Tesla postaví v Číně další továrnu: bude tam vyrábět nabíječky Supercharger

Síť nabíjecích stanic Tesla Supercharger je často považována za jednu z hlavních zbraní americké automobilky proti konkurenci. Její sílu se teď chystá znásobit.

Elektromobily Tesla Model S a Tesla Model 3 u nabíjecí stanice Tesla Supercharger.
foto: Tesla

Tesla nedávno oslavila 20 000 nabíjecích stojanů Supercharger po celém světě. Už jen to je docela úctyhodné číslo a základ pro globální úspěch elektromobilů Tesla.

Podle Reuters se nyní Tesla chystá investovat v Číně $6,4 mil. do nové továrny na výrobu nabíjecích stanic Supercharger. Ty byly původně vyráběny v hl. továrně ve Fremontu, nyní se vyrábějí v Gigatovárně 2 v New Yorku.

Nová továrna má vyrůst nedaleko Gigatovárny Šanghaj (Gigafactory Šanghaj). Ročně má být schopna vyrobit až 10 000 stojanů Supercharger V3 (a novějších). Spuštění výroby se očekává už v únoru 2021.

Výroba Superchargerů v Číně dává pro Teslu opět velký smysl. Zatímco USA, Kanada a jsou již Superchargery vcelku slušně pokryté a zbývá dovybavit některé nejexponovanější lokace a síť zahustit, v Asii Tesla s rozvojem sítě Superchargerů teprve začíná.

150 Comments on “Tesla postaví v Číně další továrnu: bude tam vyrábět nabíječky Supercharger”

  1. Vaši kámoši hodní netopejrožrouti uvalili nová cla od
    Vaši kámoši hodní netopejrožrouti uvalili nová cla od 107 do 212% na dovoz vína z Austrálie v objemu 1,2 miliardy aus.dolarů. Nelíbí se jim totiž, že Austr zabránili v zakotvení několika nákladním čínským lodím s nákladem bez garancí eko. Australci totiž rapidně snížili objem vývozu uhlí do Číny…od ledna do srpna 8 milionu tun uhlí měsíčně, v listopadu jen o 390 tisíc a žlutý soudruzi musej brát Mongoloj aby měli co pod kotel….

    https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/peking-uvali-na-australska-vina-cla-az-212-procent-40343550

    at žije kámoš nulaprdčmoudíková tezla ;)))

    https://www.windy.com/cs/-Koncentrace-CO-cosc?cosc,36.806,64.876,3

        1. Jako jo určitě máte částečně pravdu, ale realita jak
          Jako jo určitě máte částečně pravdu, ale realita jak velký to bude problém/výhoda se úkáže až v budoucnu. 🙂

          Ještě mě napadá otázka, jestli by se ten nosník vůbec hnul, když by byl z jednoho kusu. Munro říkal, že to vydrží mnohem víc.

          1. Všechno se nějak hne a když ne v nosníku, tak si to najde
            Všechno se nějak hne a když ne v nosníku, tak si to najde nejměkčí místo. Realita je taková, že totálky u nových aut rostou exponenciálně…jak jsou auta stavěna na rychlou a efektivní prvomontáž, tak se nedají opravovat, nedělají se ani opravné sady a pro pojišťovny je likvidace totálkou rychlá, relativně levná a pohodlná – ono si vemte – výměna dveří na autě je dneska – odstrojit,dodat nový díl, částečně nastrojit, slícovat, odstrojit, odeslat na lak, pak nastrojit, dolícovat a hotovo… manželka takhle měla nehodu na dveře (přední i zadní, rám dveří ani zámky nic nepoškozeno) – za mě, snadno vytánout, doladit kitem, rozstřik (byl to prohlej rovnej plech, ne přes hranu)…hotovo, certifikovaný postup a otestování všeho – oprava 100 000 Kč, kdyby prý byl chycen ještě blatník a světlo nebo nárazník, tak to řešili jako totálku. Jakmile se má něco opravit, tak se prokazuje, jak se to ekologií myslí vážně…

            1. To určitě ano, ale to nejměkčí místo může být třeba
              To určitě ano, ale to nejměkčí místo může být třeba mimo vaše auto. 😀
              U takto malého nárazu jako měl Elektrodad to mohlo víc pormáčknout to druhé auto, ale to jsou jen moje spekulace.

              Nejhorší je, když to odnese navíc ještě ten blatník a světlo, jak říkáte a pojišťovna to dá jako totálku. Franta od vedle to narovná a nabouchá nepoškozené díly z vrakáče. Pak se to najednou objeví jako neježděné auto po důchodci a naleštěný vrak je na světě. 🙂

              Ekologie není hlavně v možnosti opravy, ale v co největší recyklaci a co nejekologičtější a nejlevnější výrobě. Oprava se blbě automatizuje a cokolovi co nejde dobře automatizovat není většinou moc ekologické.

              1. V tom, co je ekologiké se evidentně neshodne…já považuji
                V tom, co je ekologiké se evidentně neshodne…já považuji za mnohem ekologičtější auto opravit, než aby kvůli nějaké střední opravě se staré muselo recyklovat a nové vzniknout.. ono nejpřínosnější pro ochranu přírody je takový výrobek, který nevznikne

                1. Výrobek co nevznikne nepřináší žádný užitek a je k
                  Výrobek co nevznikne nepřináší žádný užitek a je k ničemu. To se můžeme vrátit do jeskyně a čekat, než nás smahne nějaký asteroid nebo jiná katastrofa. 🙂

                  Něco samozřejmě opravovat smysl má, ale nejsme Amišové nebo Mennonité. Technika jde dopředu. Každý výrobek má nějakou optimální dobu ekologického života. Ta když se přesáhne, tak není ekologické ten výrobek udržovat, protože při provozu je příliš neekologický a přináší příliš malý užitek oproti tomu nově vyrobenému typu. Zvýšením efektivity a udržitelnosti výroby a míry recyklace tuto dobu snižujete a snižujete i absolutní ekologickou zátěž. Proto není příliš ekologické opravovat příliš stará auta. Kde je ale přesně ten věk auta je značně proměnlivé. Odhaduji u dnešních aut někde mezi 5-15 lety a určitých případech déle.

