeba v mořské vodě.

    1. thorium a podobné prvky
      thorium a podobné prvky …
      moc hezká věc, jen je třeba dořešit malilinkaťoučký problémek.
      Jde to spustit ale nejde to zastavit. Laicky řečeno jak to zapneš tak to musí běžet dokud nespotřebuješ všechnu energii a samo se to nezastaví. Pokud energii nečerpáš máš doma malou Fukušimu. Článek se začne přehřívat a s rostoucím teplem roste i riziko poškození. Vědci to vědí a řeší. A možná se to i snaží dotáhnout do komerčního konce.
      Další potíž je účel použití. Pokud je třeba silný zdroj velikého množství energie (auto) nebo malého množství malé energie (telefon) musí být i konstrukce článku uzpůsobena.
      Dále tu máme radioaktivitu.
      Je tam ještě spousta problémů které se musí vyřešit.

  4. Pamatuji si, že před asi
    Pamatuji si, že před asi 50 lety se psalo o tom, že v SSSR vyrobili malé množství (asi 1cm3)kovového vodíku.K výrobě byl mj. použitý jakýsi superobří lis a chladicí zařízení atd.Vtip měl být v tom, že H v kovové formě (ne tedy jen jako vodíkový led), obsahuje tolik energie, že by množství asi jako cihla vydrželo více než je životnost auta.Pak vše utichlo a asi se už víc nevyrobilo.

  5. Nevím proč sebou vozit
    Nevím proč sebou vozit nádrž s jakýmkoli výbušným palivem !?! stačí nádrž s vodou a vodík vyrobit primo v automobilu 🙂 proč nepracuji vědci na zdokonaleni tohohle je jasné, těžko si patentuji vodu nebo déšť 🙂 zadejte na internetu HHO a už jen studujte není to nic nového ani složitého ! i v tomhle článku hned píší o patentu ! proč asi ? pro mě směsný článek ! jj a generální sponzor na těchto stránkách je EON 🙂

        1. Je to perpetuum mobile. Z
          Je to perpetuum mobile. Z malé nádržky s vodou prostě proudem z palubního alternátoru žádný smysluplné množství vodíku nevyrobíte. Je to stejná pitomost, jako kdybyste si chtěl dát na střechu větrnou turbínu a vzniklou energií pohánět kola. Podobné hoaxy ty byly už i za totáče a vždycky se na to někdo chytil. Je to jako zázračné pilulky na hubnutí nebo růst vlasů.

          1. no, ..treba ale priznat ze
            no, ..treba ale priznat ze plachetnice a plachetnice s kolesami po pusti, si veselo jazdia pomerne rychlo. ovsem, len ak zafuka.

            pri hho pocas prezentacii pouzivaju trik, pridaju do vody nejaky oxydant a kov, napriklad hlinik ktory se odstehoval do humpolce.

            hho, teda mix vodikovo kyslikovy plyn, je na svete.

            vela energie je ulozenej aj v cukre /sacharoza z repky/,
            tiez staci pridat oxydant, premiesat a pouzit nejaky katalizator reakcie.

            nic z toho nie je lacnejsie a jednoduchsie pouzitelne ako produkt z ropy dodavany vo velkom. zatial.

            elektrina ako jej nositel sa da vyrobit vsemozne. opatovne ju uskladnit je ..komplikacia. uskladnenie vsadzam na vodik alebo derivaty s nim nejak spjate.

            vyroba, no… atomovky, vodovky, vetrovky, spalovky, svetlusky, morskoprudovky, az taky problem… to zrejme nebude.

            jak se říká u nás na slovenku, trh to vyřeší.

