Monacký kníže pojede na svatbu hybridemHYBRID
Monacký kníže pojede na svatbu hybridem
Vypěstujte si nový Mercedes!VĚDA
Vypěstujte si nový Mercedes!
Benzin za 45 Kč/litr? Brzy ve FinskuNOVINKA
Benzin za 45 Kč/litr? Brzy ve Finsku
ČEZ pronajme 65 elektromobilůČESKO
ČEZ pronajme 65 elektromobilů

Volkswagen by měl vyrábět elektromobily v USA jako odčinění dieselgate

Jan Horčík - 23 Únor 2016

Velký skandál jménem dieselgate zasáhl evropský koncern Volkswagen na nejcitlivějším místě. Důvěra spotřebitelů, zejména v , klesla na minimum. Teď dostane šanci provinění odčinit.auto koncept elektromobilu Volkswagen Budd-E

Mohlo by se jednou auto vycházející z konceptu Volkswagen Budd-E vyrábět v USA?
foto: Volkswagen

Podle německého deníku Welt am Sonntag nabídla americká organizace EPA, obdoba ministerstva životního prostředí, koncernu Volkswagen možnost "odčinit" podvody při měření emisí tím, že začně ve Spojených státech vyrábět elektromobily.

Konkrétně by měl Volkswagen začít vyrábět tento typ aut v továrně v Tennessee. A navíc pomoct vybudovat síť nabíjecích stanic pro elektroauta.

V posledních letech je evropský koncern v oblasti elektromobility extrémně aktivní (viz. nový Volkswagen Passat GTE plug-in hybrid nebo Volkswagen Tiguan GTE). Nedávno dokonce jeho šéf Matthias Müller prohlásil, že Evropa se musí stát lídrem elektromobility.

Řešení navrhnované EPA by mohlo být pro obě strany výhrou. Volkswagen si tak spraví veřejné mínění u amerických spotřebitelů a navíc vybuduje základní infrastrukturu potřebnou pro úspěšný prodej svých elektroaut, která už v USA tak jako tak prodává.

Podle webu Automotive News odmítli zástupci Volkswagenu věc komentovat jinak než sdělením, že jednání s EPA stále probíhají.

 

Tak, tak. VW odsujeme tě za podvod s diesely k věčnému peklu elektromobility. :-)

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V Nemecku se jedna o podpore Emobility a jelikoz zatim zadne nemecke konkurenceschopne Eauto neexistuje, verim ze ted budou EV vyvijet i vyrabet. Ktery stat by daval dotace na dovezena auta? Kdyby se VW vyhnul pokute v USA tim ze tam zacne vyvijet i vyrabet EV, tak se to da 1:1 transferovat do DE a zabijou se dve mouchy jednou ranou.
I v CR se schyluje k dotacim a Skoda chysta na 2018/2019 e-Citygo, takze 2018/2019 muzeme ocekavat dotace i Skoda EV.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No mne zas prijde, ze nemci maji jedny z nejpouzitelnejsich e-aut...
Treba VW UP je z novych e-aut snad nejlevnejsi a pritom velmi dobre pouzitelny jako druhe auto v rodine (peugeot iOn je vyrazne horsi a drazsi, Leaf je sice vyrazne lepsi ale taky drazsi).

v CR mozna, ve zbytku Evropy nikoli, i v domacim Nemecku je e-Up docela draha hracka (zaklad cca 27k eur), levnejsi je tam nejen trojice iON, c-Zero a i-miev (zaklad cca 18-24k eur), ale i treba mnohem dospelejsi renault ZOE zacinajici na 22 tisicich eur, z techto malych EV je to podle me jedno z nejlepsich EV za danou cenu (plna vybava Intense cca 25000 eur) a ze zminenych aut ma nejvetsi dojezd (22kWh) a nejvetsi vybavu i co se palubni nabijecky tyce, je docela skoda ze ceske zastoupeni renault tento model uplne prehlizi :( ale co je zasadni v Nemecku je levnejsi i Nissan Leaf ktery startuje na cca 23 tisicich eur

http://goo.gl/RWnXgg

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No koukam ze ceny v nemecku jsou pro eUP vyssi a ostatni nizsi, ale zas ne takove jak uvadite.
iOn je lenvejsi, ale zas je to fakt auto ktere na UP dost ztraci, ceny ktere uvadite pro leaf a zoe jsou zase BEZ baterky, s baterkou jsou samo drazsi nez UP (ale ne o tolik co v CR)

cena za ZOE je v mem pripade uvedena za auto vcetne baterii, v Nemecku je totiz moznost jak pronajmu baterek kde je cena od 16500 eur +79 eur mesicne za baterky, nebo za "komplet" auto a to je tech 22 tisic eur ktere uvadim

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Muzete dat odkaz? Cenik Renaultu je tajemnejsi nez hrad v Karpatech.

renault.de nevim co jineho dat, tak jak tam se musis prokousat nemcinou

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Renault.de ma nabidku 22.500 EUR + najem baterie. Akcni nabidka 5.000 EUR sleva. O prodeji baterie ani slovo. Cenik nelze stahnout, pouze zaslat. Mozna souvisi s ceskou IP adresou. I tak v nemeckych forech vsude najdete, ze zajemci o koupi baterie nedostali kladnou odpoved. Pry v Anglii a snad jeste nekde jinde lze koupit. Renault je s realitou uplne mimo.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Sorry. Cena 21.500 EUR a akcni sleva 5.000 EUR. Najem je v DE obligatni, bez najmu nekoupite.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Renault Z.E. se prodava bez baterie. K cene je potreba pripocitat mesicni najem baterie, ktery zacina na 79 EUR/mesic. Renault asi nechce prodavat EV, protoze sve baterky ve vetsine zemi neprodava. Renault ma uplne spanou prodejni strategii. Kdyz se vam auto poroucha, tak najem bezi dal...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

2020 ČR 10.000 ks elektromobilů to je tutovka mladej :DD
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Narovinu soudruzi že Řešení navrhnované EPA se Volkswagenu pranijak nelíbí. Jeho dlouhodobý koncept nadálespalování a elektromobilního uondávání 2020+ jaksi nekoresponduje s politikou EPA chrlení 2017 spolu s Teslou a GM lidové elektromobily. On je prostě nemá a jen tak se nedají vyčarovat a to ani v teď už dražší Číně bez spolupráce s lídry v oboru. VW největší z největších a aby někoho poprosil o spolupráci?? To se mi nějak nezdá soudruzi :)) ElektRomobily v současnosti tolik nevydělávají jako spalováky, je to poměr asi -50% ku +70%, nevíte náhodou kde by asi tak vzali na ty svoje tisící managerský platy?? Navíc teď a honem před pokutou 50 až 90B$ ?? Jako myslíte že budou nakupovat svoje akcie a aby podpořili firmu nebo že by v Evropě postavili první HYPERLOOP NA SVĚTĚ :)))))))))))

Obrázek uživatele PaRi

Možná je to tak, že: "Buď zaplatíte A jako pokutu eráru, nebo za částku B začnete produkovat DasEauto tady v Americe." 'A' je dané, takže se licituje jen o velikosti 'B'.

Pokud trojí V kouká dál, než na špičku svého nosu, tak do toho půjde, i kdyby B=2*A Každopádně tahají Němci za kratší provaz a bude je to bolet. Ale v jednom případě dostanou šanci si 'bolí' pofoukat.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano PaRi - VW není žádným chudáčkem, spíše naopak, už jenom to, že dokázali vymyslet vychytávku na oklamání měření emisí, svědčí o odborném profesním umu. A to, že Škodovka a Seat se tomu se svými vzdělanci nedokázal ubránit a nesvézt se s dieselgate, je věcí pohodlnosti. To, že to díky americkým profikům bylo po letech odhaleno je vizitkou amerického vzdělání. A možná i firemního profesního boje. Ano VW na to doplatil nejvíce,jak se ale ukazuje nebyla to jediná firma jež svým zákazníkům nabízela prostředky na obcházení výsledků měření emisí. A VW je stejným profesním bohem jako E.Musk, ty nikdo na kolena nepoloží.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jen hlupak muze verit, ze obelsteni NEDC testu muze vymyslet jen nejaky genius. Po vypuknuti Dieselgate jsem okamzite ukazal na Bosch, ktery pro snad vsechny automobilky zajistuje motormanagement, merici zarizeni, software atd. Kratce nato podal Bosch prohlaseni, ze Bosch upozornil VW, ze poskytnute know-how a hardware se nesmi pouzit k oklamani emisnich testu. Takze vsichni co spolupracuji s Bosch, maji stejny know-how. VW byl nacapan, ostatni vydavaji prohlaseni ze oni nemaji vadne software. Ale maji stejne odchylky mezi merenim dle NEDC a jizdou v provozu. Vsichni nejakym zpusobem podvadeji. A nejlepsi dukaz lobyngu ze strany autoloby je, ze jsou az moc podezrele ramcove predpoklady pred merenim dle NEDC. Kondicni jizda atd. To je ten klic, jak rozpoznat ze se jedna o merici jizdu dle NEDC.
Jednu vec nechapu. nekolik nezavislych instituci provedlo mereni dle NEDC a pri jizde v provozu a zjistili rozdily az 3x. Ptaji se sami sebe jak to je mozne. Proc neudelaji zamerne nejakou malickou chybu v mereni NEDC v tom smyslu aby zmatli software v motormanagementu a aby nevedel ze se meri NEDC. Stacilo by malo. Kroutit volantem behem mereni, nepatrne zmenit rychlost pri mereni, nepatrne pozmenit jizdni profil. Kdyz by emise pri takovem pozmenenem NEDC testu byly uplne jine, tak by vsechny automobilky nachytali.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

prý odborném profesním umu :DDDDD Tak teds tomu nasadil korunu :DDDD PODVODNÍCI TO BYLI !!!! :DDDDD

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Možná to byli i podvodníci, ale vzdělaní s universitním vzděláním a nikoli SPŠ Třebešín! A i v ČR se najdou amatérští podvodníci, jež se různě snaží obelstít STK.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

sakra čéče tos snad nepsal ani česky :) Jasný že licitujou, nabídka EPA je asi takováto:
a) budeš chrlit v americe DasEauto a 30B$ pokutička
b) nebudeš chrlit a 90B$ pokuta jak krávavole!! :DD
vyber si hochu evropský a vítej v naší demokraci a dóóooobře počítej :)))))))))))

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic

zajímavé články