Tesla Model Y se v továrně ve Fremontu začne vyrábět na podzim 2020

Společně s uveřejněním čtvrtletních výsledků informovala Tesla také o plánech na výrobu očekávaného Modelu Y.

Malé SUV/crossover Tesla Model Y bude k dispozici v konfiguracích s dojezdem od 368 km do 480 km a cena bude začínat na $39 000.
foto: Tesla

Elektromobil Tesla Model Y byl představen letos v březnu s tím, že je auto možné předobjednat a dodávky by měly začít na podzim 2020. Mezitím se rozhodovala, zda se auto bude vyrábět v Nevadě nebo v Kalifornii.

Nakonec podle nejaktuálnějších informací padla volba na kalifornský Fremont, kde má Tesla hlavní továrnu. Protože Model Y sdílí velké množství komponent s Tesla Model 3, neměla by být jeho výroba až tak finančně náročná.

Tesla navíc neustále pracuje na zjednodušování výroby svých elektromobilů. Kromě jiného připravuje gigantický odlévací stroj, ve které bude odlévat jednu velkou komponentu rámu nahrazující až desítky jednotlivých komponent, které je momentálně nutné spojovat dohromady.

Zároveň pracuje na výrazném zjednodušení elektroinstalace ve svých elektromobilech a zkrácení potřebné délky kabelů. To umožní, aby také kabeláž instalovali roboti a výrazně sníží kapitálovou náročnost výroby.

156 Comments on “Tesla Model Y se v továrně ve Fremontu začne vyrábět na podzim 2020”

  1. Společnost Tesla Inc. souhlasila s tím, že každý rok
    Společnost Tesla Inc. souhlasila s tím, že každý rok zaplatí Číně 2,23 miliardy juanů (323 milionů USD) v rámci dohody s místními úřady o vybudování továrny na elektrické automobily na okraji Šanghaje 😉

    Podle podmínek nájemního vztahu s vládou Šanghaje….. 😉

    https://finance.yahoo.com/news/tesla-pay-china-323-million-012531639.html

    TESLA musí také v příštích 5ti letech utratit 2 miliardy dolarů na investice do závodu GF3 SHANGHAI 😉

    TESLA uvedla, že jejím cílem je v příštích 12 měsících vyrobit 500.000 ks automobilů v GF3 Šanghaj,

    1. Máte pravdu. Případně rovnou zplynovat provozovatele
      Máte pravdu. Případně rovnou zplynovat provozovatele spalovacích aut. A samozřejmě hybridů.
      Pak zářné elektromobilní budoucnosti nebude stát nic v cestě a bude možné si na serveru Hybrid užívat „diskuzi“ o jediné pravdě, a tou je Tesla, že?

          1. Představte si v týmu fotbalistů člověka, s kterým se
            Představte si v týmu fotbalistů člověka, s kterým se nikdo nebaví a kterému nikdo nenahraje, jak myslíte že tam dlouho vydrží? 🙂

            Mimochodem například Facebook zavádí v diskuzích zajímavou funkcionalitu. Zablokovaný uživatel vidí svoje příspěvky, ale ostatní je nevidí.

            1. Jj, mate pravdu. Naprosta ignorace je jedina spravna cesta.
              Jj, mate pravdu. Naprosta ignorace je jedina spravna cesta.

              Ja teda FB nemam, ale je to zajimava funkce.
              Mozna by stacilo kdyby redakcni system umoznil aby si kazdy uzivatel udelal svuj vlastni black list tech jejichz prispevky ani odpovedi na ne nechce videt…
              To by byla uleva.
              Co pane Horciku?

              1. Souhlas, přesně jak jsem psal dole, pak už vás cizí
                Souhlas, přesně jak jsem psal dole, pak už vás cizí nesouhlasný názor nebude obtěžovat a můžete si lebedit ve svém fiktivním světě 😀

                Můžete zkusit založit fórum pouze pro vlastníky Tesly s registrací přes VIN a s automatickým filtrem kritiky. To bude ten pravý ráj 🙂

                1. Trefil jste se, až na jedno. Ty Tesly jsou setsakra reálné.
                  Trefil jste se, až na jedno. Ty Tesly jsou setsakra reálné. A Supoerchargery taky. A Powerwall a solární panely a solární tašky a Destination charger a vůbec celý Teslí ekosystém…… To naštve, že?

                2. Proč by neměly být Tesly reálné? To jste asi nepochopil
                  Proč by neměly být Tesly reálné? To jste asi nepochopil můj příspěvek.

                  Mě Tesly vůbec neštvou, je to milé pobavení, stejně jako Wartburgy či jiné minoritní deviace automobilového trhu.

                3. Vy píšete i fiktivním světě…..
                  Vy píšete i fiktivním světě…..

              2. Jen si dejte pozor až půjdete ven. Tam jsou taky lidé co s
                Jen si dejte pozor až půjdete ven. Tam jsou taky lidé co s vámi nemusí souhlasit a navíc jsou zcela reální a zatím je nelze banovat. Vaše překvapení z této situace by mohlo být značné.

                Já nechápu ten váš povyk. Přece na mě nikdo nemusí reagovat a nemusí to ani nikdo číst. Mě třeba vadí Kuk, je sprostý a proto jeho příspěvky nečtu. Problém vyřešen. Pokud vám vadí lidé co nesdílí váš názor, dá se to přece udělat úplně stejně.

