Tesla upraví asistenční systém Autopilot, aby vyhovoval zákonům EU

Jan Horčík - 21 Květen 2019

Tesla vydá v Evropě update pro svůj asistenční systém Tesla Autopilot, který upraví jeho schopnosti. Bohužel tak, že ve výsledku bude o něco málo horší.auto elektromobily Tesla Autopilot

Systém Tesla Autopilot patří k nejpokročilejším asistečním systémům na trhu. Dohání ho ale pomalu konkurence, například ProPilot od Nissanu.
foto: Tesla

Nové nařízení UN/ECE R79, které minulý rok přijala také Evropská unie, omezuje možnosti točení volantem asistenčních systémů. To ovlivní současnou verzi systému Tesla Autopilot, ale pouze v elektromobilech Tesla Model S a Tesla Model X.

Nejnovější Tesla Model 3 už novým regulacím odpovídá. Pro evropské majitele elektromobilů Model S/X to bude znamenat brzký update Autopilota, který poněkud "zkrouhne" jeho možnosti v režimu Autosteer.

Elektromobily tak v tomto režimu nebudou schopny automaticky projet prudšími zatáčkami. Pokud navíc budete chtít automaticky změnit jízdní pruh (Auto Lane Change), bude potřeba déle držet páčku směrového ukazatele.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele runner42

Stačil jeden další den a situace kolem Autopilota přerůstá ve slušnou celkovou krizi autonomního řízení.

V synergii s krizí Tesly vzniká pěkné momentum, které má potenciál pořádně zamíchat kartami v automobilovém průmyslu.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ K PRODEJI ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

Obrázek uživatele Radovan

A jak v byrokratickém omezení chápete pozici Tesly jako krizi?

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 77 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 32 tis. km (46 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

OT: Recenze TMS po nájezdu 720+ tisíc km (video)
TLDW:
Tesla Model S z června 2015 firmy Tesloop
Celkové náklady na údržbu: $27 000 (~620 000 Kč) = 86 hal/km
Aktuálně se třetí baterií:
1. výměna při 312 212 km kvůli chemii baterie(?) a nedbalosti při užívání (každý den na SC z 0 na 100 %)
2. výměna při 521 427 km (po 209 215 km) kvůli montáži baterie(?)
Obě výměny v rámci 8leté neomezené záruky
3. baterie (upgrade na 90 kWh) je po 202 777 km stále v pořádku s degradací 9 % (grafy degradace co 3 měsíce ve videu)
Motor:
1. výměna po 30 000 km
2. motor je po téměř 700 000 km stále v pořádku
Zbytek videa o popisuje hlavně interiér - stav sedaček, volantu, páček, displeje...

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele runner42

Přepočet nákladů nelze provádět kurzovým přepočtem.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ K PRODEJI ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Heleť jestli je pro tebe přirozenější vést si náklady v dolarech za míle, prosím, ale myslím, že jsem opravdu nikomu neublížil, když jsem si dovolil to orientačně přepočítat na kilometry a koruny. Jestli se ti to nelíbí, podívej se na originální video.
Už mě skoro připadá, že máš koníček se vším nesouhlasit.

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele runner42

Protože v tabulce je především cena za díly, není problém přičíst CLO a DPH, ať se to přiblíží českým reáliím, protože o to ti šlo. Nebo ne?

PS: Našel jsem diskuzi, kde mě zmiňuješ a s kámošema si notujete, jakej jsem exot, když v listopadu předpovídam kolaps Tesly.
Takže speciálně pro tebe a kámoše - Hahahaha!

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ K PRODEJI ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Ne, šlo mi o to, že si pod nějakejma centama za míli nepředstaví u nás nikdo nic. Přičítej si a násob čím chceš, já tu nepíšu odborný článek za peníze, jen jsem chtěl zjednodušit ty podané informace ve videu a jestli se ti to nelíbí, tak to nečti a nepruď.
A schválně sem hoď tu diskuzi, zaprvé jsem rozhodně nepoužil slovo exot, zadruhé opravdu nemám na diskuzích žádné kámoše, zatřetí ty tvé zaručené předpovědi krachu Tesly á la "letos už to vyjde" se daj dohledat v diskuzích pár let dozadu. Ještě nekrachla, tak aby ses nesmál zase další rok předčasně.

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele Radovan

Tak já bych slovo exot taky nepoužil, ale jen proto, že takových exotů je docela hodně, co si kálí do vlastního hnízda. A pak se nejedná o exota, ale mainstream.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 77 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 32 tis. km (46 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Detailní rozpis nákladů

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hm tak to vazne nic moc na to ze baterky maji byt na porad a motor bezporuchovej.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

a tuhle volovinu sis vycucal z keryho prstu :))

---

TESLA Model 3 má už konečně od 05/2019 tažný

Tak jako sorry, ale 30.000 na elektromotor je uboze malo, proc to povazujete za kravinu? Elektromotr ma vydrzet hrave pres milion, tam by se mely namahat jen loziska, ne?

