Statistiky prodeje nových aut v Česku za leden 2020 jsou neúprosné. Elektromobil Škoda CitigoE iV si připsal rekordních 254 kusů.
Kromě elektromobilu Škoda CitigoE iV se v Česku za leden 2020 prodalo také 13 elektromobilů značky Tesla, 6 elektromobilů značky Volkswagen, 5 Nissan, 4 Audi e-tron, 6 BMW i3, 1 elektromobil značky DS, 77 elektromobilů Hyundai, dva kusy Jaguar I-Pace, pět kusů elektromobilů Kia, 2 plně elektrické Mercedesy, 7 Renaultů a 6 Volkswagenů.
Jednoznačným vítězem je tedy automobilka Škoda Auto, která si navíc připsala také 174 prodaných plug-in hybridů Škoda Superb iV. Nikdo jiný se zdaleka na taková čísla nedostal.
Dá se očekávat, že i v následujících měsících se domácí Škodovce bude dařit velmi dobře. Právě ona totiž nejspíš trh s elektromobily v Česku konečně rozhýbe. „V letošním roce plánujeme na domácím trhu prodat až 2500 vozů Škoda CitigoE iV,“ sdělil nám Pavel Jína, PR manažer Škoda Auto.
Elektromobily si tak za leden připisují 2% podíl na celkových prodejích nových aut, plug-in hybridy pak 1,23%. Auta na stlačený zemní plyn (CNG) mají s 210 prodanými kusy podíl 1,1 %, čímž se alternativy v Česku vyšvihly na velmi slušný podíl 4,33 %. Navíc se tu prodalo ještě 648 hybridů.
Pro srovnání, za celý rok 2018 se v Česku prodalo 725 nových elektromobilů a 4831 hybridů (vč. 243 plug-in hybridů). V roce 2019 bylo v Česku registrováno 1 229 osobních elektromobilů a plug-in hybridů. Letos se prodeje jen elektromobilů nejspíš dostanou nad počet 3000 kusů.
Dobrý den. Mně to přijde super. Koukal jsem teď zrovna na
Dobrý den. Mně to přijde super. Koukal jsem teď zrovna na článek o 2019 elektromobilitě https://www.dopravniznaceni.com/Elektromobilita-za-rok-2019-b5189.htm
A doufám, že to bude jen lepší a lepší
OFF:
Odpověď ČEZu na dotaz k novému systému plateb za
OFF:
Odpověď ČEZu na dotaz k novému systému plateb za nabíjení
z 9.2.2020
„Dobrý den, pane spetaku,
děkujeme za Váš e-mail týkající se Elektromobility.
Rádi bychom Vás informovali, o zpoždění spuštění mobilní aplikace. Jakmile bude aplikace spuštěna budeme Vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu.
Děkujeme za pochopení.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat telefonicky na čísle 371 100 351 nebo e-mailem na adrese sluzbyprozakazniky@cez.cz.
S pozdravem
Markéta Ch
Specialista podpory nekomoditní služby“
Takže vydržať.
of: důchodce krom hajzlíků pro afriku začíná dělat
of: důchodce krom hajzlíků pro afriku začíná dělat pěkný voloviny
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-svet/634111/luxusni-jachta-za-14-8-miliardy-s-pohonem-na-vodik-bill-gates-kupuje-superlod.html
zhovadilá debilita ta 15ct milijard vygumuje všechny drobný co do afriky narval
https://www.youtube.com/watch?v=fCoU617GJG8&feature=emb_title
spočítá někdo kolik kilotun tnt do přístavu?? ;))
spočítá někdo kolik kilotun tnt do přístavu?? ;))
Kolik jste do Afriky poslal vy?
Kolik jste do Afriky poslal vy?