                  V principu s vámi souhlasím, jen jsem vás chtěl trochu vychýlit z přesvědčení, že je oprava vždy to nejlepší. 🙂

                2. Jestli mě chcete vychýlit z toho přesvědčení, tak na
                  Jestli mě chcete vychýlit z toho přesvědčení, tak na jiné věci, než jsou auta… jako daily auto mám nějakých 17-18 let starý šuplík (TM Leodendula) a dosud jsem nenašel auto, které by ten šuplík překonalo v jízdních vlastnostech, hravosti, ergonomii pro řidiče, odezvy na plyn, vybavenosti a přitom zachování servisní jednoduchosti..a to vůbec nemluvím o autech pro radost, kde ani po 40 letech to nežere olej, už tenkrát to mělo lambdy a katalyzátor…a co víc se 100 kW výkonu s tím jde jezdit na dálky za 7-8 stejně jako s dnešními auty..a pohodlí? No electrodad vypráví něco o aristokratické lehkosti bytí..ať si do takových aut na ty gauče sedne..to jsou fakt gauče a ne dnešní tratárky, které se technicky downgradovaly z kvalitních podvozků s nezávislým zavěšením kol (které ty dinosauři samozřejmě mají) na lowcost vlečné nápravy 80.let a říkají tomu pokrok..hlavně, že je to plné displejů – mimochodem, jak nejlevněji uděláte designové změny na voze? a stačí to dobře prodat..

                3. Nějak jsem nepochopil vaši reakci.
                  Takže nesouhlasíte

                  Nějak jsem nepochopil vaši reakci.
                  Takže nesouhlasíte vůbec s ničím, co jsem napsal?
                  Jaké auto 17-18 let staré je ve všem tak skvělé, že neexistuje dnes lepší?
                  Jaké běžné auto dnes jezdí proboha za 7-8 litrů čehokoliv při dodržování předpisů?
                  Chcete říct, že třeba základní sedačky z jedničkové Octavie jsou lepší než ze čtyřkové?

                4. „Jaké běžné auto dnes jezdí proboha za 7-8 litrů
                  „Jaké běžné auto dnes jezdí proboha za 7-8 litrů čehokoliv při dodržování předpisů?“

                  Třeba můj Lexus za tolik jezdí 🙂

                5. Lexus GS 450h Premium ke každému novorozenci a jako
                  Lexus GS 450h Premium ke každému novorozenci a jako třináctý důchod. 😀
                  Prostě běžná tuctovka. 😀

                6. Naprosto bez potíží pojedete za 7-8 s RS octavií, což
                  Naprosto bez potíží pojedete za 7-8 s RS octavií, což tuctovka je..akorát se samolepkama…když bude chtít stíhat nějakým motorem 1,0 biturbo něčemu, co není na steroidech a má ten výkon budete to tam mít taky.. Superb v benzínu tam bude bez potíží taky o pojízdných almarách nemluvě… akorát pardon, na displeji bude svítit úplně něco jiného, než pak dolejete u benzínky, ale to je jiný příběh že… 60 let staré auto žere běžně o 20 – 30 procent méně, než byla spotřeba deklarovaná, dnešní auta žerou bšžně od 20 – 30 procent více, než je spotřeba deklarovaná

                7. Tyhle debaty se senilní starou školou o spotřebě aut mě
                  Tyhle debaty se senilní starou školou o spotřebě aut mě vždycky rozesmějou. 😀
                  Ano desítky let vývoje, turbomotory, pneu s nízkým valivým odporem, testování v aerodynamických tunelech, snížení tření úplně všude, 6 a více stupňové převodovky a auta stále žerou stejně nebo dokonce víc, než ty před 25-50 lety. 😀

                  Najděte si nějaké recenze prosím. Nevím jestli je to tuctovka, ale OK. Zrovna oktávii IV RS má kolega a na okrskách se nad 6 při klidné jízdě nedostane. Při dálniční 130 je na 6,5.

                  Když to vezmu od sebe, tak jsem 8 let vlastnil 320D E46. Podle některých jedno z nejlepších aut té doby. Dlouhodobá spotřeba 5,5 a dalo se jet i pod 5. Nedávno jsem vyměnil za F31 a světe div se spotřeba je ještě o půl litru menší.

                  A vážně nejste jediný chytrý, kdo počítá spotřebu až u benzinky. 🙂
                  K tomu přeměřování, E46 přeměřovala o 1 litr a F31 přeměřuje o 0,3.

                8. Auta jsou trochu větší než ty před 30 lety. Taky na
                  Auta jsou trochu větší než ty před 30 lety. Taky na bezpečnost jsou kladené trochu jiné nároky a každá pasivní ochrana má nějakou váhu. Srovnej si auta před 30 lety a dnes. Jejich rozměry a hmotnost a porovnej to se spotřebou.

                  BMW M3 E30 z konce 80. let má o půl metru kratší rozvor a váží o 300 kg méně než moderní F80. Přesto měla spotřebu 8,3 l/100km u dvoulitrového motoru. Dnešní BMW M3 F80 s 3 litrovým mnohem výkonnějším motorem žere u mnohem těžšího auta 8,8 l.

                9. Cim dal vic je videt, ze zdejsi obhajci smradochu ziji v
                  Cim dal vic je videt, ze zdejsi obhajci smradochu ziji v minulem stoleti. Tenkrat bylo uplne vse lepsi. Hlavne ta erekce byla drive lepsi a proto jsou dnes tak protivny.

                10. No aby ta erekce lepší nebyla, když průměrná ženská
                  No aby ta erekce lepší nebyla, když průměrná ženská byla méně ovlivněná marketingem a ženskými časopisy, méně vypasená, méně zešminkovaná a člověk nemusel řešit, jestli to náhodou není spíš produkt plastických chirurgů než ženská

                11. Jo to beru to máte určitě pravdu. 🙂
                  Ovšem paleta

                  Jo to beru to máte určitě pravdu. 🙂
                  Ovšem paleta dostupných velikostí a výkonů se hodně zvětšuje, takže M3 E30 bych nesrovnával se současnou M3, ale spíš s něčím jako F22 230i, které je i tak rychlejší a spotřeba je také citelně nižší což vyvracuje tezi, že starší auta jsou ve většině měřitelných parametrů lepší.

                  Většinou se jedná o nostalgii a subjektivní pocit. Tím ovšem ani zdaleka nechci házet špínu na stará auta. Technika jde ale prostě dopředu.

                12. Hm M3 E30 bych si i koupil a pokud by to byla Alpina ještě
                  Hm M3 E30 bych si i koupil a pokud by to byla Alpina ještě lépe…současná M3 ani omylem..

                13. Píšete o RS v benzínu nebo v naftě?
                  Píšete o RS v benzínu nebo v naftě?

                14. Samozřejmě o benzinu. Nové 2.0 nafty se nepodívají na
                  Samozřejmě o benzinu. Nové 2.0 nafty se nepodívají na při takové jízdě nad 5.

                  Viz. zkušenosti z mojí F31. Nepamatuji se, kdy bych měl spotřebu na nádrž výrazně víc jak 5 na sto.

                  Všechno je ale o lidech. Málo kdo si koupí nové 170 KW TSI s cenou přes milion aby pak jezdil 80-90 na okreskách a na dálnici 110-130.

