Tesla drží vedoucí pozici na trhu prémiových sedanů v USA

Jan Horčík - 14 Říjen 2016

Už v březnu 2015 jsme psali, že Tesla Model S je druhé nejprodávanější luxusní auto v USA. Netrvalo dlouho, aby se elektromobil vyhoupl na první místo.auto luxusni-premiovy-sedan-tesla-model-s-v-popredi-a-suv-elektromobil-tesla-model-x-v-pozadi-2016

Elektromobil Tesla Model S (facelift 2016) v popředí, v pozadí pak Tesla Model X
foto: Tesla Motors

Za rok 2015 prodala Tesla jen doma v celkem 25 202 elektromobilů Tesla Model S. To je 25 % trhu prémiových luxusních sedanů, víc než měli třeba BMW nebo Mercedes.

Podobná situace panuje i ve 3. čtvrtletí roku 2016. Tesla doma prodala 9156 elektromobilů Tesla Model S, což představuje 34 % podíl na trhu prémiových luxusních sedanů. Druhé BMW řady 7 si tam ukouslo "pouze" 14 % s 3634 prodanými kusy.

Nutno dodat, že meziročně BMW 7 rostlo o 219 % z 1140 za 3. čtvrtletí 2015, zatímco Tesla vyrostla "jen" o 59 % z 5741. Naopak Mercedes-Benz třídy S se propadlo o 42 % z 5414 na 3138.

Ke zvýšení prodejů Tesla Model S přispělo představení facelitu Tesla Model S a uvedení nejlevnější varianty se 75kWh baterií, ale také nejdražší varianty se 100kWh.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Evropa je druhej největší EV trh.
http://cleantechnica.com/2016/10/15/500000-evs-roads-europe-end-year-new-report-finds/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele honza.t

skoda jen ze Tesla nema zadny premiovy sedan, ale jen drahej elektromobil s karoserii liftback spadajici spise do vyssi stredni tridy :)

JJ a ted se znovu zamysli....treba ti to dojte.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Z vlastní zkušenosti bohužel musím konstatovat, že do třídy luxusních sedanů se Model S může zařadit pouze cenou :-(

Obrázek uživatele Kuk

O to víc je to pro ostatní výrobce alarmující a ponižující, že takovejhle nováčkovskej nedodělek jim vyžral trh a lidi za to ty prachy daj. Soudruzi z NDR asi nejsou moc nadšený. Už i akcionáři na valný hromadě Mercedesu měli nervy kvuli 400 000 ks objednávek TM3.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

realnych "objednavek" na TM3 je mnohem mene, je to vpodstate velice dobre marketingove zvladnuta crowdfunding kampan s moznosti od toho odstoupit, ciste prakticky kdy se podivas na servry ktere se crowdfundingem zabyvaj, tak tam najdes spousty extremne uspesnych kampani ktere vybrali finance i v tisicich procentech pozadovane castky na veci co se v podobne forme normalne prodavaj, a taky to trh s danyma produktama nijak neohrozilo

priklad treba kampan na zalozni baterku k notesum a jine elektronice, da se najit i kampan kde na normalno powerbanku vybrali k 2.5 milionu dolaru https://goo.gl/Xce1PV a taky to nijak neznici trh s powerbankama, nebo zeby tyhle trosku jine ponozkoboty znicili vyrobce ponozek a bot? https://goo.gl/vP6Aul

realne se cisla skutecnych objednavek na TM3 dozvime az ve chvili kdy se skutecne zacne prodavat a pujde ji objednat, 400 tisic je ale nesmyslne cislo ktere dnes jiz ani skutecne nemaji, posledni s poklesem bylo tusim okolo 380 tisic, a v tom je porad spousta lidi jako treba ja, kteri jim tech tisic eur poslali ale model 3 si objednavat opravdu nebudou, proste si pak necham penize poslat zpet :)

