Tesla zveřejnila podrobné foto karoserie elektromobilu Model 3
Zatímco na silnicích se objevuje čím dál tím víc prototypů elektromobilu Tesla Model 3 a 100 se jich testuje v Ohiu, Tesla zveřejnila oficiální foto šasi auta.
Elektromobily, hybridy, Tesla, Volkswagen, Škoda, auto, vytápění
Zatímco na silnicích se objevuje čím dál tím víc prototypů elektromobilu Tesla Model 3 a 100 se jich testuje v Ohiu, Tesla zveřejnila oficiální foto šasi auta.
O umístění baterií do karosérie auta začala uvažovat automobilka Volvo již před několika lety. Se současným stavem technologie je však podobný koncept ještě mnoho let vzdálen. Podle vědců z Queenslandské technologické univerzity (QUT) však lze „bateriové karosérie“ připravit pro komerční nasazení již za 5 let.
Švédové před pár lety představili koncept elektromobilu, jehož baterie funguje jako baterie. Projekt si kladl za cíl zmenšit hmotnost a zvýšit dojezd elektromobilů. Na projektu se stále pracuje, ale na komercializaci „superkarosérie“ si ještě nějaký ten pátek počkáme.
Švédská automobilka Volvo před pár lety představila koncept elektromobilu, u kterého karosérie slouží současně jako baterie. Základem karosérie měly být speciální kompozitní díly se zabudovanými akumulátory elektrické energie. Před pár lety sci-fi, dnes realita.
Aktuálně se objevily zprávy o tom, že Tesla Motors má hotový prototyp rodinného elektromobilu Model S. A protože Tesla ví jak se dělá byznys v 21. století, okamžitě zveřejnila tři skvělá videa, na kterých se ve vysokém rozlišení můžete zblízka a detailně podívat na vnitřnosti prototypu Modelu S.
Porsche je dnes jednou z automobilek s nejvyššími průměrnými emisemi v celé Evropské unii. EU tvrdě tlačí na jejich snižování, a tak připravilo Porsche plán. Ke každému svému modelu nabídne také hybridní verzi.
Šéf Tesla Motors Elon Musk se nedávno rozpovídal v magazínu Automotive News o tom, jak by se měly a neměly dělat elektromobily. Sebekriticky přiznal, že ani samotná Tesla dosud nenavrhla elektrické auto tak, aby bylo skutečně optimalizované pro elektrický pohon.
Evropská unie přispěla částkou 3,5 mio. euro na výzkum nových materiálů. Ty by v budoucnu mohly sloužit nejen jako součásti karoserie elektrických vozů, ale zároveň i jejich baterie. Jde o speciální kompozit z uhlíkových vláken a pryskyřice.
Automobilka Peugeot oslavuje 200 rokov svojho pôsobenia a pri tejto príležitosti predstavuje ďalší dych vyrážajúci koncept – Peugeot EX1. Okrem exotického exteriéru a nezvyčajnej koncepcie interiéru zaujme aj pohonom s nulovými emisiami.
Automobilový průmysl pomalu začíná objevovat uhlíková vlákna. Nedávno se k jejich využití upsali BMW a Mercedes. Ačkoliv podle studie od Toyoty možná nejde o zas tak moc „zelené“ řešení, výrobce sportovních vozů McLaren Automotive se rozhodl jej využít ve velkém.
Climax je nový britský otevřený dvoumístný sporťák automobilky Climax Cars inspirovaný legendárním závodním vozem F1 Cooper Climax T51. Zvláštností Climaxu je fakt, že dokáže jezdit na bioethanol. Jedná se o čistě britský automobil inspirovaný bohatým dědictvím tamního motorismu, sporťák budoucnosti, vyrobený ručně s maximální péčí. Pod kapotou tepe nejnovější agregát značky Subaru, který pohání zadní nápravu. Šasi je vyrobeno z odlehčeného hliníku, karoserie pak z hliníku nebo karbonových vláken. Bohatí zákazníci si budou moct vybrat z různých typů motorů, převodovek, barev i vybavení interiéru. Climax má však především odkazovat ke starým automobilům ze závodů jako Le Mans. Jak se vám sporťák líbí?