                15. A v tom to je..ta poslední věta to jasně říká…moje
                  A v tom to je..ta poslední věta to jasně říká…moje zkušenost je z poslední doby taková, že 110 – 130 km/h je běžná rychlost silnice první třídy a dobře to prověřuje Downsingové motory nadopované turby, co tam často ztrácí dech. Jinak je zajímavý ten údaj o spotřebě s 1,4 TSI má žena celoroční průměr ca 6,5l/100km v kombinovaném provozu

                16. V zásadě s vámi nesouhlasím… prostě jsme vývoj v autem
                  V zásadě s vámi nesouhlasím… prostě jsme vývoj v autem slušně řečeno pro..bali a potácíme se do zadní části těla.
                  Žádné sedačky z Octavie nejsou zázrak- každá octavie je rozpočtovka..tzn je tak špatná, aby byla ještě dobrá a akceptovatelná
                  Ale co prostě se v tom nehodneme…naštěstí do Euro 7 a dalších omezení máme ještě možnost volby…byť kvapem mizí…pak už budeme muset jezdit jak občasné DDR Wartem nebo Trabem…co nám vrchnost dovolí

                  Ele chcete-li srovnání – tak po cca 300 000km s octaviemi 1 ,2, 3 (vynechávám originál 60. léta, ten mám nejradši)
                  bych si vybral octavii 2, proč?
                  1- nejlepší podvozek
                  2 – vypínatelné ESP z palubní desky
                  3 – ještě je to opravovatelné
                  4 – aspoň ta moje měla pěkně krátce skládaný 6q manuál – krásně se to točilo

                  Co se mi líbilo na jednotce- ze všech nejlépe a nejfestovněji postavené auto, neloupaly se ovladače
                  Co se mi líbilo na trojce – ovládací síly a precizita zpracování jejich zavírání
                  Co se mi nelíbilo na jednotce – kodrcavej podvozek, sedadla výdechy na přední sklo – to byla parodie
                  co se mi nelíbilo na trojce – v interiéru je vidět šetření, sedadla, ovládání přes mastný displej

                  Ke čtyřce – pokud ji nedostanu jako služebák (což už bych za ty prachy preferoval BEV), tak je to pro mě na to, co to je předražené auto

                17. Mám to tedy chápat tak, že pokud byste před sebou měl 5
                  Mám to tedy chápat tak, že pokud byste před sebou měl 5 funglovek Oktavií (i tu z 60. let) a měl byste si vybrat jednu s nějakou průměrnou výbavou jako jediné auto na všechny jizdý na dalších 5 let, tak byste si vybral tu z 60. let nebo tu dvojkovou?

    1. To zdrazeni u S/X bude nejsis kvuli uvedeni faceliftu na trh.
      To zdrazeni u S/X bude nejsis kvuli uvedeni faceliftu na trh. Kdyz kouknete na dodaci dobu pri objednavce za vyssi cenu, tak uvidite brezen 2021. Takove dlouhe dodaci lhuty jsou podivuhodne dlouhe. Takze se muzeme tesit na facelift nebo neco vetsiho v breznu 20201.
      Oprava:2021.

    1. Díky za dodávku. 🙂
      Zoufalé výkřiky člověka, který v

      Díky za dodávku. 🙂
      Zoufalé výkřiky člověka, který v 2018 těžce shortoval Teslu na ceně někde mezi 200-400 USD před splitem a teď kysele plive kolem sebe, protože určitě přišel o pořádnej balík peněz jestli teda ještě právě nepřichází. 😀

      Taky by by mě docela zajímalo, jaká je teda maximální výrobní kapacita, když podle něho teď produkují hluboko pod ní. Proč teda vlastně stavěli ten stan, když se pod střechou flákají? 😀

      1. Přesně tak a další stovky tisíc hnusných drobných
        Přesně tak a další stovky tisíc hnusných drobných manipulátorů, kteří ženou akcie nahoru jejich nákupem a manipulují čísla v účetnictví nákupem aut. 😀

        Není náhodou manipulace hodit short na akcie nějaké firmy a pak o té firmě šířit spousty negativních článků? 😀

        1. noo to je blbost, tak mohutný hnutí akcií nahoru jako za
          noo to je blbost, tak mohutný hnutí akcií nahoru jako za posl rok nezvládnou drobní akcionáři, na to je potřeba sakra pořádnej balík. No jak mi tam potvrdili, ano hodnota akcije je uměle házená nahoru, systematicky za posl rok 😉 Nic no vpoho tesla se napakovala ok, jesi to nekdo nehodí dolů tak akcijonáři taky, nasr sou len ty ropáci 😉 Každopádně byl to nehorázně umělej gembl, násobně větší jak zbylej americkej akciovej průměr 🙂

          1. Kdo vám to potvrdil? Jako Gladiš, kterýmu to potvrdil
            Kdo vám to potvrdil? Jako Gladiš, kterýmu to potvrdil vycucaný prst? 😀

            Když koukneme na objemy obchodů akcií Tesly, tak největší byly na přelomu roku a naopak poslední 2 měsíce je to spíš bída.

            https://finviz.com/quote.ashx?t=TSLA&ty=c&ta=0&p=m

            (Pro ty co se neorientují, tak objemy jsou ty sloupečky ve spodní části grafu)

            Cena může jít nahoru buď, že se hodně nakupuje a nebo že se málo prodává.

              1. Souhlas a teď se nad tím zamyslete. 🙂
                2013-2018 byla Tesla

                Souhlas a teď se nad tím zamyslete. 🙂
                2013-2018 byla Tesla firma s řádově menší kapitalizací, takže je snad logické a přirozené, že ty objemy byly řádově menší.
                2013-2018Q3 byla Tesla jakási maličká automobilka s prodeji do 20-100 tisíc aut ročně, řízená podivínem/snílkem, která měla každý den zkrachovat.
                2018-2020 je to ale úplně jiná pohádka. Tesla už má 2 továrny, prodává skoro 500 tisíc aut za rok, buduje další 2 továrny a obecné povědomí je takové, že i moje babička už o Tesle ví a ptala se jestli ta Tesla co vyrábí ty auta je stejná Tesla co vyráběla ty televize. 😀

                1. ne 2018-2020 to není úplně jiná pohádka. začalo to
                  ne 2018-2020 to není úplně jiná pohádka. začalo to umělý zvedání akcijí až 12/2019. do tý doby megový chcípání s občasnýma desetimega při nějaký události. tys to koukám moc nesledoval 🙂

                  venca Členem již 16 týdny 3 dny http://www.hybrid.cz/user/venca

                2. Tak se jako hoši fakt domluvte. 😀
                  Vy říkáte, že to

                  Tak se jako hoši fakt domluvte. 😀
                  Vy říkáte, že to začalo 12/2019 a Gladiš, o kterého se opíráte, že to začalo na jaře. V grafu jsou ty objemy jasně vidět.

                  https://finviz.com/quote.ashx?t=TSLA&ty=l&ta=0&p=m

                  Největší byly leden,únor, březen a duben. Pak následuje takřka poloviční květen a červen. Pak určitý nárůst v červenci, srpnu a září. No a pak propad v říjnu a listopadu, kdy jsou objemy na úrovni roku 2017 a 2018.