pro ostatni vyrobce je to ponizujici jen v tom smyslu ze zacali konecne neco v elektromobilite delat a ne jen basnit jak jednou...., ona Tesla vpodstate levna neni, je na pomery elektromobilu mozna i drazsi nez ostatni elektromobily, jen ostatni proste nejdou cestou kapacitnejsich baterek hned, ale davali to na trh od mensich kapacit, az se dopracujou k podobnym kapacitam jako ma Tesla, tak Tesla bude pusobyt draze, mimochodem v segmentu jam by mela zapadat Tesla model 3 se rocne proda 6-7 milionu fosilnich aut celosvetove, jen holt fosilni vyrobci tam dnes snazi mnabizet s elektrikou treba jen plug-in hybridy a ne cista elektra, ale to se do par zmeni

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Pokud máte nějaké hezké pořadové číslo, tak věřím, že by se tady našlo pár lidí, kteří by Vám těch 1000 € rádi zhodnotili :).

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

moc ne, nad 280k

Obrázek uživatele Kuk

Podle sebe soudím tebe. Když ty objednávku na M3 zrušíš, tak to logicky musí zrušit i půlka planety. :D:D

Dle neofiko přepočtů z finanční zprávy za 2Q 2016
bylo v srpnu 444 000 objednávek.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No neviem ci je to zrovna sedan, ale co sa tyka interieru a technologii tak je pred premiovymi znackami ako Mercedes ci BMW. Podla mna im pred rokmi vytreli kocura designom auta ako exterierom tak interierom. Pri Xku je to uz horsie, tam slapli vedla.

kteryma technologiema je v interieru pred Mercedesem a BMW? treba tim ze ma Tesla nedostatecne odvetravani, ze vrzou interiery i zcela novejch Tesel, nebo ze nemaj vpodstate zadno luxusni vybavu jako zminene znacky v modelech S a 7? autopilot coby par asistentu za luxusni vybavu opravdu nepovazuju :) ciste prakticky krome autopilota a velkeho dotykace je lepe vybavenej i kdejakej Superb ;)

minulej tyden jak byli ty deste tak me na D1 predjizdela bila Tesla S a vsechny okna meli naramne opoceny, asi luxusni prvek nazvany zamlzovani skel aby nebylo do vozu videt :D predjizdeli me hned 2x, kousek za Prahou a posleze kousek pred Brnem

Tesla velkou spoustu zakazniku ulovila diky tomu ze to je proste jedine komercni EV s takovym dojezdem a obcas i moznosti tankovat zdarma

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Taky nikdo netvrdí, že je to sedan - ale ve statistikách figuruje v kategorii "luxusních sedanů" (o tom ten článek je)! No jestli chcete tvrdit že interiérem je před prémiovými značkami, tak to se někdy s Teslou projeďte ať vidíte a slyšíte ten "prémiovej" interiér.... A to prosím nemám smůlu na špatný kus - protože i tento můj druhý je úplně stejně "kvalitní" jako ten první. (ano a stejně bych ho koupil znovu - protože holt nic jiného pořád není)

Obrázek uživatele Josef

Souhlas. U auta za takový prachy bych očekával, že interiér nemusí být vizuálně špičkový, ale minimálně nesmí vrzat a všechno musí být dokonale slícováno.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vy jste asi dost rozmazlenej různými bouráky. To my, co jsme zvyklý jen na Fabii nebo Dacii, na to koukáme jinak.

Auto má být především dopravní prostředek. V současných autech je spousta opičáren, které slouží jen na tahání peněz ze zákazníků. Proto také nový Brouk stál místo sto tisíc milion.

Současná auta a v budou i elektromobily budou těžko pojízdnými veterány, protože elektronika a baterie v nich budou shnilé (i pouhými skladováním) a nebudou existovat náhrady. Ta auta budou jen na koukání někde v muzeu.

Obrázek uživatele Kuk

Nejspíš bude napřed těma technologiema co jim do toho dodává samotnej Mercedes :D

Dizajn není kdoví jakej, ale na první vlastní auto automobilky je to víc než dobrý.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Nabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil