Nový Hyundai i10 zná české ceny, zůstává jedním z nejlevnějších aut
Model Hyundai i10 je k dispozici za ceny od 279 990 Kč a nadále zůstává nejdostupnějším pětidveřovým pětimístným osobním vozem na českém trhu.
Elektromobily, hybridy, Tesla, Volkswagen, Škoda, auto, vytápění
Model Hyundai i10 je k dispozici za ceny od 279 990 Kč a nadále zůstává nejdostupnějším pětidveřovým pětimístným osobním vozem na českém trhu.
Hyundai zveřejnil první skicu zcela nové generace modelu i10 před její světovou premiérou na zářijovém mezinárodním autosalonu IAA 2019 ve Frankfurtu nad Mohanem.
Autosalon Frankfurt 2011 přinesl řadu zajímavých informací. Kromě jiného i spekulace o tom, že v koncernu Hyundai–Kia se v budoucností rozdělí role tak, že Hyundai se bude zaměřovat na plug-in hybridy a auta na vodík, zatímco Kia bude dělat malé elektromobily.
– oficiální stránky www.hyundai.com
– české stránky www.hyundai.cz
Korejsky znamená Hyundai „moderní“. Dnes je automobilka Hyundai čtvrtou největší na světě. Je součástí Hyundai Group, jihokorejského konglomerátu založeného v roce 1947. V roce 1998 se automobilová část Hyundai spojila s tehdejší dvojkou Jižní Koreje, automobilkou Kia, čímž vznikla skupina Hyundai Kia Automotive. Ta je dnes druhou největší automobilkou v Asii.
Včera odhalila juhokórejská automobilka Hyundai svoj prvý sériový automobil poháňaný elektrickým prúdom. Pôjde o mestský hatchback vychádzajúci z elektrického modelu i10, ktorý bol predstavený na Frankfurtskom autosalóne 2009. Dostal však nové meno – BlueOn.
Automobilky se na ženevském autosalonu snažily všeobecně působit ekologickým dojmem. Příjemné proto byly například press-kity nikoliv v podobě stohu papírů nebo tlustých magazínů, ale CD, flashkarty nebo rovnou online balíčku. Čím dále zapůsobili Hyundai, Kia, Volkswagen a Subaru?
Finanční metropole kontinentální Evropy se už po třiašedesáté proměnila v hlavní stan všech příznivců automobilů. Předem bylo jasné, že tentokrát se bude na strunu ekologie, životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje brnkat ještě silněji než v předchozích ročnících. Ekonomická krize srazila většinu automobilek do hluboké propasti poklesu, ze které je jen o pár metrů nadlehčuje šrotovné. Výrobci sluhů (nebo pánů?) na čtyřech kolech potřebují zaujmout něčím opravdu novým, co bude prodávat. A tak se hlavní mantrou letošního ročníku autosalonu ve Frankfurtu stala elektřina. Jenže myslí to automobilky s elektromobily opravdu vážně? ČÍST DÁL…
První části seriálu reportáží z Frankfurtu se podíváme na značky Mercedes-Benz, Smart, Tesla Motors, Fisker, Fiat a Hyundai.
Jihokorejská automobilka Hyundai hodlá na autosalonu IAA ve Frankfurtu představit elektrické auto Hyundai i10 Electric. Jde o miniaturní městský elektromobil, který má jít především proti konkurenci v podobě Peugeot iOn, resp. Mitsubishi iMiEV (což je vlastně to samé) či Nissan Leaf.
Původní benzinová verze mini Hyundai i10 je vyráběna exkluzivně v Indii od roku 2007 pro domácí trh i vývoz. Hyundai i10 Blue Drive (nebo také „Electric“) se poprvé veřejnosti představí na letošním IAA. Namísto 1.1l nebo 1.2l benzinu v něm ale uvidíme elektromotor o výkonu 49 kW.