                  No a pohyb ceny? Leden a únor nahoru kvůli doznívajícímu orgazmu ze CBT a mlsání Elonem na Battery Day. Březen těžký propad kvůli kovidu a odsouvání BD. Duben-Srpen růst kvůli pokračujícímu namslávání na BD a oklepání strachu z kovidu + další ziskové Q a možnost vstupu do SP500. Září-říjen stagnace a turbulence kvůli smíšeným pocitům z BD a zklamání z nezařazení do SP500. Listopad růst kvůli zařazení do SP500, rekordnímu Q a vakcínám na kovid.

                  Takhle. Pokud opravdu někdo manipuluje s cenou, tak je to nelegální a mělo by se to prošetřit. Podle mě však průběh ceny v letošním roce plně odpovídá zveřejňovaným zprávám. 🙂

                  Dál očekávám růst akcií Tesly až do nějakého totálního nesmyslu a pak přijde poměrně razantní korekce. Ten bod se pozná podle toho, že na hlavních denících se o Tesle bude psát v podstatě obden a při pokecu s vrátným na bráně nebo s uklízečkou uslyšíte, že investice do akcií Tesly je hrozně dobrá. S BTC to bylo podobné. 😀

                  Chápu, že chcete říct, že jsem oproti vám mladý ucho, ale víte já jsem se nenarodil před těmi 16 týdny. 😀

                3. aj prosimte ten finviz tam máš barvičky vodvoka to je jen
                  aj prosimte ten finviz tam máš barvičky vodvoka to je jen pro civilisty ne uplně přesny a nezkoumal sem co ti všechno nakecel nějakej gladyš stíms začal ty, ja ti poskytl jen odkaz na něj 😉 primární jsou výsledky v mojí hlavě a to je propracovaná selektovaná pravda na bázi výcuců vícero zdrojů 🙂

                  …oklepání strachu z kovidu + další ziskové Q ?? :))) dyt celej svet dávno ví že si účetnictví píšou namíru to je pro srandu králíkum, primární proč to šlo nahoru byly doníkovi 3Béčka a motivace dorovnávky únorových $940 leda tak, gembl to je fšechno, zbytek sou jen novinářský plky pro civilisty…

                  a nepiš to tak dlouhý stejně to čtu vobřádek a jen první polovinu 😉 stručně a jasně zbytek není na mě ale k oudborníkům jasný 🙂

                4. „Propracovaná selektovaná pravda“ 😀 to si někam musím
                  „Propracovaná selektovaná pravda“ 😀 to si někam musím zapsat.

                  Ok necháme toho. Vidím, že je to jako házet hrách na zeď. Čas prostě ukáže. 😀

                5. od jakýho roku děláš do tesly? 🙂
                  od jakýho roku děláš do tesly? 🙂

                6. Důkladněji se o ni zajímám poslední 2 roky a co se týče
                  Důkladněji se o ni zajímám poslední 2 roky a co se týče akcií, tak asi jeden rok. 🙂

                7. Pěkná studnice zkušeností. 🙂
                  Tak to musíte být v

                  Pěkná studnice zkušeností. 🙂

                  Tak to musíte být v pořádným balíku nebo jste už proshortoval poslední šortky. 😀

                  Nevím nechtěl bych se ztrapnit před mistrem s dodávkou, kterou už určitě viděl, ale něco staršího bych tu měl, ale možná to je blbost. 😀

                  https://www.narrowband.org/blog/2019/1/9/tesla-and-motor-metrics

                8. nešortuju zásadně nešortovat (krom ropy samozřejmě 😉 a
                  nešortuju zásadně nešortovat (krom ropy samozřejmě 😉 a jezdim na LPG … 😉 díkas mrknu na to. A neviš náhodou co se dneska děje s AMDčkem ?? je to jen gembl nebo nekdo neco čuchá ???

                  krom toho že někdo velkej dneska schodil daundžounse …
                  https://finance.yahoo.com/quote/%5EDJI/chart?p=%5EDJI

                9. Nic moc asi. Píšou, že je nakupujou fondy kvůli dobrému
                  Nic moc asi. Píšou, že je nakupujou fondy kvůli dobrému ratingu. AMD mi příjde dost překoupené. Koukám spíš po Intelu. 🙂

    1. tak už sem vytáhl z chlupadý deky (teslí hoši totiž
      tak už sem vytáhl z chlupadý deky (teslí hoši totiž nejsou žádný vořezávátka, si to chrastěj pěkně pro sebe (to aby se tesly příliš nenamnožili mršky jedny 😉 a předávaj dál jen za protislužby další dalšímu jako piramidka to aby si částečně kompenzovali teslí náklady, tzn HESLEM : kdo s tím dřív přijde, ten VÍC HRABE ;)))

      https://club.teslaowners.cz/login

      …že to džoudžou z Ostravy borec to dělá za 15ct klacků, to ještě jde solidní cena, 7x levnější jak nehorázný přepak fTesle autorizáku (na to že to je výrobní vada až po soudních pří a podojení 5ti milijard$ laskavě uznaná, dokonce i zpětně 😉

      https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/poruchy/

      Je to tak lepší ????????????????????? :))

      1. Co se tech vadnych pameti tyka tak mi 20.11.2020 prisel z
        Co se tech vadnych pameti tyka tak mi 20.11.2020 prisel z Tesly nasledujici email:
        “ Program úpravy záruky – komponent dotykové obrazovky
        Naše záznamy ukazují, že vlastníte nebo že jste vlastnil Model S/X, který byl vyroben před březnem 2018. Váš vůz by mohl mít nárok na Program úpravy záruky, který pokrývá poruchu paměťového čipu (integrovaného MultiMediaCard). Tato porucha může zapříčinit černou nebo problikávající obrazovku, nicméně neomezí možnost vůz řídit.
        Tesla nabízí způsobilým zákazníkům, jejichž vůz má tuto poruchu, bezplatnou opravu tohoto komponentu v jakémkoliv Tesla servisním středisku po dobu 8 let/160 tisíc kilometrů od předání vozu. Pokud váš vůz touto chybou netrpí, oprava není třeba.
        Pokud jste již zaplatili za opravu, která splňuje podmínky tohoto programu, můžete mít nárok na vrácení peněz. Tesla vám zašle detaily týkající se vrácení peněz a způsobilosti do únoru 2021.
        Pokud chcete o programu a jeho pravidlech a podmínkách zjistit více, klikněte prosím na odkaz níže.“

