Během včerejšího dne cena akcií Tesla vzrostla z $674 až k $780. Investoři si mnou ruce, shorteři krvácí.
foto: Tesla
Skok o 20 % nahoru během jediného dne zažila aktuálně akcie společnosti Tesla. Bylo to dáno mimo jiné dobrými zprávami společnostmi Panasonic, která poprvé vykázala čtvrtletní zisk z výroby baterií společně s Teslou.
Navíc se ale objevila také (poměrně divoká) předpověď, podle které by mohla cena akcií Tesla vzrůst do roku 2024 až desetinásobně. Během posledního půl roku vzrostla cena akcií Tesla už na trojnásobek.
Tržní kapitalizace společnosti Tesla je dnes na $140 mld. To je víc, než kolik mají Ford, GM a Fiat Chrysler dohromady (a ještě hodně zbývá). Tesla je dnes druhou nejhodnotnější automobilkou na světě s cenou přes $100 mld. – před koncernem Volkswagen a za japonskou Toyotou.
$903 soudluzi je to dobrý svět se vážně posrrr
$903 soudluzi je to dobrý svět se vážně posrrr T-1hod
denní rendž ?? musíme se na to podívat už z globálu když je taková poptávka:
$600 střední aktuální osa
$200 minimálka tzn 600-200 =
$400 zvýšení = 600+400 = $1.000
JedemE na VELKOU JEDNIČKŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮ
Mna zaujima ci mohla teraz Tesla nejak vyuzit toho ze su akcie
Mna zaujima ci mohla teraz Tesla nejak vyuzit toho ze su akcie vysoko. Napr. emisiu dalsich akcii aby ziskala kapital a postavila aj dve dalsie fabriky.
Akcie vydat může, ale v současné době to nedělá. Zatím
Akcie vydat může, ale v současné době to nedělá. Zatím peníze mají, dostali je od Fiatu za emisní odpustky.
kolik že jim nasypal fijat čtvrtletně?
kolik že jim nasypal fijat čtvrtletně?
OK ale mohli by mat este viac a investovat este viac. Nech
OK ale mohli by mat este viac a investovat este viac. Nech ropakov trafi slak.
KOntrolní otázka soudluzi : bude zítřejší PRE
KOntrolní otázka soudluzi : bude zítřejší PRE symbolických $1.000 za akciji TSLA ??? :)))
PS: základní pravidlo zní: Když jsou nahoru jdi s nima i když nevíš proč tam jdou. Nejspíš totiž něco čuchají :))) A většina uodborníků ve skutečnosti ropáckých kolaborantů hlavně závidí ;))) viz…
https://www.e15.cz/byznys/burzy-a-trhy/teslamanie-muskova-automobilka-stavi-teorii-akciovych-trhu-na-hlavu-1366524
zítřejší rendž : $1.000 až 1.200
prý Super Bowlu reklama elektromobilu 4 autodebilek pro
prý Super Bowlu reklama elektromobilu 4 autodebilek pro srandu američanům :)))) to sou keci tvl
Více na https://www.e15.cz/byznys/burzy-a-trhy/teslamanie-muskova-automobilka-stavi-teorii-akciovych-trhu-na-hlavu-1366524
„Je to strach, že u toho nebudu. Taková je teď na Wall Street atmosféra,“ :))))))))))))))))))) co sem říkal, kolaborantům to teprv dochází
rozmyslam ci to je schvalne, alebo ako.
Z 21 prvych komentarov
rozmyslam ci to je schvalne, alebo ako.
Z 21 prvych komentarov je prakticky polovica od jedineho cloveka, ktory v troch pripadoch z tych desiatich naviac reaguje SAM NA SEBA. Schiza? Diagnoza? Alebo nedostatok inej zmysluplnej cinnosti?
ani jedno ani druhý až to třetí 😉 mysli trochu, dneska
ani jedno ani druhý až to třetí 😉 mysli trochu, dneska existuje pouze Tesla, pak dloooooouho nic a až pak ranr :)) Tahle celospolečenská výuka tesla podpory a likvidace veškerýho konzervárenstva demonstruje míru na*lanosti společnosti za desetiletí ropnýho útlaku a výplachů mozku jak to porát nešlo ;))
jo a zkus něco užitečnýho dovalit jako jo, nějaký moudra at sme ještě chytřejší noo přilož ruku k dílu 🙂
Proste ho to bavi no. Placa sice vetsinou blbosti, ale na to
Proste ho to bavi no. Placa sice vetsinou blbosti, ale na to se da zvknout.
🙂 no jistě expert vod rejžadel několikrát pakovaný za
🙂 no jistě expert vod rejžadel několikrát pakovaný za svý rádobymoudra se snaží uvažovat 🙂 dyby aspon dotlačil nějaký nový data tone, von umin jen prohanet prijuse z kopce :))
to poslední slovo mělo být zvyknout nebo scvoknout?
🙂
to poslední slovo mělo být zvyknout nebo scvoknout?
🙂
Zvyknout. 🙂 Asi sem si nezvyk a zcvoknul jsem z nej. Zas uz
Zvyknout. 🙂 Asi sem si nezvyk a zcvoknul jsem z nej. Zas uz stacil vyblejt hromadu urazek. 🙂
Klídek, František je v pohodě,
Jen mu uchází z nádrže
Klídek, František je v pohodě,
Jen mu uchází z nádrže do kabiny LPG, proto je tak aktivní, levná náhražka kokainu…
LOL!
LOL!