          2. Ty popisujes perpetuum
            Ty popisujes perpetuum mobile mas naprostou pravdu ze vetrak na strese tezko bude pohanet motor 🙂 tak priklad 🙂 predstav si automobil o obsahu 1 litr o vykonu cca 40KW, alernator v automobilu ma vykon cca 0.7kw vodikovy generator pri produkci 1 litru za minutu (pri tlaku cca 1bar) ma spotrebu cca 0.15kw opravdu alternator ho utahne a jeste zbyde 0.55kw na dalsi elektricke zarizeni jako svetla, vetraky, zapalovani….. 🙂 samozrejme ze vykonu motoru automobilu se snizi o cca 2kw ale vodik ma daleko vyssi oktanove cislo tak to nejni az tak znatelne a je taky potreba upravit predstih motoru, furt veris ze jde o perpetuum mobile ? kdyz vstupni energie je voda snazil jsem se to popisovat pro nevedce 🙂 snad to pochopis a ver ze v dnesni dobe je vse zalozeno na penezich tak proto na to nejezdi kazdy to by byla ropa jen bezcena brecka ! na vodu nebo spis vodik jezdi jen vyvoleny kteri se nenechaji odradit !! 🙂

            1. Skvělé, takže podle
              Skvělé, takže podle vašich čísel máte za 1 minutu ušmudlaný litr relativně čisté směsi vodíku a kyslíku, přičemž motorem za tu stejnou dobu proletí řádově tisíce litrů vzduchu. Po smíchání tedy zvýšíte koncentraci vodíku a kyslíku ve směsi řádově o desetiny promile. To musí tedy mít přínos na spotřebu jak stehno. A to všechno za cenu promrhání 5% výkonu motoru. A to se vyplatí 😉

              1. Popravde vodiku se v
                Popravde vodiku se v generratoru vyrobi vic nez 1 litr/za minutu a jesti planujete instalaci jako jini machri do automobilu s velkym obsahem myslim ze budete zklaman ! opravdu se to vyplati i kdybych na vyrobu vodiku pouzil 50% vykonu motoru voda je zatim zadarmo ale muzem se dockat zakonu ze budem plati z velikosti pozemku a velikosti srazek dan 🙂 v nejakom state v americe zakazali zber destove vody (cet jsem clanek na netu) ale nevim jestli byl pravdivy ale v tomhle svete je vsechno mozny !! tohle nema cenu, jezdete na co chcete !!

                1. A vy na to snad jezdíte?
                  A vy na to snad jezdíte? Samozřejmě, že ne. Máte jenom svojí víru a teorie o spiknutí.

                2. kokam ze vite asi vsechno 🙂
                  kokam ze vite asi vsechno 🙂 spis bych rek ze jste clovek pro ktereho je nevyhodne aby ostatni jezdili temer zdarma a furt mate nove a nove namitky, to je taky divne !? pro vas je perpetuum mobile i automobil na benzin ! 😀

                3. Ano, to je typická reakce
                  Ano, to je typická reakce všech mystiků, kteří nemají nic jiného než svojí slepou víru a kdo se opovažuje jít na ně s argumenty, fyzikou a matematikou, je hned iluminát a židobolševik, který se snaží bránit pokroku.

                  Takže naposledy, když to tak skvěle funguje, proč dosud nikdo nevypracoval technickou dokumentaci, nespočítal účinnost a nezměřil reálné dopady na spotřebu ve vozidle? Protože by se hned ukázalo, jaká je to blbost.

                  Vždyť jenom čistě selským rozumem účinnost alternátoru x účinnost elektrolýzy x účinnost spalování takto získaného množství vodíku nemůže být nikdy vyšší než 100%.

                4. Ctirad:
                  Ale spocital, a ne

                  Ctirad:

                  Ale spocital, a ne jen to ! on ho i vyrobil ! a ma to i patentovane ! nikdo nic nerika o klasicke elektrolyze,
                  znate Stanleyho Meyera ? bohuzel nekdo ho otravil 🙁
                  proc asi !? jde jen o prachy !

                5. Patentovat si může kdo
                  Patentovat si může kdo chce co chce, nikdo nezkoumá, jestli to funguje nebo je to úplná blbost popírající základní fyzikální zákony jako v tomto případě. Dále to nemá cenu rozvádět. Ještírky a Ilumináty fakt rozebírat nehodlám.