          1. Jednak muj tablet zatim zadny problem nema, za druhe nemam
            Jednak muj tablet zatim zadny problem nema, za druhe nemam problem si zaplatit vymenu v Tesle kde mi daji navic misto puvodni pameti 8Gb pamet o kapacite 64Gb, za treti kdybych byl socka jako vy, ktera se musi zivit psanim nesmyslu pro trolli farmu tak bych mel na vyber dve alternativni levnejsi vymeny bud v Tesla Clinic a nebo u Martina v Ostrave.
            I kdyz to prirovnani k vam moc nesedi, az takova socka jako jste vy jezdi nejspis ve Favoritu, takze v pi.i jste tu jenom vy. 😉

                1. To už v českém rybníčku v médiích a zde patří jaksi k
                  To už v českém rybníčku v médiích a zde patří jaksi k věci. Nicméně kdo je vzdělán v materii …

                2. Jj. Synovec dela do Jeepu a nedavno jsme resili kolik stoji
                  Jj. Synovec dela do Jeepu a nedavno jsme resili kolik stoji originalni katalizatory na Cherokee V6 3.7l.
                  Rikal 105270. Myslel jsem, ze mluvi o objednacim kodu. Ne byla to cena.

                3. To je asi 10% z ceny noveho smradocha. Hezky je berou na pasek.
                  To je asi 10% z ceny noveho smradocha. Hezky je berou na pasek.

                4. :))) ty aféro, uměle tady hájíš teslu hlava nehlava ale
                  :))) ty aféro, uměle tady hájíš teslu hlava nehlava ale to už sme rozebírali… Tohle je fatální výrobní vada, ještě že spolek akčních tesláků v americe (ne jako čezký vokecálové viz lentylka 😉 soudně donutili Teslu k odpovědnosti a problém je jakš takš řešitelný…

                5. Leodendula je nějak aktivní.
                  Leodendula je nějak aktivní.

                1. Přeji Vám, abyste nezůstal stát s černým tabletem někde
                  Přeji Vám, abyste nezůstal stát s černým tabletem někde uprostřed lesa jako už hodně jiných. Zdechne to určitě, otázka času.

                2. Tablet by nemel byt k jizde potreba. Muzete ho klidne
                  Tablet by nemel byt k jizde potreba. Muzete ho klidne restartovat za jizdy.

                3. Stále se ti neozvali na ten update Autopilota na HW 3.0?
                  Stále se ti neozvali na ten update Autopilota na HW 3.0?

                4. Čtěte zahraničí fóra, budete chytřejší. Černý tablet
                  Čtěte zahraničí fóra, budete chytřejší. Černý tablet znamená v tomto případě, že auto je neovladatelné a musí Vás odtáhnout. Můžete resetovat jak dlouho chcete. V lepším případě se Vám neotevře nabíjecí port před nabíjením a taky Vás musí odtáhout. Ale třeba máte nějakou zázračnou sėrii, kdo ví.

                5. Nectu, ale uz jsem parkrat tento pocitac za jizdy restartoval,
                  Nectu, ale uz jsem parkrat tento pocitac za jizdy restartoval, behem restartu je take uplne mimo, chvili i zhasnuty, nicmene ostatni funkce auta zustavaji normalne v provozu.

                6. Ak odíde MCU, tak v pár percentách prípadov je auto
                  Ak odíde MCU, tak v pár percentách prípadov je auto skutočne nepojazdné, ale väčšinou sa s tým dá ešte jazdiť. Najdôležitejšie je zrušiť PIN to drive ešte pokial je MCU funkčné. Ak sčerná, tak iba odťah.

                7. PIN samozrejme musi byt deaktivovan.
                  PIN samozrejme musi byt deaktivovan.

                8. Pin nepouzivam, ten by to samozreme odstavil spolehlive.
                  Jinak

                  Pin nepouzivam, ten by to samozreme odstavil spolehlive.
                  Jinak verim, ze jak pisete v par procentech pripadu se to muze zkomplikovat, asi jako s covidem, ale stejne jako s nim je nejhorsi smrt z vyplaseni…

                9. V momentě, kdy odejde chip eMCU , tzn. nemá už volnou
                  V momentě, kdy odejde chip eMCU , tzn. nemá už volnou kapacitu, je nepojízdná, nebo se nedá dobít každá Tesla. Při výměně byl můj chip plný z 75 % po 85000 km, TMX r.2017. Kdy je plný ze 100%, a auto tudíž nepojízdné, poznáte bohužel až když jste nepojízdný. Tesla servis Vás na to upozorňovat nebude, že.
                  Ano, je to opravdu jak s Covidem. Hodně lidí si myslí, že jsou nedotknutelní..Každému co jeho jest…

                10. Mluvíme každý o něčem jiném, ale je mně to celkem
                  Mluvíme každý o něčem jiném, ale je mně to celkem fuk.Nemám nejmenší potřebu Vás pŕesvědčovat.

                11. Az pojedu do Tesla Clinik tak se jich tedy preptam jaka je
                  Az pojedu do Tesla Clinik tak se jich tedy preptam jaka je pravdepodobnost, ze neodjedu az to umre. Oni to tam primo opravuji, takze budou vedet.

                12. konečně kvalitní dodávka !! 🙂
                  konečně kvalitní dodávka !! 🙂

                13. U Tesly se da nabijeci port otevrit mechanicky. U odemknuteho
                  U Tesly se da nabijeci port otevrit mechanicky. U odemknuteho auta staci trochu zatlacit na klapku a uz se otevre. A u originalni nabijecky a SuC se otevira tlacitkem na nabijecce. Neco jako NFC.

                14. Myslím tím, když Vám lehne eMMC chip a kromě neotevření
                  Myslím tím, když Vám lehne eMMC chip a kromě neotevření portu
                  auto ani nenabijete. I pak Vás musí odtáhnout.

                15. Nabijeni funguje i bez funkcniho displeje. Samozrejme nesmite
                  Nabijeni funguje i bez funkcniho displeje. Samozrejme nesmite mit nastavene maximum nabijeni na nejakou hodne nizkou hodnotu. Ale vetsina lidi to ma stabilne nastavene na 80%. Tak do nastaveneho limitu muzete nabit. Auto funguje, jen se neda nic nastavit. A muze byt problem pri silnicni kontrole, kdyz mate papiry od auta v prihradce. Ta se otevira take pres displej.

                16. Bude fungovat ovládání přes mobil, když nebude fungovat
                  Bude fungovat ovládání přes mobil, když nebude fungovat ten display?

                17. Ovladani pres mobil nebude fungovat. Jak pisou v tom clanku
                  Ovladani pres mobil nebude fungovat. Jak pisou v tom clanku teslawissen.ch, nefunguje spojeni s Tesla servery ani Bluetooth s mobilem. V tom cipu je ulozeny VPN klic pro komunikaci a ten je nedostupny.

                18. Multimediální počítač není pro nabíjení nutný. To
                  Multimediální počítač není pro nabíjení nutný. To řeši firmware na battery packu. Stejně jako neovlivní autopilota nebo schopnost řízení.