1*****
1*****
:)))))
:)))))
:))) samý srandičky na to vás užije, dybyste rači
:))) samý srandičky na to vás užije, dybyste rači analyzovali teslu aby všici tady včas věděli kdy koupit a kdy prodat aby si nahrabali a nemuseli tady brblat jak nemaj mega na tm3jku jj 🙂
Veřejný investiční fond Saúdská Arábie prodal 8,2
Veřejný investiční fond Saúdská Arábie prodal 8,2 milionu akcií Tesla ve čtvrtletí končícím 31.prosince, čímž snížil svůj podíl na 39.151 akcií 😉
https://www.barrons.com/articles/saudi-arabia-has-sold-nearly-all-its-tesla-stock-51580839216
Baron znovu zopakoval předpovědi že Tesla má „potenciál
Baron znovu zopakoval předpovědi že Tesla má „potenciál na tržby ve výši $1.000B do 10 let“ za předpokladu, že udělají 10 mega aut a to bez podnikání s bateriemi 😉 Ted mají $7B
https://www.marketwatch.com/story/tesla-will-generate-1-trillion-in-revenue-in-a-decade-if-it-can-manage-this-feat-says-billionaire-bull-2020-02-04
Ted mají $7B…
asi som retardovaný, ale 7B čoho?
market
Ted mají $7B…
asi som retardovaný, ale 7B čoho?
market cap je okolo 150B, tržby okolo 24B
k čomu odkazuje tých 7B? ani v článku, čo si sem postol, som to nenašiel, ale je možné, že jednoducho iba spím s otvorenými očami…
ted mají 7 milijard přijmů/tržby (americky B) za kvartál
ted mají 7 milijard přijmů/tržby (americky B) za kvartál coveče a těch 1.000 milijard myslel baron až za 10 let tzn ctvrtletně v roce 2030 jesi sem to pochopil správně
podľa mňa v tom článku hovorí o tom, že 1000 miliard
podľa mňa v tom článku hovorí o tom, že 1000 miliard budú kumulované tržby za celých 10 rokov, nie kvartálne.
to by museli predávať skoro 17 milionov aut kvartálne pri priemernej cene cca 60k USD za kus.
Kvartálne.
To asi uznáš, že nie je celkom reálne, pravda?
uznávám, taky se mi zdálo tech 1.000B hodně, asi joo. na
uznávám, taky se mi zdálo tech 1.000B hodně, asi joo. na desetiletky nevidim 😉 takže rikaž kumulovana tzn ikdyž, nějak mi to nevychází, součty příjmů jednotlivých kvartálů za 2020-2030 vychází minim na $2.000B a to lineárne. Jesi do toho započítáme kumulovaný chování světa logaritmicky jsme na kumulovaný $10.000B minim 😉
https://kcc-hho.webnode.cz/
takých už bolo, čo si mysleli, že revenues sa tvoria tak,
takých už bolo, čo si mysleli, že revenues sa tvoria tak, že priložíš pravítko a nakreslíš čiaru, a ono sa to už nejak potom doklepne 🙂
ja som tú predikciu ale nerobil, ja neviem odkial ten kluk ušatá nabral 1000 mld.
Ale tipnem si: hodil tam do kalkulačky 20% rast revenues každý rok počas celej najbližšej dekády. Potom to vychádza na nejakých 989 mld kumulovaných ziskov 2020-2030
Ešte aj tak to znamená trojnásobné zvýšenie tržieb do 5 rokov (z 25 na 75) a 7-násobné tržby do 2030 (z 25 na 185).
už to samo o sebe by bol výkon hodný obdivu. ty to možno pokladáš za príliž konzervatívny odhad.
môže byť, nehádam sa.
ale rozhodne to znie reálnejšie, než 1000mld tržby kvartálne.
tvoj logaritmický model počíta s predajmi na úrovni 50-60 milionov aut ročne
fakt sa ti to zdá reálne?
ok nic nanamítám, aléé tak vžij se do reality tesly před
ok nic nanamítám, aléé tak vžij se do reality tesly před 10 ti lety kdy akcije byla za 20cku 1Q2010 tržby pár milijonu… kdyby ti někdo řekl že za 10 let bude akcije stát tisícovku a kvartální tržby mít 7.000 milijónů no věřil bys? 🙂
Tesla není jen automobilka…
Tesla není jen automobilka…
to nie, ale reálne môžu za tých 10 rokov vybudovať koľko
to nie, ale reálne môžu za tých 10 rokov vybudovať koľko kapacít?
budem štedrý, poviem na 2m aut kvartálne?
to je stále iba cca 120 mld kvartálne z predaja aut (pri priemernej cene 60k USD)
zvýšných 880mld poryjú zo post-sales aktivít, chargerov, inštalácií úložísk a predaja akumulátorov iným automobilkám?
not likely
Kolik může být z toho koláče 80 mil./rok aut nad milion?
Kolik může být z toho koláče 80 mil./rok aut nad milion? Tak 10 milionů, nebo trochu víc? Určitě bych neřekl nad 15 milionů. A zcela jistě Tesla nebude za deset let ovládat drtivou většinu tohoto segmentu. Ta průměrná cena (která je už nyní $56k) by musela jít výrazně níž a samozřejmě i vše ostatní by muselo jít hladce bez jediného zádrhele po celých 10 let a i tak by to bylo z prodejů aut nanejvýš tak 50 mld.
presne tak, to je ďalší limitujúci faktor.
jedna vec je
presne tak, to je ďalší limitujúci faktor.
jedna vec je vedieť vyrábať, druhá mať to komu predávať.
ako jasné, niečo spraví aj inflácia. Za tých 11 rokov aj pri 2% inflácii bude dnešných 56k to isté čo 70k v 2030.
a niečo spraví aj fakt, že za tých 11 rokov nás bude o 700m viac, a vyššie destiatky/nižšie stovky milionov ľudú sa presunú do „strednej triedy“.
teda ak medzičasom nepriletí nejaká čierna labuť
ale aj tak, na 2030 je realistický cieľ predávať cca tých 2.5 miliona aut ročne, ako to Musk planoval tuším na rok 2025.
Naprostá paráda, jen ještě víc foukat prosím.
Stihnul
Naprostá paráda, jen ještě víc foukat prosím.
Stihnul jsem 920$.
To bude jízda.
Ty si kabrňák !
A zasa si shortol jednu akciu?
Ty si kabrňák !
A zasa si shortol jednu akciu?
No tak ale i to by byl výdělek… pokud teda to klesne, ne?
No tak ale i to by byl výdělek… pokud teda to klesne, ne? Já bych na tyto „akciové hry“ neměl nervy, nebo bych spíš prodělal i kalhoty. Jsem spíš konzervativní investor 🙂
Proc nervy? Ja akcie nakoupil, nic s nima nedelal, neresil, a
Proc nervy? Ja akcie nakoupil, nic s nima nedelal, neresil, a uz sem v plusu asi 7 mega. Zadne nervy. A stejne je neresim a prodavat nehodlam aspon dalsich 10 let. Proste nakup a zapomen na to.
