Flotila vozů Hyundai i10 jezdí jako auta za stovku

Společnost Hyundai Motor Czech dodala 60 vozů Hyundai i10 projektu „Auto za stovku“. Jde o nový koncept sponzorované dopravy. Zákazník má možnost pronajmout si vůz za výhodných podmínek.

Systémy sdílení/pronájmu aut jsou v České republice čím dál tím rozšířenější. Auto za stovku je dalším z nich.
foto: Auto za stovku

Vozy zároveň slouží jako nosiče reklamního sdělení. Koncept Auto za stovku je nápadem závodníka Jana Charouze a za pár dní své existence už si získala řadu spokojených klientů.

Proč padla volba právě na Hyundai i10 nejlépe vystihl Vladimír Vošický, generální ředitel a Hyundai Motor Czech:

„Je logické, že si autoři projektu vybrali tento model. Do segmentu přináší nová měřítka z hlediska vnitřního prostoru, komfortu a bezpečnosti, jež snesou srovnání s vyššími segmenty. Hyundai i10 k tomu navíc přidává atraktivní a sofistikovaný design exteriéru a interiéru.“ 

Jak dodal, ve výbavě vozu jsou atraktivní prvky z vyšších segmentů. Dalšími přednostmi Hyundai i10 jsou mimořádná hospodárnost a malá spotřeba.

Cena pronájmu je 99 Kč za den bez DPH, celkem tedy necelých 120 Kč včetně daně. V ceně je kromě pronájmu auta kompletní pojištění s nulovou spoluúčastí a dále i možnost ujet 1000 km za měsíc (minimálně je potřeba ujet 200 km za měsíc).

Při vyšším nájezdu se připlácí 4 Kč bez DPH za ujetý kilometr nad limit, tedy 4,84 Kč včetně DPH. Více na www.autozastovku.cz.

tisková zpráva

18 komentářů u “Flotila vozů Hyundai i10 jezdí jako auta za stovku”

  1. Co tady všichni brečíte,
    Co tady všichni brečíte, že je to skrytá reklama? Jak jste na to přišli? Tento web je soukromá záležitost.

    Vlastník má právo si na svých stránkách psát o čem chce.
    Čtenáři mají zase právo to nečíst.

    Takže komu se to nelíbí ať sem nechodí. Je to jednoduché.
    Jestli se Vám to nelíbí založte si vlastní webové stránky a pište si tam o čem chcete, to je vaše věc.

    Jestli za článek opsaný z tiskové zprávy něco pan Horčík dostal, nebo ne je přeci úplně bezvýznamný. Pan Horčík tu jak jsem odpozoroval, informuje o věcech, které jsou pro něho a pro spousty dalších lidí zajímavé, protože tento web čte už docela dost lidí.

    Jen tak mimochodem, o tom samém informovali i jiné weby:
    http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/nove-auto-se-nabizi-jen-za-99-kc-za-den-bez-dph-polepi-ho-re/r~e7d9c736d0c911e5a8d7002590604f2e/

    A teď k té půjčovně, nevím proč si stěžujete že to má být něco jiného? Vždyť je to normální půjčovna a vždycky byla i na tom autě je nápis „půjč si mě“, to proč by to mělo být něco jiného?

    Víte vůbec za kolik se půjčuje takové auto?
    Za 500,- Kč na den! A to v tom je 5% spoluúčast, která mě soobně se moc nelíbí. Zde se uvádí 0-vá spoluúčast což je podle mne ideální za auto, které nevlastníte. Takže tohle je rozhodně hodně výhodná nabídka. A vyplatí pro hodně lisí se asi vyplatí přijmout tyto podmínky, jako je nájezd jen 1000 km za měsíc.
    Na stránkách projektu je půjčení minimálně na 4 měsíce, kvůli reklamě. Takže odpověd pro ty komentářníky co jsou líný kliknout na jejich web je: NE NEJDE si to půjčit na den.

    1. Pane hobite, nebyl jsem
      Pane hobite, nebyl jsem líný kliknout na odkaz firmy už při prvním čtení, jenže tam mají napsáno:
      „Díky vysokým nákladům na polepení celého vozu je minimální délka smlouvy 4 měsíce.“
      Nikde ale nenalézám výslovně řečeno, jestli to platí pro zadavatele polepu = inzerenty či pro řadové zákazníky.

  2. No tak lehký
    No tak lehký výpočet,
    Pronájem na rok = 43800
    Nájezd = 12000 km
    a předpokládám, že benzín si každý musí platit extra.

    Takže po 5ti letech máme auto s nájezdem 60000,- na kterém bylo zaplaceno 219000 a se zůstatkovou prodejní cenou nad 100 000.

    Docela dobrý podnikatelský záměr

    1. Ano, také jsem doufal, že
      Ano, také jsem doufal, že jde o Kiu Soul EV, Ale jak se už několikrát v poslední době stalo pravidlem, asi se pan Holčík posunul z nových technologií a jejich propagaci k ekonomickým důvodům přežití. Co se týká Hyundai i10, patří do segmentu městských vozidel. A je na každém komu dá přednost, zda i 10 nebo Pandě nebo Citigo.

        1. Z ekologickeho hlediska by
          Z ekologickeho hlediska by bylo jeste lepsi sdilet starsi auta typu Skoda Felicia, aby se nemusely porad chrlit tyhle fosilie. Navic by by to ziskalo i aspekt ekonomicky – pro uzivatele. V tomto pripade je paradoxne lepsi si koupit stejnou fosilii vlastni nez ji „sdilet“. Vzdyt je to normalni pujcovna.

  3. Tak tomu sa hovorí „super
    Tak tomu sa hovorí „super ponuka“:))))
    Keď to náhodou niekto prešvihne o 100km, čo vôbec nie je problém, tak zacvaká 484Kč alebo 18€. to vôbec nie je zlééé.
    To je katastrofa a ešte aj s tými nápismi. Nechápem na čo to tu bolo uverejnené. Najskôr som myslel, že je to EV, ale takýto šmejdík…?!
    to určite nebude skrytá reklama, neverím :)))))

  4. Hybrid se dal na otevřenou
    Hybrid se dal na otevřenou skrytou reklamu?
    Navíc klamavou. Ten pronájem není za 99kč na den, ale za 120,-. I plátce DPH musí za službu zaplatit plnou částku. To, že si DPH může odečíst je jeho bonus.
    A inzerovat cenu za den, když si ho na den pronajmout nemohu je také zavádějící.
    Pokud si to samé auto koupíte nové na leasing nebo úvěr, vyjde to na polovinu, nemusíte všem kolem vysvětlovat, že nepracujete u Sencoru a nemusíte dodržovat minimální a maximální najeté kilometry. Můžete vyjíždět mimo EU atd.
    Vyplatit se to může leda někomu, kdo z nějakého důvodu potřebuje auto na půl roku. Ale asi ani to ne.

    1. Ano s tou reklamou na
      Ano s tou reklamou na karoserii máte pravdu. Ale to tento podnikávý subjekt odkoukal od návěsových ploch nákladní kamionové dopravy a od bilbordů u silnic a dálnic. Polepené plochy zdí a plotů též jsou příkladem. Reklama a zviditelnění i to zoufalců je dnes v ČR modou.

Napsat komentář