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

protože ten problém je dávno 4 roky automaticky Teslou záručně vyřešený, u fšech starších tesel se záručně měnili motory po krátký době za vylepšený typ a ty slouží fpohodě dodnes. To není žádný tajemství ale historie posledních 4 let

http://www.hybrid.cz/tesla-ma-problem-motor-rannych-verzi-modelu-s-odchazi-uz-po-100-000-km

https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-s/

http://www.hybrid.cz/elektromobil-tesla-model-s-najel-uz-724-000-km-zname-jeho-presnou-historii#comment-200974

---

TESLA Model 3 má už konečně od 05/2019 tažný

Super, tu informaci jste mel dat hned misto te voloviny a cucani :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rok 2015 byl z hlediska kvality problém, motor i baterie po roce 2017 jsou už vypiplané téměř k dokonalosti a téměř 1 mil. km prostě už vydrží

Tesla je nová firma, takže i takto v podstatě malé problémy, kde si i věří, dává obrovské záruky, takže se chce sama posunout. I tak mnohem méně poruchová než zavedení fosilní teroristi.

Naopak nové fosily umírají už po 200 tis. km dnes.

Jen Tesla nyní vyrábí auta, která mají kvalitu tahačů, tedy 1 mil. už dají narozdíl od šmejdů fosilů.

Obrázek uživatele ozana

Ta první verze měla konstrukční chybu, proto výměna.

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dokonalá a bezporuchová tesla měla konstrukční chybu? Ale jděte někam s tím lhaním.

Obrázek uživatele ozana

Ne, vyměnili ten motor jen tak, snad protože měl technik chuť ho vyměnit.

Anonymové jsou ty nejchytřejší a nejpravdomluvnější entity v celém vesmíru.

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já jsem jen v presu informací které do nás vy fanoušci po léta hustíte v konfontaci s realitou.

Obrázek uživatele ozana

Nikdo nikdy neřekl, že od prvního vyrobeného kusu bylo vše dokonalé. A tento konkrétní kus byl vyroben blízko samotného počátku a ještě extrémně zatěžován.

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Čtu to tady pořád. Tesla je dokonalá, nebude vás stát žádné peníze za údržbu ani servis narozdíl od fosilů...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To tady nikdo nepíše, to si jen cucáš z prstu abys mohl trolit svýma žlučovitýma komentama. Za to tady pořád nějakej anonym píše když má Tesla jakýkoli problém i když je to třeba v rámci automobilového průmyslu běžné. No a když se jim něco povede tak ten anonym je za to ani nepochválí. Zajímavé, že? :)

Z půl milionu vyrobených aut nikdy nebudou baterie tak ideální aby vydržely ve všech případech celou životnost vozu. Ale jen třeba v 99%. Navíc v tomto případě je vždy zmíněno že baterie byla přetěžována neustálým rychlonabíjením do 100% bez přestávky a vychlazením. I tak jim drží několik set tisíc kilometrů. A hlavně se každým rokem zlepšuje, který jiný konkurent Tesly nabízí stejné parametry? A ne všichni mají dobrý systém chlazení. Kdo jiný aktuálně navrhuje pohonné ústrojí na životnost milionu kilometrů? Rád bych viděl kdo nabízí lepší a hlavně bezúdržbové vozy za lepší cenu.

Obrázek uživatele Kuk

Krmte trola krmte...

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Vypadlo z RSS - AutoPilot zda se neni vysazeny jen na kamiony napric, ale i na kamiony v protismeru. Docela by me zajimalo, kdyby bylo vypnute potvrzovani (v USA jde, v Kanade myslim ne), jestli by to do toho protismeru fouklo...
https://electrek.co/2019/05/21/tesla-autopilot-lane-change-oncoming-traffic/

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Kuk

Takovej interier bych chtěl :))
ttps://www.autocentre.ua/news/tyuning/kak-vyglyadit-samyj-uzhasnyj-tyuning-tesla-model-s-847521.html

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

off

Odhaduje se, že SpaceX mělo v roce 2018 celkové příjmy 2 miliardy dolarů, což je nejvíce z ostatních konkurenčních společností, jako jsou například ULA, Arianespace, ISRO, Northrop Grumman nebo Mitsubishi Heavy Industries. O celkové příjmy 8 miliard se dělilo osm subjektů a SpaceX si uzmulo rovnou čtvrtinu.
https://www.cnbc.com/2019/05/20/spacex-revenue-2-billion-from-rockets-last-year-jefferies-estimate.html

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je jasné, že SpaceX je silně podporovaný vládou USA, aby nemuseli kupovat raketové systémy ud Rusů, tedy je to otázka národní bezpečnosti a zájmů USA.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V jakém smyslu je podporovaný, když SpaceX nabízí vládě ceny 2-3x nižší než ULA?

Obrázek uživatele Kuk

Nekaž mu to Pepa má ve všem jasno. :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobře už mlčím, výběrové řízení je přece ta nejčistší věc na světě :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Už jenom se dostat mezi dodavatelé NASA bylo podporováno, rovněž různé zálohy ve stovkách milionů dolarů na vývoj a tak dál.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jak přesně bylo podporováno dostání se mezi dodavatelé NASA? NASA prostě vyhláila veřejné výběrové řízení na komerční dopravu nákladu do vesmíru a SpaceX to vyhrálo.