Tomuhle rozumím. Taky si myslím, že je to bublina. Tak jsem
Tomuhle rozumím. Taky si myslím, že je to bublina. Tak jsem pár prodal. Ale se zbytkem čekám. Nějaký jiní chudáci mi snad dají vydělat na Cybertruck. Prostě je to loterie.
Na to ze Tesla v listopadu zbankrotovala ma cenu akcii celkem
Na to ze Tesla v listopadu zbankrotovala ma cenu akcii celkem vysoko co? Proste hnup 🙂
Už jsem tady psal před měsícem že cena akcií Tesly se
Už jsem tady psal před měsícem že cena akcií Tesly se zcela oprostila od návaznosti na ekonomické výkony společnosti a stávající pump and dump mi dává jednoznačně za pravdu.
A spokojený jsem velmi, protože P&D firmu vždy velmi poškodí.
Že to ti Číňani co to rozjeli vytáhnou až takhle vysoko jsem ale nečekal, klobouček.
Chystaj chechtáky. O chvíľu budeš musieť dokladať.
Ale
Chystaj chechtáky. O chvíľu budeš musieť dokladať.
Ale zas jedna akcia nebude až tak bolieť
🙂
Vpohode, hlavne zalez, nerozdavej rady a zustan u toho ze
Vpohode, hlavne zalez, nerozdavej rady a zustan u toho ze Tesla akcie nechapes a nicemu nerozumis, tak aspon budes k sobe, mozna poprve v zivote, aspon trochu uprimny.
Poslední ztráta Tesla šortky: 2,5 miliardy dolarů jen v
Poslední ztráta Tesla šortky: 2,5 miliardy dolarů jen v pondělí 😉
https://www.marketwatch.com/story/latest-loss-by-tesla-shorts-25-billion-on-monday-alone-2020-02-03
To je ale zcela syntetické číslo. Osobně důvod pro cover
To je ale zcela syntetické číslo. Osobně důvod pro cover nevidím, protože aktuální cena je naprosté hausnumero.
Lidem jako si ty by meli odebrat volebni pravo, opravdu.
Lidem jako si ty by meli odebrat volebni pravo, opravdu. Hlavne uz prosimtebe do niceho neinvestuj, nic neshortuj, s nikym se nesazej a nic nepredpovidej a jen si stoupni opodal a sleduj dospele a uc se.
Pan odstrašující případ jak se nemá investovat zase
Pan odstrašující případ jak se nemá investovat zase radí.
Investovat z nenávisti je ta nejhorší strategie.
Tesla překonala horizont a většina už zjistila že to celé dává smysl, jak technicky tak ekonomicky.
Vložil/a runner42, Čt, 2020-01-23 20:13
Jdu otevřít
Vložil/a runner42, Čt, 2020-01-23 20:13
Jdu otevřít short.
Vložil/a runner42, Čt, 2020-01-23 20:42
Pamatuješ si to správně, tam jsem zatím ve ztrátě. Ale protože to byla jen taková sranda a spíš jsem zkoušel nového obchodníka, ztráta je o dva řády menší, než jsou zisky že shortování Tesly za poslední rok. Proto jsem naprosto v klidu a jen to se zájmem sleduju.
Teď jsem ale šel do mnohem většího rizika. Tak za jakého stavu jste to otevřel???
Jej blbecek sa ozval. Kupil si si jednu akciu na short?
Jej blbecek sa ozval. Kupil si si jednu akciu na short? Gratulujem.
Nekúpil ale požičal. Následne ju predal za 920$. Keď
Nekúpil ale požičal. Následne ju predal za 920$. Keď krachne Tesla, tak ju kúpi za 0,01$ (alebo uzatvorí pozíciu skôr), akciu vráti, zaplatí úrok za požičanie a rozdiel medzi predajnou a nákupnou cenou bude jeho zisk. A to bude v balíku :))
Ale to všetko za predpokladu, že akcie neporastú a nebude musieť dorovnávať cenu, tak ako všetci zúfalí shorteri-gambleri. Len tento rok ich to stálo už 9mld. $
No jo, chce to vystihnout tu správnou dobu. Stejně tak
No jo, chce to vystihnout tu správnou dobu. Stejně tak můžeš prodělat při nákupu akcií, pokud pak klesnou a už se nezvednou. Výhoda je, že přijdeš jenom o to, cos vložil, kdežto shorter může tratit mnohem víc, začne v blbou chvíli a akcie najednou vyskočí. Jako se to stalo teď.
technická otázka:
cez akého brookera obchoduješ, a koľko
technická otázka:
cez akého brookera obchoduješ, a koľko platíš denne za prerolovanie pozície?
ak to ovšem nie je tajomstvo
táhnou na $1.000
$940 / 22 minut / 15 mega
$930 / 20 minut /
táhnou na $1.000
$940 / 22 minut / 15 mega
$930 / 20 minut / 13 mega
$913 / 17 minut / 12 mega
$900 / 13 minut / 10 mega
volume 6 mega za 1.minutu 😉
volume 6 mega za 1.minutu 😉
.
.
Hyundai Motor v Jižní Koreji od pátku zastaví na „několik
Hyundai Motor v Jižní Koreji od pátku zastaví na „několik dní“ výrobu kůli rodorejžnetopejrvíru …
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/v-cine-uz-je-vic-nez-20-000-nakazenych-prvni-obet-ma-hongkong-88165
cože tooo Akcije TESLy ??
cože tooo Akcije TESLy ?? ;)))))))))))))))
https://youtu.be/Z9U8lLMzKWk?t=139
Short squeeze :
https://en.wikipedia.org/wiki/Short_squeeze
hedž fondy se konečně probraly do nový dekády a u nich tu „velice neoblíbenou“ (uměle podmazaný ropákama) akciji přestaly šortovat (stejnak to howno už vynášelo 😉 a začali masivně nakupovat :)))))))))))))))))))
Prostě uzavírání shortů:
Baron poslal akcie Tesly o
Prostě uzavírání shortů:
Baron poslal akcie Tesly o dalších 12% vzhůru. Během 10 let bude mít tržby nad 1 bilión USD, může být mezi největšími firmami světa
https://www.kurzy.cz/zpravy/529330-baron-poslal-akcie-tesly-o-dalsich-12-vzhuru-behem-10-let-bude-mit-trzby-nad-1-bilion-usd-muze/
no 2030 = $1.000B amerikánských když máme
ted 2020 = $7B
no 2030 = $1.000B amerikánských když máme
ted 2020 = $7B to je víc než 100 krát tolik soudluzi
A taky že budou…..
