Tesla Model Y: zachyceny další prototypy elektrického crossoveru s dojezdem 482 km

Jan Horčík - 17 Říjen 2019

Elektromobil Tesla Model Y se má do výroby dostat už na podzim příštího roku. Vypadá to, že už probíhá intenzivní testování prototypů.auto elektromobil Tesla Model Y

Elektromobil Tesla Model Y bude soupeřit s konkurencí v podobě Jaguar I-Pace, Mercedes-Benz EQC nebo Audi e-tron.
foto: Mario Borisov/Facebook

Zejména v okolí továrny Tesla ve Fremontu, ale také Palo Alto či ve Washingtonu byly v nedávné době zachyceny prototypy elektromobilu Tesla Model Y.

Ten vychází z Tesla Model 3, ale je větší a prostornější. Tesla už nyní ve své továrně ve Fremontu dosáhla roční výroby kolem 400 000 vozů a Model Y jí má pomoct překonat hranici půl milionu.

Očekává se, že o Model Y by mohl být ještě vyšší zájem než o Tesla Model 3, který je momentálně nejprodávanějším elektromobilem na světě (i díky více než 400 000 předobjednávek).

Objevily se už dokonce spekulace o tom, že vývoj a testování Modelu Y jde lépe, než se čekalo, a Tesla by mohla s autem přijít na trh o něco dříve, než byly původní plány.

V továrně ve Fremontu se momentálně dokončuje pátá výrobní linka určená právě pro elektromobil Model Y.

Zpět na HybridPřidat komentář

Musk prý nemá 75tis usd na odškodnění potápěče, je nemajetný. Holt miliardy neznamenají automaticky charakter. Chudák, snad mu pošlu pár dolarů.

---

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Zatímco ty nemáš ani prachy, ani charakter.

Obrázek uživatele runner42

Už jen pár dní zbývá Tesla ukázat, jak umí vydělat na hromadné výrobě elektromobilů.
Těším se jak makej kluk na Ježíška :-D

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.
Pro 2020 váhám mezi Toytota Land Cruiser V8 a Nissan Armada V8.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Tušíš bankrot? :D

Tesla není Apple.

Zajímavej rozhovor s majitelem tesly model 3. Docela mi mluví z duše.

https://youtu.be/k7FJ_3iDWUM

---

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

jezis to sem nedavej. Zdejsi teslafan odkaz nerozdychaji. Je to preci fake a zaroven pan v prispevku je troll.
Memu sousedovi tekla voda do auta pres zadni okenko u Tesla S za 3,5 mega.

Obrázek uživatele Kuk

Tý hromadě odpadků říkáš duše? :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele runner42

Dobrý, stručně shrnutelné do hodnocení Auto pro hračičky zcela neakceptovatelné mainstreamem.

Takže jen další potvrzení fanatiky soustavně odmítané pravdy - je to šrot.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.
Pro 2020 váhám mezi Toytota Land Cruiser V8 a Nissan Armada V8.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

A to je ten důvod proč Tesla za 11 dní vyhlásí bankrot :D

Obrázek uživatele runner42

Ne, to není ten důvod. Ten důvod je, že přes hromadnou výrobu není schopna dosáhnout provozního zisku.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.
Pro 2020 váhám mezi Toytota Land Cruiser V8 a Nissan Armada V8.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Ono úplně stačí, že má pozitivní Cash Flow a dost peněz na účtech. Protože hlavně o to tady jde.
A dokud tomu tak bude tak nezkrachuje ani když se budeš sebe více vztekat

Obrázek uživatele runner42

To nestačí. Tesla měla za úkol ukázat, že dokáže na masové výrobě vytvořit slíbený zisk. Jinak pro investory končí tady a teď.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.
Pro 2020 váhám mezi Toytota Land Cruiser V8 a Nissan Armada V8.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Právě naopak. Dokud má Tesla dost peněz na účtech a generuje další přes Cash Flow, tak nepotřebuje mít zisk. A to ještě dlouhá léta. Tím neříkám, že by to nebylo fajn, ale prostě to nepotřebuje z pohledu existence společnosti.

Nejdůležitější parametr je provozní Cash Flow. Tedy zda je schopná generovat hotovost přes svojí hlavní činnost. Minulý kvartál byl provozní cash flow +860 miliónů dolarů.

Čistý zisk je pouze jeden z parametrů pro výpočet schopnosti společnosti generovat peníze.