NASA nedává žádné zálohy, ale platí za konkrétní program a ta stejná NASA si pochvaluje jak moc díky SpaceX ušetřili.

No podle sebe soudím tebe. Já se Pepovi nedivím, jak to popsal, tak to frčí u nás.

Jen u nás se držíme při zemi, jsme srabi.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

2009 Obama rozjel těžbu břidlic aby nebyli závyslí na saudský ropě, elektromobily žerou americkou elektřinu, tedy je to otázka národní bezpečnosti a zájmů USA ;)

---

TESLA Model 3 má už konečně od 05/2019 tažný

Obrázek uživatele Kuk

off

Vozy Audi e-tron propadly v soutěži spotřeby
https://autonaelektrinu.cz/aktuality/393-vozy-audi-e-tron-propadly-v-soutezi-spotreby

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Czech New Energies Rallye 2019 ovládly vozy Audi díky zkrácení trasy
https://www.usporne.info/9790-czech-new-energies-rallye-2019-ovladly-vozy-audi-diky-zkraceni-trasy/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

to sou věci vona existuje relí :)

https://rallye-newenergies.cz/

...Například BMW i3 se ukázalo jako velký "žrout" pneumatik ;)

https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/bmw-i3/

---

TESLA Model 3 má už konečně od 05/2019 tažný

Cili, jinak receno, autopilot se stane jeste mene predikovatelnym, pac nikdo nebude vedet, jestli zatacku vybere nebo ne. Bezva.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Poděkuj soudruhům úředníkům

Obrázek uživatele Kuk

Jako laik předpokládám, že toto omezení pro S a X modely, bude hlavně pro okresky a pro město. Na dálnici se to asi neprojeví. Nebo jo?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Tezko rict, to by se musely porovnat ty dve normy, co se povolenych uhlu zatacek tyce. Ale treba ty na novem useku D4 pred Pribrami (Dubenec?) jsou celkem ostre. Tahle cast vlastne ani (zatim?) neni dalnice, ale je to "divided road" (oddelene smery), takze podminky, kde je AP povoleny vyrobcem.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Kuk

A proč M3 může projet ostrými zatáčkami a S a X nemohou? V čem konkrétně je ten rozdíl? Museli by získat novou homologaci, nebo je to v počtu senzorů či jiných technických rozdílech? To v článku není vůbec vysvětleno.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Ja teda clanek pochopil, ze TM3 uz tu ostrou zatacku neprojedou ani dneska, S/X zatim jo, ale po updatu tu schopnost ztrati.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Kuk

Aha, tak to mě nenapadlo, prostě plošnej zákaz/omezení.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Michelin

Je to presne jak rika e-Ryc.
Trojky uz jsou omezene.

Duvod je jasnej, zamezit tomu aby mela Tesla nejakou vyhodu resp. aby jejich autopilot (kdyby ho nahodou dodelali) neovlivnoval rozhodnuti alespon Evropskych zakazniku jestli si koupi Teslu a nebo nejakou Evropskou parodii na elektromobil.
Jakmile budou mit nejakeho autopilota Evropske automobilky zase to povoli.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Chci videt jak velke omezeni toto je a rozdily mezi US a EU verzi. Nicmene pro me a myslim ze pro mnoho dalsich je autopilot jeden z hlavnich duvovdu proc Teslu porizovat. Takze tyhle byrokraticke EU sracky jsou nejvetsi Teslakiller. Pro EU autodebilky je toto mana z nebes, kdyz se jim nedari dotahnout na Teslu zlepsovanim svych aut, zkusime to obracene, zkriplime Tesly aby se degradovaly na nase hovna co cpeme ovcim do krku.
Doporucuji jeste nejakym EU narizenim omezit zrychleni vozu, to je taky nebezpecne a pitoma EU ovce se musi chranit. Nasledne bych doporucil zakazat nabijeni EV doma, EU ovce by si mohla ublizit el. proudem. A pri te prilezitosti zakazat Tesla SCH, protoze nejsou verejne dostupne a jelikoz si lidi nemohou nabijet doma, musi byt maximum verejnych nabijecek. A je to hotovo, chvili to trvalo ale slibovany Teslakiller konecne dorazil na trh...

Obrázek uživatele Michelin

Dneska mi dorazila nejaka aktualizace. Predpokladam, ze je to “ona”.
Tak uz jsem zacal testovat jak se chova ap v ostrych zatackach. Az to zaktualizuji otestuju ty stejne useky a pripadne hodim link na nejake video.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

No to by byla pecka

Obrázek uživatele Michelin

Tak jsem provedl pár testů a zdokumentoval je.
Pak jsem nechal nainstalovat aktualizaci a právě mi přišla notifikace, že je hotovo. Je to verze 2019.16.2, přičemž to omezení má být od verze 2019.16.1.
Cestou z práce projedu stejná místa jako dopoledne a natočím rozdíl.
Pak vyberu ty kde bude rozdíl neznatelnější, nahraji je na youtube a hodím vám odkaz.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Michelin jede! Horcik by z toho mohl udelat mensi clanek. Diky za snahu!