Počkej na battery day to bude rachot….
A taky že budou…..
Počkej na battery day to bude rachot….
Sešlo se více věcí najednou – prodej emisních odpustků
Sešlo se více věcí najednou – prodej emisních odpustků Fiatu, dobré výsledky hospodaření a oznámené inovace.
Abych řekl pravdu moc radost z toho nemám. Díky emisním odpustkům má Tesla jistotu, že nezkrachuje. Klidně může auta prodávat za výrobní náklady a ještě bude ve velkém plusu. Pokud Musk opravdu zavede slíbené inovace – téměř robotizovanou výrobu (například podle patenců na zkrácení kabelů, apod…) a lepší baterie, tak mají ostatní výrobci opravdu problém.
Na rozdíl od ostatních výrobců má vizi a drajv. Ostatní výrobci jsou typické korporace, kdy akcionáři předpokládají, že se drajv bude zasazovat někdo jiný. To se ale nekoná a z firem se stávají socialistické podniky, do kterých pronikli různí progresivní aktivisti. Ty zajímají hlavně pojmy jako diverzita. Aby se splnili rasové a gender kvóty, tak raději zaměstnají negramotnou černošku než schopného inženýra. Ochota a nadšení pracovat pro firmu tak klesá i u stávajících zaměstnanců.
Automatizace, lepší baterie a emisní odpustky by mohli vést k nižším cenám EV a takové firmy jako Volkswagen mohou mít opravdu velký problém a vzhledem k tomu kolik lidí se u nás podílí na výrobě aut, tak může dojít k velkému propouštění.
?? jak by mohla asi tak krachnou mimochodem už po 15ctý
?? jak by mohla asi tak krachnou mimochodem už po 15ctý když za ní stojí bohatý kámoši a vlády prosímte co to meleš? :)) když si přečteš odborný komentáře na stav konkurence zjistíš i ty sám že krom Tesly je to na zblití a to je asi tak fšechno :))))
Upřímně nemám strach o budoucnost Tesly. Super produkty,
Upřímně nemám strach o budoucnost Tesly. Super produkty, dobrý vedení, konkurence v nedohlednu. Co mi spíš dělá starosti je tahle brutální tržní volatilita a to se týká víc titulů. Pokud akcie lítaj nahoru/dolů víc než při dobrejch/špatnejch výsledcích bez pořádný příčiny, něco mi na celý burze začíná smrdět.
každej si chce vydělat a v roce kdy trumpeta nebude prudit
každej si chce vydělat a v roce kdy trumpeta nebude prudit je dobrá šance. Teslu držej bohatý kámoši jako třeba brin s pejdžem
https://www.forbes.cz/espresso/larry-page-a-sergey-brin-se-louci-a-po-googlu-se-stahuji-i-z-alphabet/
to je fpoho, no ale řekni mi když bys jako pracháč nablil balík z 400 na 800 no na kolik by sis chtěl vydělat?? No? no dvojnásobek nejmín!! ale spíš třínásobek aby to stálo zato no a když se ktomu přidaj přicmrdávači jako šotrysti ropy, vysávači ted číny, nasdaqový geml když netopejrovirově nemaj krom tesly co hrát, no a co trumpeta? co myslíš? no taky na tom dělá!! potřebuje srazit germánský autodebilky na kolena, všichni potřebujou prachy!!!!!! :)))))))))))))))))))
Takovej nášup v krátký době ti neudělá pár
Takovej nášup v krátký době ti neudělá pár pracháčů. To budou big money nějakejch institucí + částečně squeze. Podívej se na vývoj FAANG za poslední rok. Tyhle prachy si brzo někdo bude chtít vybrat. Co budou dělat při první špatný zprávě? Zásada zní, co letí raketově nahoru, poletí jednou ještě větším šmahem dolů. Moje predikce je, že špatná zpráva budou výsledky za q1, který budou postižený koronavirem.
samozřejmě že todle je jen podpora a na startu byl velkej
samozřejmě že todle je jen podpora a na startu byl velkej hráč, sponzor kerýho sehnal ílon, no ale to už je historyje hochu 😉 Špatný zprávy?? a jaký ted nás čeká TMY pak BATERYDEJ a pak GF3 šanghaj až se se rozjede, musí, čínani nemaj na výběr ;)))
A na co by to prodávaly, když je na řadě růst firmy podpořený trumpetou kerý je zatím jen v pozadí…
https://youtu.be/Z9U8lLMzKWk?t=139
Souhlas. Nemusí to padnout moc a rychle, ale dolů to půjde.
Souhlas. Nemusí to padnout moc a rychle, ale dolů to půjde. To je přece přirozená věc.
to jo půjde, časem, ale z kolika na kolik 🙂 z 1600 na
to jo půjde, časem, ale z kolika na kolik 🙂 z 1600 na 1100?? :)))
kam že se díváš na FAANG ?? (zkratka pro zásoby pěti
kam že se díváš na FAANG ?? (zkratka pro zásoby pěti nejpopulárnějších a nejvýkonnějších amerických technologických společností: Facebook, Amazon, Apple, Netflix a Alphabet (dříve známý jako Google))
Cena akcií nemusí Teslu příliš zajímat pokud nechtějí
Cena akcií nemusí Teslu příliš zajímat pokud nechtějí vydávat nové. Spousta lidí spekulovana na pokles ceny a nyní musí zavírat pozice. Nikdo jim ale akcie nechce prodat a cena letí vzhůru.
blázen?? samozřejmě že jí to zajmá, dyt je to její
blázen?? samozřejmě že jí to zajmá, dyt je to její vyplata, všech zaměstnanců i mlaskova, všech co tesle pomáhali finančně a pumpovali prachy do akcijí i když klesali, ted se hojí a je to potřeba. Se koukni jak teslí manažerstvo dostává levně a prodává za vysokou, vejplata přeci ;))
https://finviz.com/quote.ashx?t=TSLA
Cena akcií zajímá akcionáře, ale do účetnictví firmy
Cena akcií zajímá akcionáře, ale do účetnictví firmy se díky vyšší ceně akcií nepřipíše ani dolar.
to víže tesla kouzlí s účetnictvím jak to de nebud
to víže tesla kouzlí s účetnictvím jak to de nebud naivní
Tak mi to popište jako to dělá. Mám účetní vzdělání
Tak mi to popište jako to dělá. Mám účetní vzdělání a jsem zvědavý na odpověď.