            1. Fakt nemám rád debilní primitivy co nadávají ostatním do
              Fakt nemám rád debilní primitivy co nadávají ostatním do socek. Inteligent totiž ví, že chudoba cti netratí. Tak co, už to vaše ego trošku vzrostlo? Nadávat můžete jak chcete, mentalní invalido!

              PS: A jen tak mimochodem, váš úžasný svět se může zřítit jak domeček z karet jen prasknutím jedné cévky v mozku, srdci či jinde. A pointa je v tom, že s tím neumíte nic udělat a ten chudák pak prožije daleko více radosti v životě než vy. Zkuste zapřemýšlet.

              1. Jak se do lesa vola tak se z lesa ozyva. Tenhle profesionalni
                Jak se do lesa vola tak se z lesa ozyva. Tenhle profesionalni teoll tady urazi kde koho a hraje si na bohace co si na zahrade zakopava cisterny s naftou, takze s takovym jednat v rukavickach opravdu nebudu.

                Apropo je s podivem, ze jako obvykle reaguje nejaky racionalista nebo realista ci dlazdic atd., kteri jsou patrne jen alterega naseho slavneho trollika, kterymi si vypomaha, kdyz nevi kudy kam.
                Podle prirucky z trolli farmy, kdyz nemate argument napadnete protistranu z jineho nicku, formou zastani se nicku puvodniho a snazte se presvedcit ostatni, ze je to nejakej arogantni blb.
                Tohohle schematu jsem si tu vsiml nejen u sve diskuze uz davno…

                No odvadite dobrou praci, vetsinu slusnych lidi, kteri meli k tematu co rict uz jste odsud vystvali. Ja umim byt obcas i neslusny a tak jeste obcas reaguji, ale nebojte se uz me to take asi moc dlouho bavit nebude. 😉

                1. Jen poznámka, nevím jak dlaždič či realista, ale
                  Jen poznámka, nevím jak dlaždič či realista, ale racionalista je jen jeden. To, že se více lidí shodne na něčem, neznamená, že to je jeden člověk. A mimochodem, pokud zabrousíte mimo okruh lidí zde, zjistíte, že se jedná hodně často o názor většiny.

                2. Já vím, jsem nepoučitelnej. Dobře mi tak. 🙂
                  Já vím, jsem nepoučitelnej. Dobře mi tak. 🙂

                3. To neděláš dobře Mišeline, že s tou konspirační fixní
                  To neděláš dobře Mišeline, že s tou konspirační fixní ideou o trolích farmách a alter egách nic neděláš. Je vidět, že se to zhoršuje. I to odmítání problémů…

                  Upřímně, takhle na dálku mi přijde, že fakt máš problém. Pokud se pletu, tak se moc omlouvám, ale nemůžu víc než ti napsat DĚLEJ S TÍM NĚCO!

                  Věcně je to jasné – kurvítko v tabletu znemožní auto používat a názorně demonstruje slabinu řešení „vše na tabletu“. Tady není co řešit, každý příčetný to chápe.

                4. Mišulínku, dokonale demonstruješ člověka žijícího ve
                  Mišulínku, dokonale demonstruješ člověka žijícího ve své eVbublině, vůbec nepřipouštějícího možnost existence více reálně žijících osob s hodně odlišným názorem. Takoví neexistují, je to buď jeden multitrol případně celá farma trolů…. Nebýt covid restrikcí napíšu vylez z bubliny a běž do nejbližší knajpy hlásat to, co hlásáš zde. A vezmi si s sebou Vendulku, Vencu a další eV ocasy. Na vlastní čuni zjistíte, jaké jsou názory na věc mimo vaši eVbublinu. Čus, Dlaždič.

                1. ale stejně je to nespravedlivý, je to výrobní vada tesly.
                  ale stejně je to nespravedlivý, je to výrobní vada tesly. A důchodce co si TMS 2012 (kdy svejma prachama podržel teslu) šetřil v garáži, málo najel a moc nesurfoval, ted 2020 mu prošla záruka a po novým roce mu zdechne dysplej kerej tesla neopraví zdarma.

                  Může snad on za to, že tesla mu prodala auto co hned po záruce zdechne ??? to je jasný protizákonný kurvítko. Kolipak jich ještě v tesle je? 😉

                  *pokud automobil není starší než 8 let a neběžel více než 100 000 mil.
                  Vyměňuje se pouze v případě, že čip selhal (zatím funkční nepravují)
                  *Tesla vrátí všem majitelům, kteří v minulosti zaplatili za opravu eMMC pouze u společnosti Tesla…

                  https://teslawissen.ch/tesla-emmc-speicherchip-probleme-bei-der-mcu/

                2. No tak duchodce vytahne z matrace 400 Eur/11000 kc a necha to
                  No tak duchodce vytahne z matrace 400 Eur/11000 kc a necha to opravit u Tesly. A jeste dostane misto puvodnich 8GB hned 64GB chip.

                3. Mě se třeba kdysi na Volvu ošoupal lak na znaku, který je
                  Mě se třeba kdysi na Volvu ošoupal lak na znaku, který je na přední masce. Zmínil jsem to v servisu a tam zjistili, že to byla výrobní vada. Auto dávno po záruce (věkem i km), ale Volvo to pořád uživatelům zdarma měnilo.

                  A to se jednalo o blbý znak na kapotě a ne o dost důležitou součást auta. Prostě, pokud je to výrobní vada, automobilka to má řešit výměnou zdarma i po záruce. teda… alespoň slušná automobilka, můj názor.

                  I tyto informace mě utvrzují v tom, že pokud někdy koupím ojeté EV, Tesla to určitě nebude.

                4. Aspon ze to vime. Teslou nejezdi take kazdy blb.
                  Aspon ze to vime. Teslou nejezdi take kazdy blb.

                5. Jo, tak koukám, že reagovat jako dobytek vás pořád
                  Jo, tak koukám, že reagovat jako dobytek vás pořád drží. Jo, vaše volba 🙂

                  Co je na tom divného, že po automobilce chci, aby odstranila výrobní vadu bez ohledu na to, jestli je auto v záruce neboi ne? Slušné automobilky to tak dělají.

                  Ale rozumím, že vy jako Tesla fanatik, se Tesly udete zastávat za každou cenu.

                6. Casem to Tesla nejspis bude menit i po zaruce. Uz se o tom
                  Casem to Tesla nejspis bude menit i po zaruce. Uz se o tom jedna a zrejme dojde ke svolavani vsech aut kterych se ta vada muze tykat. Nove MCU2 uz ten problem davno nemaji. A ze se vyskytne jedna zavada oproti tisicum u spalovaku vas trapi? Kolik vodnich pump, vyfuku, DPF atd. se musi vymenit po zaruce na vlastni naklady? Miliony rocne a to vetsinou po 2 lete zaruce.
                  Ale jak Michelin psal, jak se do lesa vola, …
                  A ze s Teslou nejezdi kazdy blb, si vztahujete na sebe sam. Je to vseobecne konstatovani.

