Vodíkový elektromobil Hyundai Nexo jezdí bez spalinových emisí a díky účinnému filtračnímu systému zachytí do 15 minut až 75 % pevných částic v okolním vzduchu.
Zrychlení 0-100 km/h během 2,2 sekundy a maximálka 356 km/h. Zní to jako další elektrický supersport, ale Hyperion XP-1 se vymyká. Má totiž jezdit na vodík!
Koncem letošního roku by měl být uveden do provozu první ukázkový projekt stacionárního zdroje energie firem Daimler a Rolls-Royce s využitím modulů palivových článků pocházejících z automobilové výroby ve Friedrichshafenu.
Vídeň začala testovat první vodíkový autobus. V provozu bude na severu města každý den do 12. června. Test je součástí příprav zakázky na desítku vozidel. Vídeň navíc poptá i 72 elektrobusů.
Česká vláda na svém zasedání 27.4.2020 schválila aktualizaci Národního akčního plánu čisté mobility. Je na ní dobře vidět, že jde jen o cár papíru zcela odtržený od reality.
Daimler, resp. značka Mercedes-Benz, oficiálně ohlásila konec vývoje osobních aut poháněných vodíkovými palivovými články. Oficiálním důvodem jsou příliš vysoké náklady.
Na autosalonu ve Frankfurtu se před rokem představilo vodíkové auto BMW i Hydrogen NEXT. Bavorská automobilka potvrdila, že se malosériově začne vyrábět jako BMW X5 FCV.
Německý poskytovatel služeb sdílených jízd CleverShuttle se svojí flotilou vozů Toyota Mirai absolvoval již přes pět milionů kilometrů s nulovými výfukovými emisemi.