TÉMA:

nákladní auta


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Vodíkový náklaďák Toyoty vyšplhal na Pikes Peak

Na slavnou coloradskou horu se vetřel bezemisní vodíkový nákladní vůz, který Toyota postavila se svým americkým partnerem, značkou Kenworth.   Vodíkový náklaďák od Toyoty a Kenworth na Pikes Peak

Scania na bioplyn je součástí recyklačního systému města Curych

Švýcarské město Curych investovalo do nákupu nákladního vozu Scania G 410 s pohonem na bioplyn. Ten si město samo vyrábí.   Curych je zelené město a jím zřizovaná organizace Grün Stadt Zürich se stará o 40 procent veškerých ploch ve městě. Celkem zaměstnává 550 lidí včetně učňů a zodpovídá za údržbu veškeré veřejné zeleně ve městě, ať to jsou stromy na ulicích i v parcích, městské lesy, sportoviště, dětská hřiště nebo hřbitovy.

Scania testuje autonomní nákladní vozidla v dálničním provozu

Scania získala povolení od Švédské dopravní agentury k testování autonomních nákladních vozidel na dálnici E4 mezi Södertälje a Jönköpingem.   Testy proběhnou ve spolupráci se společností TuSimple, která je lídrem ve vývoji autonomních vozidel a klíčovým partnerem skupiny TRATON a společnosti Scania vynakládajících investice do této oblasti.<br />

Gebrüder Weiss převzal svůj první truck na vodíkový pohon

Nový nákladní automobil Hyundai XCIENT Fuel Cell je poháněn takzvaným “zeleným vodíkem”.   Předání vozu na vodíkový pohon. Do konce roku 2021 má být vyrobeno a dodáno 2 000 vodíkových nákladních vozidel.

Scania vidí budoucnost nákladních aut v bateriích, ne ve vodíku

Bateriové elektromobily se podle firmy Scania stanou hlavním nástrojem, který umožní, aby se k zákazníkům dostala hospodárnější přepravní řešení s nulovými uhlíkovými emisemi.   Cílem společnosti Scania je zaujmout vedoucí postavení mezi výrobci, kteří se podílejí na postupném přechodu k trvale udržitelným přepravním systémům.

Volvo Trucks zahajuje zákaznické testy plně elektrických nákladních vozidel pro stavebnictví

Letos v říjnu zahájí společnost Volvo Trucks ostré testování plně elektrického přepravního řešení pro stavebnictví.   Elektrické Volvo FMX s hákovým zvedákem najde primární uplatnění ve větších infrastrukturních projektech a v městské výstavbě.

Toyota začne testovat nákladní auta na vodík s dojezdem 600 km

Automobilka Toyota spolu s Hino Motors zahájí testy těžkých nákladních vozidel na vodíkové palivové články. Očekávaný dojezd je zhruba 600 km.   Testy ověří reálnost používání palivových článků ke snížení emisí CO2 v logistice.

První kamiony na vodík míří v Evropě do komerčního provozu

Hyundai přepravuje do Švýcarska prvních 10 vozidel XCIENT Fuel Cell, která jsou prvními těžkými nákladními vozidly na světě s palivovými články.   XCIENT Fuel Cell, poháněný systémem palivových článků o výkonu 190 kW, ujede na vodík uložený v nádržích přibližně 400 km bez doplňování paliva.

V Kalifornii se mají od roku 2045 prodávat už jen elektrické náklaďáky

Americký stát Kalifornie přijal aktuálně nová opatření, která mají urychlit nástup plně elektrických nákladních aut a tahačů.   auto elektromobil elektrický tahač Tesla Semi


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebe-stationAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrol