Štítek: peking
Tesla otevřela největší stanici Supercharger – opět v Číně
Expanze v Číně pořád nevypadá tak, jak by si Tesla představovala. Aktuálně otevřela v Pekingu už druhou stanici Tesla Supercharger o 50 stojanech.
Audi A6 e-tron plug-in hybrid půjde do prodeje v Číně
Volkswagen připravuje záplavu plug-in hybridů. A mnoho z nich ponese značku Audi. Včetně nového Audi A6 e-tron plug-in hybridu, který bude určen exkluzivně pro čínský trh.
Peking: 1000 rychlodobíjecích stanic pro elektromobily do konce roku
Čína má zásadní problém se znečištěním ovzduší. Dokonce chce kvůli tomu stavět speciální biodómy. Jednou z nejznečištěnějších metropolí je hlavní město Peking. Tamní radnice chce proto podporovat elektromobilitu – mimo jiné budováním rychlodobíjecích stanic.
Škoda Auto v Číně pokračuje v ofenzívě
Automobilka Škoda Auto nechá na výstavě Auto China 2012 v Pekingu (23.4.-2.5. 2012) nahlédnout do své budoucí modelové ofenzívy v Číně. V Pekingu představená designová studie MissionL poodhaluje podobu nového kompaktního modelu značky Škoda, který se bude od roku 2013 vyrábět v závodě Shanghai Volkswagen a prodávat v Číně.
Průzkum o městské dopravě: dopravních zácp ubylo, míra nespokojenosti přesto stoupá
Nový průzkum společnosti IBM, který zkoumal každodenní dojíždění do práce v několika ekonomicky významných městech po celém světě, poukázal na dva protichůdné trendy. Zatímco dojíždění do zaměstnání se stalo v uplynulém roce podstatně snesitelnější, stížnosti řidičů jsou stále hlasitější.
V Pekingu budou jezdit električtí popeláři a uklízeči
Od 30. června je v Pekingu, hlavním městě Číny, v provozu celkem 1060 plně elektrických sanitačních vozů. Jde jak o popelářské vozy, tak i uklízecí auta. Jejich nákladní kapacita je 2, 8 nebo 16 tun.
Čína chce do roku 2020 přes 10 mil. dobíjecích stanic
Plnokrevným elektromobilům se v Číně dosud příliš nedaří. Elektrokola, elektroskútry i elektrické rikšy jsou běžné. Elektrická auta se ale prodávat nedaří. Přesto chce Peking vybudovat v Říši středu do roku 2020 přes 10 mil. dobíjecích stanic.
V Pekingu budou auta na příděl
I přes obrovské čtyřproudové autostrády se Peking, hlavní město Číny, potýká s dlouhými zácpami a znečištěným ovzduším. Vláda devatenáctimilionové metropole proto rozhodla omezit registrace nových osobních automobilů. V roce 2011 si tak místní obyvatelé budou moct zaregistrovat pouze 240 000 automobilů, tedy třetinu co minulý rok.
Zácpa dlouhá 100 km trvá už devět dní – v Pekingu
Peking jako kdyby symbolizoval překotný rozvoj celé dnešní Číny. Dnes metropole o 22 milionech obyvatel se za posledních 50 let rozrostla desetkrát. Zároveň s tím ale čelí řadě problémů. Není to jen nedostatek vody, ale také znečištěné ovzduší a věčně ucpané silnice. V současné době sedí tisíce řidičů ve více než 100 km dlouhé zácpě. Trvá už devět dní a může trvat celé týdny.