Trolle pokud to ještě nevíš tak Tesla plní misi a stejně jako armády nepotřebuje tvořit provozní zisk...

Obrázek uživatele runner42

Plně s vámi souhlasím. A předpokládám, že to tento kvartál dojde především investorům.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.
Pro 2020 váhám mezi Toytota Land Cruiser V8 a Nissan Armada V8.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Nejak sa ti zaseklo počítadlo :)

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

týbrďo koukám že se mu ta nová tm3 pěkně srrrr a žádný banality, ted když je servis v práglu tak dejme tomu už je to únosný hmmmmmm zajmavý

https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-3/

---

*Za klima/Sněhuláky/Gretu/Greenpeace Deutschland Umwelthilfe/Písek fpřevodofce/Extinction Rebellion/TESLU a BostonDynamics ;) https://www.youtube.com/watch?v=y3RIHnK0_NE *Jonathan Pie : "Partička hipíků, co páchnou čajovnou, je naštvaná, protože naše planeta umírá." https://www.facebook.com/XRczech/videos/524372114767499 *ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;)) "Německý Klimatický balíček je dokumentem politického zoufalství" a TM3 má od 05/19 tažný ;)) *když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :))) *holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;))) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Jiří_Švarc/ePavel/Radovan/Jan Veselý/e-LUKY/UDA/No_name / 2.liga BORCI: CarlosEV/ok1zjv/Josef/romhor/Leodendula / 3.liga UČNI: Kerosin/Tomáš / 4.liga PŘICMRDÁVAČI: TrochuNadhledu/TakyMartin/Bob-an/Vondrak/hybrid6/Marek_ / 5.kolona ROPÁCI: runner42/rs/Teslalicker

Další snímek Modelu Y

https://pbs.twimg.com/media/EHBErG1U0AEGMYF?format=jpg&name=4096x4096

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

prostě TM3 na sterojidech no ;) ty praštěný protikliky tam fakt zůstaly neuvěřitelný

https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-3/

má někdo tucha jesi se na ně už dělá tuningový kavr?? ;)

---

*Za klima/Sněhuláky/Gretu/Greenpeace Deutschland Umwelthilfe/Písek fpřevodofce/Extinction Rebellion/TESLU a BostonDynamics ;) https://www.youtube.com/watch?v=y3RIHnK0_NE *Jonathan Pie : "Partička hipíků, co páchnou čajovnou, je naštvaná, protože naše planeta umírá." https://www.facebook.com/XRczech/videos/524372114767499 *ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;)) "Německý Klimatický balíček je dokumentem politického zoufalství" a TM3 má od 05/19 tažný ;)) *když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :))) *holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;))) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Jiří_Švarc/ePavel/Radovan/Jan Veselý/e-LUKY/UDA/No_name / 2.liga BORCI: CarlosEV/ok1zjv/Josef/romhor/Leodendula / 3.liga UČNI: Kerosin/Tomáš / 4.liga PŘICMRDÁVAČI: TrochuNadhledu/TakyMartin/Bob-an/Vondrak/hybrid6/Marek_ / 5.kolona ROPÁCI: runner42/rs/Teslalicker

Už aby to tu bolo.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

Vyzerá úplne super.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

Pokud ten ridic je vcelku normal postava, tak by i vzadu mohlo byt nad hlavou primerene mista.
A to zatmaveni skel vzadu by mohl byt standard uz po zakl. model.

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (dosud jsem nenabil do plna) při rychlosti 30tis km za rok.

Design mi už přijde dost zastaralý a okoukaný pokud budu vycházet z těch mikro ukázek. Ony už i stávající tesly by zasloužily nějaký výraznější facelift.

---

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Mě naopak přijde, že ty tvary, byť jsou podobné, v Tesle obrušují k dokonalosti. Minimalistický přístup je často nejlepší. Jde nejen o vzhled, ale i o pohodlí a hlavně o odpor.
Když si představím Model S, 3 a Y, tak mi proporcionálně Y vychází nejhezčí. Jsou tam malé rozdíly, ale jsou tam a hrají roli.
P.S. Proč jste prodal S tak brzo?

---

hariprasad

Sto lidí sto chutí.

Vlastně kromě jednoho případu vždy prodávám auta "brzo". To auto mi nesedlo, na spoustu věcí jsem si nikdy nezvykl.