                6. Ctirad:
                  no vas nepresvetcuji

                  Ctirad:

                  no vas nepresvetcuji ! kouknete na archiv CT24 „Motorismus v druhé polovině minulého století“ 10.11.2012 20:40-21:20 minuta na funkcni automobil a to v roce 1976. co jste zac nejaky ropny magnat ? 😉 kouikam ze vy zavrhujete vsechnu volnou energii a stim zakonem zachovani energie to zase nejni az tak jak rikate jak jsem psal vyse, pani ucenci furt neumi vysvetlit plno prirodnich jevu ! a ktomu jak se me neustale snazite nazyvat „Ještírky a Ilumináty fakt rozebírat nehodlám“
                  uz podle toho by si kazdy mel udelet obrazek co jste zac ! a nejste nahodou spravce stranek ? 🙂 to by to vysvetlovalo ! nebojte az dokoncim ten novy projekt ! tak ho tu zverejnim ! o ho vlastne castecne ma temer kazdy doma 🙂 jen to chce malou upravu a aplikovat do praktickeho uziti ! hlavne to dam i s navodem me nejde o prachy ! jako vam ! a kazdy sikovny clovek si to vyrobi sam doma a EON….. pujdou do kytek !

                7. Co jsem zač? Člověk s
                  Co jsem zač? Člověk s technickým vzděláním, co umí počítat a má určité povědomí o fyzice a chemii. Ten projekt, co právě dokončujete bude asi reparát z češtiny, že?

                8. ctirad:
                  ne, vypadam na to ?

                  ctirad:

                  ne, vypadam na to ? spis jsem technicky typ, technicke mysleni, to nema s cestinou nic spolecneho, v te opravdu nejsem moc dobry, nepsal jste vy neco o tom urazeni 😉 spis se snazim pochopit prirodu, jak ta je dokonala, to ani nevite co ? a hlavne je tu uplne jine tema, jestli jste si nevsiml 😉

                9. Miluji věřící jako jste
                  Miluji věřící jako jste vy Ctirade.

                  Akorát s technikou to tak lehké nebude.
                  Energie ve vakuu existuje, ale dostat ji neumím.
                  A stejně je to s tím Vaším postupem, hezký na papíře, ale skutek utek.

                10. George:
                  Bol by to skvelý

                  George:

                  Bol by to skvelý nápad, ak by to samozrejme nebola veľká hlúposť.

                  Počítajte so mnou. Podľa vašich výpočtov Váš 150W generátor vyprodukuje miminálne liter paliva vodíka a kyslíka za minútu.

                  A teraz zoberme ten litrový motor. Ak máte na otáčkomeri 2000 otáčok za minútu, znamená to, že ten motor sa otočí 2000 krát za minútu. To pri 4-taktnom litrovom motore znamená, že cezeň prejde za minútu 1000 litrov paliva pri tlaku minimálne atmosferickom.

                  Takže to vaše riešenie Vám ušetrí pri daných podmienkach teoreticky maximálne 0,1% paliva.

                  To pre mňa osobne znamená, že ak by to aj nič nestálo, nič nevážilo, nemalo žiadnu spotrebu el. energie (ktorá mimochodom vyrábaná spalovacím motorom a alternátorom v aute výjde celkom dosť draho) a pokiaľ by to aj malo úplne bezporuchovú prevádzku, aj tak by som si to do auta nedal namontovať a radšej namiesto toho mierne prifúkal jednu z pneumatík.

                  Jedinu prestavbu, ktorou sa opatí zaoberať sa je podľa mňa prestavba na LPG. Mám v aute a odporúčam.