Co si matne vzpominam ze skoly (nikdy nevyuzito v praxi), tak
Co si matne vzpominam ze skoly (nikdy nevyuzito v praxi), tak v CR se daji nakaldy upravit treba zrychlenym odepisovanim. Jen uz si nepamatuji, zda to jde i na nemovitosti nebo jen na movite veci.
Co má společného rychlost odepisování a cena akcií?
Co má společného rychlost odepisování a cena akcií?
Aha, ja si spatne pamatoval prispek, myslel jsem, ze slo o
Aha, ja si spatne pamatoval prispek, myslel jsem, ze slo o kouzleni se ziskem.
Já jsem prodal. Teď budu chtít za další minimálně 1000$.
Já jsem prodal. Teď budu chtít za další minimálně 1000$.
Souhlasím s tím, že volatilita je šílená a není to
Souhlasím s tím, že volatilita je šílená a není to přirozené…je otázka, kdyby měla Tesla svolávačku, jestli a kam by klesly akcie… sice je to hnusné, ale drobná negativní věc by mohla trochu prozradit, jak to vypadá ve skutečnosti…
není šílená, jen svět si uvědomil že každý chce
není šílená, jen svět si uvědomil že každý chce akcije tesly a to hned, protože pak už jen porostou a budou dražší, za každou cenu 🙂 není na výběr :))
Skutečná hodnota může jít na 1.200 až 1.300 / 1.500 soudluzi 😉
PS: vy snad nemáte nakoupeno?? :)))))
no každý chce akcie Tesly to víš že jo 😀 stejně tak
no každý chce akcie Tesly to víš že jo 😀 stejně tak jako každý chce elektomobil 😀 a všechny staré automobilky do dvou let schrachují 😀 😀 😀 už to nehul hele, nehul to 😀
do 2 let ani náhodou, víš kolik lidí by padlo na hubu a
do 2 let ani náhodou, víš kolik lidí by padlo na hubu a přišlo vo konzerví megaplaty, celej začarovanej kolotoč by se rázem zesrrr to vláda nemůže dovolit a nikdo ani takovou blbost netvrdí, krom tebe ;))
Globální výrobci automobilů od společnosti VW po General Motors Co. vylévají miliardy na elektrická vozidla, snaží se zachytit některé z Tesla na akciovém trhu a zároveň splňují přísnější emisní normy po celém světě. Ale nižší sortiment baterií nedávných účastníků EV, včetně přechodu e-tronu Audi a sportovního vozu Porsche Taycan, ukazuje, jak daleko zaostávají starší výrobci automobilů
https://finance.yahoo.com/news/tesla-50-billion-edge-reflects-025050968.html
Já vím že do dvou let ani náhodou 😀 ale když tu čtu
Já vím že do dvou let ani náhodou 😀 ale když tu čtu příspěvky různých věštců jako je kuk,svarc,martin,leo.. a mnoho dalších, tak kdybych neměl svůj názor, úplně bych získal takový pocit, že je už vlastně jenom Tesla na tomto světě 😀 😀
Globální výrobci vědí spoustu věcí, vědí jaké to je vyrábět auto, které jezdí po silnicích i třeba 30 let, vědí jak probíhá pokles hodnoty aut a prodeje ojetin jejich značek, vědí jaké to je vyrábět miliony aut, zároveň vědí i jak funguje EV a proto ta zdrženlivost, vědí moc dobře, že masivní přechod na EV ještě není možný tak jak by si představovali, přechod je pro ně velmi drahý a nejistý, prostě ještě není doba na to aby EV vytlačili spalováky a víceméně jsou tlačeni do něčeho cemu nevěří, měla by být nejdříve doba hybridů, to je ten mezistupeň, nabíjení, výroba baterií, kapacita baterií, suroviny pro baterie, cena, životnost, to vše ještě není na takové úrovni aby bylo možné přejít plně na EV. Přechod na EV je v tuto chvíli pouze uměle tlačen do popředí a to není správně.
čoveče globální autodebilky na to měli prostě 20 let,
čoveče globální autodebilky na to měli prostě 20 let, jesi chtějí zkrachovat bud vod tý slušnosti a nech je, dyt je to jejich věc :)))
Mame tolik casu? Vsiml jste si neceho zvlastniho na letosni
Mame tolik casu? Vsiml jste si neceho zvlastniho na letosni zime, na lonskem lete, jare, zime, predlonskem jare, lete, atd? Jak se Vam dycha ve meste? Ja kdyz tam ze vsi prijedu, tak me pali nos a v krku cely den. Mimochodem, Slunce ma mit letos nejnizsi aktivitu za posledni desitky let (nizsi jak je normalni v utlumu v jedenactiletem cyklu). Moc bych si pral, abych nemel rpavdu a jaro, leto a podzim byly chladne, opravdu nechci mit pravdu, ale bojim se, ze to Vase cekani ma daleko zhoubnejsi potencial nez dnesni tlaceni BEV a OZE.
To je vpohodě výměna rolí…napřed tu bylo prorokováno,
To je vpohodě výměna rolí…napřed tu bylo prorokováno, kdy zkrachuje Tesla lidmi, co Teslu neradi (moderně haters), teď budou prorokovat Tesla fans (možná lépe psát ultras), kdy zkrachují ostatní
Draho prodat, levně koupit. Propadu se nebojím. Prachy na
Draho prodat, levně koupit. Propadu se nebojím. Prachy na další nákup mám připravený z toho prodeje když to zrovna bylo nahoře. A že to zase nahoru půjde. To se vsaďte. Po tom co to spadne.