COx a NOx docela dost, jako kazdy Cech. 🙁
COx a NOx docela dost, jako kazdy Cech. 🙁
Za pár let nám může být CO2 ještě
Za pár let nám může být CO2 ještě dobré….
https://ekonom.ihned.cz/c1-66716810-slunce-se-zacina-chovat-divne-vysledkem-muze-byt-i-ochlazeni-zeme
Letos ma byt nejnizsi slunecni aktivita nejen behem tohoto
Letos ma byt nejnizsi slunecni aktivita nejen behem tohoto jedenactileteho cyklu ale i za dost cyklu zpetne, tak uvidime, zda bude teplotne podprumerny rok. Moc bych si pral, aby byl.
tak tím to nepřebiješ ale ten styl je ti podobný ano :))
tak tím to nepřebiješ ale ten styl je ti podobný ano :))
prosím ťa, akým mechanizmom sa pri kúpe jednej lode zmaže
prosím ťa, akým mechanizmom sa pri kúpe jednej lode zmaže 36 miliard USD investovaných do liečenia infekčných chorôb, rozvoja poľnohospodárstva a zdravotnej starostlivosti?
či za to, že je na vodík? TO je ten problém?
sory to byl překlep přeskočilo písmenko „r“
: zhovadilá
sory to byl překlep přeskočilo písmenko „r“
: zhovadilá debilita za 15ct milijard vygumuje všechny „dobrý“ skutky co do afriky narval. Tzn jesi podpoří tu vodíkovou předraženou kravinu morálně se vodrovná a překročí i to „dobro“ co za posledních 10 let do afrických hajzlíků s Melindou „narval“ 😉
Na tohodle exota nema cenu reagovat. Tady je kazdej chytrej
Na tohodle exota nema cenu reagovat. Tady je kazdej chytrej jak vopice.
můžeš si za to sám že nejsi chytrý jak vopice ale jen
můžeš si za to sám že nejsi chytrý jak vopice ale jen jako rejžák, víc se snaž a méně záviď ;))
To si snad dělají kozy. Ta almara na kolečkách musí mít
To si snad dělají kozy. Ta almara na kolečkách musí mít úžasnou stabilitu. A napěchovaná flaškami s vodíkem…
OT: Vodíkový prodlužovač dojezdu jako přídavný vozík
OT: Vodíkový prodlužovač dojezdu jako přídavný vozík za autobus. A nejvtipnější je, že to myslí opravdu vážně 😀
https://www.greencarcongress.com/2020/02/20200207-elringklinger.html
hrozný, ropáci ještě neřekli poslední slovo boj teprve
hrozný, ropáci ještě neřekli poslední slovo boj teprve začne
K tématu rekordních prodejů.
Nizozemsko zaregistrovalo loni
K tématu rekordních prodejů.
Nizozemsko zaregistrovalo loni rekordní prodeje elektromobilů. Nejlépe to dokumentuje Tesla 3. Ta se stala vůbec nejprodávanějším modelem v této zemi za rok 2019. Z celkového koláče registrací si ukousla 6,7 procenta. Jen v prosinci se z ní „minulo“ neuvěřitelných 12 123 kusů.
To by však potom nemohla přijít studená lednová sprcha. Registrace z prvního měsíce roku totiž jen potvrzují, že elektromobily mohou být úspěšné pouze v prostředí, kde pro ně neplatí běžná pravidla hry. Když se podmínky vyrovnají nebo alespoň přiblíží standardu, jdou rovnou ke dnu. A přesně to se stalo v Nizozemsku. V lednu prodeje elektrických aut doslova zmrzli. Nejlepším příkladem je opět Tesla 3. KoupilO si ji jen 43 zákazníků, což představuje tři promile prosincových čísel. Přitom se v lednu v Nizozemsku prodalo 43 706 aut, což bylo dokonce více než měsíc dříve.
Stačilo, aby od ledna vzrostla dodatečná daň ze 4 na 8 procent a zrušila se nulová soukromá daň na elektromobily s cenou nad 45 000 eur, a rázem byla odpovědnost Holanďanů ke klimatickým změnám minulostí.
zdroj: https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/541237-v-holandsku-skolabovali-predaje-elektromobilov-je-to-ich-buducnost/
Se tu rozmáhá takový nešvar psát vždy polopravdy.sk
Se tu rozmáhá takový nešvar psát vždy polopravdy.sk :).