                11. Slobodoslav:
                  Dobry den
                  Mate

                  Slobodoslav:

                  Dobry den

                  Mate tam chybu v tom kdyz jede motor na benzin (to by bylo litru benzinu co ?) je to take smes vzduch+benzin, s generatorem vodiku, je to smes vzduch+vodik+kyslik (pozor nejedna se o klasickou elektrolyzu!) kouknete na archiv CT24 „Motorismus v druhé polovině minulého století“ 10.11.2012 20:40-21:20 minuta na funkcni automobil a to v roce 1976, co vy na to ? a co rikate na otraveni vynalezce Stanleyho Meyera ? nezlobte se, jste zmanipulovan sedelovacimi prostredky, otevrete oci a hledejte tu pravou energii co vyuziva priroda! a ne tu co vam podsouvaji ! a mate pravdu LPG uprava je pro zapojeni vodikoveho generatoru, vhodny ! a jakou mate spotrebu LPG ? take 1000 litru LPG za minutu ? smozrejme ze ne take to je smes vzduch+LPG, ted uz pracuji na jine technologie, nejni potreba „zadneho paliva“ smozrejme palivo je potreba ale je volne kolem nas, ZDARMA ! vyzkousejte sledovat prirodu, a zjistite ze plno veci se neda z fyzikalniho hlediska vysvetlit, prectete si neco o Nikolu Teslovi, ten jezdil cca pred 100 lety v elektromobilu podobnych parametru jako dnesni, vlastne bylo na svete vic elektromobilu nez spalovacich ! jen nam lzou ! a vodik ? si myslim je vykonejsi nez benzin 😉

                  A omlouvam se pokud vas neco osobne v textu urazi urcite to tak nemyslim.

                  Volnou energii se zabyvam uz dlouho jen nejni cas ani prostredky 🙁 to je take zamer dnesni doby 🙁

                  s pozdravem George

                12. Samozrejme nepresne som
                  Samozrejme nepresne som namiesto palivovej zmesi napísal paliva…
                  Ale Vy ste to zrejme pochopili tak ako som to myslel – teda že sa jedná o 1000 litrov palivovej zmesi za minútu.
                  A v tých tisíc litrov je prípadný jeden liter vodíkovej palivovej zmesi prakticky zanedbateľný. Na tom sa asi zhodne väčšina rozumných prakticky založených ľudí na tomto fóre…

                  Ospravedlňujem sa ak som Vás týmto nejak urazil.

                  Inak dlhodobú spotrebu auta mám 6,7 litra benzínu, alebo 7,4 litra LPG/100 km (1.4 L motor). Pri cene 70 centov/l kilometer vychádza tak na 6 centov. Pri benzíne vychádza cena paliva na 10 centov/km.

                  Zatiaľ mám ale najazdených iba 75 tisíc kilometrov. Koľko máte vy najazdených na aute na voľnú energiu a koľko vás stojí km?

                13. Slobodoslav:
                  no, na

                  Slobodoslav:

                  no, na automobilu teprve pracuji (to uz jsem tu nekde psal a nejedna se primo o HHO co prodavaji na internetu), nejni to az tak jednoduche, a take mam rodinu a ta mi je prednejsi nez cokoliv jineho, neni moc casu a ani financi a vpodstate si vsechno musite vyrobit sam, furt jsou tu lide treba jako Ctirad, pro ktere nejni vyhodne aby lide meli energii zdarma nebo temer zdarma a tady u nas v Cesku volnou energii zakazuje i nase vlada 🙁 (preferuji jadernou energii)
                  koukal jste na dokument ? (archiv ct24), nebo si neco nasel o kolo Stanleyho Meyera ? ten mel funkcni automobil dokonce patentovany ! doma mam zatim jen udelany kotel na drevoplyn + 2kw klasicky generator to je celkem funkcni ale dost se to vsechno zanasi ale uspora je slusna, zhruba 2,5-3 kg dreva pokud mozno tvrdeho = 1 litr benzinu. jinak s timhle webem koncim, lide o to nemaji zajem !

                14. Zkuste s Vaším motorem
                  Zkuste s Vaším motorem seznámit účastníky webu petrsedyabcd.blog.cz , který je o zajímavých a funkčních parních strojích a také pracují s rezonanční energií.

