Tesla Cybertruck přijíždí do Evropy, zatím jen jako reklama

Tesla dnes oznamuje, že Tesla Cybertruck se v nadcházejících týdnech představí na vybraných místech a akcích v Evropě v rámci programu Cyber Odyssey. 

Od tohoto týdne až do 7. července bude elektromobil Tesla Cybertruck vystaven na více než 100 místech ve 20 zemích. Veřejnost se bude moci seznámit s tímto již ikonickým vozidlem a dozví se více o jeho specifikacích, funkcích a inovativní konstrukci.

V České republice se Cybertruck poprvé objeví v Tesla Store Praha od 5. do 8. června 2024. Místa, kde probíhá program Cyber Odyssey a jeho akce, jsou k dispozici zde

Futuristický design vozu Cybertruck čerpá inspiraci z cyberpunkové estetiky, která byla předvedena zejména ve filmech Blade Runner a Špión, který mě miloval. Jeho povrch je vyroben z ultra-tvrdé 30X za studena válcované nerezové oceli.

To pomáhá chránit vůz před promáčknutím a škrábanci. Speciálně navržený materiál z nerezové oceli chrání před dlouhodobou korozí a poskytuje ochranu nad rámec průmyslových standardů. 

Performance varianta vozu Cybertruck s názvem Cyberbeast zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhých 2,7 sekundy při zachování stability ve vysoké rychlosti. Standardní adaptivní vzduchové odpružení umožňuje nastavení v řádu milisekund a optimalizuje jízdní vlastnosti i ovladatelnost.

Díky technologii steer-by-wire a natáčení zadní nápravy nabízí Cyberbeast ovladatelnost sportovního vozu a lepší poloměr otáčení, než má většina sedanů. 

Uvnitř zavazadlového prostoru najdete dvě 120V zásuvky a jednu 240V zásuvku pro připojení, ať už vyrazíte kamkoliv. Technologie Tesla Powershare vůbec poprvé umožňuje obousměrný přenos energie pro nabíjení libovolného zařízení, jiných elektrických vozidel, a dokonce i napájení domácnosti prostřednictvím nabíjecího portu. 

Dodávky byly zahájeny v Severní Americe 

Tesla Cybertruck se vyrábí v Tesla Gigafactory v texaském Austinu. Dodávky zákazníkům byly zahájeny počátkem prosince 2023. Zatímco náběh výroby bude nějakou dobu trvat, společnost Tesla se zaměří na Severní Ameriku, která je hlavním objemovým trhem pro pick-upy. Vůz Cybertruck v současné době není dostupný v Evropě a společnost Tesla neoznámila konkrétní čas zahájení dodávek mimo Severní Ameriku. 

Na každé zastávce programu Cyber Odyssey bude možnost zakoupit si na místě merchandising zaměřený na vůz Cybertruck.

zdroj: tisková zpráva

27 Comments on “Tesla Cybertruck přijíždí do Evropy, zatím jen jako reklama”

  1. VW, Stellantis i Mercedes vykázaly za Q1 rekordní pokles Y2Y ziskovosti a podle svých slov je elektromobilita nevyhnutelně posílá do ztrát.
    KONEČNĚ. Je naprosto nezbytné, aby si si totálně nabili držku a následně to předali dál autorům politického zadání. Takové hromadné propouštění, to bude politická lahůdka.

    1. pro Runnču… Mercedes a VW se v dubnu podle očekávání odráží ode dna, Stellantis míří do kopru plným plynem. VW mění způsob prodávání elektromobilů. Vypadá to že ,,jejich“ prodejci mají místo kebule prázdný kanystr od benzínu a jednoduše sabotovali prodeje EV….
      Stellantis to hraje na co nejvyšší aktuální zisk a balancuje nad propastí. Jeden z nejlépe loni placených managerů šéf Stellantis C. Tavares si loni každý den vydělal 100 000€. Tak schválně kolik si nechá vyplatit zlatý padák, až bude krach Stellantisu definitivní 😱

          1. Elektromobilní klika bude ještě chvíli kopat a střídavě obviňovat zákazníky, prodejce, dodavatele a politiky z vlastního selhání, než konečně chcípne. To není nic nového pod sluncem všechny větší splaskající bubliny to doprovází, protože odpovědný management ještě na svých pozicích nechce umřít.
            A to, že by měli prodejci bojovat za EV ukazuje, jak perverzně deformovaný pohled na svět máte. Prodejci mají nabízet uspokojení potřeb zákazníka a zdůrazňovat přínosy produktu.
            Pokud vědí, že jejich produkt stojí za hovno, potřeby neuspokojí a přínosy oproti substitutům nemá prakticky žádné, pak je naprosto nereálné očekávat jiné než chabé prodejní výsledky.