Tesla vyrábí každý kvartál prvních 6 týdnů pro zahraniční trhy, poté 3 týdny pro východní pobřeží a zbylé 3 týdny pro západní pobřeží, takto vznikají ty nárazové dodávky na konci každého čtvrtletí, které mají rádi především investoři koukající na čtvrtletní výkazy.
Tedy těch 43 zákazníků si Teslu objednalo v loňském roce, ale nějakým nedopatřením (dovolená, nemoc, logistické problémy…) ji převzali až letos. Pro představu leden 2019 v NL se prodalo 40 TM3, únor 472 ks, březen 2195 ks…
Ještě se podíváme na celý trh. Za leden 2020 byl podíl EV na NL trhu 7,2 % a za leden 2019 6,9 %, což je vzhledem k výše uvedeným skutečnostem úctyhodný výsledek a tedy naprostálež.sk v závěru tohoto „důvěryhodného“ plátku.
Ale no, tie čísla hovoria jasne. Tesla bankrotuje, demand
Ale no, tie čísla hovoria jasne. Tesla bankrotuje, demand cliff, atď… 🙂
Jeden by si povedal, že ak im to bolo vysvetlené už minule, že z jednej fabriky sa ťažko zásobuje celý svet plynulo a preto zobrať zmenu dodaných vozidiel z jedného mesiaca na druhý mesiac a vyvodiť z toho trend nie je dobré.
Ako tie zmeny v daniach určite ľudí nahnalo kúpiť auto do konca roka (kto by nechcel ušetriť), ale zas mierne zanedbali zvyšok Eu trhu. Takže by som pozeral na celkové predaje (alebo aspoň za Q) a neradoval sa z jedného silného a nesmútil z jedného slabého mesiaca.
To auto…..sk je tak trochu ropácka žumpa. Tam o
To auto…..sk je tak trochu ropácka žumpa. Tam o elektromobiloch ešte nič pozitívne nenapísali a ani nenapíšu.
Nic proti elktromobilistům-majitelům Škodovek, ale něco je
Nic proti elktromobilistům-majitelům Škodovek, ale něco je špatně. Škodovky tráví na rychlonabíječkách příliš mnoho času, elektřina do nich moc neleze…..
Dnes krásná stříbrná škodověnka na RN na AC za 12 minut pobrala 0,1 kWh !!! Je to hřích tím blokovat nabíječky a asi bude hůř a řekl bych že Škoda tímto vrazila elektromobilitě další kudlu do zad.
U Iona se mi take jednou stalo ze po delsi dobe se nabilo
U Iona se mi take jednou stalo ze po delsi dobe se nabilo 0,2kWh. Zrejme nejaka synchronizani porucha. Stacilo nabijeni spustit znovu a vse makalo jak ma. Je pravda, ze uplne nove EV z roku 2020 by mel byt lepsi nez z roku 2013. Vsak to Skodovka opravi pres OTA, konkretne v roce 2029 az to OTA zprovozni :-))
Elektromobil se má dobíjet doma. PHEV se bude určitě
Elektromobil se má dobíjet doma. PHEV se bude určitě dobíjet doma se se Citigem nikdo na delší vzdálenosti nepojede.
Zajímavé je, že první majitelé Citigo-e najíždí denně
Zajímavé je, že první majitelé Citigo-e najíždí denně 100-200 km.
To neznamená, že jezdí daleko, já najedu kolem 100km a
To neznamená, že jezdí daleko, já najedu kolem 100km a jezdím pořád kolem komína. Někdy pár pojížděk navíc a dá to 150km, přitom to mám do práce 25km a delší trasu nejedu.
