Fiat Ducato Electric se má začít prodávat v roce 2020. Bude nabízen ve stejných variantách a se stejnou kapacitou jako dieselové verze.
foto: Fiat
Elektrická dodávka Fiat Ducato Electric nabídne standardně dojezd 220 km NEDC, takže reálně spíš někde kolem 150 km až 180 km na jedno nabití. Dle WLTP to bude 160 km.
foto: Fiat
Elektrické Ducato se má nicméně prodávat v několika různých variantách s odlišnými kapacitami baterie. Ta nejvyšší konfigurace má nabídnout dojezd dokonce až 360 km NEDC, takže reálně kolem 300 km.
Max. výkon elektromotoru činí 90 kW/280 Nm. Max. rychlost je omezena na pouhých 100 km/h. K dispozici bude přepravní prostor o objemu od 10 m3 do 17 m3 a nosnost až 1950 kg. Ceny zatím nebyly oznámeny.
Me by zajimalo, kdy nekdo nabidne plnohodnotnou elekrickou
Me by zajimalo, kdy nekdo nabidne plnohodnotnou elekrickou dodavku a ne tadyty parodie. I v tomto segmentu se ceka na Teslu?
V tomto segmentu je limitujícím prvkem legislativa. Není
V tomto segmentu je limitujícím prvkem legislativa. Není dnes technologický problém postavit dodávku s 200kWh baterií, 150kW motorem a 350kW nabíjením bez prostorového omezení nákladního prostoru. V této výzbroji ale již bude vážit cca 2800kg a to dává pouze cca 800kg nákladu do 3,5t. Tedy bude jako dodávka v podstatě nepoužitelná. Proto se do nich montují technologicky i cenově dnes už nesmyslně malé baterie.
Tak nějak to vidím taky. On je problém už u dnešních aut
Tak nějak to vidím taky. On je problém už u dnešních aut typu E-Tron. 2,7 tuny způsobí, že vlek budete moci tahat tak leda s B+E.
Neni to tak, ze i s B+E celkovy soucet 3.5t, jen vlek muze byt
Neni to tak, ze i s B+E celkovy soucet 3.5t, jen vlek muze byt tezsi nez 700kg nebo tak nejak?
Není. B znamená celková maximální hmotnost soupravy 3,5
Není. B znamená celková maximální hmotnost soupravy 3,5 tuny. Můžete tedy táhnout i vlek s hmotností třeba 1750 kg (což bude asi teoretické maximum, protože tažné vozidlo nesmí být lehčí než tažený přívěs). Já takto tahám zcela legálně karavan za S-Maxem. S-Max má papírově provozní 1800 kg, vlek 1,3 tuny (reálně tak tunu). B+E může tahat soupravu až do teoretické hmotnosti 7 tun (vozidlo typu B, max. 3,5 tuny a k tomu vlek do hmotnosti tažného vozidla). B96 může tahat soupravu do hmotnosti 4250 kg. To ovšem trochu postrádá smysl… Stojí skoro stejně jako B+E.
Jo, akorát na B+E se dělá regulérní řidičák. Na
Jo, akorát na B+E se dělá regulérní řidičák. Na rozšíření se dělá jen kurz bez testů. Jestli mě paměť neklame. B96 je jen kvůli karavanistům, kterým se nechce znovu do autoškoly.
Este doplnim, ze je aj dalsia moznost: supravu do 4250kg mozno
Este doplnim, ze je aj dalsia moznost: supravu do 4250kg mozno tahat aj s B-ckovym vodicakom, pokial prives neprekroci 750kg.
No, neřekl bych. Třeba takové e-Vito což je pro mě
No, neřekl bych. Třeba takové e-Vito což je pro mě rozměrově ideální s nosností kolem tuny má celkovou hmotnost 3200 kg. takže se tam do 3,5T vleze minimálně dalších 40 kWh pro dojezd kolem 400 km.
Tou parodií jsem ale myslel spíše omezení rychlosti a například u některých absenci rychlého nabíjení.
zase NEDC…
zase NEDC…
Celkem by mě zajímalo, jaké parametry by měla dodávka
Celkem by mě zajímalo, jaké parametry by měla dodávka postavené zgruntu jako EV.
Dělaj si prdel NEDC u auta, které budou mít první
Dělaj si prdel NEDC u auta, které budou mít první zákazníci přinejlepším v roce 2021?
A bude taky za 2 míče jako eCrafter?
Výrobci udávají to co jim přikazuje legislativa. WLTP je
Výrobci udávají to co jim přikazuje legislativa. WLTP je povinné uvádět zatím jen pro osobní vozidla, pro dodávky a nákladní vozy je stále závazné NEDC. Teď vám z hlavy neřeknu kdy mají přejít i toto na WLTP.
Mercedes si vyboxoval výnimku aj na osobáky
Mercedes si vyboxoval výnimku aj na osobáky 🙂
https://www.mojelektromobil.sk/mercedes-eqc-spustenie-predaja/
Řešení pro toho, komu jsou e-UP a odvozeniny malé.
Řešení pro toho, komu jsou e-UP a odvozeniny malé.