Elektromobil Honda Fit EV, tedy elektrická verze modelu u nás prodávaného jako Honda Jazz, je nově k idspozici také na východním pobřeží USA. Zákazníci si jej za $389/měs. pronajmout ve státech Connecticut, Maryland, Massachusetts, New Jersey and New York.
foto: Honda
S takovou cenou a dostupností pouze na vybraných trzích není divu, že elektromobil Honda Fit EV v USA (ani nikde jinde) právě dvakrát velký hit není. Za celý rok 2012 se automobilce podařilo udat 93 kusů, v lednu 2013 pak pouze devět.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Elektromobil Honda Jazz je nejúspornější elektrické auto v USA
Co si slibuje od rozšíření nabídky na východní pobřeží USA, toť otázka. Další jednotky pronajatých kusů za měsíc? Honda Fit EV je vybavena 20kWh li-ion baterií a 92kW asynchronním elektromotorem.
Spotřeba auta je oficiálně organizací EPA změřena na 29 kWh/100 mil, tedy asi 18 kWh/100 km (118 MPGe). Dojezd pak dle měření EPA činí 131 km.
VYSVĚTLENÍ: MPGe je jednotka udávající ekvivalent k ujetým mílím na galon (3,785 l) paliva s tím, že je určeno, že 1 galon benzínu = 33,7 kWh.
tak sa mi zda ze realne auta
tak sa mi zda ze realne auta budu musiet mat min. 40kw akumulator
Reálná auta, jako
Reálná auta, jako například Tesla Model S, mají až 85kWh akumulátor.
ano, videl som video testy
ano, videl som video testy cerstvych majitelov a ticho zavidel, co mne uz bude na vzdy uprene 🙂 z pohladu videi sa mi sice velmi paci, no tak isto velmi rusivo na mna posobi trochu tazkopadny displ. cez ktory sa tam vsetko ovlada. ma trhane ovladanie, k urcitym veciam sa tam treba dopracovat cez viacero tukani – v menu, to by ma po slovensky povedane, dost sralo 🙂
tiez sa mi nepaci ako su riesene klucky. tieto dve veci by ma na tom nesmierne rozculovali. robia z auta az priliz krehku zalezitost. ked mam v ruke paku, chcem nou trhnut ufulany od oleja a nic sa jej nestane najblizsich 30r., nie jemne hladkat a drzat v lesku ako iTelefon. Snad chapete co myslim.
18kWh/100km mi přijde
18kWh/100km mi přijde docela dost na 1500kg těžké auto.
O něco lehčí Peugeot iOn
O něco lehčí Peugeot iOn nám v testu sežral kolem 17,4 kWh/100 km.
Včetně ztrát při
Včetně ztrát při dobíjení? Díky, H.
Včetně ztrát to bylo
Včetně ztrát to bylo něco přes 19 kWh, jak se v článku píše.
Pronájem? To už tu
Pronájem? To už tu bylo.
Tuším u vozu GM EV1. A jak to potom s pronájemci dopadlo si snad ještě pamatujete. To se Honda pokouší opakovat historii?
Honda se nejspíš
Honda se nejspíš primárně pokouší o to, aby na ni lidé úplně nezapomněli.