V americkém Ohiu se testuje víc než stovka elektromobilů Tesla Model 3

Podle informací spolku „Tesla Model 3 Owners Club“ se v americkém státě Ohio testuje více než stovka elektromobilů Tesla Model 3. Probíhají tam crash-testy i testy spotřeby.

V poslední době se na amerických silnicích daří zachycovat stále nové předvýrobní prototypy elektromobilu Tesla Model 3. Tento v čistě bílé barvě.
foto: Teslarati

Po Kalifornii sice jezdí minimálně pět prototypů elektromobilu Tesla Model 3, ale údajně víc než sto jich je v americkém státě Ohio v okolí města East Liberty.

Právě tam se nachází Dopravní výzkumné centrum, největší nezávislé testovací zařízení v USA. V několika halách a na velkém okruhu se testuje bezpečnost, spotřeba, emise, odolnost, hlučnost i výkon auta.

Centrum funguje 24/7 a k dispozici je 4500 akrů nejrůznějších cest i 12,1 km dlouhý ovál. Zařízení se nachází zhruba 2,5 hodiny od Detroitu, kde sídlí tři největší americké automobiky GM, Ford a Chrysler.

Výroba elektromobilu Tesla Model 3 má začít už v červenci a rychle se vyšplhat na 5000 kusů týdně. Tesla tedy potřebuje mít auto otestované doslova do posledního šroubku.

90 Comments on “V americkém Ohiu se testuje víc než stovka elektromobilů Tesla Model 3”

  1. My niesme Tesla uctivaci. Naopak, osobne na to auto cakam bo
    My niesme Tesla uctivaci. Naopak, osobne na to auto cakam bo nie je nic co by sa mojej predstave mobilnej dopravy 21.storocia priblizilo viac ako TM3.

    Jednodycho Elon trafil urcitu skupinu zakaznikov uplne presne.

    Vrzganie, klepanie ci nuteny vylet do Viedne su VZDY mensie zlo ako financovanie terorizmu ci dobrovolne nicenie pluc nasich deti.

    To je vsetko. A ine EV co stoji za kupu nepoznam…….zial.

    1. Já si myslím, že nová verze ioniqu s trochu větší
      Já si myslím, že nová verze ioniqu s trochu větší baterií, která má přijít letos v létě, bude za koupi stát. To auto už teď ujede pohodlných 200 km na nabití. Pak to bude 300 km na nabití a to už je tolik, že není třeba nic moc řešit.

        1. Jsou nedostupné? Já se přiznám, že nevím. To by pak
          Jsou nedostupné? Já se přiznám, že nevím. To by pak vycházelo, že dostupné elektromobily jsou dnes Leaf 30 kWh, nový eGolf (u něj nevím, jak je to s dostupností) a i3 s 33 kWh. A pak samozřejmě drahé Tesly. i3 a leafy jsou dostupné okamžitě, mají je skladem.

          1. Kdyz jsem byl asi pred mesicem vyzkouset, rikal prodejce, ze
            Kdyz jsem byl asi pred mesicem vyzkouset, rikal prodejce, ze do konce roku je dostupnost nejista. Pred par dny tu nekdo psal, ze pri objednani ted dodani v prosinci… Takze cekam na nove modely od Nissanu a Hyundai, nema dneska cenu rezervovat neco, co bude v dobe dodani zastarale (navic pro me na hrane pouzitelnosti, to bych asi byl ochotny akceptovat pri dodani „hned“)…

      1. Áno sojazdom budú viaceré autá konkurovať a TM3.
        Čoho

        Áno sojazdom budú viaceré autá konkurovať a TM3.
        Čoho som si však istý že zo bude auto 21 storočia. Budem ovládať základne parametre
        Cez smartfon a SW auta sa bude aktualizovať cez net . A palubná nabíjačka bude bez kompromisov nie jednofazove výsmechy ( v cene autá hneď možnosť nabíjať z červenej zásuvky pomocou priloženého kabla). Zatiaľ to všetci ostatny buď poseru jenofazovou nabkou,neschopnosťou riešiť sw na diaľku, ovládať auto na diaľku hoci len prostredníctvom pripojenia lokálnej wifi. Základným príslušenstvom nabíjať doma smiešnou rýchlosťou a snahou predať k autu predražený wallbox.
        Alebo len jednoducho dodať auto v rozumnej dobe vid ioniq ampéra-e