Všechno je to jenom hra a hlavní hráč je jeden blázen co
Všechno je to jenom hra a hlavní hráč je jeden blázen co má prachy a jako malej moc koukal na scifi, tak si plní klukovské sny a honí si své ego, nic víc. Hraje si s médii a veřejností, pitomci co mu to všechno žerou mu dělají levnou reklamu a on má ze všech jenom prdel, on se pouští do věcí do kterých jiní nejdou aby byl zajímavej, kdyby tesla dělala spalováky a běžný věci tak po nich neštěkne ani pes, protože by to byl naprostej průser, celé to jen tlačí penězi, dělá auta která dotuje aby vytvořil iluzi, že se to dá, ale realita je jinde, navíc Teslu kupují jen fanatici nebo blci kteří se nechají nalákat na dotaci. Tesla je jen obrovská virtuální autodebilka. Všude kde zrušili nebo omezili dotace padají prodeje Tesly dolů. Tesla má jen omezený počet zákazníků, ti si autou koupí a dál nic, prodeje Tesly se valí jako vlna, obrovský nárůst a po krátké době zase pád. Všichni tu jste celí vzrušení jak hodnota tohoto nesmyslu stoupá, přitom je to jenom nafouknutá bublina nic víc. Předpovědi jak všichni to mohou zabalit, jak je Tesla všechny přejede je k smíchu. Druhá nejhodnotnější automobilka vyrábí asi tolik aut jako Škodovka vyrábí Oktávií a ještě k tomu je asi miliardu ve ztrátě, fakt vtipné 😀
V tom tvém názoru není ani špetka nadhledu.
V tom tvém názoru není ani špetka nadhledu.
Že ti si tak trochu shortoval :))
Že ti si tak trochu shortoval :))
Jenže Tesla je něco jako Apple, je to in a lidi si ji
Jenže Tesla je něco jako Apple, je to in a lidi si ji koupí, protože chtějí být zajímaví.
Bez dotací se sice Tesla nevyplatí, ale dotace jsou a budou. Navíc nyní Tesla dostala emisní odpustky od Fiatu, takže nezkrachuje.
Investoři předpovídají pokles cen EV, lepší baterie a automatizaci výroby.
jo jenže Apple nestojí 1,5 mega, telefon není auto,
jo jenže Apple nestojí 1,5 mega, telefon není auto, vyrábět miliony telefonů není stejné jako vyrábět miliony aut, navíc polovina lidí co má apple jsou pitomci co půl roku nežerou aby si mohli koupit iphone a machrovat a pak každý měsíc počítají jestli budou mít na fakturu za paušál 😀
A většina těchto applistů za pár let, až budou
A většina těchto applistů za pár let, až budou vydělávat, tak pravděpodobně vsadí na Teslu, klidně se i kvůli koupi zadluží. Svět se mění.
Mel bys navstivit lekare, evidentne mas nejaky problem… kdo
Mel bys navstivit lekare, evidentne mas nejaky problem… kdo jeste ti vadi krom Tesly a Jablka? Vsichni uspesni….??? Lecba je hrazena statem, tak se neboj a zajdi si nekam, snad se to da lecit…
To je jednoduché, TrochuNadhledu vadí všechno co on
To je jednoduché, TrochuNadhledu vadí všechno co on nepoužívá. Takže na Mobilmanii jsou zase blbci všichni, co používají Vodafone, na Dáma.cz nadával těm, co používají Ariel a na eMimino psal jak má rád, když ho maminka přebaluje do Huggies a že se s ostatními dětmi v Pamperskách ani nebaví 🙂
I trollove mívají pravdu…
Občas je potřeba sundat ty
I trollove mívají pravdu…
Občas je potřeba sundat ty růžové brýle 🙂
Ale nemusí přitom nadávat ostatním.
Ale nemusí přitom nadávat ostatním.
Tak to je snad jasné, slušný člověk může maximálně
Tak to je snad jasné, slušný člověk může maximálně nadávat jen trollům…
To je pravda. Tesla sa stala pojmom ako Apple. Konkurencia je
To je pravda. Tesla sa stala pojmom ako Apple. Konkurencia je zatial velmi slaba. Ocakavam sice pad ale nie pod 300$ dlhodobo. Dlhodobo bude rast.
VÍŠ JAK Ti to fšechno dopadne??
VÍŠ JAK Ti to fšechno dopadne?? :))))
https://youtu.be/jRbYWML8EO8?t=58
Že to je bublina je tak jediné s čím souhlasím. Jinak
Že to je bublina je tak jediné s čím souhlasím. Jinak nechápu vás negativismus.
$840 soudruzi sme tam 2,5 hodky předstih dobrý cooo
$840 soudruzi sme tam 2,5 hodky předstih dobrý cooo :))))
https://www.google.ca/search?q=NASDAQ:TSLA
https://finviz.com/quote.ashx?t=TSLA
gůůgláci sou kámoši, přelejvaj ted do tesly … ;))
https://www.investors.com/market-trend/stock-market-today/dow-jones-futures-stock-market-rally-tesla-stock-overheated-google-stock-falls-apple-supplier-due/
Jamile budou zase potřeba investovat a oznámí nějakou
Jamile budou zase potřeba investovat a oznámí nějakou ztrátu, shorteři budou zase ve střehu a tak furt dokola. Nejvíc na Tesle se mi líbí to, jak chrlí jeden model za druhým, staví fabriky, otvírají zastoupení kvůli prodaným 10 autům..to je expanze..síla!
tojoo ale furt s přílivem kapitálu, tzn střední osa
tojoo ale furt s přílivem kapitálu, tzn střední osa sinusoidy má tím pádem úhel vzestupu v čase hochu s davovou psychózou přecházející do logaritmický křivky :)) Hele a tedka vem v úvahu :
1) germánský autodebilky se socijalistickými přepal platy evropskýho manenažerstva prostě NEMŮŽOU soupeřit s tvrdým teslím kapitalismem…
2) trumpeta je chce dávno podojit, ale letos má impíč nakrku a volby fčetně důchodu ktomu… takže nemůže zlobit Clem… 😉
kolik je jedna a jedna :))))) PS: Velká silná amerika first 😉
No v podstatě to bude dobrý jen do doby, dokud nechaj Teslu
No v podstatě to bude dobrý jen do doby, dokud nechaj Teslu dýchat..což se v případě Microsoftu dělo několik desetiletí, Google 15let znovuzrozeného Apple spíš už tak 10 let..Huawei 3 roky 🙂
dýchat?? gm už v krachu byla a padá do dalšího, fordka
dýchat?? gm už v krachu byla a padá do dalšího, fordka vrici zbytek nestojí za řeč. Proč s evropou válčit kvůli autodebilkám když to jde elegantně a překvapivě snadno:
„nepřítel mýho nepřítele je můj přítel“ ; trupetadáááááááá :))))))))))))))))))))))))))))
Haa, teslí hošíčkové mají předčasné Vánoce? Jasně,
Haa, teslí hošíčkové mají předčasné Vánoce? Jasně, matička Tesla vám bude utírat zadečky, držet šulínka při čůrání, taťka Ílon bude po večerech po drátech číst pohádky hošíčkům i dětičkám tesličkám. Jojo, pokrok nezastavíš…. 🙂
:):):) JoJo pokrok nezastavíš !!!
