Citroen letos prodá 4000 elektromobilůAUTO
Citroen letos prodá 4000 elektromobilů
Outlander Plug-in hybrid slaví úspěchPRODEJ
Outlander Plug-in hybrid slaví úspěch
V ČR se prodají stovky elektromobilů ročněBYZNYS
V ČR se prodají stovky elektromobilů ročně
GM potvrdili elektromobil, dojezd 320 kmELEKTRO
GM potvrdili elektromobil, dojezd 320 km

Příští generace elektromobilu Volkswagen Golf: dojezd přes 300 km

Jan Horčík - 08 Únor 2016

Volkswagen se překvapivě stal jedním z lídrů prodejů elektrických aut v Evropě. Spekuluje se o příchodu nového e-Golfu s dojezdem 250 km už letos. Ale to není vše.auto elektromobily Volkswagen e-Golf sedmé generace

Volswagen e-Golf postavený na sedmé generaci modelu Golf, který je nejprodávanějším autem v Evropě
foto: Volkswagen

Dr. Jocham Böhle, šéf vývoje malých aut koncernu Volkswagen, řekl aktuálně magazínu Autoblog, že příští generace elektromobilu Golfu dostane do vínku dojezd kolem 300 km reálných. Na trh půjde mezi lety 2018 až 2019.

Současná generace Volkswagen e-Golf nabízí maximální dojezd (při velmi klidné jízdě v létě) asi 190 km. Reálně na dálnici s topením/klimatizací je to asi 120 km.

Osmá generace modelu Volkswagen e-Golf má podle Böhleho nabídnout reálně 300 km. Plug-in hybrid Volkswagen Golf GTE komentoval Böhle slovy "současná generace plug-in hybridu má elektrický dojezd 50 km a víc nepotřebujeme". Bez zajímavosti není ani informace o tom, že všechna elektrická auta VW budou využívat napětí baterie 48 V.

Automobilka Volkwagen dnes v tiskové zprávě vyzvala Evropu, aby se stala lídrem v oblasti elektromobility. Už se jím stává s ohledem na prodané objemy, teď ještě na přitvrdit po stránce vývoje technologií, infrastruktury a standardizace.

 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Test Volkswagen e-Golf - Rasťo Chvála
youtu.be/BbQGNVc3iJQ

Ako jazdí elektromobil v zime?
youtu.be/MNkcbjdebm0

dojezd současné generace 120km s topením a po dálnici ok, ovšem ne dálniční rychlostí.
Ze zkušenosti ho při dálniční rychlosti "vycucáte" na cca 80km i bez topení.

---

cca 150tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no to je nám jasný, to není žádná tesla, to je lidová kára pro maloměsto/meziměsto do práce a zpet, max 90kmh soudruhu :D

není ti jasný nic, má poznámka byla k textu ve článku:

"Současná generace Volkswagen e-Golf nabízí maximální dojezd (při velmi klidné jízdě v létě) asi 190 km. Reálně na dálnici s topením/klimatizací je to asi 120 km."

což chtělo upřesnit, protože jinak je text v článku zavádějící. Někdo by si mohl myslet, že dá tempomat na 130 a ujede 120km.
Jinak vaše info " do práce a zpět max 90km/h" je také nesmysl. Celkem často jezdím i dálky (cca 600km do Prahy a zpět, Vídeň, Bratislava, Poprad) zcela bez problémů, za 4 měs. jsem najel cca 20tis km. Nejde o max. rychlost ale o poměry mezi odběrem a dodávkou elektřiny tzn o jízdním stylu. Můžete jet i 150km/h, ale kombinovat to s rekuperací atd. tzn pro delší dojezd je ideální jízda město a meziměsto.

---

cca 150tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Az to T-bozstvo predvede za 900.000, tak si o tom muzeme popovidat...

Mimochodem, ted jsem potkal clanek z roku 2012, ze zakladni cena modelu X mela byt pod milion. Takze si o dostupnosti modelu 3 pro "masy" nejak prestavam delat iluze...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. I když je to Tesla fanatik.

Pod milion (korun) těžko. To by podle tehdejšího kurzu 19Kč za dolar muselo být za necelých 50000$, což by bylo méně než tehdejší nejlevnější Sko. Mluvilo se o ceně o 10% vyšší za základní 60kWh než stojí Sko, takže rozhodně ne méně než 60000$.

http://www.autorevue.cz/tesla-model-x-elektricke-suv-s-cenou-pod-1-mil-kc

no a pak tu mame (to zrejme mluvi o virtualnim modelu 3):
http://www.hybrid.cz/elektromobil-pro-masy-za-550-000-kc-v-roce-2015-rika-elon-musk

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. I když je to Tesla fanatik.

To měl spíš redaktor velké oči, počítal nějakou cenu po všech (amerických) dotacích, bez DPH a ještě dolar za 16Kč.

U Modelu X se jasně říkalo, že cena bude zhruba o 10% vyšší než u Ska a to se mluvilo o 60kWh verzi. Reálně je ale dnes nejzákladnější model 70kWh čtyřkolka s autopilotem a ten rozdíl v předpokládané ceně není nijak propastný.