      2. TM3 vnimam ako jedine EV čo stoji za to, pretože si nemusim
        TM3 vnimam ako jedine EV čo stoji za to, pretože si nemusim požičiavať od rodinných prislušnikov auta na cestu do Tatier, k moru a pod. To dnes nedokaže ine EV ako Tesla. Všade potrebujete lokalne Rfit karty a ja neviem čo ešte. Pre fanatikov EV ok, ale pre bežneho uživatela s malym dietatom….nepoužitelne.

        Tesla spravila celý rad opatrení, aby to auto malo zmysel a bolo univerzalne. Aktualizacia SW, pristup na net su len bomboniky, ale SC je to čo ich odčlenuje a asi dalších 20 rokov bude.

        Jasne ze ak chce niekto EV na behanie po SR/ČR tak majú aj mnoho iných možností.

        No a dostupnosť iných EV budem zohladňovať až bude dostupné TM3…..zatial sa zda že aj v tejto kategorii budú víťazi….uvidime koncom roka.

        1. No ono to se zakladni verzi baterky bude asi ocistec, ale je
          No ono to se zakladni verzi baterky bude asi ocistec, ale je fakt, ze to asi pujde (na rozdil od doslova „expedicniho“ cestovani jinymi EV)….
          Jen mam obavu z tech cest k mori, aby z toho i s teslou nakonec nebyla nocni mura. S ohledem na to jak jsou dneska bezne precpane parkoviste na odpocivadlech, se trochu bojim toho jak budou vypadat exponovanych dnech dobijeci stanice, kdyz se zacnou tesly prodavat ve velkem (zatim je pocet superchargeru ku poctu prodaych aut dost naddimenzovany)….

        1. Berme v úvahu zimu. V zimě to bude spíš těch 200 km.
          Berme v úvahu zimu. V zimě to bude spíš těch 200 km. Letní klidné ekorallye nelze brát v úvahu. Já dovedu ujet s BMW i3 180 km na nabití (22 kWh), když se opravdu snažím. Ale rozhodně ne stylem, kterým jsem jel dneska, když jsem se honil s čipovanou Fábií RS. Snažil se mi ujet a moc mu to nešlo 😉

        2. Jako houpat s ostatnimi ctenari klidne muzete, ale bacha at
          Jako houpat s ostatnimi ctenari klidne muzete, ale bacha at vam z te houpacky nevypadnou. To auto ma dojezd 250 km v cyklu NEDC, to je extremne usporna jizda. Vy tvrdite, ze neuspornou jizdou ujedete o necelych 10 % mene? Uvedomujete si, jak neduveryhodne to vypada?

          1. Pouze osobní zkušenost. Nejezdím většinou nijak
            Pouze osobní zkušenost. Nejezdím většinou nijak sportovně. Normální jízdou jsem dojel z Hradce do Prahy, velkou část po dálnici 115 km/h. A po ujetí 110 km mi zbyl dojezd 130 km. V kombinaci město a okresky je reálný dojezd zcela určitě 240 km.

      3. Dobrý den, Josefe,
        můžu se zeptat, z jakého zdroje máte

        Dobrý den, Josefe,
        můžu se zeptat, z jakého zdroje máte informaci, že nová verze Ioniqu s větší baterií má přijít letos v létě? Nikde jsem na nic takového nenarazil. Maximálně, že nový Ioniq má přijít v roce 2018.
        Díky

    2. Jako pardon, ale to jak řada lidí naprosto nerealisticky a
      Jako pardon, ale to jak řada lidí naprosto nerealisticky a nekriticky uctívá Teslu, to už hraniční s fanatismem…holt Ryhlé šípy měli Uctívače Ginga, dnešní doba Uctívače Tesly…