Obrázek uživatele Jan Horčík

To mohl, pokud bude mít Michelin zájem.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Michelin

No jsem sam na ten rozdil zvedavej. Na dalnici se tolik ostrych zatacek nenajde tak jsem se soustredil i na najezdy a sjezdy. Tam je to casto vracak a ap se u toho obcas zapotil. V jednom pripade hlasite upozornil at si vezmu volant. Jen jsem s nim trochu pohnul a nechal ho jet dal a dal to.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

A jak to dopadlo (alespon shrnuti, pokud se detaily setri do clanku)? Dik

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Michelin

Článek jsem už sepsal a před obědem odeslal panu Horčíkovi.
Zatím neodpověděl.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

ok, dik. Az to vyjde, tak to vyjde.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Michelin

Akorad ja rano odjizdim do uterka na motorce do bohem a mobilnimi operatory povetsinou opustenych koncin, takze jestli to pan Horcik shleda jako zverejnitelne tak se asi nezucastnim diskuze.
Snad me tu moc nepomluvite. :-)

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Jaký stroj sedláš? Elektro na tyto cesty žádné zatím není a podle destinace předpokládám GS nebo Afriku.

---

ecotaxiolomouc.cz

Obrázek uživatele Michelin

Byl jsem uz pred rokem ve Zline testovat Zero, ale nezaujalo me to. Chybi DC nabijeni.
Takze zatim stale vyckavam, vyhlizim a jsem verny sve Yamaze Virago 750.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Nedávno tu byl článek o nějaké americké firmě co vyrábí něco obstojného, myslím že ty si tam právě reagoval. To by bylo zajímavé. Stejně jako v úplných začátcích Tesla, dovozy přes louži komplikované, při tom množství bude problém homologace.
Ale na motorce mít ten čistý přenos okamžitého krouťáku bez vibrací a ztrát při řazení by byl skvělý pocit. Bohužel se obávám, že toho se ještě dlouho nedočkáme. Spotřeba u mimoměstského provozu srovnatelná s autem, ale prostor na baterie omezený a problém s váhou nejde tak lehce skrýt jako u auta. Tady bych souhlasil s realistou. Navíc rychlonabíjení po 100km není časový problém, ty pauzy taky v Alpách děláme i po kratších úsecích, ale bohužel na obvyklých místech kde staví motorkáři těch nabíječek moc není. Zkoušel jsem aplikovat elektromotorku s dojezdem 200km na naše místní projížďky po Moravě a vždycky by to byly velké zajížďky, navíc s pauzami na místech kde nechceš a tam kde chceš stát není energie. K tomu pět motorek potřebuje pět nabíječek, nechceš tam stát pětkrát půl hodiny na nabití. Samozřejmě by se to rozrůstalo postupně jako u aut, ne každý by hned měl el motku, ale už vidím bandu jak se mnou zajíždí 50km k nabíječce, tam čeká půl hodiny až nabiju a pak zase cesta nuceně směrem k další nabíječce. To by mi příště nikdo nezved telefon.

---

ecotaxiolomouc.cz

Obrázek uživatele Michelin

Jj, ta Americka me taky zaujala.

Jinak mate bohuzel ve vsem pravdu.

PS: Tak ja valim.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Ja na ne koukal letos na moto-neco v Letnanech. Ale 120km pri 110km/h rychlosti u nejvetsi baterie je dost bida (a to je jeste otazka, jestli to ma i v realu s jezdcem, ktery nema 50 kilo).

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Michelin

Jj. Myslim, ze s pridavnym battery packem to melo byt o neco vice, ale i tak je to bida. Zase plati jako u aut, kdyby to melo rychlonabijeni tak nemam problem si udelat na dalnici cestou do Alp i cestou zpet klidne i pulhodinovou zastavku treba kazdych 100km. V Alpach pak jezdime pomaleji a vic nez 350km za den tam nedame, takze dve az tri zastavky za den uplna pohoda. To jich delame i vic.
Ovsem bez rychleho nabijeni je to draha hracka na sobotni odpoledne.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Tak nejak. Snad se neco rozhoupe (a snad stromek do te doby vydrzi). I kdyz na motorce to asi bude vetsi orisek, narvat tam poctive chlazeni, aby rychlonabijeni baterky moc nerasilo.

Jen poznamka pro ty, co nejezdi, na motorce je zavislost spotreby na rychlosti znat snad jeste vic nez u auta. Bezne jezdeni mimo dalnice podle predpisu mi vychazi tak 4-4.2, predpisove na dalnici (kolem 130 realnych) to jde klidne na 8.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Michelin

Moje si umi taky vzit na dalnici jak auto...

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Jezdím na motorkách celý život ale s takovým rozdílem spotřeby podle tvých kritérií jsem se nikdy nesetkal.

---

Bmw M550i 2018, Porsche 911 cabrio GTS 2018, Bmw K1600 GTL 2017.

Protože na babetě je stejná spotřeba ve městě i mimo město. Ledaže si trochu přišlápneš :))

---

ecotaxiolomouc.cz

Nevim, na babetě jsem nikdy nejel. Teď jezdím na šestiválci.

---

Bmw M550i 2018, Porsche 911 cabrio GTS 2018, Bmw K1600 GTL 2017.

Takze jsem si to vymyslel? To jsem rad, ze to vim...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Ne. Je to přesně tak jak uvádí můj text. O tom že byste si to vymyslel jsem nikde nepsal.