---

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Jak na tom byla baterie, když jste to prodával? To zpracování dílů je opravdu tak špatné? Viděl jsem, že díly nelícovaly zvnějšku dost často i o několik milimetrů. Je to dost vidět.

---

hariprasad

Po pravdě, nechci se tu moc rozepisovat. Začnou mě hned ze všech stran napadat a mě už to nebaví. Baterie byla při prodeji pořádku. Část ji byla v záruce vyměněna, ztráta dojezdu asi 4%.

---

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Určitě. Často i několik cm.

---

heros

Viděl jsem to na několika videích, nevím ale, jak staré to byly kusy. Proto mě zajímá, jestli se už i tohle podařilo zvládnout.

---

hariprasad

Fakt? Máš fotku?

cm je malo, treba hovorit radsej rovno o metroch.

Někdy je spára dokonce větší než celé auto.

taková díra v metrech se opravdu pravidelně objevuje. Ale mizí po zavření dveří

Obrázek uživatele Tomáš

Kurna to musim mit! Uz zacinam setrit.
Opravdu vypada skvele.
Kez by Y zacali vyrabet co nejdriv.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Taky musím přiznat, že to vypadá líp, než jsem původně myslel. Bral jsem to jako větší nafouklou trojku, ale ve skutečnosti to vypadá vážně dobře.

https://pbs.twimg.com/media/EHDQncXX0AEw6LH?format=jpg&name=medium

Byl jsem na prodejně zkusit převést rezervaci z Modelu 3 na Y - což u nás nejde, takže zrušit a až to půjde tak zaplatit, ikdyž nevím, jestli to má smysl. Nicméně, prolezl jsem si tam vystavenou trojku v Performence verzi. Pokud bych teď chtěl sedan, nemá konkurenci (v elektrosvětě), parametry, tvar, funkčnost...nemám připomínek. Zkoušel jsem i ony "strašné spáry" na karoserii a nenašel jsem nic, co by nebylo na jiných, stejně drahých autech, sorry chlapci, je to tak. Jediná designová chyba bylo sklo na střeše, kdy jim nesedly v prostředním spoji k sobě přesně tvarem - to by mě asi vadilo, věřím vada tohoto kusu. Cestou z prodejny jsem potkal Leafa a za ty peníze se prostě s Teslou nedá srovnávat.... Na Model Y se těším, líbí se mě čím dál víc.

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 čekatel

Za leaf drivery dekuji a souhlas ze je hezci.

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (dosud jsem nenabil do plna) při rychlosti 30tis km za rok.

Možná jsem Vaši odpověď špatně pochopil, ale Model 3 je pro mě prostě za 1.2milionu jasná volba oproti Leafu 2 s 60kWh baterkou. Nicméně bych se rozhodně Leafa neštítil, pokud by mě teď hned kleklo auto, pořídil bych si do dodání Modelu Y jetého Leafa 1 s 30kWh baterií - nemám nic proti. Aporpo, podle Vás, co by bylo lepší volba, nová Škoda Citigo EV za 420tisíc, nebo jetý Leaf s 30kWh baterkou za podobné peníze...?

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 čekatel

Záleží na tom, jaký je obvyklý charakter Vašich jízd.

A) Jezdíte sám, sem tam ve dvou a třetího či čtvrtého naberete jednou max dvakrát za rok? Jezdíte hlavně po městě, nebo max ráno z bydliště do práce, z práce nakoupit, sem tam zajedete na poštu a žádná z tras není nad 20 km? Párkrát za rok jedete někoho nebo něco navštívit přes půl republiky? - pak volte CitiGo iV.

B) Přes týden jezdíte do práce MHD, ale v pátek odpoledne sednete do auta s rodinou a jedete 150 km na chatu? Jste obchodní zástupce, který má od sídla firmy v PO jednání ve 100 km vzdálené destinaci, v ÚT ve 150km vzdálené destinaci, ve středu zpracováváte v kanclu materiály, ve čtvrtek si zopáknete pondělní destinaci, a v pátek objíždíte co jste přes týden nestihl? - pak volte Leafa.

Sám si "racionálně" rozhodněte kterému z uvedených modelů odpovídáte víc. Technické parametry (baterii, nabíjení atd...) poměřujte u ekvivalentních aut. Jedná-li se o auta se zcela odlišným určením je daleko důležitějším parametrem než jsou ty technické - jaké jsou Vaše potřeby.