                15. Dobrý den.Je spousta lidí
                  Dobrý den.Je spousta lidí co mají o to zájem.Já jich znám aspoň deset.I já používám HHO generátor.Nebudu tu psát ,jestli to funguje.Ať si to každý zkusí sám.Zabývám se volnou energií a já vím,že tu je tolik energie,že bychom nepotřebovali ani litr ropy či čeho si jiného.Ať se lidi zamyslí nad svým chováním a přístupu k životu. Spolčí se proti gigantům.Vynálezu je tu dost a dost,stačí je jen vyndat ze šuplíku a uveřejnit je.Sakra lidi otevřte ty oči.Je to jen v nás!

                16. Dobrý den,píšete,že s
                  Dobrý den,píšete,že s tímto webem končíte,nemohl by jste mi,alespoň popsat ten generátor na dřevo,snažím se řešit něco podobného,ale nemám pro to podmínky (technické).Pokud se ozvete ,děkuji,můj mail:bulir.j@seznam.cz

                17. volná energie?
                  Rád bych se

                  volná energie?

                  Rád bych se posunul dál.

                  zkontaktujete mě?

            2. No pro laika je to opravdu
              No pro laika je to opravdu dost srozumitelné co píšeš, ale mě jako laikovi s průměrnou přirozenou inteligencí a jen znalostí pouze těch čísel co uvádíš, spíše připadá divná jistá skutečnost. Hořením vodíku a kyslíku vzniká voda. Tedy stejná forma suroviny jakou je surovina pro výrobu paliva. a dle těch čísel co uvádíš to vypadá že při tomto hoření (tedy slučování H2 a O2 v poměru 2:1 ve vodu tedy H2O) vzniká více než 266 krát více energie než potřebuji na to, abych obráceně tyto látky O2 a H2 z H2O v poměru 2:1 dostal od sebe. (40 : 0,15 = 266,666666…).
              Jenže na základě té energetické bilance v jednom a opačném směru kterou naznačuješ se mi nabízí poze logická úvaha. Buď je někde chyba v předpokladu množství vyrobeného vodíku z množství elektrické energie pro rozklad vody, či potencionálně možného množství energie získatelného z tohoto množství vodíku, nebo to perpetuum mobile opravdu je. Tak jako tak by to tedy ale nemohlo fungovat.
              A nebo to opravdu funguje a figuruje nám tu ještě nějaká forma energie nasávaná tímto procesem rozkladu vody z okolí kterou doposud nikdo nebral v úvahu a tak to vypadá jako perpetuum mobile. Napadá mě snad jenom jako jediná reálně možná, okolní teplo. Ale to by znamenalo, že při výrobě vodíku by nám musela ta nádržka s rozkládanou vodou neskutečným způsobem chladit. (odebírat teplo z okolí) tedy logicky opět příkonem tepla z okolí těch předpokládaných 40KW (tedy řádově 40kw. pro představu nepotřebuji přesné číslo) pokud to má tedy nakrmit motor i při tomto výkonu těch 40 kW když to pojede třeba do kopce stovkou či více. Jenže to je ale cca 20 krát více než rychlovarná konvice. Opravdu nevím, jak tu rozkládanou vodu zahřívat jen okolním vzduchem aby nezamrzla. Navíc mi není známo že by k tomu u elektrolýzy vůbec docházelo. Tedy tuto myšlenku asi také budu muset pokládat za zcestnou.
              Tak tedy opravdu nevím. Jak to tedy je? Opravdu to někomu funguje a jezdí takto? Nebo to je jenom nerealizovaná myšlenka opřená o zbožné přání že 1 litr směsi vodíku a kyslíku při tlaku 1 bar a teplotě cca 20°c je schopný krmit motor výkonem 40 KW po dobu 1 minuty? a zároveň potřebovat jen zlomek z toho výkonu k jejímu opětovnému rozložení. (byť fyzicky jiné vody než ta co jde jako pára do vzduchu) Byla by to bomba, ale mě se to moc nezdá.