---

Bmw M550i 2018, Porsche 911 cabrio GTS 2018, Bmw K1600 GTL 2017.

Tak hlavne at vyjde pocasi.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Michelin

No, to je otazka, kteru posledni dny intenzivne resime. Rozhodnuti vyrazit padlo az dnes rano s tim, ze holt asi i zmokneme.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Obrázek uživatele Kuk

Hezky pěkně! Dobrej nápad. Konečně zajímavě téma k počtení. Tak jsem zvědavej. To je to co mě zajímá, praktické srovnání v reálu. Jen tak dál. Já to říkám pořád, měl by si udělat YT kanál. Najezdíš toho víc než Bjorn a zkušeností máš nad hlavu. Když k tomu dáš i english titulky a tak si pošmáknou i v zahraničí ;)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Michelin

No nevim jestli to bylo tak zajimave. Pan Horcik bud nekde testuje nejake pekne ev a nebo vydejchava moje narazky na mocipany z Bruselu v tom clanku...:-)

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Je v Bratislavě

---

ecotaxiolomouc.cz

Obrázek uživatele Michelin

Aha. Copak je tam zajimaveho?

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Predstavovaly se e-Skodovky?

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Michelin

Jezis ja jsem natvrdlej!

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

A jeste jeden zamrznutej rybnik a na nem par mladiku s klackama, co se snazi trefit cernou placku :-)

Obrázek uživatele Kuk

A k tomu půl národa, který vědej nelíp ze vśech jak se to mělo hrát :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Díky Michelinovi za spoustu informací, které bych jinak nezískal. Třeba i ty špatné jsou poučné. Dnes vím, že bych Teslu nekoupil. Ale fandím jí, protože bez ní by asi žádné jiné EV nebylo.

---

ecotaxiolomouc.cz

Obrázek uživatele Michelin

Snazim se byt objektivni, i kdyz to mozna obcas pusobi schizofrene a obcas mi to nekdo vmete.

Krome dlouhych dovolenych se uz da odjezdit vse neteslou. Kdybych, ale ja musel ted koupit nove auto byla by to zase Tesla.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Souhlas. Prostě klasika. Tímhle postupem budeme za chvíli zase lézt po stromech.

Obrázek uživatele Michelin

Tenhle socialistickej skanzen jmenem Evropska unie zkrachuje drive nez ta Tesla.

A tenhle znate?

Ptá se paní učitelka dětí, jak si představují Evropskou unii.

Přihlásí se František a říká:

"Já si představuji Evropskou unii jako mrakodrap!"
"No, tak nám to, Františku, trošku rozveď!"
"Paní učitelko, představte si obrovský mrakodrap, jeho velikánské pevné základy. Přijde zemětřesení, on se chvěje, ale stojí stále pevně na svém místě!"
"Výborně, Františku, píši ti jedničku s hvězdičkou!"

Přihlásí se Janička a říká:

"Já si představuji Evropskou unii jako strom!"
"No, tak nám, to Janičko, zase pěkně rozveď!"
"Představte si obrovský strom, jeho rozložitou korunu, silný kmen, široké pevné kořeny. Vítr fouká, strom se ohýbá, ale nepovolí, stále stojí pevně na svém místě!"
"Výborně, Janičko, píši ti jedničku s hvězdičkou!"

Pak se přihlásí také Pepíček:

"Já si představuji Evropskou unii jako loď na rozbouřeném moři!"
"Tak na tohle vysvětlení jsem vážně moc zvědavá!"
"Paní učitelko, představte si rozbouřené moře, dvacetimetrové vlny, vítr fouká, liják bičuje palubu, loď se kymácí, lidi blejou, je jim zle, ale vystoupit nemůžou!!!"

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

No trochu slabší. :-)

Podle mne pozitiva členství v EU převažují. I když je to opravdu levicová záležitost. A levici (v Čechách jim říkám rozkrádači lidového majetku) volit nikdy nebudu. Vadí mi jejich způsob žití na dluh.

Moje máti mi říká jak je super, že je vlak skoro zadarmo. Tak jí říkám, že to není zadarmo, že jí to platím já. Ona na to: a to bys své matce nezaplatil vlak? Já říkám, své jo, ale těm dalším ne. EU je v pohodě. U nás to není v pohodě. Doufám, že to jednou tomu prime minister zlomí vaz.

A ona nekde realne funguje pravice nezijici na dluh? Teda pokud za ne nebudeme pocitat nejake ropne diktatury.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Někde není u nás. Takže jak si žijou jinde je mi šumák.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No a u nás se zase zadlužení jasně nejvíc zvedalo za pravicového Kalouska.
Naopak teď dvě vlády v nichž je ČSSD reálný dluh všude vyjadřovaný jako %HDP klesá nejrychleji v EU.

Obrázek uživatele ozana

Tehdy byla krize a DPH klesalo. Dnes DPH stoupá a levice rozhazuje plnými hrstmi. A reálný dluh byl snížen fintou se splacením dlouhodobých závazků s velmi nízkými úroky a novými kratšími závazky za vyšší úroky. Ty čísla dobře jen vypadají, reálně je to horší než předtím - zrychluje se tempo zadlužení.