                Jinak ohledně toho trapného napadání že můj nick je snad dalším nickem runnera, či dokonce dalších uživatelů…pan Hořčík má jistě možnost vidět i.p. adresy z nichž příspěvky odcházejí. Takže prosím, klidně ho požádejte ať to prověří (já se nemám čeho bát) ale už mi tuto absurditu dále nepodsouvejte. Svým způsobem mě to až uráží.

                1. Jako nekdo, kdo tu udrzuje desitky jakz takz zivych identit (a
                  Jako nekdo, kdo tu udrzuje desitky jakz takz zivych identit (a kdo vi kolik zapomenutych) urcite vis, ze IP adresa nevypovida vubec o nicem. Dal se tehle diskuze zucastnovat nemin m, tohle je jen pro objasneni lidem, kteri se tim nezabyvaji.

      1. Prozradíte nám jak bude vypadat doprava v roce 2100? Uhlí
        Prozradíte nám jak bude vypadat doprava v roce 2100? Uhlí dotěženo, ropa dochází je jí nedostatek, na pumpách fronty. Země těžící poslední zbytky ropy hlídají ropné vrty armádou. Ropu prodávat nechtějí, mají jí nedostatek pro svojí vlastní potřebu. Severní ledový oceán plný atomových ponorek, které hlídají území nikoho, jen protože tam ještě nějakou ropu nachází. Vzduch zamořen jedy.
        Co bude dál?? Jak se budou lidé dopravovat za prácí, jak budou dopravovat věci z druhého konce světa?? Kamióny na fosilní paliva stojí.
        Jaká je vaše vize budoucnosti nákladní a osobní dopravy?

        1. „Londýnský reprezentant se například pochlubil hanebným
          „Londýnský reprezentant se například pochlubil hanebným článkem nějakého pisálka z redakce Times, který spočítal, že v roce 1930 (tj. o 40let později) budou všechny ulice City skryty pod třemi metry hnoje. „Tři metry? To nic není,“ kontrovala hostitelská delegace. „U nás se psalo, že hnůj dosáhne do třetího patra domů.“

          https://www.idnes.cz/xman/styl/kone-drozka-londyn-new-york-hnuj-doprava.A181119_142030_xman-styl_fro

          Meze růstu (vydáno 1972):
          „Například uvedli, že zinek dojde v roce 1990, ropa v roce 1992, zemní plyn o rok později a další podstatné přírodní zdroje budou vyčerpány během 21. století, což bude znamenat pokles ekonomik a nucenou regulaci počtu obyvatel.“

          http://tvorobeznik.cz/meze.html

          Tak takto nějak funguje předvídání budoucnosti. Takže jak bude vypadat doprava v roce 2100 ?

      1. jak je pod článkem v diskuzi 50+ nových komentářů, tak
        jak je pod článkem v diskuzi 50+ nových komentářů, tak je zcela jasné, že tu řádí runner42 a jeho družina tak ji ani neotvirám …stejně o TMY tu nic nebude a každý druhý post bude o tom jak jsou EV ekologicky nebezpečné a že jedině diesel je nejčistější na světě… takže diskuze na ****

    2. Jiste, zvlaste Runner ma nekdy provokativni prispevky ale
      Jiste, zvlaste Runner ma nekdy provokativni prispevky ale nerekl bych ze urazlive ani lzive. Bud mu odpovezte protiargumenty a nebo na nej nereagujte. Ostatne to by bylo vlastne to nejlepsi. Kdyz se vam nejaky prispevek nelibi, misto zakazu a banu proste neodepisujte.
      (P.S. ja vim, je to tezke, nereagovat – to je ten nejvetsi problem :-))

      1. Souhlasim s vami na 100%. Ale to co jsem napsal to snad
        Souhlasim s vami na 100%. Ale to co jsem napsal to snad nerozporuje ne? A nebo si vazne myslite ze se Tesla bude treba v Japonsku masove prodavat za 6 milionu jenu kdyz Prius stoji 2 miliony jenu a nehybridni auta tak 1,5 milionu jenu? V ostatnich zemich kde je nizsi zivotni uroven to bude jeste daleko horsi.

        Jinak jsem fanda do EV, Tesle strasne fandim ale snazim se videt veci realisticky.

                1. Aha, takže klasika. Těžba náročná na energii, následně
                  Aha, takže klasika. Těžba náročná na energii, následně stlačení a převoz, přečerpání a potom zpracování na vodík atd. jako s benzínem a naftou z ropy.

      2. Taky kolik těch značek zaniklo a nejvíc se prosili ty, kdo
        Taky kolik těch značek zaniklo a nejvíc se prosili ty, kdo dodával levná auta. Jinak teda luxus si představuji výrazně jinak než Tesla – zejména model 3. Cena Tesly je dána vyjímečností – stejná vlna jako Apple – není to luxusnější než konkurence, je to prostě jiné a módní a lidé se rádi odlišují. Tyhle oslavované inovace s rámem a zkracováním kabeláže jsou bohužel zcela jasné Design for cost – jestli se dostane Tesla do nadvlády ekonomů, tak za chvíli z ní bude taky pěkný moloch – i když ono jí při velikosti, které začíná dosahovat nic jiného nezbyde – příliš velká než aby bylo vidět do každého tmavého rohu

        1. Není to luxusnější než konkurence. Ale vlastně je to
          Není to luxusnější než konkurence. Ale vlastně je to levnější a lepší než většina konkurence a krom toho má Tesla na autech hrubý zisk. Což se o ostatních říct nedá. Tam jsou rádi, že nejsou ztrátoví. Takový Chevrolet ztrácí 9500 dolarů na každém Boltu. Podle Hyundaie je Kona na nule.