                7. To, že bych si ojetou Teslu nekupoval, není jenom z mé
                  To, že bych si ojetou Teslu nekupoval, není jenom z mé hlavy. Přispěly k tomu právě i Michelinovy reporty a i on se jednou vyjádřil přesně v tom duchu, že ojetou Teslu radši ne. A ptal jsem se ho kdysi i na servisní náklady, tak mi napsal, že je to srovnatelné se stejnou třídou spalovacích aut a spíš věřím jemu než vám. Takže nevidím nějak výhodu Tesly. Resp. ano, pokud má nabíjení na SC zdarma. ale stejně údajně většina nabíjení probíhá doma. Ale i tak by mi to za ty starosti se servisem nestálo.

                  A nevím o jekém volání do lesa a z lesa píšete, reagoval jsem normálně. Zase problém se čtením, resp. pochopením textu? 🙂

                  A nebavíme se obecně o závadách na EV a spalováku. Bavím se o tom, že když je výrobní vada, slušná automobilka by se k tomu měla postavit tak, že to bude měnit zdarma a ne si za to musím platit.

                8. Jaky je rozdil mezi nefunkcnosti motoru diky unikle chladici
                  Jaky je rozdil mezi nefunkcnosti motoru diky unikle chladici kapaline kvuli defektu vodniho cerpadla a defektem elektronickeho cipu v displeji? Nebo rozvodovy remen/retez. Take ma omezenou zivotnost, stejne jako cipy. U spalovaku se to meni uz pres 100 let, ale s tim se asi lidi uz smirili, ze se musi do toho cpat prachy. U spalovaku chcipaji elektronicke ridici jednotky u periferie mnohem casteji a lide opravy plati bez remcani uz po 2 letech. Bezte na forum VW nebo Skoda a muzete si procist jake problemy maji s elektronikou. Mercedes je s tim prosluly. Tesla se poucila a dava jiny cip. Kde se poucily dinosauri? Instaluji vic kurvitek a lidi hykaji blahem.

                9. Jak jsem psal, nebavím se o poruchovosti EV vs. spalovák,
                  Jak jsem psal, nebavím se o poruchovosti EV vs. spalovák, čtěte pozorně. Bavím so o této jedné konkrétní situaci, kterou by, podle mě, aslušná automobilka měla řešit jinak, než to řeší tesla. To je vše.

                  Ano, spalovací auto vyžaduje servis, každý zájemce to ví a počítá s tím, to není žádná novinka. No a co? Jak jsem řekl, nebavím se tady o srovnání nákladů na servis…

                  Prostě méně fanatismu, bude pak diskuse lepší, berte si příklad z Michellina 🙂

                10. Ja neporovnavam ted naklady. Jen pisu, kde je rozdil mezi
                  Ja neporovnavam ted naklady. Jen pisu, kde je rozdil mezi poruchou ridici jednotky treba na stahovani oken a cipem v displeji? V Tesle mate na displej zaruku 8 let a ve spalovaku 2 roky. Uz jsem menil jak ridici jednotku na okna, tak nefungovala jednotka na airbag spolujezdce. To bylo docela brzo po skonceni 2 lete zaruky. A nikoho to nezajimalo. Nejspis take vyrobni vada, protoze to trapi spoustu ridicu VW koncernu. Z vaseho vypliva, ze VW koncern i Mercedes neni slusna automobilka.

                11. Pokud automobilka sama uzná, že je to výrobní vada, ale
                  Pokud automobilka sama uzná, že je to výrobní vada, ale zároveň výměnu omezuje jenom po dobu záruky, tak to není slušná automobilka.

                  Neberte kritiku Tesly tak osobně a vážně, jako bych vám sahal na vaši ženu 🙂

                12. U spalovaku jsme zvykli, ze se k nicemu nepriznaji. Teda az na
                  U spalovaku jsme zvykli, ze se k nicemu nepriznaji. Teda az na slabou chvilku kdyz priznali dieselgate.

                13. Zajímavá taktika… tahat do toho spalováky a jednání
                  Zajímavá taktika… tahat do toho spalováky a jednání Tesly obhajovat tím, že jiné automobilky jsou, podle vás, ještě horší. Něco ve smysly „vy zase bijete černochy“ 🙂

                  Opakuji asi potřetí, nezajímá mě, co ostatní, poukázal jsem na to, jak to dělá Tesla a že to, podle mě, není správné, toť vše. Vy se tady do roztrhání těla snažíte rúznými způsoby obhájit neobhajitelné. No… dobrý, no 🙂

                14. Zajimalo by me, proc se tak angazujete, kdyz si Teslu stejne
                  Zajimalo by me, proc se tak angazujete, kdyz si Teslu stejne nechcete koupit? Nevim jak se takovy syndrom jmenuje, ale normalni to neni. Mate svuj Lexus hybrid, tak se venujte tomu tematu. Muzete nam napsat co se vam libi a co ne. Mozna ze se rozvine nejaka prinosna diskuze. Ale porad jen vrtat na jednom problemu Tesly, ktery uz je vyreseny a tyka se jen omezeneho poctu majitelu, kteri jsou mimo zaruku. Kdyz by si stezoval Michelin ktereho se to bezprostredne tyka, to bych chapal a uznal mu jeho rozhorceni a take bych v pripade bloku od Tesly ho podporil. Ale vasi zbytecne rozvirenou diskusi nechapu. Nestastni lide casto hledaji nejake chyby u jinych jen aby si lecili nejaky mindrak. Ja vidim u Tesly take nejake neduhy a umim vznest kritiku, protoze se me to muze jako majitele tykat. Ale kdyz vidim ty nesmyslne ataky od nezucastnenych, tak musim oponovat. Nemam problem prejit od Tesly k jinemu vyrobci EV, ktery nabidne verohodnejsi pristup k elektromobilite. Bohuzel takovy vyrobce se zdaleka ani nerysuje.

                15. Diskutovat o Tesle mohou jenom majitelé? A poukazovat na
                  Diskutovat o Tesle mohou jenom majitelé? A poukazovat na její chyby a nedostatky taky jenom majitelé? Zdá se mi, že vy to berete moc osobně, jako kdyby Tesla byla „vaše dítě“ nebo tam něco, je to až úsměvné jak za ní bojujete 🙂

                  A sleduju Teslu i ostatní výrobce EV, abych věděl, co pořídit, až Lexus doslouží nebo mě omrzí. Při minulém autě jsem určitě věděl, že další bude zase spalovák. Teď už si tak jistý nejsem a jak se pěkně rozšiřuje nabídka i jiných, pro mě smysluplnějších značek než Tesla, tak se klidně může stát, že moje další auto bude EV, umím si to představit. A proto to sleduji a se i zapojuji.