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslím, že místní diskuzi by prospěla povinná registrace a bannování trolů

Povinná registrace tady byla, vydrželo to asi den-dva. Patrně ubylo příspěvků a zobrazení stránky a tím pádem i příjmy z reklam. Ono by stačilo mazat vulgární příspěvky, ale to by tady některým uživatelům (i registrovaným) zbyl tak jeden příspěvek z pěti :-)

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Moc bych se primlouvak za mazani prispevku obsahujici sprosta slova a urazky druhych. Trolling se tezko zjistuje a nekdo holt jen nema dostatek vedomosti, ale to neni rozhodne nic spatneho.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Hrubé urážky se snažíme průběžně mazat, ač třeba i pár dnů zpětně. Vzhledem k vzrůstajícímu dennímu objemu diskusí samozřejmě není v našich možnostech pokrýt vše, nemůžeme vyhradit člověka, který bude celý den jen kontrolovat diskusní příspěvky. Co se týká povinné registrace, neprokázala se být účinnou.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A nestačil by přidat jednoduchý filtr, při ukládání příspěvků do diskuze, na určitá "vyjmenovaná" slova? Bude-li příspěvek jedno z předem zakázaných slov obsahovat, prostě se text do diskuze neuloží? Rychlé snadné efektivní. Těch slov není zase tolik.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Díky za tip, podíváme se na to!

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Nemyslim si, ze filtr na vkladani prispevku neco zmeni, lide zacnou davat hvezdicky nebo mezery. Ja bych spis napsal javascript, ktery proveri obsazena slova se slovnikem a upozorni Vas na takovy prispevek mailem.
Pak by mozna stacilo diskuzi moderovat a na takovy prispevek co nejdrive reagovat, ze takova slova tu nebudete tolerovat. Prece jen zde mate nejvetsi autoritu.

Přimlouvám se za svobodu: tedy sám si rozhodnu co skryji. A prosím nic nemazat. Mne osobně odradí od pravidelných návštěv byť jen jeden vlastní smazaný příspěvek.

Obrázek uživatele Kuk

Hlavně bych ponechal slovo k***a, kdyby měl někdo tu potřebu napsat, že Zeman je k***a, protože je to pravda. ;-D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

+100000000000000000000000000000000

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Za mne bych navrhoval, aby příspěvky s "vyjmenovanými slovy" podléhaly předchozí akceptaci (schvalovací proces). Pisatel si jejich užití příště rozmyslí, bude li PŘI ODESLÁNÍ varován, že takové nežádoucí slovo užil a zobrazení (jestliže obsah u korektora projde) bude opožděno.

Na podobném principu by mohl být vytvořen i seznam IP adres se zvýšeným požadavkem na prověření obsahu = historicky nespolehlivé příspěvky (založeno na seznamu IP, ze kterých byl obsah častěji mazán).

IP adresy nejsou spolehlive. Ne vsichni maji verejnou IP, tudiz hodne stroju ma na venek stejnou IP, protoze stejny poskytovatel internetu a ten si routuje pozadavky v interni siti. Zda se mi lepsi to dat na emailove adresy, koho bude bavit kvuli kazdemu prispevku vytvaret novy email?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

... To by ale ten email musel být zde zaregistrovaný a následně ověřený, jinak to nemá smysl = registrace nutná.

Dobře, aby se omezila šílená pruda administrátorů se čtením nesmyslů, pak bych ještě navrhoval omezit těm co spadnou do filtrovaných/zablokovaných i počet vkládaných příspěvků. Vše co by bylo nad limit by už ani nebylo možné vložit do systému = odeslat ke kontrole. Tím by se prudičům umožnilo se slušným způsobem projevit, ale zároveň nezahltit administrátory zkoumáním nevábného obsahu.

Cílem je, aby se znesnadnil jednoduchý způsob prudění těm příspěvkům, které zde rádi nevidíme a zároveň bychom autory tímto přinutili raději dodržovat jistý kodex online slušnosti.

Zároveň bych se přikláněl k možnosti označovat nevhodné příspěvky. Zjednodušilo by to práci adminům (při splnění určitých kritérií by to mohlo fungovat až polo-automaticky vzhledem k filtrům = navrhovat neslušné blokování-hodné autory).

Vidite, ja si myslel, ze kdyz se p[ie nekdo neregistrovany, tak prispevek potvrzuje emailem (tam by stacilo poslat link, na ktery by klikl a prispevek by byl zverejnen. Ae to jsme ais zbytecne zeslozitil (nebo zkombinovat Vase a me, takze z nevhodnych IP provest vkladani anonymnich prispevku pomoci potvrzeni mailem).
Vejs jsem napsal svuj nazor, jak na to. Zatim bych nic neblokoval ani nezakazoval, jen javascriptem poslal link na nevhodny prispevek (obsahuje slova ze slovniku) a redakce by mohla na dotycneho apelovat diky sve prirozene autorite.
Podbarvit prispevky s nevhodnym obsahem je skvely napad. Clovek by je preskocil a prolitl by jen ty slusne.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Problém je asi právě to, že se příspěvek od neregistrovaného vůbec nepotvrzuje přes email. Kdyby byla alespoň povinná registrace, mohl by admin zjistit, zda se nejedná o další z řady fake mailů založených ze shodné profláknuté IP, apod. Jednoduše bych řadou snadných, ale zároveň i jednorázových opruzů (a zdržování) znesnadnil získávání nových kont (zejména pro IP adresy s historickou nedůvěrou). Aby to pro nově příchozí nebylo diskvalifikující, tak bych takový první příspěvek nového autora "pozdržel v zobrazení" do úplného schválení účtu.

