Po nedávném odhalení 75kWh baterie pro Tesla Model X bylo víceméně jasné, že brzy se stejný upgrade bude týkat i Tesla Model S. Tesla to nyní oficiálně potvrdila.
foto: Tesla Motors
V současné době je elektromobil Tesla Model S dostupný ve verzích s baterií o kapacitě 70 kWh a 90 kWh. Přitom nižší kapacita patří mezi nejprodávanější.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla postaví další továrnu, pravděpodobně v Číně
Tesla aktuálně potvrdila, že brzy nabídne verzi Tesla Model S 75D, tedy s baterií o kapacitě 75 kWh a pohonem všech čtyř kol. Bude to znamenat zvýšení dojezdu z 240 mil (384 km) na 259 mil (414 km).
Příplatek za tento extra dojezd bude činit $3000 (75 000 Kč). K objednání bude auto asi už od příštího týdne. A pravděpodobně souběžně s tím bude z nabídky vyřazena verze se 70kWh baterií.
Čím dál tím pravděpodobněji díky tomu vypadá i brzký příchod 100kWh baterie. Ta by pak mohla nabídnout reálný dojezd přes 500 km na jedno nabití u vybraných verzí Modelu S.
Nikde jsem se nedočetl,
Nikde jsem se nedočetl, zda..
– Tesla libovolného staršího modelu bude či může projít upgradem na 75, 80, 90 či 100kWh baterii
– libovolný model Tesla bez „SuperCharching Enabled“ má nějakou šanci nabít výjimečně u SC.
Nevím proč by nemohla.
Nevím proč by nemohla. Parametry nových baterii jsou lepsi. Downgrade by asi snadno nešel, ale lepší proč by ne? Vždyť HW S i X umožňují i rychlovýměnu baterií.
Ad 2 to by mne taky zajímalo a zkusím to zjistit.
A JE TO TADY SOUDRUZI !!!!
A JE TO TADY SOUDRUZI !!!! :)))))
http://www.novinky.cz/krimi/402507-pri-tankovani-plynu-vybuchla-u-litomysle-nadrz-auta.html
… vysypaná všechna skla… TO MUSELA BEJT ŠLUPKA !!
http://www.hybrid.cz/eon-snizil-ceny-cng-na-vsech-plnicich-stanicich
Doufám, že má dobrou
Doufám, že má dobrou pojistku s nízkou spoluúčastí…
2x TESLA SC Turecko Opening
2x TESLA SC Turecko Opening soon …
https://www.teslamotors.com/en_EU/supercharger
http://supercharge.info/
http://zpravy.e15.cz/zahranicni/politika/brusel-chce-zrusit-viza-pro-turky-pry-udelali-pozoruhodny-pokrok
Nedávno se chlubili, jak
Nedávno se chlubili, jak mají komplet baterii pod $195/kWh (samotné články pod $150), bral bych i 100% přirážku jako zisk, ale $600/kWh už mi přijde trochu nenažranost. Nebo tam budou i nějaké fičury navíc?
Mimochodem nemá někdo prosím kompletní historický vývoj variant a příslušných cen Tesly S? Nemůžu to nikde najít.
Zoznam verzií na Wikipédii.
Zoznam verzií na Wikipédii.
Á tak to mě nenapadlo
Á tak to mě nenapadlo (hledal jsem asi půl hodiny) :-D.
Díky 🙂
Permanentní zdražování
Permanentní zdražování … další následek těch pitomích proinvestovaných Falkon dveří Model X co se furt srrr a financí Tesla chjo 😉
přesně, hlavní designér
přesně, hlavní designér Tesly Franz von Holzhausen potápí Teslu více a více svou neschopností
Chtěl bych být tak
Chtěl bych být tak ‚neschopný‘ jako Franz 😀
Spíše pochopili, že jim
Spíše pochopili, že jim utíkají finance, protože bez problémů mohou. Jsou nejlepší a vzhledem, že konkurence spinká, tak ještě nějakou chvíli budou. Zdražují postupně s společně s vylepšováním a stále lepším zvukem značky. Dělají to prostě bezchybně.
jo, je to tak. Cena
jo, je to tak. Cena současným majitelům zas tak moc neklesá a kdo pozdě koupí ten prohloupí, dřou co se z toho dá 😉
Tak fajn az bude stat 600k a
Tak fajn az bude stat 600k a pred panelakem budu mit nabijecku tak si to koupim;) Do te doby luxus pro bohate;)
Né každý bydlí v
Né každý bydlí v králikárně.
Barak mam take ale nebydlim
Barak mam take ale nebydlim tam 😉
Tak prodej barak a kup teslu
Tak prodej barak a kup teslu s garazi u kralikarny. solved.
