elektrické vozidlo ULTra width=

Londýnské letiště Heathrow zavádí elektromobily na vyžádání

Heathrow před pár dny slavnostně spustilo nový systém . Místo klasických dieselových autobusů, které pendlují mezi letištěm a , budou cestující rozvážet malá . Čtyřmístná autíčka, která jako by vypadla z nějakého vědecko-fantastického filmu, jsou plně automatizovaná. Jezdit budou na trase dlouhé 4 km, a na rozdíl od autobusů, jen na přímé požádaní cestujících.

autobusy elektrick duální baterie sodíková

GE představuje elektrický autobus budoucnosti

Výzkumný tým úspěšně představil systém dvojité v dálkovém s nulovými . Systém duální baterie znamená nákladově efektivní řešení pro elektrifikaci autobusů, kamionů, terénních vozů a dalších těžkých vozidel. Může redukovat náklady na až o 20%. Technologie funguje na kombinaci vysokokapacitní sodíkové a výkonné .   

Chevrolet Volt

General Motors zkoumá možnosti elektromobilů ve Španělsku

General Motors Europe a španělská energetická společnost Iberdrola podepsaly dohodu o spolupráci v oblasti elektromobilů, resp. obecně infrastruktury pro elektrická vozidla. Tím pádem i plug-in hybridy, jako je třeba chystaný Chevrolet Volt (ačkoliv General Motors mu říkají „elektromobil s prodlouženým dojezdem“ neboli E-REV). Základem dohody je vypracování studie technických požadavků na vybudování infrastruktury pro plug-in hybridy a nutně tedy i elektromobily. Hlavními body, které má studie zkoumat, je jednoduchost a bezpečnost dobíjení. Dále se GM a Iberdola budou také zabývat umístěním dobíjecích stanic v domácnostech, kancelářích, na veřejných i soukromých parkovištích. Pokud budou výsledky studie povzbudivé (jakože nejspíš budou muset být), tak obě společnosti předpokládají, že podobné iniciativy začnou i v dalších evropských regionech. Pokud ovšem General Motors bude v té době ještě existovat… Mimochodem, Španělsko chce mít na silnicích do roku 2014 až jeden milion elektrických automobilů.