          Tohle si můžou dovolit tradiční automobilky, ale Tesla musí mít slušnou marži na každém autě, aby přežila.

          1. Aha, no na tom se neshodneme – protože vy řešíte
            Aha, no na tom se neshodneme – protože vy řešíte konkurenci v luxusu mezi elektromobily. Já to beru tak, na Tesle je svým způsobem vyjímečná technologie pohonu, ale z pohledu luxusu je mi naprosto jedno, co je pod kapotou, zajímá mě, čím mě bude v daném rozměru a ceně auto rozmazlovat a popravdě velmi ztrácí už tím displayem uprostřed palubky. Z pohledu luxusu tak pro mě není ani levnější, pokud nejsem ochoten přisolit peníze za pohon.

          2. Začnou to vyrábět 2020 tu dražší verzi, do Evropy TMY
            Začnou to vyrábět 2020 tu dražší verzi, do Evropy TMY přijde tak v 2022, tedy konkurence tady bude úplně jiná a ceny taky, tedy standard bude od nějakých 800 tis. za auto s baterií 50 kWh+ a to bude řadě lidem stačit. Konečně bude na trhu výběr aut v kategorii do 4,2m. Zároveň se objeví i konkurence TM3, např. Polestar 2, takže teprve tehdy začne nějaký konkurenční boj, teď má Tesla pole neorané. No a už dnes učí Tesla Číňany, jak se to dělá a za 10 let je Čína převálcuje, stejně jako Huawei válcuje ostatní technologie, bohužel.

            1. Ale jaká to bude konkurence? Už teď najdete malé a levné
              Ale jaká to bude konkurence? Už teď najdete malé a levné elektromobily na Evropském trhu, ale to je jako tvrdit, že Fabie snižuje prodeje BMW, protože je levnější. To fakt není jenom o velikosti baterky.

              Ve třídě M3 tady není aktuálně nic a jenom tak nebude. Polestar 2 se nejspíše nebude ani vyvážet mimo Evropu.

              To že každou chvíli přijde konkurence a Teslu rozmázne se vykládá už někdy od roku 2011 a skutek utek.
              A předpovídat jaká bude poptávka po Tesle za 10 let taky moc nedává smysl, když to nedokážeme odhadnout ani na 2 roky.

              1. Konkurence bude od každého běžného výrobce, protože
                Konkurence bude od každého běžného výrobce, protože lidi u nás nestojí o auta za 1,5 mil. (když vynechám těch pár set lidí), ale těší se na auta od 500 tis. Ano není to parametrově srovnatelná konkurence, ale to je to, co se bude prodávat ve velkém. Nemluvil jsem ani o snižování prodeje Tesly ani o smazávání Tesly, mluvím o tom, co se bude prodávast a co lidé chtějí. Kolik toho výrobci skutečně vyrobí a zda náš trh v ČR vůbec chce EV auta je věc druhá. Evropa směřuje trochu jiným směrem než my.

                1. Ano to je pravda. Elektromobily nejsou pro Teslu konkurence.
                  Ano to je pravda. Elektromobily nejsou pro Teslu konkurence. To jsou kolegové. Spalováky jsou konkurence.

                  A taky je pravda, že velká část lidí o EV dneska nestojí, ale my nejsme pupek světa a významné státy s pořádnou kupní silou o ně stojí. A až budou všude, tak si i lidi u nás uvědomí, že spalováky jsou minulost.

                  A opravdu si nemyslím, že zákazníků pro auta v ceně 1.5 miliónu je u nás zase tak málo. Audi, BMW, Porsche a Mercedesy vidím jezdit všude každý den. A v Praze je to snad každé třetí auto.

                2. Spalováky minulost nebudou ještě 30 let a ani si nemyslím,
                  Spalováky minulost nebudou ještě 30 let a ani si nemyslím, že EV v dnešní podobě je budoucnost. Ano prodává se u nás ročně tisíce aut v cenách 1,5 mil. Kč, ale jen 1-2% těch lidí chce EV. Prodej vyšší střední třídy je 10 tis. kusů ročně, prodej luxusních vozů je u nás srandovní.

                  http://www.autoforum.cz/predstaveni/prodeje-aut-v-cr-v-roce-2018-skoda-drti-trh-jako-uz-10-let-ne-a-muze-zajit-jeste-dal/obrazek/22

                  Zajímavé je, že se prodej nových aut v průměru za poslední 3 roky vůbec u nás nezvyšuje.

                  http://www.autoforum.cz/predstaveni/prodeje-aut-v-cr-v-roce-2018-skoda-drti-trh-jako-uz-10-let-ne-a-muze-zajit-jeste-dal/obrazek/13

                3. prorokovat cokoli na 30 let dopredu je tedy velmi troufale
                  prorokovat cokoli na 30 let dopredu je tedy velmi troufale 😀
                  Ted je to mozna 1-2%, pred par lety to bylo <1%.
                  Pred osmi lety ani mi nedaval elektromobil smysl, protoze jsem nevedel to co vim ted. Nedavno mi kamarad rikal ze si kupuje ojetou Teslu... A to je zrovna clovek od ktereho bych EVcko vubec necekal.