To je přesně ideální denní porce, do těch 200, bez
To je přesně ideální denní porce, do těch 200, bez nutnosti nabíjení přes den a zároveň i dost na to, aby se to vyplatilo oproti spalovaku. Rozvoz pizze, messanger, damejidlo a pod.
To bude tak 35000 ročně, 7 let a je to doma 🙂
Dovolím si nesouhlasit 600km/není problem
Dovolím si nesouhlasit 600km/není problem
Naprostý nesmysl…
Naprostý nesmysl…
Nebolo to náhodou 12 sekund?
Nebolo to náhodou 12 sekund?
„tráví na rychlonabíječkách příliš mnoho času“
„tráví na rychlonabíječkách příliš mnoho času“ „škodověnka na RN na AC za 12 minut pobrala“
Rychlonabíječka je DC jestli byla na AC a nic nebrala, tak asi měla nastavený odložený dobíjení.
Během mého krátkého testování Citigo mám i jednu
Během mého krátkého testování Citigo mám i jednu zkušenost z dobíjení na AC sloupku: za 4:13 nabíječka dobila 29,78 kWh… tedy 7,06 kW/hod. (měly by to být 2 fáze po 16A)
Odložené nabíjení nastavit lze (podařilo se mi to přes Move&Fun aplikaci)
Dobíjení na DC bylo vskutku pomalé: z 80% jsem se na 86% dostal přesně po 15 minutách – dobilo se 2,5 kW (to je 10 kW/hod)
Při trochu rozumnějším začátku rychlodobíjení (cca 49%) jsem za 18,5 minuty dobil 7,06 kWh (končil jsem na 69%)… tedy necelých 23 kW/hod.
Čekal jsem, že Citigo bude nabíjet na DC alespoň stejně rychle jako 1. generace VW e-up (s poloviční kapacitou baterie), který se až do cca 85% nabíjí rychlostí kolem 30 kW/hod. Což mám vyzkoušeno opakovaně v zimě i v létě.
eGolf 2014 DC 0% – 77% zacina cca 40kW a konci 44,4kW, za
eGolf 2014 DC 0% – 77% zacina cca 40kW a konci 44,4kW, za 14min:20s odebere 10kWh na 77kW nabijecce, na 50kW +20s, porizovaci cena necelych 400tis. Kc – sice mensi baterka a starsi auto, ale celkove bych rekl ze lepsi nez citigo iv..
600km s tim taky neni problem, pak uz zacina ale velky rapidgate..
facelift eGolf (100kW s 36kWh baterkou) mi celkove neprijde az tak velka vyhra tech 11kW navic.. (vyuzitelna 21kW vs 32kW)
jak rapidgejti citigo? chtel bych s tim videt 1000km challenge 🙂
Byl tady pozadavek zmerit stand by spotrebu nabijecky Tesla
Byl tady pozadavek zmerit stand by spotrebu nabijecky Tesla gen. 2. Dnes jsem nameril 2,5 W. Mereno merakem do zasuvky. Jinak proud byl 0,04 A. Takze ten vykon je cinny se zapoctenim fazoveho posunu na traficku.
Vdaka, dost velky rozdiel cinneho a zdanliveho prikonu. Na
Vdaka, dost velky rozdiel cinneho a zdanliveho prikonu. Na gen1 som nameral prud 12,5mA.
Skusal som vtedy merat spotrebu elektromerom schrack
https://www.schrack.sk/eshop/elektromer-digitalny-miz-1-fazovy-32a-1te-mid-mgmiz132.html
no odber bol zrejme pod citlivostou merania prudu elektromeru, pretoze neindikoval ziaden odber.
Aky elektromer ste pouzili?
Obycejny kombinovany merak do zasuvky gt pm 03 globaltronics.
Obycejny kombinovany merak do zasuvky gt pm 03 globaltronics.
me to ukazuje na podružném elektroměru za necelé 2 dny 0.1
me to ukazuje na podružném elektroměru za necelé 2 dny 0.1 kWh (100 Wh) tak od oka víc jak 3W to nebudou
OT: prisel uz nekomu email s nabidkou novych tarifu od CEZ
OT: prisel uz nekomu email s nabidkou novych tarifu od CEZ e-mobilita? Zacinam se bat, ze to skoncilo nekde ve spamu.. vyhrozovali ze uz v pulce ledna poslou ne?
Zatím ne, jdu jim zase napsat emajl.
Zatím ne, jdu jim zase napsat emajl.
Nefachčí jim to. Tak s tím nespěchají.
Nefachčí jim to. Tak s tím nespěchají.
Taky zatim zadna zprava. Na elektromobilita.cz take nic noveho.
Taky zatim zadna zprava. Na elektromobilita.cz take nic noveho.
Já jim v lednu volal – že prý oficiálně od března ale
Já jim v lednu volal – že prý oficiálně od března ale budou mít portál pro změnu tarifu už koncem měsíce… že mi dají vědět. A kde nic tu nic.
nákupní tažka sitygou za 500 je moc soudluzi 😉 Bylo by
nákupní tažka sitygou za 500 je moc soudluzi 😉 Bylo by dobré kdyby bohatá vw šáde odčinila svoje hříchy dýzlblejt a nabídla první várku 1.000 ks testovacích prototypů za výrobku tj 200.000 CZK vč DPH s bateryjí jako bezplatnou doživotní zápůjčku ve vlastnictví konzervnu jejíž pronájem by jí financoval STÁT ČR jako odměnu za úsporu újmy na zdraví obyvatelstva eliminací výfukových plynů provozováním eletrického vozidla sitygou 😉
Jinak je ta čezká šáde Vostuda Voničem! :))))))
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1095913550-nedej-se/219562248410039-nasadit-plynove-masky-zkolaudovano
Opel postavi v Nemecku a pozdeji i ve Francii velkokapacitni
Opel postavi v Nemecku a pozdeji i ve Francii velkokapacitni vyrobu baterii a clanku pro 500.000 EV rocne. Bude pry nejvetsi v Evrope.
https://www.n-tv.de/wirtschaft/Opel-baut-groesste-Akku-Fabrik-Deutschlands-article21562427.html
Opět další prohlášení. Zatímco Tesla už staví.
Opět další prohlášení. Zatímco Tesla už staví.
Už máme rok AD 2020…
Už máme rok AD 2020…
Děkuji za upozornění! Opraveno.
Děkuji za upozornění! Opraveno.
Pohoda
Rádo se stalo
Pohoda
Rádo se stalo
Citigo e iV má nejlepší poměr ceny a užitných
Citigo e iV má nejlepší poměr ceny a užitných vlastností. Takže ty rekordní prodeje asi nebudou překvapením.
to je blbost, za půl mega koupíš spousty mnohem
to je blbost, za půl mega koupíš spousty mnohem lepších/luxusnějších/bezpečnějších autopopelnic nej že pidikraksní nákupní tažka sitygou v kerý je každej kandelábr fatální problém 😉
Tak jmenuj.
Tak jmenuj.
no přece bramboru
no přece bramboru :))
https://www.mobile.de/cz/osobn%C3%AD-v%C5%AFz/bmw-%C5%99ady-3/vhc:car,cnt:de,srt:price,sro:asc,ms1:3500_-21_,frn:2005,prx:12000,ful:lpg!petrol,mlx:100000,ger:automatic_gear,pwx:147,cli:automatic_climatisation,dmg:false,vcg:limousine,pvo:1,fsh:true,nsm:true
Kouknul jsem na crash testy a ve své třítě mi to nepříde
Kouknul jsem na crash testy a ve své třítě mi to nepříde vůbec špatné.
Na nefunkční hlídání jízdních pruhů, ochranu chodců kašle pes 🙂
Mě z ENACP zajímají jen nárazy.
Samozřejmě, pokud vás trefí něco většího, tak jste v nevýhodě.
Mě na citigo vadí jediná věc. A to jak je nízké.
Samozřejmě, za ty peníze se dá koupit spousta lepších bezpečnějších aut. Ale ty nebudou na elektriku.
Která elektrická auta máš na mysli, Františku? To, že za
Která elektrická auta máš na mysli, Františku? To, že za tu cenu lze koupit větší auto na benzin/naftu je všem jasné, to si asi nemyslel, nebo ano? 🙂
eletrická? na co eletrická? když kvalitní sedan nebo kombi
eletrická? na co eletrická? když kvalitní sedan nebo kombi je za 300 a nákupní tažka za 500 tak v běžným životě není co řešit soudruzi 😉 to je jen pro pár těch paniček co jezdí po městě na nákupy, páč pracující paničky to nekoupí (jinak by už nepracovali 😉 a chudý venkovanky si koupí taky sitygou ano ale to za 200 ;))
https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-skoda-e-citigo/
No samozřejmě, že je to drahé, jako všechna EV, o tom
No samozřejmě, že je to drahé, jako všechna EV, o tom není pochyb.
Ale v rámci kategorie EV je to velmi slušná cena a i proto se tak dobře v ČR prodává. O tom taky není pochyb.
noo jako namontovat v roce 2020 (9 let po Vochcávce a 6 po
noo jako namontovat v roce 2020 (9 let po Vochcávce a 6 po dýzlblejt) do nákupní tažky elektromotor a trochu baterek není žádný kumšt ájemsory 🙂
https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/
https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/emisni-skandal-volkswagenu.K38056
No jistě, kumst to není, ale jak vidíš, stejně to
No jistě, kumst to není, ale jak vidíš, stejně to stačí. Konkurence nic lepšího v té ceně nemá 🙂
jak to že nemá? i ta lehce zajetá i3jka je vo 100 papírů
jak to že nemá? i ta lehce zajetá i3jka je vo 100 papírů levnější jak šádenákupka a je to jakštakš auto 🙂
https://www.mobile.de/cz/osobn%C3%AD-v%C5%AFz/bmw/vhc:car,cnt:de,srt:price,sro:asc,ms1:3500__,prx:17500,ful:electricity,dmg:false,vcg:
Ne, konkurence opravdu nemá srovnatelné EV v této ceně.
Ne, konkurence opravdu nemá srovnatelné EV v této ceně. Nedělej ze sebe hlupáka, Františku. Nebo tu i3 seženeš novou za 450 jak to Citigo? Jo, tys myslel ojetyy? 🙂 Ale Joy, taky bych radši za 500 ojetou i3 než nové Citigo. Ale spousta lidí kupuje nové a srovnávat to s ojetinou…
Takže ještě jednou, u konkurence za tu cenu nekoupís nic, leda tak to čínské ZhiDo, homologovane jako motorka 🙂
to ti ešče zapoměli říct že fzatačkách budou upadavat
to ti ešče zapoměli říct že fzatačkách budou upadavat pidikolečka ;))
nekoupi Františku nekoupi bo se už od léta nevyrábí 😉
nekoupi Františku nekoupi bo se už od léta nevyrábí 😉
cožééto??
https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?step=
cožééto??
https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?step=filters&ModelFamily=NF_2019,NF_2018&Sort=4
ale to je už zbytek předváděcích aut … všechno rv 2019
ale to je už zbytek předváděcích aut … všechno rv 2019 a starší
funglovka 2020 neexistuje v benálu
no vidiš to že sme zchlupatý deky ňáký to moudro nakonec
no vidiš to že sme zchlupatý deky ňáký to moudro nakonec dostaly, smoh vysypat hned i s dokumentací 😉 takže říkáš že tu mrňku přestaly vyrábět, hmm tak není se co divit že do něčeho menšího než fóbije není kůl sedat 😉 A proč do těch zbytků rvou teda baterky? to chtěj lidi jako vážně totálně nasrrr?? Kolik loni vyrobili autopopelnic??
