Tesla drží vedoucí pozici na trhu prémiových sedanů v USA
Už v březnu 2015 jsme psali, že Tesla Model S je druhé nejprodávanější luxusní auto v USA. Netrvalo dlouho, aby se elektromobil vyhoupl na první místo.
Elektromobily, hybridy, Tesla, Volkswagen, Škoda, auto, vytápění
Už v březnu 2015 jsme psali, že Tesla Model S je druhé nejprodávanější luxusní auto v USA. Netrvalo dlouho, aby se elektromobil vyhoupl na první místo.
Plug-in hybrid Fisker Karma byl propadák, který vedl ke krachu Fisker Automotive. Firmu převzali Číňané a chystají teď návrat s modelem Karma Revero.
Automobilka Lexus o víkendu odhalila zcela novou verzi modelové řady GS – model GS 300h. Zážehový čtyřválec 2,5 l s plánovanou spotřebou paliva pod 5 l/100 km bude vykazovat ve své třídě špičkové emise CO2 pod 110 g/km.
Rodinný elektromobil Tesla Model S přijde na americký trh už letos v létě. Automobilka Tesla Motors proto postupně láká nové zákazníky – a nové video znovu dokazuje, že to dělá dobře.
Limuzínu Galibier představilo Bugatti v roce 2010. Podle šéfa automobilky, která dnes spadá pod Volkswagen, Wolfganga Durheimera, se auto začne vyrábět ve dvou verzích: klasické s obřím W16 motorem z Veyronu, a také hybridní verzi.
Je všeobecne známe, že Toyota verí hybridnej technológii. O čisto elektrické autá veľký záujem nejaví a preto sa zaoberá inou bezemisnou alternatívou – autami na palivové články.
Cadillac, americký výrobce luxusních automobilů, se v posledním desetiletí snaží seč může vyhrabat se ze 70. let, kde automobilka, stejně jako celý koncern General Motors, zatuhli. Obrovská černá limuzína Cadillac XTS Platinum by měla jakožto plug-in hybrid být jednou z cest.
Luxusní nebo „sportovní“ limuzína, tak se obvykle Audi A8 označuje. Jiní tvrdí, že jde o typicky byrokatické nudné auto od Audi. A většina čtenářů se teď nejspíš logicky zabývá otázkou „co sakra dělá takový žrout na Hybrid.cz?“ Odpověď je jednoduchá: on to totiž, docela překvapivě, zas až takový žrout není. Audi o spotřebě přemýšlí, a to je dobré vědět.
Podle americké Agentury pro ochranu životního prostředí (EPA) dosáhla automobilka Hyundai ve Spojených státech významného prvenství. Jde totiž o značku s nejlepší průměrnou spotřebou automobilů. Takže ani Toyota, ani Honda, ale vzmáhající se jihokorejský gigant. Podle výsledků EPA mají jeho auta průměrně 7,81 l/100 km.
Ford Fusion Hybrid je nový rodinný sedan z dílny automobilky Ford. Kromě hybridního pohonu je k dispozici také klasická verze s benzinovým agregátem. Automobil Ford Fusion Hybrid byl zařazen do prestižního žebříčku Kelley Blue Book 10 „nejzelenějších“ automobilů roku 2010. Zároveň se podařilo profesionálním řidičům s autem dosáhnout průměrné spotřeby 2,88 l/100 km a ujet s ním na jednu nádrž 2313, km. Výroba probíhá v Mexiku.
Švédský Saab na letošním autosalonu Frankfurt představí nový prémiový sedan Saab 9-5. Ten kromě inovovaného interiéru zahrnujícího například head-up displej, především nabídne pět různých motorových variací. Dvoulitrový benzinový (220 koní) agregát je připraven pro ty, kteří nehodlají experimentovat. Dále bude v nabídce 2.0l BioPower, 2.0 turbodiesel (160 koní), 2.8l V6 turbo (300 koní) a 1.6 benzinové turbo (180 koní). Diesel se může pochlubit emisemi 139 g/km. Dvoulitrový BioPower motor zase může pálit bioethanol E85. V prodeji bude skandinávský inspirovaný konceptem Aero X už během příštího roku.
Lexus, luxusní značky automobilky Toyota, se v oblasti hybridních automobilů snaží o ucelenou nabídku. Svou strategii hodlá potvrdit i na letošním autosalonu ve Frankfurtu, kde představí hned několik novinek. Předně to bude světová premiéra konceptu LF-Ch, nového plně hybridního kompaktu.
LF-Ch spojuje stylový design a plně hybridní technologii v praktickém 5dveřovém kompaktním modelu, který dokonale plní potřeby těch nejnáročnějších zákazníků prémiového segmentu kompaktních vozů. Díky plně hybridnímu systému může LF-Ch využívat k jízdě i čistě elektrický pohon, který zejména ve městě umožňuje prakticky bezhlučnou jízdu a navíc s nulovými emisemi.
Mezi další zajímavosti bude patřit i představení inovované modelové řady LS. Zkrátka nepřijdou ani příznivci modelů GS, IS či IS F, které budou vystaveny v upravených verzích pro modelový rok 2010. Lexus LS 600h, celosvětově jediný plně hybridní vůz v prémiovém segmentu luxusních sedanů a zároveň vlajková loď modelové řady LS, poutá pozornost řadou designových úprav, ale taktéž četnými vylepšeními plně hybridního systému pohonu Lexus Hybrid Drive.
Modelová řada GS 2010 přináší další posílení bezpečnostních vlastností, nové barvy exteriéru i interiéru či vylepšený audio – navigační systém. Postavení modelu GS 450h jako vlajkové lodi modelové řady GS bylo dále zdůrazněno speciálním stylingem. GS 450h zůstává i nadále celosvětově prvním a zároveň jediným plně hybridním modelem v prémiovém segmentu střední třídy.