                  Sam jsem pred par lety ani nemel chytry telefon, protoze mi na hloupem telefonu nic nechybelo a pritom ted bych se k hloupemu telefonu nerad vracel. A to plati i pro EV - na fosilnim aute mi taky nic nechybelo a ted uz bych ho fakt nechtel.

                  Lide meni nazory tak jak ziskavaji nove informace. Nekdy to trva dele, nekdy kratsi dobu, ale jakmile se prekroci jista hranice ve vyvoji (dojezd, rychlost nabijeni, porizovaci cena, naklady na udrzbu, cena pohonnych "hmot", autonomni rizeni atp.), pak uz to jde raz na raz.

                4. 30 let u nás není dlouhá doba, jsme děsivé konzervy,
                  30 let u nás není dlouhá doba, jsme děsivé konzervy, ještě nedávno jsme začínali s demokracií a za nedlouho budeme asi končit 🙂 takže ten čas je u nás skoro na místě.

                5. Mění se to u nás pomalu. Furt jsem za inovátora.
                  Mění se to u nás pomalu. Furt jsem za inovátora. Dřevěný sendvičový dům mám 19 let. Chodili se tady na to dívat sousedi a klepali si na čelo. Furt exot. Studna, barák, zahrada, FVE, soláry, kolo, BEV. A najednou se u nás v Ostravě-Plesné kousek za Globusem staví nových +-20 baráků na místě bývalé Mototechny. A světe div se, plynosilikát nebo děravá cihla je tam výjimka, všechno dřeváky. Se soláry a FVE to bylo v okolí o něco rychlejší, ale taky žádná masovka. Viz mapy.cz, bazén na každé druhé zahradě, FVE a solárů poskrovnu.

                1. Před chvílí byste se vzájemně cenzurovali a jak se
                  Před chvílí byste se vzájemně cenzurovali a jak se nakonec krásně shodnete 🙂

        2. To nesrovnávej s Applem, to je předražený feature phone,
          To nesrovnávej s Applem, to je předražený feature phone, co je vždy tak 3 roky za konkurencí, šunt. Tesla je naprosto nový CPU a GPU, výrazně efektivnější, ale ne luxusní. S Applem nesrovnatelné 🙂

          Hochu, nikdo nemohl začít vyrábět levná auta, aby přežil, to by se jim náklady vrátili tak za 100 let. To, že se pak časem dostali jen na levná, je pochopitelné. Ale téměř žádná automobilka neprodává jen levná, to je další důkaz.

          1. Ty jsi fakt k smíchu 😀 zpoždění? Nevím, že by tyto auta
            Ty jsi fakt k smíchu 😀 zpoždění? Nevím, že by tyto auta měla nějaké výrazné zpoždění, termíny platí už tak dva roky a nic nenasvědčuje, že by se mělo nějak výrazně menit. Pokud tu tedy nechcete zas a znova připomínat nějaký rok 2011 nebo kdy to bylo a mávat tu nějakým bezvýznamným článkem o výhledu do budoucna 😀 už to tu dlouho nikdo nevytáhl 😀

            U Tesly termín 2020 znamená 2021 v USA, 2022 v Evropě 2023 ČR a zbytek světa. ID začali kreslit když Tesla rozjížděla výrobu M3 a jaký bude termín dodání do ČR? Rozdíl bude ve finále možná tak pár měsíců, jestli vůbec. A to u VW šlo vlastně o celý vývoj nového pohonu, Tesla už pouze upravuje stávající technologii.

            PS: zpoždění o 2 roky od oficiálního prohlášení nemá žádná automobilka, žádná !!!!!!! prostě nemá. A to ještě po takovém čekání dorazí auto poškrábané a slícované jak od největších amatérů. Když je takhle na hovno udělané to co je vidět hned na první pohled, jak je asi to auto udělané uvnitř??? Co??? Vůbec nechci domýšlet 😀 Asi je jasné i dítěti, že když nelze dopasovat plechy na povrchu, že bude asi špatně celý rám auta, rám na který se montuje vše, podvozek, bezpečnostní prvky, prostě všechno!!!

                1. Secteno a podtrzeno, jenom tak placas
                  Secteno a podtrzeno, jenom tak placas

                2. No mě vychází, že 30% pokles modelů 3 při zachování
                  No mě vychází, že 30% pokles modelů 3 při zachování trendů S a X pošle Teslu do kolen.
                  To mi na Q3 přijde hodně reálné.

                3. Co přesně je na tom reálného? V Evropě se prodejům
                  Co přesně je na tom reálného? V Evropě se prodejům daří a to do mnoha zemí zatím dodávali pouze najdražší verze, takže opravdové masové dodávky teprve začnou. Například v Norsku se Standard Range zatím vůbec nedodávala.