1.200.000 ku 200 pidieletrik fáktparáda :))
na za odměnu nový mlhovky 😉
https://www.youtube.com/watch?v=Pit33Lng2so&feature=emb_title
Jenže objednávky z loňska byly dodány až v lednu, tak aby
Jenže objednávky z loňska byly dodány až v lednu, tak aby se započítávaly do emisních odpustků. V únoru bude vše jinak.
Samozřejmě, že začínají s dodávky od ledna, když je k
Samozřejmě, že začínají s dodávky od ledna, když je k tomu nutí emisní předpisy, je to logické a očekávatelné chování.
Pokud mají plán prodat v ČR 2500 Citigo, tak to vychází cca. 210 měsíčně. Leden trochu bohatší, ale v podstatě to pak do konce roku vyjde plus mínus 200 za měsíc, takže v únoru nemusí být nic jinak, žádný dramatický pokles. Uvidíme…
od prosince 2019
od prosince 2019
Ne všechny. Některé dodají až v březnu. :-/
Ne všechny. Některé dodají až v březnu. :-/
Ne všechny, třeba brácha dostal CITIGO EiV už v prosinci
Ne všechny, třeba brácha dostal CITIGO EiV už v prosinci 2019 🙂
a proč ho vůbec kupoval?
a proč ho vůbec kupoval?
Pro manželku na ježdění po Praze
Pro manželku na ježdění po Praze
tak možná po sídlišti a na vedlejš, eště tak do centra
tak možná po sídlišti a na vedlejš, eště tak do centra nanejvýš. Na vokruh mezi tanky bych se stím sám bál 😉
Na okruhu podobná auta jezdí běžně, příp. i starší
Na okruhu podobná auta jezdí běžně, příp. i starší P207, Corsa, Polo a podobná malá auta. Ty budou na tom s bezpečností ještě hůř. Toto auto je v rámci své třídy úplně v pohodě. Nevím, co to furt haníš a pořád na tom zkoušíš nalézt něco špatného.
Jako jo, pro tebe to není, ty si za tu cenu radši koupíš dvě brambory po Helmutovi a složíš z nich jednu super luxusní leštěnku, předěláš na plyn a máš vystaráno 🙂
jenže toto auto je za půl mega, kdežto když pominu šunky
jenže toto auto je za půl mega, kdežto když pominu šunky P207, Corsa, Polo a podobná malá auta, tak za 200 máš vo dost lepší parádní sedan/kombi 😉 A jako sory, ale s eletrickým sitygou za půl mega planetu nezachráníš, ale jen dotuješ konzerví přepal platy 😉 S pár kouskama eletrik proti přesmilionu autopopelnic ročně si z nás furt dělají jen tu prdel 😉 takový lidi nepodporuju
Ano, je to auto za 450 tisíc (ne za půl mega) a ano, za tu
Ano, je to auto za 450 tisíc (ne za půl mega) a ano, za tu cenu lze koupit spalovací auto, které bude větší a lepší.
Ale jak už jsem napsal, koukni se, co nabízí konkurence, kolik stojí ostatní EV auta. Citigo je suverénně nejdostupnější elektromobil na trhu. To, jestli se někomu vyplatí nebo ne, to už nech na každém zájemci. A dle prodejů to zákazníci v ČR vidí podobně, Citigo se prodává jako housky na krámě… samozřejmě je potřeba srovnat s ostatními EV.
Takže každopádně je to úspěch, to bez debaty. Ale ty to budeš kritizovat pořád a donekonečna jenom proto, že je to z koncernu VW.
že jo! taky sem si to myslel, to sou ty vobjednávky do
že jo! taky sem si to myslel, to sou ty vobjednávky do autošulínu na export do germányje, s čezkou kupní sílou to nemá nic společnýho :)))))) zas jen růžový brejle achjo to je nuda tady