      Musk netrefil někoho přesně, je prostě mistr rétoriky a manipulace, že si každý v jeho proslovech a činech najde to, co chce slyšet a vidět…a čím víc něčemu věří, tím menší má nadhled… a je nutné si uvědomit, on nechce zbohatnout (to už je), on nechce spasit svět (to se mu beztak nepodaří), on chce pozornost, moc a obdiv…a to je zatraceně nebezpečná kombinace… a ještě těžší je nebýt ovčanem daného manipulátora a držet si k tomu střízlivý postoj…když se to naposled jenomu národu nepovedlo stálo to zbytečně moc životů…

      1. Nevies o nom nic a budes hovorit. Keby si bol fanda, tak vies,
        Nevies o nom nic a budes hovorit. Keby si bol fanda, tak vies, ze je to par mesiacov, co povedal (a je to aj vidiet) ze bude verejnym vystupeniam venovat len polovicu casu z toho co doteraz, aby sa viac mohol venovat vyvoju. A uprimne, aj ma to mrzi, ze ho uz nevidat tak casto v roznych rozhovoroch. Jeho sposob myslenia je vynimocny. Ale to uz je udel geniov, ze si ich ludstvo zacne vazit az po smrti.

  2. testování skutečně bylo omezeno, protože jde o
    testování skutečně bylo omezeno, protože jde o jednodušší model S, což je pro nechápavé nepochopitelné, pro ostatní naprosto pochopitelné, Tesla totiž vynechala beta testování

    goo.gl/SyTLEH

    hoši, nedělejte už ze sebe neschopné chápat komplexní problémy 🙂

        1. Pardon, ale rict, ze neni treba poradne testovani neceho tak
          Pardon, ale rict, ze neni treba poradne testovani neceho tak sloziteho jako auto (pocitac na koleckach) muze napsat jen nekdo, kdo nikdy nevytvarel nic slozitejsiho nez caj…

          Zvlast kdyz dosavadni informace ukazuji, ze vystupni kontrola dotycne znacky stoji za prd (napr. viz Michelin a jeho skripla hadicka od ostrikovace; jinde krive dvere, praskly A sloupek…).

          A ne, nestaci to, ze NEKTERE komponenty uz byly otestovany na jinem modelu.

          1. S tou kontrolou je to fakt tragedie. Trochu je podeziram, ze
            S tou kontrolou je to fakt tragedie. Trochu je podeziram, ze na nasich kouscich se podepsal i tlak na vyexpedovani co nejvice aut do konce ctvrtleti. Hned se pak objevili zpravy jak dodali za prvni ctvrtleti vice nez 25tis. aut a akcie leteli nahoru. Me dokonce (dle slov pana Kubise to pry jeste nikomu v CR nenabidli) auto zdarma dovezli az pred barak jen aby ho mohli vpatek 31.3. vyexpedovat. A jeste me presvedcili abych jim v ten patek dopoledne (pritom teprve odpoledne auto nakladali v Tilburgu na kamion) na webu potvrdil, ze jsem ho prevzal. No melo to vyhodu, ze se mi tim padem objevilo v mobilni aplikaci a mohl jsem sledovat podle polohy jak mi ho vezou.

          2. ty musíš mít velmi jednoduché chápání světa, ty
            ty musíš mít velmi jednoduché chápání světa, ty profík nikdy nebudeš, když vidíš svět tak černobíle 🙂
            tobě se to bude muset vysvětlovat jako malému dítěti, tedy vzkaz je ten, že M3 je již dávno otestovaný M S, tedy netřeba z toho důvodu, že to bude „zbytečné“ (rozuměj předimenzované), protože testování bude prostě probíhat naprosto bez problémů, prostě budou jezdit téměř bez závad

            Testování samozřejmě nikdo rozumný nemůže nikdy úplně zrušit, takové chápání je pod úrovni dítěte ze školky 🙂

            1. jenjanku, chlapce, pokud mas stejny pristup pri praci pro sve
              jenjanku, chlapce, pokud mas stejny pristup pri praci pro sve zakazniky, tak je uprimne lituju. Ale chapu, nefunkcni nebo hacknuty web takova katastrofa neni. Nicmene to ukazuje, v jakem marastu IT trh je a co si zakaznici nechaji libit…