Ale znovu upozorňuji - buďte racionální. Většinou lidem doporučuji si své přepravní potřeby zaznamenávat do nějakého notýsku. Když se lidí ptám, na první dobrou z paměti mi většina odpoví, no potřebuju kombíka, protože pořád někam jezdíme s rodinou a co kdybych potřeboval něco odstěhovat atd... pak si to půl roku (až rok) píšou do notýsku a za rok přijdou že s celou rodinou jeli 3X a stěhovali tak maximálně mikrovlnku. Zvažte dnešní alternativy. Kdejaký internetový obchod, prodejce nábytku, či hobby dům nabízí dopravu (od určité sumy obvykle zdarma), někdy i s vynesením do patra a sestavením / uvedením do provozu. Na dovolenou se dá letět, nebo jet vlakem. A když už bude jo nejhůř - tak na těch pár potřeb přes rok, se dá to auto s potřebnými parametry půjčit třeba na HoppyGo.

Hezky jste to sepsal, děkuji :) Uvažuji stejně, nicméně budu potřebovat nahradit Hondu CRV, protože se v zimě potřebuji v kopcích dostat přes závěje a ještě k tomu v létě stěhuji nástavky se včelami. Jinak jezdím přes léto na ZERO SR. Takže buď Model Y, nebo Volvo XC40 v elektrice, to by se mě taky líbilo díky vyšší světlé výšce.

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 čekatel

No podle Vašeho popisu (původně jsem myslel, že už jen volíte mezi CitiGo a Leafem II) tak jsem to nechtěl vytahovat, ale podle toho popisu zauvažujte nad tímhle autem:
http://jacauto.cz/showroom/iev7s.html
Mohu Vám na něj zprostředkovat nějaký dealerský bonus - buď třeba první dvě garanční prohlídky zdarma, nebo možná nějakou MALOU slevu, protože po novém roce je plánovaná nová katalogová cena, a již teď ji lze po dohodě individuálně nabízet.

Normálně už sem nepíšu a skoro ani nečtu, nepotřebuju číst lidi jako runner42 apod., ale tohle mi fakt nedá.

Jo, tak tohle JAC auto jsme tuhle potkali na rychlonabíječce ČEZ v Ostrovačicích. Řidič byl z něho doslova nešťastný. Po fyzickém ukončení DC nabíjení totiž auto zůstalo v režimu nabíjení, takže ani po odpojení DC konektoru nešlo zapnout, dokonce mu pořád jelo chlazení, jako kdyby nabíjelo. Po četných marných pokusech o zapnutí přišly pokusy znovu připojit, zapnout a vypnout DC nabíjení - bezvýsledně. Odpojení baterky 12V - taky bez efektu. Nakonec musela být odpojena hlavní baterka. Ještě štěstí, že zrovna jel kolem jeden z největších machrů na elektromobilitu v okolí Brna (Marku ahoj :-)). To, že to mělo displej okopírovaný od Leafa 24/30, jen místo prohnutých ukazatelů byly lineární - to už byl naprosto bezvýznamný detail. Z 0% na 80% to na DC nabíjí 60 minut - taky super.

Možná někdo namítne, že to bylo testování, ale jestli se toto někdo odvažuje prodávat, tak na to musí mít fakt žaludek. Ne nadarmo novinky solidních automobilek najezdí desetitisíce a často i miliony testovacích kilometrů, než přijdou na trh. Vůbec si netroufám tipnout, kolik testovacích km najel tento JAC. A taky crash testy jsem nikde na netu nenašel.

Ale možná to vidím moc černě, tak sorry jako. ;-)