              1. Momentalne prscuji na
                Momentalne prscuji na zastavbe HHO (jeden HHO generator ma prikon cca 150W zalezi kolik se prida jedle sody) do fiat uno 1.0 33kw tak uvidim , chci to perdimenzovat i kdybych mel ztratit vykon a pridat alternator mista tam je az az 🙂 tak pak dam vedet jak dopadnu a nezda se mi ze pri horeni vodiku a kysliku vznika voda to spis v palivovem clanku ne ?

                1. vodna para.
                  ak sa vam to

                  vodna para.
                  ak sa vam to nezda, ste na tom dost zle.

                2. Pokud se Vám nezdá že
                  Pokud se Vám nezdá že hoření je chemická reakce, tak jste ztracen.
                  P.S.: tak co? Jak dlouho jste už nebyl u benzíky? 😀

    1. Systém asi nebude pracovat
      Systém asi nebude pracovat tak jak si představujete, ale teoreticky by snad šla vyrobit chemická jednotka na výrobu vodíku, jen její produkty by byly asi ne zrovna dvakrát zdravé. Otázka, jaká by byla hustota energie v takovém procesu, kolik energie by se spotřebovalo na zpětné rozložení produktů, jaká by byla účinnost celé toho. Ale přesnou a vhodnou reakci by to chtělo zjistit. Teoreticky kombinace kyseliny sírové a železa by mohla nějak fungovat, ale obávám, se, že havárie kyselinového sysému by byla mnohem problematičtější, než zajištění bezpečnosti nádrže se stlačeným vodíkem

    2. HHO auto na vodík – to vše
      HHO auto na vodík – to vše na ytb je pouze ADITIVUM! Způsobuje zvýšení účinnosti stávajícího tepelného motoru, benzín čí diesel.
      Pro ty, kteří by zas chtěli bleptat něco o nesmyslu a perpetuu, tak nechť přijmou jako holý fakt, že při použití HHO zchadnou výfukové plyny. Kdyby i potom, při jejich extrémně vysoké inteligenci nebylo jasno, pak ať si zopakují, jak se účinnost jakéhokoli tepelného motoru počítá.
      O faktu, že se též zvýší teplota „na začátku cyklu“, tedy při zahájení hoření paliva, nehovořím, to normálnímu člověku taky asi dojde samo od sebe, ale laicky je to neměřitelný rozdíl.

    1. Prave naopak, stale oddaluji
      Prave naopak, stale oddaluji elektromoily aby mohly vedci vymyslet(a dostavaji miliardy) neco co nahradi benzin, ale za podminky bude to vyrabet par spolecnosti a my prosty lid budem muset platit, platit, platit….

      Jinak jak je videt v kolech, kde to roztocila cina(motory atd.), klasicky spalovak by byl taky mrtve a cena aut stejna, tj. spalovak vs elektromobil.

  6. „Při zapouzdření
    „Při zapouzdření prostřednictvím našeho unikátního patentovaného procesu, je jeho použití bezpečnější než používaní benzínu.“

    Tato veta v sebe skryva nejake protiklady. Totiz, ak je nejake palivo bezpecne (zle hori, alebo sa prudko nezlucuje s inymi platkami), potom to nie je dobre palivo. Dalo by sa predpokladat, ze vybornym palivom pre piestove motory by bol pusny prach (medzi horenim paliva vo valcoch a napr. vystrelom z pusky nie je v principe rozdiel). Vodik je dobre palivo a hlavne z toho dovodu nie je jeho pouzitie bezpecne.

    1. Fanda: To není tak zcela
      Fanda: To není tak zcela pravda. Rostlinné oleje např. mají výrazně vyšší teplotu vzplanutí než nafta nebo petrolej, přesto mají vyšší cetanové číslo a jsou v některých ohledech lepšími palivy pro vznětové motory. Zapalovačem přitom ale samotnou naftu ani olej nezapálíte, tnz. je to relativně bezpečné palivo.
      Mezi hořením paliva ve válci a výstřelem z pušky je dost velký rozdíl, ve válci nedochází (nemělo by docházet) k detonačnímu, ale k „hladkému“, poměrně pomalému spalování (jestli se dá několik tisíc zážehů za minutu označit za pomalé.. v časovém měřítku jednoho pracovního cyklu ale poměrně pomalé je :).