:):):) JoJo pokrok nezastavíš !!!
Tak jste se tady vyzvracel a teď můžete pozdravovat 42x
Tak jste se tady vyzvracel a teď můžete pozdravovat 42x svého bráchu.
to je fšechno jo? nic lepšího pro nás jako nemáš jo?? 🙂
to je fšechno jo? nic lepšího pro nás jako nemáš jo?? 🙂 tak to je docela bída čusdlaždič :))))))
PS: už máš natáhlou tůů hadici? z laufu!! :DDDD
Chudaci co obhajuji spalovaky, tem brzy skripnou koule a
Chudaci co obhajuji spalovaky, tem brzy skripnou koule a zhasnou svetlo. Postupne ale jiste budete dlazdic ohrozeny druh. Nastesti bez hajeni. Jste na vodstrel.
von to ví :)) jenom honí ego docela zábavnej nech brouka
von to ví :)) jenom honí ego docela zábavnej nech brouka (do)žít
Ale kdepá, šišjavej Fjantišku. Já se královsky bavím,
Ale kdepá, šišjavej Fjantišku. Já se královsky bavím, mám čurinu z toho, jak hošánci dneska nejsou schopni dojet do krámu pro 5 rohlíků a kolečko tlačenky nebo modněji do sushi baru na držkovou, aniž by měli káru nacpanou miliónem elektronických číčovin…. Jsou to ohromní liberální progresivisté, kteří si však řiť konzervatívně utírají pravačkou s toaleťákem jako já, stará konzerva….
NOOO dlaždičs konečněs zaválel, koukám že je na čase
NOOO dlaždičs konečněs zaválel, koukám že je na čase dojet pro další dízlpopelnici, vejde se ti ještě dogaráže?? :)))
Jděte se léčit. Ale nepočítejte s tím, že se
Jděte se léčit. Ale nepočítejte s tím, že se vyléčíte. Tohle je doživotní.
a co na to bezec? nespachal on radsi seppuku?
a co na to bezec? nespachal on radsi seppuku?
Ne, ale byl viděn na karlově mostě s kloboukem.
Ne, ale byl viděn na karlově mostě s kloboukem.
Za Teslou je vidět obrovský kus práce a nadšení.
Je mi
Za Teslou je vidět obrovský kus práce a nadšení.
Je mi jedno jakou mají hodnotu jejich akcie, nebudu je kupovat,ale stačí se mrknout na jejich záběr aktivit a s malinkou představivostí,je každému jasné,že se ve světě byznysu neztratí!
Investují víc než vydělávají,to jim umožňuje důvěra v jejich vizi,která otvírá cestu k účtům mnoha pokrokově a také ekologicky smýšlejících lidiček.
Tesle přeji úspěch a jen doufám,že se na něco zmůže i VW,ne pro blaho jeho akcionářů,ale pro udržení kroku s dobou a prioritami dnešního světa!Žiji v Beskydech a jen jednou za dlouhý čas sjedu do nějakého velkoměsta,je mi moc líto dětí,co tam žijí!!!
Je dobre ze vzdelani lide jdou s casem a jsou bohati. Tesla se
Je dobre ze vzdelani lide jdou s casem a jsou bohati. Tesla se muze spolehnout na liberalne smyslejici elitu. Vyrobci spalovaku se musi opirat o konzervativni pitomce kteri se boji jakekoliv zmeny.
To rád slyším,mé zkušenosti s názory mých
To rád slyším,mé zkušenosti s názory mých nadřízených na téma EV jsou tristní,nemohu uvěřit,že se spokojí s prvním,co kde zaslechnou a vystačí si tím nekonečně dlouho se zřetelem na to,jak dnes doba a vývoj letí.
*za TESLOU je sice vidět kus práce a dřiny o nadšení pod
*za TESLOU je sice vidět kus práce a dřiny o nadšení pod mlaskovým kapitalistickým bičem bych pomlčel, ALE HLAVNě se z mlhoviny rýsuje ta BUDOUCNOST GF5/6/7/8/9/10/11/12…..
1) čím víc akcijových prachů, tím víc fabrik
2) čím víc fabrik, tím víc kár
3) čím víc kár, tím víc inkasovaných prachů
4) čím víc inkasovaných prachů, tím lepší výsledky a akcijonáři sypou
1) čím víc akcijových prachů, tím víc fabrik…
2) … klasická čtverylka nooo :)))))))))))))
Toť to,platí i u nás,v Číně či Rusku,jen jsou definice
Toť to,platí i u nás,v Číně či Rusku,jen jsou definice malinko odlišné,výsledek je pořád prachy ,prachy,prachy!
Takže zbývá jen zamyšlení nad produktem a ten je v případě Tesla GF v souladu s mou představou o schůdné cestě do budoucna!
no právě že ne, konzerva je doslova socík a celá EU je
no právě že ne, konzerva je doslova socík a celá EU je soc. A rusko? si děláš legraci ne, to je skoro fizolacia makat nikdy neuměli krom zbraní a diktátu vlády
Ok,ale i v Rusku jsou oligarchové,kteří maj prašule na
Ok,ale i v Rusku jsou oligarchové,kteří maj prašule na základě něčeho co je svou strukturou odlišné od té cos popisoval v podání Tesly,výsledkem je jiný produkt,avšak někdo si na tom udělá slušnou péřovku!
Pepo, plně s Vámi souhlasím. Nežiji v horách, ale ve
Pepo, plně s Vámi souhlasím. Nežiji v horách, ale ve valašské dědině mezi našimi kopečky, kde jednou snad i dožiji v něčem malém, soběstačném a i s dopravou plně elektrickém. Tesle přeji úspěch a jejím akcionářům i fandům samou radost. Ono se to nezdá, ale jen díky ní se v posledních letech mnohé hýbe i v té malé ČEZké kotlince.
s Panasonikem kerej je na tom furt bídně to moc společnýho
s Panasonikem kerej je na tom furt bídně to moc společnýho nemá, to je jen medijální zástěrka jak to vokecat ;)) Fakticky za tim stojí Trumpeta soudluzi! 😉 kerej si uvědomil, že největším nepřítelem germánských autodebilek vysávajících ameriku je:
ELEKTROMOBIL a vyrábí ho AMERICKÁ elektromobilka
=
TESLA bingouuuuuuuuuuuu :))))))))))))))))))))
https://kcc-hho.webnode.cz/
PS: navíc aby o vánocích vyhrál musí celý rok ted sekat dobrotu :)))))))
Musk+Panas+Trump = $800 ?? a není to nějak furt málo??
Musk+Panas+Trump = $800 ?? a není to nějak furt málo?? soudluzi 😉
Podezřele to zfleku vylítlo za 1 měsíc z $400 na $800 … kde se vzali takový prachy? takovej balík?? tak najednou ??? :))))))
dle TSK to:
1) pojede až někde kolem $1.200-1.300
2) s horizontem poklesu na $800 za 2-3 roky teprv… ;))
3) kdy základna sínusoidy není ani $400 ale až $600 :))
Co si vo tom myslí šortáci ?? Zajmal by mě jejich pohled 🙂
https://www.marketwatch.com/story/teslas-biggest-bull-stampedes-to-a-7000-price-target-2020-02-03
Balík? Stačí aby proběhl obchod s jedinou akcií za 800USD
Balík? Stačí aby proběhl obchod s jedinou akcií za 800USD a všechny akcie jsou rázem oceněny na 800.
joo?? a tudle kravinu sis vycucal k kerýho krku :))
PS: jen
joo?? a tudle kravinu sis vycucal k kerýho krku :))
PS: jen fčera jich zobchodovali 47.233.495
tvl. to sou podobný kvanta jako f13ctým
komentovaný výsledky
komentovaný výsledky 4Q2019
https://www.youtube.com/watch?v=WqPJGqBnAdM&t=1s
Spekulanti sázející na pokles od začátku roku přišli o
Spekulanti sázející na pokles od začátku roku přišli o více než 8 miliard dolarů
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/akcie-tesly-prudce-rostou-spekulanti-sazejici-na-jejich-pokles-trati-miliardy-dolaru-1366493
of : Šáde Scala je prodejní zklamání stejně jako Rapid
of : Šáde Scala je prodejní zklamání stejně jako Rapid :)))
https://www.autojournal.cz/skoda-scala-je-prodejni-zklamani
Útok na Toyotu jsem čekal tak za 2-3 roky, ale tohle je fakt
Útok na Toyotu jsem čekal tak za 2-3 roky, ale tohle je fakt něco. Holt nemá konkurenci a fosilní výrobci chtějí asi zkrachovat místo výroby skutečných EV. Je vidět, že je ovládají západní psychopati, aby udrželi války pro ropu 🙂
Ruské hranice se neustále přibližují k základnám NATO 😀
is.gd/EtSI8n
Zde jeden vizionarsky clanek pro
Zde jeden vizionarsky clanek pro pobavení:
https://roklen24.cz/a/Ssten/tesla–prvni-akcie-ktera-spadne-na-nulu
doufám, že na to vsadil:
„O akciích Tesly jsem se dříve
doufám, že na to vsadil:
„O akciích Tesly jsem se dříve již několikrát zmiňoval. Pro mnohé burzovní obchodníky Tesla představuje titul, který je symbolem stávající (momentálně již praskající) akciové bubliny. Každý, kdo trochu rozumí fundamentální analýze a má špetku selského rozumu, vidí, že ocenění této akcie dosahuje absurdních rozměrů. Osobně bych si akcie nekoupil ani v případě, že by se nyní obchodovaly za 0,01 USD, jelikož férová cena (vnitřní hodnota) je dle mého názoru rovná nula.“
😀 😀 😀 😀 😀 😀
já „expert“ nejsem, ale letos jsem už před více jak rokem odhadoval, že Tesla bude hned za Toyotou… ale to asi každý s trochu průměrným mozkem, který viděl, že Tesle stále nikdo skutečně konkurovat nechce
a to na čo sú dobré talmer dva roky staré názory ?
a to na čo sú dobré talmer dva roky staré názory ?
Kdo nezná historii je nucen opakovat její chyby.
Kdo nezná historii je nucen opakovat její chyby.
Včera jsem to sem dával s tím,že mě to někoho
Včera jsem to sem dával s tím,že mě to někoho připomíná.Možná u něj 42 čerpal inspiraci, nebo to psal sám.
Cenu paradoxne zvysuji shorteri kteri musi kupovat akcie aby
Cenu paradoxne zvysuji shorteri kteri musi kupovat akcie aby je mohli vratit. Takze kdo koupi driv, ten prodela mene. Samozrejme az shorteri koupi co musi vracet, pujde cesta zase dolu. Pak se zase najdou shorteri a vse se bude opakovat. Nekteri vydelaji balik a ty kteri naskoci pozde, ty zase zasahne mohutny vzestum.
hochu, takže Tesla nemá budoucnost a akcie neodrážejí
hochu, takže Tesla nemá budoucnost a akcie neodrážejí očekávanou budoucí cenu firmy? Možná trochu klesne, ale budoucnost Tesly je jasná, už nyní ovládá tržní segmenty, kde se vyskytují jejich automobily.
Budoucnost Tesly vidim zarive a podporil nakupem modelu 3.
Budoucnost Tesly vidim zarive a podporil nakupem modelu 3. Akciovy trh je ale trochu jiny. Miliony spekulantu chteji vydelat nezavisle na smerovani firmy. Vydelat se da na stoupajicich, klesajicich, stalych cenach akcii. Vzdy zalezi na soubehu nebo protichodu akteru. Vecinou je to chaoticky vyvoj. Cena akcii nemusi vzdy odpovidat fundamentalnim ukazatelum.
obecný řeči, ale Tesla je vcelku jasná, plní i
obecný řeči, ale Tesla je vcelku jasná, plní i překračuje své očekávané prodeje, ostatní klesají
https://twitter.com/GerberKawasaki/status/1224416633671712769
h
https://twitter.com/GerberKawasaki/status/1224416633671712769
https://twitter.com/ihors3/status/1224496924675518464