                  Do toho nám otevřeli Británii, která nasadila velmi silnou podporu EV, Tesla je tam oblíbená a v místních automobilových magazínech je vynášená do oblak. To spíše je větší šance, že se Británie stane pro Teslu druhým Norskem, než že poptávka opadne.

                  Dále je tu X nových trhů v Asii a Oceánii, kde Tesla zrovna začíná dodávat.

                  7500 aut nestihli dodat minulý kvartál, takže budou dodány tento. A druhá polovina roku je obecně silnější na prodeje automobilů než ta první.

                  Jo a Čína. Tam skončily dotace místním značkám, takže Tesla není znevýhodněna a Tesla má obrovskou podporu místní vlády.

                  Takže co přesně tě vede k tomu 30% propadu prodejů?
                  Ať v USA opravdu můžou prodeje o něco spadnout, tak je dost dobře možné že globálně zase zaútočí na rekordy.

        1. No to verim. Tesla soustavne krachuje posledních 10 let.
          No to verim. Tesla soustavne krachuje posledních 10 let. Mozna to bude jeste par dekad trvat, tak se obrnte trpelivosti. Zatim maji na uctech 5 a pul miliardy dolaru (nejvice v historii firmy) a zbavit se toho nejaky ten patek potrva 😉

          1. Jj, vydělali sice hovno, ale ještě si stihli něco
            Jj, vydělali sice hovno, ale ještě si stihli něco napůjčovat, i když s úrokem jak od lichváře, ale hlavně že něco ještě káplo.
            Líbí se mi, jak jim půjčují raději další prachy, než aby všechno odepsali. Taková americká investiční klasika.

                1. Samozrejme. Tohle uz taky slychavam leta
                  Samozrejme. Tohle uz taky slychavam leta

                2. A co to Martině že to berete celé tak osobně?
                  A co to Martině že to berete celé tak osobně?

                3. Ale kdepak osobně. 😀
                  Mě naopak podobní runneři co Tesle

                  Ale kdepak osobně. 😀
                  Mě naopak podobní runneři co Tesle předvídají bankrot už léta velmi dobře baví. I to jejích „Do roka a do dne“ opakované rok co rok 😀

                  A něco mi říká, že mě ještě pár let bavit budou

                4. Právě, to že vás to baví ukazuje že to berete osobně.
                  Právě, to že vás to baví ukazuje že to berete osobně. Tak se jen ptám proč?

                  Já Teslu mám a co říká runner je mi úplně fuk.

                5. To že mě to baví neznamená že to beru osobně. Máte
                  To že mě to baví neznamená že to beru osobně. Máte zvláštní definici.

                  A na někoho kdo má Teslu na tu společnost trochu moc neustále útočíte. Zřejmě chcete mít problém s náhradními díly 🙂
                  Já si tady taky můžu napsat, že jsem hrál s Beatles, ale co na tom vlastně sejde. Snad vás auto těší.

                6. Já na teslu někde útočím? To si fakt nemyslím. Ale když
                  Já na teslu někde útočím? To si fakt nemyslím. Ale když je ve ztrátě nebudu tvrdit že je v zisku jen proto že mám její výrobek, nebudu ani tvrdit že Musk dodržuje termíny a že nikdy neplácá. Auto půjde koncem roku z domu, těší mě tak na půl.

                7. Presne tak to vidim ja. Proc se vsichni tak rozcilujou kdyz
                  Presne tak to vidim ja. Proc se vsichni tak rozcilujou kdyz sem napiseme pravdu.

                8. Protože víra a pravda se někdy dostanou do konfliktu. A
                  Protože víra a pravda se někdy dostanou do konfliktu. A věřící pak zažívají nepříjemné pocity z rozporu mezi představou o realitě a realitou. Je to dané fyziologicky a není to vlastní jenom lidem.
                  Osobně se domnívám, že je to materiál využitelný pro komparativní srovnání při výzkumu sociálního chování skupin primátů, případně pro výzkum náboženství a jeho škodlivých vlivů na společnost.

                9. 🙂 Jsme k tomu nachylni vsichni, tedy samozrejme i ja.
                  🙂 Jsme k tomu nachylni vsichni, tedy samozrejme i ja.

                10. To je pravda, máme to dané všichni. Ale normální je si to
                  To je pravda, máme to dané všichni. Ale normální je si to uvědomovat a mít schopnost reflexe reality.

                11. Chyba runner42, teď jste měl odpovídat pod nickem hybrid6.
                  Chyba runner42, teď jste měl odpovídat pod nickem hybrid6. Udělejte si v tom pořádek.

                12. Proc pujde z domu, muzu-li se zeptat. A poridite si misto
                  Proc pujde z domu, muzu-li se zeptat. A poridite si misto Tesly zase EV?

            1. Az prijde krize a ona prijde, investori budou chtit realna
              Az prijde krize a ona prijde, investori budou chtit realna cisla, zadne vzdusne zamky, jako doposud. Pokud do te doby Tesla nezacne vydelavat a splacet sve zavazky, bude na tom hodne spatne. Je otazka kdy krize nastane.
              Konkurence Ev aut zacne co nevidet pribyvat, v Tesle bude horko mezi akcionari.

        2. Ale, ale, panacek uz nam radi zpatecku.
          Psal jste tady nedavno

          Ale, ale, panacek uz nam radi zpatecku.
          Psal jste tady nedavno o tom, ze do listopadu jim dojde hotovost a nebudou mit z ceho zaplatit splatku dluhu v tu dobu splatnou, takze je ceka vyhlaseni bankrotu.
          A najednou se ukazuje, ze maji na uctech penez dost, a krach se tedy potahne.
          Vy jste fakt jasnej.
          😀

            1. Jj. A Runner mi pokladal v souvislosti s tim, ze nebudou mit v
              Jj. A Runner mi pokladal v souvislosti s tim, ze nebudou mit v Listopadu zadnou hotovost a tedy nebudou mit z ceho zaplatit splatku otazky jestli jsem uz premyslel nad tim co budu delat az zavre Tesla servisy…
              A najednou bankrot urcite nezabere jen jediny kvartal.
              Ten clovek je fakt komik.

                1. Čudujem sa vám, že na to vôbec reagujete. Všetky tie
                  Čudujem sa vám, že na to vôbec reagujete. Všetky tie vyhlásenia sú normálne zrelé na diagnózu !!!
                  Diskusiu na hybride som si donedávna rád čítal vo svojom volnom čase ale odkedy sa sem pripojilo pár psychicky nestabilných „odborníkov“ (možno iba jeden s multiosobnosťou ?), tak ma to už akosi nebaví 🙁

                2. Bohuzel mam uplne stejny pocit.
                  Take si myslim, ze to dela

                  Bohuzel mam uplne stejny pocit.
                  Take si myslim, ze to dela podle spousty indicii jen jedna realna osoba.
                  A take uz me to prestava bavit tu diskutovat nebo to jen cist.
                  Je to skoda. Sam jsem se tu v diskuzich obohatil mozna o vice informaci nez ze samotnych clanku, a casto to byli cenne informace, ktere clovek hned tak nevygoogli.

                  Ignorovat to ovsem take neni uplne cesta. Kdyz tu siri promyslene a na prvni pohled sofistikovane dezinformace, tak to ignorovat a nechat cist nezasvecene, kteri by sem mohli zabloudit znamena v budoucnu muset vyvracet tyhle moudra treba i znamejm, protoze cim vetsi pitomost tim rychleji se na internetu siri…

                3. Ne, o vas to fakt nebylo. Na vas se da leda trenovat
                  Ne, o vas to fakt nebylo. Na vas se da leda trenovat sebeovladani pri diskuzi se sociopatem.

                4. Moc vám to nejde. Když čtu tohle vlákno od prvního
                  Moc vám to nejde. Když čtu tohle vlákno od prvního příspěvku, na začátku jste se spletl a pak už jen ztrácíte nervy.

                5. To je tady normální, takový svět za zrcadlem – lidé
                  To je tady normální, takový svět za zrcadlem – lidé žijí ve svých představách, realita jim pak způsobuje bolest.

                6. A to rika ten co si tu dopisuje sam se sebou. 🙂
                  A to rika ten co si tu dopisuje sam se sebou. 🙂

                7. Maximálně na ledničce 😀
                  Maximálně na ledničce 😀

                8. Normalne tyhle vlakna je zabavny cist. Skoda jen ze jsou na
                  Normalne tyhle vlakna je zabavny cist. Skoda jen ze jsou na serveru o EV….

                9. Nutno uznat jak ho tu tak jiz delsi dobu pozoruji, ze ma tu
                  Nutno uznat jak ho tu tak jiz delsi dobu pozoruji, ze ma tu taktiku fakt propracovanou.
                  Vazne bych za to moc nedal, ze to neni jen nejakej uchyl, ale nekdo kdo to dela na plny uvazek a byl i radne proskolen…

                10. Toho lékaře opravdu zvažte. Tohle už není úplně sranda.
                  Toho lékaře opravdu zvažte. Tohle už není úplně sranda. Jako fakt.

                11. Tak jdi k psychiatrovi a svěř se mu že máš tento druh
                  Tak jdi k psychiatrovi a svěř se mu že máš tento druh stihomamu.

                12. +1
                  Už na tyhle troly jako je Runner, Tomáš a Hybrid6 nebudu

                  +1

                  Už na tyhle troly jako je Runner, Tomáš a Hybrid6 nebudu raději tolik reagovat. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby to byl jeden člověk.

                13. Příteli, to že s tebou někdo nesouhlasí neznamená že
                  Příteli, to že s tebou někdo nesouhlasí neznamená že je troll. Vim že je pohodlný si to myslet, ale není to tak. Troll je třeba kuk nebo koudelka, ne někdo kdo ti argumentuje, ačkoliv to tvoje hlava nepobere. A je trapný když prohlašujete že ti co vám tu narušují váš elektrický píseček jsou snad jedna osoba. I v tom je vidět vaše odtržení od reality. Lidi prostě nemaj vždy stejnej nazor.Jenže vy jste si tu tak dlouho přitakávali až jste uvěřili že jedině váš názor je spravnej. Nemužu mluvit ha ostatní, ale já tu mám pouze jeden nick a s ostatními nemám nic společného. Nejsem dítě a zakládat si víc nicků by mě narozdíl od tebe ani nenapadlo.