                  A neměla by vadit ani kritika. A vám, jako spokojenému majiteli, už vůbec ne. Klidně to mohlo skončit tím konstatování, co jsem napsal, že Tesla se k tomu, podle mě, nepostavila dobře. To je fakt a tak to je, tečka. Ale vy jste Teslu, jako obvykle, obhajoval do krve, vytahoval spalovací automobilky, i když o ně vůbec nešlo. Hrotil jste to jedině vy 🙂

                16. Protože to je další alter ego místního trola z
                  Protože to je další alter ego místního trola z antielektrické trolí farmy placené Putinem. Potvrdí ti devět z deseti Mišelínů na Cipralexu a Dogmatilu.

                17. v tesle to vopravují za 3.000/80kkč € 😉
                  to Martin

                  v tesle to vopravují za 3.000/80kkč € 😉
                  to Martin zvostravy dělá za 15kkč

                18. Pokud jste si pozorne precetl ten clanek na teslawissen.ch,
                  Pokud jste si pozorne precetl ten clanek na teslawissen.ch, tak vite, ze Tesla dela opravy za 400EUR, teda kolem 11.000 Kc. Ale to nezni tak dobre jako 3,000 EUR. Tak lzete jako spravny trollala.

                19. hele když si Tesla chce dělat tajnosti tady má výsledky
                  hele když si Tesla chce dělat tajnosti tady má výsledky jak chtěla. Co si píšou na nějakým teslawissen.ch serepes nepodstatný, chlápek říkal 3 táci tak 3 táci a už to jede tady má tesla reklamu 😉

                  https://youtu.be/nXDr_CTOdMc?t=1305

  2. noooo to není ještě celý soudluzi, tezla se tam pak
    noooo to není ještě celý soudluzi, tezla se tam pak nejspíš i vodstěhuje, mejdynprc jen to mlaskne a pak zavřeme dekl :)))))
    PS : evropa už nakupuje ponorky a bajden čumí jak puk toho čínskýho plůselu ven 😉 Pro upřesnění:

    EU = 500 mega hladových krků
    US&A = 300 mega hamburgr krků
    Rusko = 150 mega zmrzliků
    ————————
    PRC = 1.500 mega netopejrožroutů ;))

    Jak je to přísloví : tři se perou a štvrtej dělá baterky :))))

    1. Ja te proste obdivuju, jak jsi vytrvalej a porad sem pises,
      Ja te proste obdivuju, jak jsi vytrvalej a porad sem pises, veris, doufas, ze to nekdo cte, protoze jsi proste GENIALNI 😀 Pises jak 5ti lety dite a jeste si urcite myslis, jak jsi vtipnej 😀 Je mi te vlastne docela lito 🙁 Ja jen vidim Cipisek preskakuju, to se fakt neda 😀

      1. tvl ja si ležim snidam srkam kafe a sem tam písnu naprosto
        tvl ja si ležim snidam srkam kafe a sem tam písnu naprosto ízy soudluhu 😉 jsi samozřejmě kecal že veris, doufas, ze to nikdo necte, jen hlupak by přeskakoval kvalitni dodávky zadára :)) dneska už nedodává ani vykuk jak ho many ovládly. všichni si jen hrabou a sobčej, čéši no klasika. ale rozhodně tě nelituju, co tě to popadá za chyméry prosimtě?? :))

          1. to není hatmatilka, je to schválně ízy čežtina 4.0
            to není hatmatilka, je to schválně ízy čežtina 4.0 zatrest státu to aby sis trochu namáhal mozek aby ti nezdegeneroval 🙂 Je to nuda furt psát nesmyslně těžce spisovně nedej bože poanglicky v čezký zemi kde se po revoluci všico z angličtiny posrrr a dokonce to tahaj do čežtiny 🙂 Mysli trochu de to zjednodušit a to bud rád že nemusíš azbukou nebo netopejrožroutstvím kerý podporuješ :))

            Ale jinak koukej KVALITNĚ dodávat (ne jako ty kotoučový bubnovky jen proto aby sis tady vodfrknul jako že si dost často vodfrkáváš na to že se to musí přeskakovat páč se ti nedá věřit 😉

            né?? tak nic nebude a koukej makat at mám na důchod :)) A dybys to chtěl náhodou nasrr do bitkojnu a podrejvat ekonomiku tak mám ho samozřejmě taky ;)))

              1. není pravda že když někdo píše jako d*ment nelze ho
                není pravda že když někdo píše jako d*ment nelze ho brát vážně. podstatná je informace nikoli forma. když si poněkolikátý ověříš že ten d*ment píše pravdu (nikoli teslí propagandu jako třeba egouš lentilka 😉 tak ignorací se obíráš o informace. Takže podstatou života na samém počátku kdy se vyvinula první bunka a ta se rozdělila na 2 bunky, tak zákl. smyslem života bylo předat informaci dál 😉 nikoli ji teslaškulat

                1. Vidíš, že umíš psát jako člověk.
                  Zaprvé, způsob

                  Vidíš, že umíš psát jako člověk.

                  Zaprvé, způsob vyjadřování je důležitou složkou komunikace. Když se vyjadřuješ jako dement, tak tě opravdu nikdo nebude brát vážně.

                  Zadruhé, obsah není důležitý, když ho nelze rozluštit. Nikdo se o nějakou kryptografii nebude pokoušet. Za tu námahu nikomu nestojíš.

          2. dekódoval?? ty s TMX co dává 400kkm ročně jako prd?! noó
            dekódoval?? ty s TMX co dává 400kkm ročně jako prd?! noó tak věřim že užse pak hůř kouká na dysplej :)) néééé jako, seš jeden z mála kerý sem tam sem kvalitně dodávají praktický poctivý informace, tebe mám celkem rád 😉

        1. Přesně tak. Spamuje tu tedy čím dál víc 🙁 Fakt si
          Přesně tak. Spamuje tu tedy čím dál víc 🙁 Fakt si myslí, že je JEDNIČKA. No, snad to pochopí, ale podle toho co napsal si fakt myslí, že je opravdu geniální. Na jednu stranu bych ho tu nechal, protože nemocným lidem je potřeba pomáhat, má pocit, že je potřebnej, ale třeba u tohohle příspěvku je toho fakt moc, už je to totální spam.

      2. Byla doba, kdy měl ban a přispívat nemohl. To byla diskuse
        Byla doba, kdy měl ban a přispívat nemohl. To byla diskuse čistější, srozumitelnější a dala se číst. Protože informační hodnota jeho canců (pokud je někdo vůbec rozšifruje) je diskutabilní.

        Ale zřejmě v rámci inkluze redakce usoudila, že i takováto individua tady mají místo.

Napsat komentář