  7. Co se týká ceny uvedené
    Co se týká ceny uvedené panem Stephenem Völlerem jsem poněkud skeptický, jelikož ta bude zavislá jak na daních, tak i na ceně výroby vodíku, nicméně myšlenku jako takovou bych úplně nezavrhoval. Hlavní potenciál vidím převážně v systému bezpečného skladování vodíku v palivových článcích. To je téma, které výrobce vodíkových automobilů bude jistě velmi zajímat. Osobně bych zatím nehýřil optimismem, ale také bych hned všechno nezatracoval. Většina ohlašovaných nových technologií skutečně neměla dlouhou životnost, ale některé nám opravdu dokázaly změnit život. Třeba to bude zrovna ta, která potvrzuje pravidlo.

  8. Je úplně jedno jak
    Je úplně jedno jak průlomová technologie to je, protože už se o ní dočteme možná ještě nějakou zprávu a pak to všechno v tichosti vyšumí do ztracena. Kolik podobných zpráv už jsem tady četl – super baterie, nové typy paliva, nové typy motorů – nic pořád se vyrábějí auta na benzín a naftu. Lidé vydělávající biliony dolarů na naftě se nenechají o své zisky připravit, zapomeňte na změny, kromě obyčejných lidí takovou změnu nikdo nechce a koho zajímá názor obyčejných lidí?? My jsme tu na to aby jsme platili – a to tak že čím dál více, o to už se oni postarají.

    1. Souhlasím s Vámi. Já už
      Souhlasím s Vámi. Já už jsem četl o takových věcech, že kdyby se všechny zrealizovaly, tak palivo nebudeme potřebovat vůbec, nebo ho dokonce z našich nádrží budeme vylévat. Taky jsem viděl auto na obyčejnou vodu, a jak pěkně jezdilo. Pak to zase pěkně „vyšumělo“ doztracena. Dokud šejkové a stát budou mít penízky z prodeje benzínu a nafty, do té doby na to budeme jezdit. A kdyby někdo náhodou vymyslel skutečně něco revolučního, pak pro stát není problém zavést daň na cokoli a my obyčejní motoristi budem zase platit.

    1. Zase tak laciná náhrada to
      Zase tak laciná náhrada to není. Pokud si uvědomíte, jakou část ceny benzínu tvoří daně (DPH a spotřební daň) a jakou část si nechávají čerpací stanice jako marži (plus další náklady, jako je doprava apod.) pak si nemyslím, že by v současné situaci bylo nové palivo na benzince výrazně levnější. (Navíc by vyžadovalo velké jednorázové investice do výrobních závodů.)
      Kromě toho mi na klasických autech ani tak nevadí CO2 (ten není jedovatý, i když možná způsobuje skleníkový efekt), ale další zplodiny (např. oxidy dusíku), které musím dýchat a které budou vznikat ve spalovacím motoru i při použití nového paliva.

      Na druhé straně to může být dobrá alternativa, pokud bude cena ropy nadále růst, případně pokud by závislost na jejím dovozu byla geopolitický problém.

      1. Ono to záleží hodně na
        Ono to záleží hodně na tom, jaký je chemický vzorec. Pokud jde o kovové hydridy, tak kovy jsou dost často jedovaté. Takže připadají v úvahu hydridy jiné, ale pokud nesdělí víc, tak se to nedá nějak hodnotit. Ona obyčejná voda se počítá také mezi hydridy, podobně i peroxid. No a ony všechny uhlovodíky jsou vlastně taky hydridy (i když se tomu tak neříká), takže ropa taky. Pak jsou tu ještě sloučeniny s křemíkem, které také patří spolu s uhlovodíky do organické chemie. Z křemíku ale bývá silikóza. Tak nevím. Hlavně aby to nebyla zase nějaká kachna.

Napsat komentář