Elektromobil Nissan Leaf dorazil do Británie, Japonska

Jan Horčík - 04 Únor 2011

se ve se dosud prodalo kolem 106 kusů. Do aktuálně dorazila první várka 67 kusů, které si rozeberou tamní zákazníci. Daších 220 odeslal do domovského , kde budou k dispozici k pronájmu.   
elektromobil Nissan Leaf

Do Británie přivezla první zásilku Leafů City of St. Petersburg provozovaná japonskou automobilkou. Mimochodem, i tato loď je uzpůsobena k tomu, aby šetřila palivo a tedy i energii.

Britové dostali možnost rezervovat si auto už v září 2010. Celosvětově dosáhly předobjednávky na Leaf už v listopadu 2010 celkem 27 000 kusů. Z toho 1000 v a 350 v samotné .

Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf

Navíc, od 1. ledna 2011 Británie konečně spustila dotace na ekologická auta ve výši až 5000 liber. Zhruba ve stejnou dobu přichází na Ostrovech na trh také konkurenční elektromobil .

Co se týká , tam první dodávka 220 elektrovozů proběhla v prefektuře Okinawa. Tam budou k dispozici k pronájmu v .

Celkem má Nissan pro japonské půjčovny připraveno 500 elektroautomobilů. Ty budou určeny především pro turisty. Okinawu navštíví ročně šest milionů návštěvníků.

Nissan Leaf je prozatím v prodeji ve a v Japonsku, a to od prosince 2010. Evropské země budou následovat v průběhu letoního roku. Globálního uvedení se elektrické auto dočká v roce .

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokiaľ viem, v USA sa ich predalo približne 2x viac.
Máte nepresné údaje.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Údaje jsou za zmíněné časové období a pocházejí z vyznačených zdrojů. Pokud máte jiné údaje, prosím pošlete své zdroje a o jaké období jde.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslim, ze keby sa to auto oblepilo cele nejakymi solarnymi clankami, povedzme o vykone 250-300W, tak by sa s nim dalo za urcitych podmienok jazdit po meste aj bez dobijania cez zasuvku.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Popravdě jsem na toto taky už myslel. A ten výkon by mohl být vyšší, popravdě jeden panel polykrystalu co se standardně dává na FVE má výkon kolem 220W. Samozřejmě teoretický, reálná účinnost je kolem pětiny. Na auto se vejdou tyhle panely celkem asi 4. To už není vůbec k zahození...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Za predpokladu, ze by clovek jazdil do prace v priemere nejakych 10km, odstavil auto na 8 hodin a potom naspat, by sa dalo pocitat s potrebnym vykonom panelov (auto nech ma spotrebu 15kWh/100km a slnko svieti denne 10 hodin a auto je cely den vonku) 0,3 kW, teda 300W. Pre istotu pocitajme rezervu na klimatizaciu a dlhsie noci (pouzijeme koeficient 2), teda 600W. To by uz mozno bolo v sucasnej dobe realizovatelne. Otazka je za aku cenu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jeden panel stojí cca 8000 Kč. A má napětí kolem 120V. Nicméně tohle není pevná hodnota a s napětím a proudem se dá volně hábat podle sestavení okruhů. Teoreticky by to šlo připojit přímo na baterie. Akorát by asi rapidně klesala jejich životnost...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Predstavoval by som si to nejak takto:

envial.com/eshop/solar-living/solarne-nabijanie-autobaterii/solarny-panel-flexcell-sunslick-27w.html

(pred odkaz je treba dopisat "www.")
Ale s podstatne vyssim vykonom


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-Salon