S elektromobilem Mia jsme si svého času docela užili. Malá pojízdná krabička ve které řidič sedí uprostřed ale nakonec mnoho lidí nezaujala a její francouzský výrobce nakonec zkrachoval.
foto: Mia Electric
Francouzský soud aktuálně nařídil rozprodej majetku firmy, a to i navzdory tomu, že Marie-Ségolène Royal, francouzská ministrině ekologie, udržitelného rozvoje a energetiky, se firmu pokoušela podpořit.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Mia U – speciální edice francouzského elektromobilu
Ostatně, ta samá paní ministrině aktuálně ve Francii navrhuje dotaci 10 000 euro na nákup elektromobilu, pokud jej vyměníte za starý diesel.
Mia Electric je v každém případě škoda. Vě věčných elektrických lovištích už na ni nicméně čekají Coda, Think a další firmy, které potkal podobný osud.
Dobrý den,
nemá někdo veškerou dokumentaci k tomuto autíčku Mia.
Děkuji
Je to autíčko, které
Je to autíčko, které vyšlo z konceptu EKOLO MINI, Houliez to dotáhl nejen do komerční podoby, ale i na silnici. Věděl jsem, že to sám nedokáži a tak jsem si pár těchto vozidel na jaře koupil. Až budou pojízdné, věřím, že budu zvládat i servis,neboť veškerou dokumentaci k tomu mám.
Je to až čtyřmístné, ale osobně nebudu lavici vzadu používat, maximálně v jednom voze. Další si hodlám trochu vylepšit, aby mi posloužil jako poslední auto v životě. Koncepci jsem navrhl tak, abych byl soběstačný i na cestě za hranice všedních dnů.
To by mne zajímalo, jezdím
To by mne zajímalo, jezdím jen sám, pro mne by to bylo dostačující.
Chtělo by to naftové či benzínové topení.
Já tam samozřejmě
Já tam samozřejmě použiji plynový přímotop vzduch-vzduch od Truma. Všechna moje auta mají bufík, protože mi to přijde normální. Tam je účinnost mnohem vyšší, než u spalovacího motoru. Topím stejně jen když je zima. Poránu si vytopím nabíječkou .
Dnes máme schůzku, přijďte.
Což o to, rád bych, ale
Což o to, rád bych, ale pokud se skutečně jedná o „Sedlec-Prčice“, tak to mám krapet z ruky – jsem z Brna.
•
EDIT – zjistil jsem že jde o Prahu, což vzdálenost rozhodně nevylepšilo. 🙁
Naše sdružení má sídlo
Naše sdružení má sídlo v Sedlec-Prčice , ale 17. září máme akci v Brně při ETM.
pište mi , prosím, na mail z webu. http://www.elektromobily-os.cz
Dobrý den,
mám velkou prosbu. Píšete že máte veškerou dokumentaci.
Máme momentálně problém s nabíjením a nemáme vůbec dokumentaci.
Nevíme si rady.
Mohl by jste nám poskytnout dokumentaci.
Máme pouze manuál.
Děkuji za info.
Měl jsem osobní zkušenost
Měl jsem osobní zkušenost s Miou…a na tom autě bylo snad všechno špatně…Mia a podobné značky dělali elektromobilitě medvědí službu…
Odešel dokonalý
Odešel dokonalý HYBRID!
MIA je jen další z řady podivných kříženců auta, dodávky, golfového a městského vozítka, cílený na nadšence toužící po osobní elektrické dopravě. Ovšem jako auto je příliš malý a ošklivý, jako golfový vozík či městské vozítko (Smart, Twizzy) zase příliš velký.
Kdyby to začali dělat hned v 2008, vynechali experimenty s NiMH a dali tam cca 20kWh LiFePo baterií, tak si to našlo uplatnění aspoň jako menší dodávka vedle Kangoo Electrique. Po období profi elektromobilů z 90.let (Peugeot 106, VW Citystromer, GM EV1) mělo takové elektrovozítko smysl pro recesi nebo zábavu. Ale nabízet totéž v éře Zoe, Leafu a Tesly je výsměch nebo absence soudnosti.
Elektromobil MIA Nabízí
Elektromobil MIA Nabízí velmi dobrý přístup na místo řidiče. Jeho tvůrci Určitě chtěli uspokojit i řidiče s tělesným postižením (vozíčkáře).
Podla mna je to jasna sprava
Podla mna je to jasna sprava ze elektromobily prestavaju byt hracky a aj tak vypadat. Je cas na tazku konkurenciu pre spalovaky 😉
byla to takova mala oskliva
byla to takova mala oskliva kraksnicka, dalo se to čekat 😉 uvolni misto vetsim a lepsim 😉
Být to čtyřmístné, dalo
Být to čtyřmístné, dalo by se o tom uvažovat. Ovšem asi je to jen pro elektrické nadšence mezi námi, kteří si to dokáží opravit. Osobně bych se bál toho neexistujícího servisu.
Mia je podle mne dobré
Mia je podle mne dobré auto. Ovšem ne pro rodiny, ale spíše pro taxi služby a třeba i rozvážku v městském prostoru ( v úpravě pro náklad). Záleží na tom, jak Mia své auto prezentovala a pro koho jej vlastně vyráběla. A ten servis byla fakt blbost.