---

Nissan Leaf 24kWh, 239.000 km
Nissan Leaf 40kWh, 12.000 km

Jo jo, na pána si pamatuji, sice jsem to neřešil já, ale byl to tak neobvyklý problém, že si o tom povídali všichni. Je to tak 6 týdnů že? V ČR byl naštěstí jediný, ale pak jsme se následně dozvěděli od výrobce, stalo se to vícero kusům v jiných zemích - šlo o chybu softwaru, a už jsme obdrželi aktualizaci.
To víte, ladí se to za pochodu...
Stejně tak nastavení nabíjení již bylo v softwaru odemčeno, a dobíjecí časy už jsou lepší, i když stále ne dobré. Auto sice začne nabíjet (při stavu baterie 10% a méně) na 49kw, ale už už 30ti % padá na 40kw u 50ti % je někde na 30ti kw, a nad 75% se přes 25kw nikdy nedostane - jinými slovy kontinuálně během nabíjení klesá nabíjecí příkon. Je to prostě ideální pro lidi, co převážně nabíjejí přes noc AC a stačí jim 250km na den a DC využijí jen občas když se vydají dál, nebo toho mají v plánu víc. Sice příčinu nevím, ale osobně bych tipoval neideální poskládání jednotlivých článků baterie. Ono třeba právě to Know How jak poskládat jednotlivé články je to co má Tesla tak špičkové. Na druhou stranu to jak mají poskládanou baterii, může být příčinou toho, proč má baterie tak "velikou" záruku - tedy velikou - je to 2000 nabíjecích cyklů. Ale když si vezmete že jet o 40 kWh (využitelných cca 38) a ujede to na to 250km, tak je teoreticky záruka na 500 000 km - což samozřejmě praxí není ověřené, protože auta jsou v ČR od Června.

Osobně auto používám, a pozornostihodné problémy se mi vyhýbají, ale možná to vidím moc světle... :-)

Jako ano, proč ne, ale u nového auta bych ocenil 4x4 pohon, články jsou jen 2800mAh, o spolehlivosti nic nevím. Ten Leaf byl brán jen jako jetá alternativa, než bude plnohodnotná náhrada - cca na dva roky. Ale to je jen "kdyby", řešit to teď naštěstí nemusím. Každopádně děkuji za konkrétní nabídku. A nechystají se udělat něco s tou baterií? Vždyť jen použitím lepších článků 3400mAh by získali o 10kWh větší baterku při minimálním nárůstu ceny ?

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 čekatel

O tom, proč používají tyto články, nebo zda je změní fakt vůbec nic nevím.
Mohu se něco osobně subjektivně domnívat - ale nemám pro to sebemenší zdroj informací nebo dokonce důkaz.
Takže pokud budu teoretizovat (lépe řečeno si pustím fantazii na špacír), tak bych řekl, že to bude mít něco společného s účastí VW v JAC motors, podle mě je tam VW jako škodná, ale opakuji, je to jen můj subjektivní a zaujatý pohled.

Obrázek uživatele Marek_

Pokud za něj pořád chtějí cca. 800 tisíc, tak je to, podle mě, drahé. Pokud je potřeba EV hned, šel bych radši do nějaké prověřené ojetiny, která se bude dát po čase i relativně slušně prodat, na rozdíl od tohoto. A pak bych už bude lepší výběr...

Tady malá recenze:
http://www.elektroforum.cz/viewtopic.php?f=13&t=598

---

Lexus GS 450h Premium 2013

to snad zalezi zda by ti Citigo stacilo prostorove, Citigo jako takove je dobre auto a v elektricke podobe jiste horsi nebude, E-UP ve kterem jsem mel moznost jet byl super, jen ta jeho cenovka byla proste silena, za 430k je ale Citigo-e iV vytecna volba

nove je nove, mas na par let vystarano a vesmes resis jen platbu pojistky a palivo

Kdybych potřeboval teď rychle náhradu, tak jetý Leaf dostanu "hned" Citigo až za rok, ale o to až tak nejde, spíš myšlenka poruchovosti Škody a Nissanu, který by na tom měl být lépe...?

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 čekatel

Jak psali, jiz leaf1 je vetsi a prostornejsi auto. Leaf2 jeste vic; a az na kufr jsou vetsi nez octavka.
Z me strany po 5ti letech s leafy je to jen o pylovem filtru jednou za rok v servisu, nic jineho. Pneu a listy steracu a voda do ostrikovacu a mycka jsou jako u jineho auta.
L30 bych se nebal, ale musel bych si ji hodne "prolezt".

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (dosud jsem nenabil do plna) při rychlosti 30tis km za rok.

OK, kdyby náhodou došlo na věc, tak vím, na koho se obrátit, díky ;)

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 čekatel

na vystavenem aute nikdy nebudou spary z nejhorsich kusu, auto co ti nasledne dodaji muze bejt odlisne a to hodne, maj celkem velke tolerance bohuzel :(

To byl problém především prvních kusů z počátku výroby.

Obrázek uživatele Tomáš

Tak jim prejme aby se to i dobre prodavalo.
Sakra to je ale dobra fotka!

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-Salon