Jinak s příchodem IPv6 s IP adresami nebude zase takový problém.

Jak jsem psal, kdyz bude nejaky sprostak prispivat o 3 vesnice dal, ja budu mit smulu. Abych ji nemel a mohl prispivat, musim potvrdit prispevek linkem, ktery mi posle Hybrid na email.
IPv6 uz prichazi temer 20 let (v te dobe nas na skole ucili, ze se nasazuje). Od te doby se ale udelala revize, udelalo se spousta podsiti a zatim IPv^ nebyla potreba.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale kolego, vy mne nechápete. Pokud budete registrovat nový email z některé nebezpečné adresy, může se administrátor rozhodnout a na něco banálního se Vás zeptat, nebo Vás požádat o potvrzení registrace i přes telefon, apod. Jednoduše znesnadnit útočníkovi možnost založení konta. Jakmile bude konto ověřeno, pak by bylo možné přispívat běžným způsobem. Vaše emailová adresa by pak byla použita pro reputační ověření a zároveň by ji šlo lehce pozastavit (a nesnadno změnit/zmnožit).

Na to není ze strany redakce vůbec vůle. Možná i proto, že ti nejaktivnější přispěvatelé (i díky kterým je diskuse "živá" a tím pádem je více pageview pro reklamu) jsou zároveň i ti nejvulgárnější. A jsou to registrovaní uživatelé. Prostě pokud nebude vůle redakce, tak tady budou nadále exhibovat se svou frustrací různí jenjové a spol, bohužel.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Je vidět, že sem moc nechodíte.

Chodím sem krátce, to je pravda. A snažím se bavit slušně, jako člověk. Proto už na některé méně inteligentné jedince, které si myslí, že jsou nejmoudřejší a které se chovají jako primitivy, radši nereaguji. Naštěstí je tady dost lidí, se kterými se bavit dá, normálně.

PS:
Věděl jsem, že jedna z těch "potrefených" se ozve a v mém příspěvku se najde :-)

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Jsem rád, že na mne reagujete. Taky vás ještě nemám na listu k ignorování.

Obrázek uživatele Kuk

Mareček je novej. Dřív strašil na Autorevue. Strašně rád říká lidem jak se maj chovat, zakazuje jim používat smajlíky a moc rád by všude nastolil ten svůj správnej "pořádek". Proto taky žije v Německu, které je mu vzorem a vždy nás neopomene informovat v čem jezdí jeho šéfové a v čem tedy rozhodně ne a pak tuto okresní optiku používá pro celý svět. Nemá rád náhle a revoluční změny a za každou cenu se snaží vše znormalizovat. Svoji průměrnost zakrývá upjatou rádoby slušnosti. Je to prostě takovej nemastnej neslanej slušnočlověk, kterej nerad vyčuhuje z davu a o to hůř snáší, když vyčuhuje někdo jinej. Snaží se prostě proplouvat. Včera bránil svůj naftový rakovinomet, zítra bude bránit svůj elektromobil. Je rád, že mu aspoň někdo věnuje pozornost. Svou omezeností mi připomíná Babiše.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Dobrý! Máte ho nastudovanýho. Občas by se ale diktatura hodila. Ale jen občas. Preferuji svobodu.

Obrázek uživatele Kuk

Všimněte si, že diktaturu nejradši prosazují omezenci. Těm vyhovuje. Snažej se tak ovládnout svět, který nechápou.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Každý máme nějaký to omezení.

To je skoda, protoze takhle vetsina slusnych odejde. Vlastne pozoruji, ze z vecnych a neosocujicich prispevatelu uz tu zustalo poskromnu, driv jsme tu hltal kazdou diskuzi, dnes se mi chce obcas i blejt, velebnosti.
Jednohnidopistvi: Jenja neni registrovany :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Další tragická nehoda tesly.

vtm.zive.cz/clanky/pri-tragicke-nehode-tesly-model-3-byl-zapnuty-autopilot-neudelal-nic-ukazalo-vysetrovani/sc-870-a-198474/default.aspx

Vyšetřování nic neukázalo, páč ještě neskončilo. Pisálka by měli polít ledovou vodou.