                14. Souhlasit nemusí, ale ty a Runner jste trolové. Možná
                  Souhlasit nemusí, ale ty a Runner jste trolové. Možná dokonce jeden trol.

                15. Vidím to na F22.0 Porucha s bludy
                  Porucha charakterizovaná

                  Vidím to na F22.0 Porucha s bludy
                  Porucha charakterizovaná rozvojem bud‘ jednoho nebo více vzájemně souvisejících bludů‚ které přetrvávají často i celý život. Obsah bludu nebo bludů je velmi různý.

                16. Ne fakt jsem jen Tomas. Jiny uzivatelsky jmeno tady
                  Ne fakt jsem jen Tomas. Jiny uzivatelsky jmeno tady nepouzivam. A proc si myslite ze jsem troll?

                17. A proč sem lezeš když tě to nebaví? Chraň bůh že bych
                  A proč sem lezeš když tě to nebaví? Chraň bůh že bych tě někam vyháněl, ale logiku to nemá. Já sem taky na nějakou dobu přestal chodit kvůli koudelkovi a kukovi a dá se bez toho normálně žít.

                18. Vyhlášení ano, samotný bankrot ale trvá dlouho.
                  Víte,

                  Vyhlášení ano, samotný bankrot ale trvá dlouho.
                  Víte, že bankrot může firma přežít a po letech i fungovat?

                19. Ano, vyhlášení, takže podle Runnera Tesla vyhlásí v
                  Ano, vyhlášení, takže podle Runnera Tesla vyhlásí v Listopadu bankrot.

                  Nikdo nikdy nemluvil že přestane ze dne na den existovat (krom Runnera a jeho zavírání servisů), ale že vyhlásí bankrot a ochranu před věřiteli.

                  Už se těším na Listopad.

                20. Můžete dát odkaz na moje tvrzení, že v listopadu ze dne
                  Můžete dát odkaz na moje tvrzení, že v listopadu ze dne na den Tesla uzavře servisy?

              1. Míra všeobecné nevzdělanosti mě dokáže znovu a znovu
                Míra všeobecné nevzdělanosti mě dokáže znovu a znovu nepříjemně překvapit.

                Dobře, chápu, spousta lidí na Hybridu včetně vás prostě používá termín bankrot, aniž zná jeho význam.

                Tesla projde reorganizačním bankrotem podle kapitoly 11, který začne podáním návrhu na bankrot u příslušného soudu a skončí za několik měsíců až let. Bankrot není jeho samotné vyhlášení, je to dlouhý a v případě Tesly složitý proces.

                1. Jo takze jste se me ptal jestli uz jsem premyslel o tom co
                  Jo takze jste se me ptal jestli uz jsem premyslel o tom co budu delat bez Tesla servisu, ktere zavrou za pet let?
                  Vy jste fakt vtipalek.

                  Ne. Tak jednoduche to bohuzel neni. Prave jste v plne krase ukazal co jste zac. Vy jste narusena osobnost. Par takovych sociopatu znam i z realneho zivota. Ego velke tak, ze malem neprojdou dverma. Na vsechno maji vzdy ten jediny spravny nazor, a kdyz se ukaze, ze ten nazor byla opet hovadina nevahaji vymyslet sebepitomejsi vymluvu nebo lez jen nikdy nepriznaji, ze se mylili. A jeste pri tom nevahaji delat pitomce z tech co jim na to prisli.

                  Ze vsech lidi, ktere jsem kdy poznal jsou mi lide jako vy charakterove nejodpornejsi a diskuze s vami je naprosta ztrata casu. To uz je prinosnejsi si jit pokecat s bezdomovcem.

                2. Micheline, runner má pravdu, bankrot je jako u nás
                  Micheline, runner má pravdu, bankrot je jako u nás insolvence a je skutečně na dlouho. To neznamená že servisy a prodejny nezavřou dveře hned po vyhlášení a že akcie nespadnou na setinovou cenu. Jmenujou insolvenčního správce a roky to můžou reorganizovat nebo rozprodávat.

                3. To jsem rad, ze nam to objasnujete. Jestli to tu ctete dele
                  To jsem rad, ze nam to objasnujete. Jestli to tu ctete dele nez tri tydny co jste zaregistrovan tak vite, ze to runner nas tady na jare presvedcoval, ze Tesla v listopadu konci a zavira servisy.

                4. Každý tu prezentuje svoje názory. Těch lidí co tu psalo
                  Každý tu prezentuje svoje názory. Těch lidí co tu psalo že 2019 bude Tesla jen v zisku a že se po zahájení výroby modelu 3 spalovací automobilky končí. Každý tu občas plácá dojmy, i ty. Tak mějme trochu nadhledu. Já vám tesla klukům vlastně závidím. Neumím se takhle nadchnout. Ať jde o značku auta, politika, nebo třeba sportovní klub.

                5. Vite jakej je rozdil mezi nami, kteri tu obhajujeme
                  Vite jakej je rozdil mezi nami, kteri tu obhajujeme elektromobily a ze, kterych tu hejteri delaji exoty, sekty, sportovni kluby a dalsi?