V baraku bydlej rodice 😉 a
V baraku bydlej rodice 😉 a tady je optika 100MBnet takze je to lepsi bez starosti tepleji atd..Jinak presne tohle jsem cekal ;)Byl to i test pro kolegy v praci kauzalita 😉
Jinak kralikarna je super! nadstandart uz zateplena od vyroby, Dekuji 😉
Nejlepší je králíkárna
Nejlepší je králíkárna s garáží.
Domovy duchodcu sou dnes jiz
Domovy duchodcu sou dnes jiz na dobre urovni….. 😀
Panelák je o dost víc
Panelák je o dost víc ekologický a v dost věcech i lepší. Navíc buďme rádi, že u nás střední vrstvy zůstávají v současné zástavbě a nehrozí nepokoje jako třeba ve Francii.
Naštěstí ne každý se chce zadlužit, aby mohl zastavět kousek přírody.
Doporučuji Vám si
Doporučuji Vám si vůůůůbec, ale vůůůůc nepořizovat děti. Člověk od narození produkuje jen odpad, který zatěžuje životní prostředí. No řekl bych, že pozitiva rodinného domu převažují nad panelákem. To jako, že Vám ten byt někdo dá jako za komančů? Nebo, že celý život platíte nájem? I ten byt stojí peníze tak jako rodinný dům.
Co je komu do toho jestli
Co je komu do toho jestli mam nebo planuji deti? To je off topic. Kdyz jako ovce vetsina lidi v CR pouziva plastove jednorazove pliny, tak se nelse divit mnozstvi produkovaneho odpadu.
Byt je nekolikrat levnejsi a pohodlnejsi nez barak. Barak s metrem travy okolo-jako to ma 99% novych domu ma nevyhody bytu+nejake navic.
A verzia zo zadným náhonom
A verzia zo zadným náhonom ktorá je o 5000€ lacnejšia bude tiež vo verzii 75kWh ?
Bola by asi zbytočná
Bola by asi zbytočná komplikácia, naraz ponúkať dve tak podobné verzie batérií. Predpokladám, že teraz nahradí 70->75 a neskôr 90->100 kWh. Spraviť to naraz by bolo marketingovo nesprávne. Novinky uvoľňujú postupne a priebežne, nech je o nich stále počuť 🙂
Na jednu stranu jejich
Na jednu stranu jejich postup naprosto chápu, na druhou stranu jako majitel Modelu S mě opravdu dopaluje, že si auto vyrobené v 12/2013 nemohu upgradovat na 4kolku, nemám možnost výměny sedadel (dnes konečně s větráním) a ani nemám šanci na autopilota. Přesto mě auto v plný palbě stálo 2,75 mil + DPH (verze P85+). Pokud chci tyto doplňky, nezbývá mi nic jiného, než auto prodat a koupit si novou verzi 🙁
Verím, že toto zamrzí,
Verím, že toto zamrzí, ale úpravy by boli určite veľmi náročné. Možno tá výmena sedadiel by šla, ale zvyšok je asi fakt zložitý. Aktuálne TMS sú o dosť iné autá oproti tým zo začiatku produkcie. Takéto rozsiahle hardwarové úpravy asi neposkytuje žiadny výrobca áut.
Najlacnejší TMS 12/2013 P85 som našiel za cca 1,75 mil., ale neskúmal som výbavu a o Vašej výbave tiež nič neviem. Tak sa zdá, že Ste sa za tých ~2,5 roka vozili za ~35000 CZK mesačne.
Za nový TMS dáte aj s autopilotom, 4×4, 90 kWh batériou, packom do chladného počasia a faceliftom okolo 2,9 mil. Až tak strašne nezdraželi 🙂
Té jako by mě dopalovalo
Té jako by mě dopalovalo že můj ajfoun 4 nemůžu upgrejdovat na ajfoun SE. Prostě nelze.
Chápu vás, ale pokud vím tak nové TMS maj i přepracovanou konstrukci celýho podvozku.
Zásadní upgrejdy byli jen pro majitele Roadsterů, ale těch bylo jen pár.
Holt úděl prvních uživatelů nových technologií.
Mě zase neskutečně dopaluje, že teď ani v dohledné budoucnosti nedosáhnu na pořádnej vojetej elektromobil natož aby to byl kombík. A úplně nejvíc mě dopaluje, že musím jezdit spalovákem a ještě asi dlouho budu :(((
V Tesle jsem seděl jen v předprodukčním modelu, ale s elektrokárou jsem se ještě nikdy nesvez.