    1. No jiste, auto vyrazne odlisnych rozmeru, uplne jinou kastli,
      No jiste, auto vyrazne odlisnych rozmeru, uplne jinou kastli, zasadne odlisnymi vyrobnimi postupy a vubec cele dost jinak resene „neni duvod testovat“, jenjo ty si prosimte dej spise nick jaryn….
      S ohledem na to, ze je dukladne testuji (jak pro potreby samotne automobilky, tak pro ucely homologace) I auta, ktere k sobe nesrovnatelne blize nez model 3 model S, tak je ta tvoje uvaha totalne zcestna.
      I z pohledu toho, ze tesly nejsou zrovna etalon spolehlivosti a tesla ma precejen porad minimalni zkusenosti s masovou vyrobou a launchem novych aut, tak to auto potrebujou otestovat dukladne, at nedelaji za chvili masove stahovacky, ktere jim muzou snadno zlomit vaz…

      1. hochu, ty máš velmi omezený pohled, raději se nevyjadřuj,
        hochu, ty máš velmi omezený pohled, raději se nevyjadřuj, když i Musk uvádí, že je to jednodušší verze M S, takže vůbec neočekávají takové problémy jako s M s
        tebe je koukám snadné oblbnout i rohlíkem, když nedokážeš chápat souvislosti 🙂

        1. jasný jak facka soudruzi, auto zmenšený koncepce už
          jasný jak facka soudruzi, auto zmenšený koncepce už otestovanýho Ska s technologií výroby do posledního šroubku podobnou ne-li stejnou TESLA není třeba testovat už otestované. Vomrknou jen novinky aby to nevrzalo, nějaký ten krešík a je hotovka k výrobnímu pásu. Jen doufám že to nebude mít zas až tak debilně vodrbanou palubovku 😉

          kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

          1. Jenjo, přepočítej si počet problémů na počty
            Jenjo, přepočítej si počet problémů na počty vyrobených aut a pak zjistíš, kde je pravda… Pán není sám. Mluvil jsem i s majitelem Tesly v modré metle v Olomouci a tomu například nefunguje od převzetí auta radar. To by sám o sobě nebyl problém. Ale on kvůli tomu nefunguje ani žádný tempomat, nic. Což už trochu problém je. A další „drobnosti“. Jelikož je servis poměrně daleko, málokdo má čas se urvat a jet to řešit do Vídně.

                1. právě proto ho nyní Consumer reports na základě
                  právě proto ho nyní Consumer reports na základě vykázaných „poruch“ zařadil do doporučených, u kterého se výrazně zlepšila spolehlivost
                  věřím jim, ne tobě a pár případům, které rozhodně nejsou vypovídající 😉
                  M X má problém, je to totiž nový model, pokud to tady nevíte 🙂

                1. hele, všiml sis, že Tesla je nová automobilka, že? 😀
                  hele, všiml sis, že Tesla je nová automobilka, že? 😀

                2. Když kupujete vozidlo vyrobene v USA, kterých jezdi
                  Když kupujete vozidlo vyrobene v USA, kterých jezdi monetalne v CR tak maximalne 200 kusu, tak musite pocitat s tim, ze na servis vozidla budetre jezdit do zahranici.A to ještě hodne dlouho. Je to z krizkem po funuse….

            1. Já si zase píšu s někým co přebíral svoje Xko měsíc
              Já si zase píšu s někým co přebíral svoje Xko měsíc přede mnou a jemu prý chybělo dno kufru.
              Pokud jim něco takového projde výstupní kontrolou pak to opravdu není normální…
              Je to prostě škoda, že takové kraviny kazí dojem z jinak skvělých aut.
              A přesně jak tu někdo napsal. Jestli na tom budou trojky stejně pak to musím s nimi rychle všechno dořešit, protože pak budou stát před servisy fronty až na dálnici.

              1. Jo no. Je to škoda. Chápu Muskův spěch s uváděním na
                Jo no. Je to škoda. Chápu Muskův spěch s uváděním na trh, ale někdo by mu měl říct, že někdy je lepší nespěchat, protože se to tím taky může celé podělat. Pokud bude mít podobné problémy i Model 3, bude to konec Tesly, protože lidé na něj zanevřou.

                1. závěry bez přemýšlení, Model S je nyní už
                  závěry bez přemýšlení, Model S je nyní už doporučování Consumer reports narozdíl od M X, M 3 přeskočil Beta testování, protože to není třeba, je to jednoduchý M S, tedy očekávám vysoce nadprůměrnou spolehlivost, stačí zapnout to na krku

                2. Já zas očekávám, že jenja nebude tapetovat celou diskuzi
                  Já zas očekávám, že jenja nebude tapetovat celou diskuzi svými názory, ale to bych čekal moc.

                3. Zvláštní člověk ten jenja. Někdy bych ho rád potkal.
                  Zvláštní člověk ten jenja. Někdy bych ho rád potkal. Zajímalo by mě jestli je takový i v reálu a nebo to z něj dělá ta anonymita.
                  A teď si to od něj slíznu. 🙂

                4. Osobně si myslím, že je to puberťák, který tu jen
                  Osobně si myslím, že je to puberťák, který tu jen oxiduje.

                5. takže já sem hodím názor Muska (nikoliv můj o
                  takže já sem hodím názor Muska (nikoliv můj o testování) o zrušení beta testu, ale vy, chudí duchem, stále melete tu svou 🙂
                  hoši, zesměšňujete tu svou „inteligenci“, už toho raději nechte 🙂

                6. Asi tezko, pokud ma přes milion objednávek. Na všechny typy
                  Asi tezko, pokud ma přes milion objednávek. Na všechny typy jsou objednávky v ohromnem predstihu.Vyroba je se vsemi typy Tesel pozadu..

                1. Jak vidno, vite o Tesle velmi malo.Pokud byste jen trochu
                  Jak vidno, vite o Tesle velmi malo.Pokud byste jen trochu sledoval zahranicni Tesla fora, vedel byste,ze problémy s detailnim zpracovanim si musite při prebirani nového vozu hlidat.To je proste dane, at se to nekomu libi, nebo ne. Komu se to nelibi, tak auto nemusi kupovat a pak je jedna z moznosti napr. pravidelne remcat na tomto foru. Proto jsem také jel osobne do Tilburgu a par nepresnosti nechal okamzite na miste ještě vyladit..otázka několika minut. Pokud si auto někdo necha privezt domu, tak je jaksi pozde.Tesla je naprosto vyjimecne vozidlo, vymyka se vsem etablovanym standartum jinych znacek…Ano..a majitele Tesel jsou urcite svým zpusobem sektari..Zaplatpanbu..doufam, ze ještě dlouho zustanou..

                2. Ale ja to vim, to se neda prehlednout 🙂
                  Jen se snazim

                  Ale ja to vim, to se neda prehlednout 🙂
                  Jen se snazim pochopit, v cem je neochota automobilky s tim neco udelat (po x letech). Zvlast kdyz se (tusim to byl dokument od National Geographic) honosi, jak se kazdy kus dukladne prohlizi na bambusovem podklade, aby vynikly sebemensi nedokonalosti).

                3. Nezapomente, ze po vystupni kontrole se auto zase rozlozi do 3
                  Nezapomente, ze po vystupni kontrole se auto zase rozlozi do 3 dilu, ceka ho 3-4 tydenni cesta v kontejneru(rech) do Evropy, kde ho zase slozi a ve finále predaji kupujícím. Jestli bych nekoho vinil ze nepresnosti, tak to spis Tilburg, nez Fremont.

                4. Co jsem videl na forech, tak amici si stezuji taky, takze jen
                  Co jsem videl na forech, tak amici si stezuji taky, takze jen rozborkou a sborkou to asi nebude. Ale to tady nevyresime…

                  Bohuzel bych to videl tak, ze teprve az nejaka podobna blbost na radove vetsim poctu kusu T3 zahlti servisni centra, tak se konecne nekdo chytne za nos.

                5. Vyvoj se neda odhadnout. U Tesly uz vůbec ne. Staci
                  Vyvoj se neda odhadnout. U Tesly uz vůbec ne. Staci zemetreseni v Kalifornii, valka v Evrope atd. Budou zatím porad reagovat na poptávku, nabidku. Myslim, ze nemaji důvod cokoliv menit ve strategii. Poptavka je ohromna a kupujici akceptuji vse. Vic, nez jsem akceptoval ja sam při koupi. A Tesla všechny nedotazenosti rychle a zdarma v SeC koriguje. Takze zakaznik dlouhodobe nakonec velmi spokojen..Na vyresene problémy se pak rychle a rado zapomina..

    1. Ale testovali. S temi „kravinami“se u Tesel pocita a vi se to
      Ale testovali. S temi „kravinami“se u Tesel pocita a vi se to od samého zacatku firmy. Taky jsou ty „kraviny“ v servisech Tesly bezplatne a rychle vyrizeny.Stava se i v lepisch autorodinach. Akceptujte, nebo prodejte a kupte , napr. Superba, ten je treba bez „kravin“.

      1. No ale kdyz se o tech „kravinach“ vi a stejne se opravuji
        No ale kdyz se o tech „kravinach“ vi a stejne se opravuji zadarmo, proc je sakra neopravi nez predaji auto zakaznikovi (nebo rovnou neupravi proces pri vyrobe, aby tyhle systematicke a ZNAME zmetky nevznikaly)?

        Jak asi kazdy krome jenjanka vi, cim driv se (v prubehu vyvojoveho/vyrobniho/predavaciho procesu) problem najde a odstrani, tim je to levnejsi (o povesti firmy nemluve).

        A co hur, v objemu aut, ktery se ocekava u T3, kazda takovahle prkotina zahlti servisni centra.

          1. Ja myslim, ze odpoved je jasna (alespon ta z pragmatickeho
            Ja myslim, ze odpoved je jasna (alespon ta z pragmatickeho hlediska) – zakaznici (nechci uplne napsat uctivaci) jsou zatim ochotni chyby (za ktere by VW/GM/Mercedes/Audi/… sezrali) prehlizet pripadne obetovat den sveho casu na zbytecny „vylet“ do servisu, tak proc by investoval do kontroly kvality misto do zvysovani prodanych kusu…

            EDIT: Hadam, ze kdyby par „Michelinu“ pozadovalo proplaceni casu straveneho takovou zbytecnou cestou, ledy by se hnuly sakra rychle.

            1. Nejsem uctivac, ale majitel. Tesla X je fantasticke auto a ty
              Nejsem uctivac, ale majitel. Tesla X je fantasticke auto a ty 2 navstevy v servisu kvůli drobnostem mne nevadily a byly nakonec velmi prijemne. Vždy jsem dostal okamzite Teslu S a bylo se mnou zachazeno nadstandartne (kompletni obcerstveni zdarma… ) se zajmem a velmi slusne..Kdyz jsem se o koupi kdysi zacal zajímat, vedel jsem, do ceho jdu. Jako každý, kdo o Tesle něco vedel.Proste se jim to stava a patri to k teslackemu zivotu. Kdo to(na to) auto nemá, tak tady u komentaru bude vždy jen nesmyslne bublat a slovíčkařit. Každý , kdo auto vlastní ( a s kym jsem dosud mluvil), je i pres tyhle drobnosti s provozem nadseny..

                1. Jestli jste si nevsiml,nikoho k nicemu nepresvedcuji.Jen
                  Jestli jste si nevsiml,nikoho k nicemu nepresvedcuji.Jen konstatuji, ze male nedostatky, které se tak elegante vyresily jsou ve srovnanim s fantastickym prožitkem při kazde jizde autem rychle zapomenuty.Tot vse..

                2. Precti si znova co psal, troubo.
                  Precti si znova co psal, troubo.

                3. Myslis tohle?
                  Vložil/a Heros, St, 2017-05-17 15:55 „…Tesla

                  Myslis tohle?

                  Vložil/a Heros, St, 2017-05-17 15:55 „…Tesla X je fantasticke auto a ty 2 navstevy v servisu kvůli drobnostem mne nevadily a byly nakonec velmi prijemne. Vždy jsem dostal okamzite Teslu S a bylo se mnou zachazeno nadstandartne (kompletni obcerstveni zdarma… ) se zajmem a velmi slusne…“

                  EDIT: ze navsteva byla prijemna nic nemeni na jeji zbytecnosti…

Napsat komentář