Nový model i10, který v České republice plní funkci rodinného vozu, přichází na trh s vyspělými prvky v oblastech aktivní bezpečnosti a konektivity z vyšších segmentů.
foto: Hyundai
TISKOVÁ ZPRÁVA
Nový Hyundai i10 nabídne svěží a moderní úpravy designu, včetně nové charakteristické kaskádovité masky chladiče, která umocňuje emocionální přitažlivost vozu.
„Nový i10 je názornou ukázkou toho, jak Hyundai Motor využívá vyspělou techniku nejmodernějších prvků výbavy v oblastech bezpečnosti a konektivity z vyšších segmentů a reaguje tak na potřeby současných zákazníků,“ řekl Thomas A. Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor Europe.
„Hyundai i10 patří mezi nejprodávanější a nejoblíbenější vozy ve své třídě mezi zákazníky po celé Evropě, a to díky vynikající úrovni své konstrukce a nejlepšímu poměru cena/výkon. Nový i10 hodlá na tento úspěch navázat,“ dodal s tím, že model i10 je od svého představení v roce 2008 pro společnost Hyundai Motor významným úspěchem.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Test: Opel Meriva LPG – ekonomické řešení
Vzhled nového modelu doznal oproti předchůdci několik změn. Nová kaskádovitá maska chladiče modelu i10 vznikla dalším vývojem charakteristické šestiúhelníkové masky chladiče vozů Hyundai.
Příď zdobí nový nárazník a nové kruhové světlomety LED pro denní svícení, které jsou umístěny na okrajích masky chladiče. Také záď nového modelu i10 došla vylepšení prostřednictvím nového nárazníku s černým ozdobným prvkem a kruhovým mlhovým světlometem v kombinaci s přepracovanými zadními svítilnami s tmavšími kryty. Výsledkem je sportovnější vzhled.
V interiéru nabízí vůz čalounění tkaninou v novém elegantním červeném odstínu. Zákazníci si nyní mohou jako barvu interiéru vybrat pro všechny stupně výbavy navíc také odstíny modré, oranžové, béžové a černé.
Z hlediska bezpečnosti bude od ledna 2017 nový i10 vybaven dvěma novými vyspělými funkcemi, systémem pro upozorňování na hrozící kolizi vpředu FCWS (Front Collision Warning System) a asistentem pro jízdu v jízdním pruhu LDWS (Lane Departure Warning System), které aktivně pomáhají zabraňovat nehodám. V obou případech je jejich základem nová multifunkční kamera.
Nový i10 bude stejně jako předchůdce k dispozici s výběrem dvou osvědčených zážehových motorů se zdvihovým objemem 1,0 litru a 1,25 litru, pohánějících přední kola, prostřednictvím standardně dodávané pětistupňové mechanické převodovky, nebo na přání nabízené čtyřstupňové samočinné převodovky.
Nový i10 má v nabídce přímo z výroby také verzi motoru 1,0 litru, který je připravený na pohon plynem LPG a ve verzi BlueDrive™ se zážehovým motorem 1.0, která zahrnuje řadu prvků pro snižování spotřeby paliva a emisí CO2.
Nový Hyundai i10 bude ve výbavě Family s motorem 1,0i o výkonu 66 kW s pětistupňovou manuální převodovkou k dispozici za cenu 219 990 korun.
Verze Family+ pak nabídne vůz za 239 990 s manuální převodovkou nebo za 259 990 korun s automatickou převodovkou. Stejně jako všechny vozy Hyundai bude nový model i10 v nabídce s pětiletou zárukou bez omezení kilometrů.
Jo hundaj ma zase motor co
Jo hundaj ma zase motor co nikdo nechce tak se ho snaží nas** kde to jde. Proč nepředělaji svuj „supermotor“ 1.0 T-GDI nebo 1.6 T-GDI…. že by to pro ně bylo moc náročný???? Tendenční článek o neprodejné srač***. Jinak je třeba autora pochválit počet slov je splněn a doufám, že odměna byla adekvátní.
Rodinné auto jak vyšité
Rodinné auto jak vyšité 🙂 možná tak pro důchodce s pinčlem a nájezdem do 5000km/rok. Článek k zasmání super jinak o ničem.
Z vyroby pripaveny pro pohon
Z vyroby pripaveny pro pohon LPG = je tam normalni motor a muzete si pak dodelat LPG co? 😀
A ze by to slouzilo jako rodinne auto? To je vylozene vysmech…
Citace z webu výrobce na
Citace z webu výrobce na SVK:
Prečo sa rozhodnúť pre vozidlo LPG priamo od spoločnosti Hyundai?
Úprava motora – v modeloch Hyundai je upravený motor z výroby, ktorý je prispôsobený na spaľovanie LPG. V motore sú upravené všetky komponenty, ktoré sú náchylné na poškodenie pri dlhodobom jazdení na palivo LPG. Úprava sa týka najmä ventilov, sedliel ventilov, tesnení ventilov, piestov, piestnych krúžkov a pod..
Jiná ventilová sedla pro LPG dělá i např. Opel (nebo dělal), byla to příplatková položka „příprava na LPG“. Ale kdo používá přimazávání Flashlube/Gaslube apod. s elektronickou distribucí do sání, nepotřebuje žádné úpravy motoru.
Jen pro zajimavost, s
Jen pro zajimavost, s „primazavanim do sani“ to jeste porad projde emisemi? Nebo se to na test vypina?
Ten výkon motoru 1,0i je 66
Ten výkon motoru 1,0i je 66 koní nikoliv kW.