            1. Pro Runnču… Jediné co může o pár let oddálit totální krach výroby spalováků v Evropě, je zavedení ochranářských opatření před čínskými elektromobily…
              Ale ani takový skanzen nebude dlouho fungovat, jak jistě víš, technologický izolacionismus prostě dlouhodobě nefunguje… A o to tvrdší je potom pád na hubu a kulturně/technologický šok🥴

          2. Nejen u VW.
            Ja si to zazil pred koncem roku, kdyz jsem byl na testovaci jizde s MG4.
            Pani prodejkyne asi 55 let, ktera zrovna presla ze salonu VW od Schonera mi behem jizdy zacala vysvetlovat jak jsou ty elektroauta dobre leda na nakupy. Kdyz po chvili vycitila, ze nad temi blaboly trochu kroutim hlavou povida “no vy jste snad nekdy jel nekam dal elektromobilem?”, povidam ji “jo, mam s nim za sedm let najeto 350tis.km”. Chvili lapala po dechu a nevedla co na to rict.
            Jeste ten sen jsem podepsal smlouvu a zaplatil zalohu u jineho prodejce na Megana e-tech.
            Bohuzel podobne to vypada u vetsiny prodejcu. Nemaji vubec zajem to prodavat, protoze vidina, ze si nevydelaji na servisu…

  2. Tesla zastavila nové projekty Superchargerů a propustila celý tým.
    Nad celou sítí se teď vznáší velký otazník, jak ekonomicky rentabilní skutečně je. Připomeňme si, že zatímco všechny nabíjecí sítě jsou v hlubokých ztrátách, o Superchargerech byla vytvořena legenda a ziskovosti a největším úspěchu Tesly. Aniž by byla známa skutečná ekonomická data.

    Tento překvapivý krok může signalizovat, že se Superchargery nepohybují ve vesmíru ekonomických zázraků a je možné, že si na sebe a na svoji expanzi prostě nevydělají.

    Elektrofans holt absorbují další tvrdý úder v již tak mizerně se vyvíjejícím roce, ale nějak si to určitě pozitivně zdůvodní. Ostatní v klidu sledují, jak ze zřiceniny elektromobility odpadává cihla po cihle.

                1. Problém je v tom, že nikdo nezná přesný stav zásob a navíc ropné koncerny mlží aby jim nespadly akcie. Jedna věc je jistá. V okamžiku když skončí některé významnější ložisko tak cena poletí nahoru a už se nezastaví. Stačí sledovat burzu co se děje při zprávě, že se někde zadřelo čerpadýlko.

                2. Pro Visper…. Zmodernizovaná idea Naftalínů je: ,,,,Zatím co v Číně dávají elektromobily smysl, v Evropě smysl nedávají. Zaplať pánubohu bude celý svět jezdit brzy v bláznivých autíčkách na baterky, aspoň můžem Evropu oplotit a jezdit super kárama na fosil ještě klidně 100 let““
                  Vážně jsem četl podobné názory, naposledy pod článkem o autosalonu v Pekingu, kde už spalovák nikoho nezajímá. Tyhle debilové, spolu se zločinným manažmentem evropských automobilek a zkorumpovanými novináři jsou přímo zodpovědný za asi už nezastavitelný úpadek evropského autoprůmyslu…
                  Děkuju Vám idioti.😡

                3. @Drvoštěp. Nejprodávanějším autem v Číně je Changan CS75, 1.5 litrové benzínové turbo.
                  Nemáš zač.

                4. Pro Runnču …. Nejprodávanější dopravní prostředek v roce 1910 byl kůň…
                  Rádo se stalo…

                5. @Drvoštěp A myslíš že se našel někdo kdo tvrdil, koně nikoho nezajímají?

                6. pro Runnču … Napsal jsem a trvám na tom, že na autosalonu v Pekingu už spalovák nikoho nezajímá…
                  Věděl si, že se tam představilo víc jak 200 NOVÝCH modelů EV??😉

                7. Ropna mafie provlekla vsem majitelum spalovaku krouzek do nosu a muzou je vodit kam potrebuji. Takova zavislost je uz jen u narkomanu, kuraku a alkoholiku.

                8. Runnere ty sis pěkně zabouchl zadní vrátka. Až ta ropa nebude tak si EV už koupit nemůžeš, po těch kecech bys byl na prču. Takže zbývá jenom ten kůň. Bude to úžasný pohled na Runner family na dálnici. Vpředu náčelník na koni a za ním žena a děti na ovcích. 😉

                9. @Vispere Na jaký dálnici? Ropa v téhle tvé představě přece nebude, tak s asfaltem ani dálnicí nepočítej.

                10. Dálnice budou betonové. To už věděl Hitler, taky neměl ropu.

                11. Betonové dálnice, jo? 😀 A bez fosilních paliv budeš dělat cement a beton jak? Evropa snížila dovoz ruských paliv a ceny betonu vyletěly +50% jsou tam do teď. Zruš fosilní paliva a nebudeš si moct dovolit ani sádru na zlomeninu.

                12. Ale já je nechci zrušit, ony se zruší samy. Rozumný člověk to ví a hledá řešení. Hloupý člověk si myslí, že nedojdou nikdy a až to přijde tak zdechne.

Napsat komentář