                  My jsme vsichni vlastnili auta se spalovacim motorem, najeli jsme s nimi statisice kilometru a ted vetsina z nas vlastni nejmene nejaky ten rok jeden nebo vice elektromobilu, se kterymi jsme uz take najeli desitky tisic kilometru. Na zaklade techto zkusenosti s obema technologiemi jsme si udelali nazor, ktery tu prezentujeme.
                  A ja se ptam kolik elektromobilu a jak dlouho vlastnil treba prudicu kral runner? Kolik desitek tisic kilometru s nimi najel, ze ma tak jasno co je lepsi?

                  To nejme my, ti co trpi nejakymi predsudky z neznalosti…

                6. Tomu se říká konvertovat k jinému náboženství.
                  Tomu se říká konvertovat k jinému náboženství. 😉
                  Vaše praktické zkušenosti nebude rozporovat vůbec nikdo, protože předpikládáme, že jsou objektivně pravdivé.
                  Vaše generalizované nepodložené subjektivní názory a neznalosti předmětem kritiky budou, protože tak funguje svobodná společnost a vlastnictví elektromobilu nedělá z vašeho chybného názoru pravdu.

                  Příklad – to že provozujete elektromobil není omluva pro vaši neznalost procesu bankrotu podle US práva.

                  Chcete se vyhnout kritice? Pište pravdu o svém vozidle. Nebo generalizujte a spekulujte, ale pak buďte připraven svůj názor obhájit a doložit v rámci kritické diskuze.

                  Tečka.

                7. Zatimco vy tady delate z majitelu ev nabozenske fanatiky a z
                  Zatimco vy tady delate z majitelu ev nabozenske fanatiky a z elektromobilu hloupost, ktera skonci spolu s Teslou az zkrachuje (jak jste tu jednou uvedl) aniz by jste nejakou kloudnou zkusenost a fakta mel…

                8. Tvrdíte bez reálné znalosti vy. A to je přesně ten
                  Tvrdíte bez reálné znalosti vy. A to je přesně ten problém a hezký příklad, na čem zcela selháváte – vymyslíte se nějakou nepodloženou tezi (jako třeba že nemám zkušenost s elektromobily), která je pro vaše ego příjemná (protože když nemá zkušenosti, pak přece nemusím brát jeho kritiku vážně), začnete ji sám věřit a pustíte ji ven a pak jste ublížený, když vám ji někdo zpochybní.

                  Jaký důkaz máte k podložení tvrzení, že nemám zkušenosti s elektromobily? Teď bez ohledu na to, jaký je reálný stav. Schválně…

                9. Třeba „370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black, Grand
                  Třeba „370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black, Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down, Superb 206kW L&K“?

                10. Něco mi říká, že Hybrid6 a Runner je ten stejný trol.
                  Něco mi říká, že Hybrid6 a Runner je ten stejný trol.

                11. Já si myslím, že ve skutečnosti jsou v Čechách všichni
                  Já si myslím, že ve skutečnosti jsou v Čechách všichni z elektromobilů totálně nadšení, a pak je tady jeden blbec, co má 10 milionů virtálních identit, a ten to sabotuje kacířskými myšlenkami.

                12. Presne tak, a taky vrba a spousta dalsich. Poznaji se mimo
                  Presne tak, a taky vrba a spousta dalsich. Poznaji se mimo jine podle toho, ze si vetsinu z nich zaregistroval v nedavne dobe az po tom co zde bylo zakazano anonymni prispivani…
                  Do te doby presne takto vstupovali do jeho rozhovoru a obhajovali jeho nazory prave ti anonymove.

                13. Vazeny pane runnere. Jdu se venovat nejake zajimavejsi
                  Vazeny pane runnere. Jdu se venovat nejake zajimavejsi cinnosti nez je dopisovani s nekolika alteregy jednoho sociopata.

                14. Když něco slíbím, tak to alespoň dodržím…
                  Když něco slíbím, tak to alespoň dodržím…

                15. Zdravím můj záložní nick 😉
                  Zdravím můj záložní nick 😉

                16. Dobrej pokus.
                  Josef ma, ale pravdu. Mel bych drzet slovo a ono

                  Dobrej pokus.
                  Josef ma, ale pravdu. Mel bych drzet slovo a ono uz vlastne nema smysl se o necem s vami bavit, kdyz uz vime co jste zac.

                17. Viz. nahoře. Nechte si adminem stránek prověřit i.p adresy
                  Viz. nahoře. Nechte si adminem stránek prověřit i.p adresy příspěvků, ale přestaňte mne nesmyslně a bez důkazů napadat že jsem nějakým alter egem někoho jiného. Je to neslušné a nečisté. Díky.

                18. Říká se: „Je to nečestné a nesportovní a Mirek Dušín
                  Říká se: „Je to nečestné a nesportovní a Mirek Dušín by to neudělal.“ 🙂

                19. To si se nám pěkně rozvášnil Mišelíne. Diskutovat tě
                  To si se nám pěkně rozvášnil Mišelíne. Diskutovat tě přece nikdo nenutí. Já tomuhle nerozumím, ale nemyslím si že když bude bankrot trvat 5 let tak musí být i 5 let otevřen servis, může to mít různý průběh. Já osobně bych se toho nerad dožil a koncem roku půjde auto z domu, ikdyž ne kvůli strachu z bankrotu.

Napsat komentář