Obrázek uživatele Michelin

To si pletete. To neni dalsi nehoda, ale stale ta jedna, o ktere se pise uz davno.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Stalo se to v březnu, což není tak dávno. Já už četl o mnoha podobných nehodách v minulosti, takže tato je pro mě další v pořadí. Nejsme malé děti, neslovíčkařme.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

seš padlej nahlavu šašku, to je furt jedna a ta samá nehoda TM3 tak nešiř houksy a podepiš se rači, to ti pude možná líp

---

TESLA Model 3 má už konečně od 05/2019 tažný

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Uvědomte si, že na světě jezdí již 600 tisíc Tesel, tedy 1/10 vozového parku v ČR. Toto jsou kupříkladu statistiky za loňský rok v ČR vydělené deseti:
počet nehod: 10476
z toho následky na životě a zdraví: 2189
usmrceno: 56
těžce zraněno osob: 246
lehce zraněno osob: 2521
A to ani nepočítám, že Tesly mají minimálně 3x větší průměrný nájezd než je průměr v ČR.
Nemyslím si, že těch "mnoho podobných nehod v minulosti" by se jakkoli blížilo těmto číslům.

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takže díky té statistice ten autopilot funguje bezvadně a nikdo neumřel?

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Ano, autopilot funguje skvěle. Výborně udržuje trajektorii a rychlost, resp. vzdálenost od jedoucích aut před ním a nikdo kvůli němu neumřel. FSD je ještě minimálně 2 roky daleko, abychom tu mohli vést debatu, zda za nehody může "auto".

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aha neumřel. No tak oni asi všichni lžou.

Všichni. Takže i vy.

A AEB taky funguje skvele? Nebo by prece jen sneslo trosicku poladit?

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Michelin

Mozna by neskodilo si dat nejakou prezdivku, protoze nejaky anonym nas tady informaci o dalsi nehode Tesly zasobuje posledni dny stale dokola.
Kdyz jste liny napsat do prezdivky alespon “abc”, tak holt vas mam za toho stejneho prispevatele.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Davno v breznu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A poslední 2 měsíce se o tom mluví. Kolik lidí zabil za tu dobu VW?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ja o tom vim asi tyden, takze az zas tak intenzivne se o tom u nas nemluvi. A schvalne, kolik lidi zabil VW?

Obrázek uživatele Kuk

3 měsíce. Bylo to 1. března.
V Americe nemaj chrániče proti podjetí návěsu kamionu jako je to povinné v Evropě takže to při nehodě pak dopadá tako. A to je rychlost jen 56 km.
https://youtu.be/zjzr8nHXd8g

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ta masivní konstrukce, kterou montují na videu rozhodně není naše evropská zábrana proti podjetí. Ta by zastavila maximálně cyklistu. Ale kamery AP by ji vidět mohly, i když jsou to mnohdy jen dva vodorovné alu jeckely cca 10x3cm.

Obrázek uživatele Kuk

Nic takového taky netvrdím. Video je od Amerických pojištoven a testované auto je také americké.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jsou to hrozný sráče. Nebezpečný, neekologický, nekvalitně zpracovaný.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ako čítam asi závidíš že si niekto také auto môže dovoliť a ty nie:)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ani nevím, kolik stojí megoušů. Ojetý asi tak 2,5.
A za mego (i mnohem míň) si umím sehnat velice zachovalý automobil BMW řady 5. A i ten je pro mě skoro zbytečně velký.

Obrázek uživatele ozana

Kup si Citygo, to je dost malé a ušetříš ranec peněz

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

Obrázek uživatele Kuk

A k tomu ojetou zachovalou družku :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele runner42

Jsou to hrozný sráče. Nebezpečný, neekologický, nekvalitně zpracovaný.

Co napíšeš mě?

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ K PRODEJI ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black, Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down, Superb 206kW L&K

Jsou to hrozný sráče. Nebezpečný, neekologický, nekvalitně zpracovaný.

Vsichni s tebou souhlasi :D

Aby ses tu nevysíral a doufám, že se tě nikdo nezastane.

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 26 tis. km.
Hyundai Kona electric najeto 16,5 tis. km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tobě jako shorterovi? přece "Přání otcem myšlenky"

Zeptam se Vas, jakou metriku jste pouzil pro bezpecnost a ekologicnost, pripadne s jakymi vozy srovnaval? Co se tyce zpracovani, jde Vam o estetiku nebo funkcnost (tj., statisticky po kolika tkm je auto nepojizdne?
Doufam, ze ted nastane zabava (vasniva diskuze), kterou jste si jiste pral :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

On trošku přehání, ale proč sem rovnou tahat závist? Nic o něm ani jeden nevíme. Já třeba jezdím auty ve stejné cenové relaci a EV zatím nechci. Ne každý nesouhlas musí být závist.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A všichni majitelé Tesel mají malý péro!

Myslite si, ze tento prispevek je vhodny na tento server a ma nejakou souvislost s tematem? Neni ani vtipny. Muzete si, prosim, nechat takove komentare do hospody?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Promiň, Pavle. Asi máš taky Teslu :-)
Jen jsem reagoval na dětské hašteření výše.

Nemam Teslu, mam bohuzel Forda, takze i pernamentku na vlak :-)

Taky jsem dost zklamaný z Fordu. VW zatím u mne vede. Dílenské zpracování prostě o třídu lepší.

Ja na nem resim drobne opravy (kade 2 roky vzpery stabilizatoru. To hlavni poresil kolega, ood ktereho jej mam (vstriky, spojka). Ja zase docela cumim na Skodu. Minimalne pulce lidi odesel motor pri docela malem najezdu (< 100.000 km) ale po zaruce.

Dnes je to vše loterie. :-(


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicveletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol