Volkswagen nedávno v USA spustil reklamní tažení nazvané Think Blue. V rámci této kampaně aktuálně na autosalonu ve Washingtonu ohlásil nové partnerství s cyklistickou organizací Bikes Belong Foundation, která si klade za cíl podporovat jízdu na kole v celých Spojených státech.
Volkswagen v rámci nového partnerství bude sponzorovat tři klíčové iniciativy: Peopleforbikes.org, SRTSNP a Bicycling Design Best Practices. Jonathan Browning, šéf Volkswagen Group of America, si nové partnerství samozřejmě vychvaloval a tvrdí, že je “velmi hrdý na to, že společně mohou prosazovat jízdu na kole a zajistí tak možnost všem věkovým skupinám bezpečně vyjet na silnice, šetřit palivo a snižovat znečištění ovzduší i zácpy”.
Není náhodou, že o kola, resp. elektrokola, se zajímá také Daimler. Ten své elektrokolo smart e-bike chce uvést na trh souběžně s třetí generací elektromobilu Smart ED už během letošního roku.
Volkswagen na to jde trochu víc zeširoka a v rámci Think Blue podporuje nejrůznější sportovní aktivity včetně běhání a triatlonů. Obecně chce společně s Bikes Belong Foundation podporovat aktivní životní styl.