A u modelu 3 se vždy mluvilo o ceně 30-35 tisíc$, což by nemohlo být 550 tisíc Kč, ani kdyby byl dolar za desetikorunu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je třeba si uvědomit, že v té době byl dolar za 17,7Kč. Cena měla být 30 tis. dolarů. Dnes ji plánuje kolik? 35 tisíc? Možná je jen blíž realitě + inflace za těch pár let.

Ale jo, predpokladam redaktor vzal tehdejsi kurz a nezohlednil DPH. Ta dnesni cena bude spis 42 (tech ocekavanych 35 za model 3 je je se zahrnutim 7 dotace). Ale proto jsem to nepsal. To spis byl takovy povzdech nad tim, ze se tu ve velkem plive na "tradicni" vyrobce, pritom ani nadsenec (ve smyslu, ze se nemusi nikomu zodpovidat) s prakticky neomezenymi prostredky dostupne auto udelat (zatim) neumi i kdyz to planoval na minuly rok. Co teprve velke korporace, kde se pri jakemkoliv neuspechu hraje oblibena spolecenska hra "kdo za to muze", takze se do prospektorskych aktivit nikdo moc nehrne.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. I když je to Tesla fanatik.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zas tak neomezené ty prostředky asi nebudou. Právě jedním z účelů Modelu S a X je na to "lidové" vozítko vydělat. Kdyby to udělaly firmy, které by na o měly z fleku, tak by si zase zničily byznys se spalováky do kterých investovaly a stále jim nese.

Myslim pro ucely vyvoje (nekde psali majetek 2.5mld $ a proti raketovemu projektu budou auta pakatel). Rozjet hromadnou vyrobu je samozrejme neco jineho.

"Na to mely" a "jsou ochotny dat do rizika" jsou zvlast u velkych firem dve naprosto odlisne veci. Korporace jsou z principu hrozne konzervativni, globalni spiknuti bych za tim nehledal.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. I když je to Tesla fanatik.

http://bgr.com/2016/02/09/tesla-model-3-price-confirmed/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Důsledný vývoj modulární platformy

Osvědčená modulární platforma MQB, za jejíž vývoj v rámci koncernu zodpovídá značka Volkswagen osobní vozy, projde dalším vývojem. Zaměří se na plug-in hybridy s prodlouženým dojezdem, velkosériově vyráběné elektromobily s dojezdem až 300 kilometrů, napětí palubní sítě 48 voltů (Mild Hybrid) a na efektivní motory spalující naftu, benzín a zemní plyn. V oblasti konektivity a asistenčních systémů bude definován nový standard.

Stavebnice elektrifikace

Na základě zkušeností se stávající architekturou vozů bude pro segment kompaktních vozů koncipována modulární stavebnice pro elektrifikaci (MEB). Tu bude moci využívat více značek, a to jak pro osobní vozy, tak pro lehké užitkové vozy. Tím budou využity synergie s dalšími koncernovými projekty elektromobilů. Tento standardizovaný systém bude navržen pro všechny konstrukční modely a všechny typy vozů, umožní mimořádně emocionální koncepty vozů a rovněž dojezd 250 až 500 kilometrů na elektrický pohon.

Obrázek uživatele PaRi

Pěkné. Jen si stále ne a ne představit 'mimořádně emocionální koncepty vozů'. Ale tomu, kdo tohle 'vymyslel' bych chtěl jednoho dne pohlédnout do tváře :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Recidivista u soudu: pane soudce, priste uz budu hodny :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD tak to bylo dobrý 1

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Opravdu 48V?! To je tak na kolo, ne?

Že by se VW nechal inspirovat Quantinem? ;-)

---

Nissan Leaf 24kWh, 90.000 km

Tohle bude chyba ...

Jde o zvednutí napětí palubní sítě z 12V na 48V hlavně kvůli sjednocení komponent s mild-hybridy.

Napětí trakční baterie zůstane pořád 400V.

O tomhle se mluví léta.

E-Golf už je na 7-mé generaci a pořád má reálný dojezd 120 km? To už měly Iony před 8-mi lety, ne? Pokrok... :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ee 120km měli už e-Golfy 3jkový řady, takže je to tradiční megapokrok :D

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a1994-vw-golf-citystromer/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jojo sme říkali že by měl, není na výběr ;) Ale známe VW... jen jesi to nejsou jen keci jak uondat megapokutu EPA ... ;)

zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/usa-podaly-na-vw-civilni-zalobu-kvuli-manipulaci-s-emisemi-1259366

poní potlačit elektromobily a vesele dál ládovat spalováky ;)

zpravy.e15.cz/burzy-a-trhy/komodity/ceny-ropy-zustanou-u-dna-az-deset-let-mini-nejvetsi-obchodnik-sveta-1269326

Já bych jen výpíchl, že modernizovaná verze e-Golfu ( současná VII generace, vč. e-Golfu je postavená na platformně MQB) dostane jen nové články, takže navýšení kapacity bude, ale maximálně někam k 36kWh a víc už není na současné platformě možné.

Kdežto nová VIII generace Golfu bude používat již dvě platformy. Modernizovanou MQB pro spalováky ale hlavně novou MEB pro e-Golf. Kde MEB především přináší možnost plnohodnotné "skateboardové" koncepce podvozku a tím pádem umožní do e-Golfu už teď instalovat minimálně 48kWh baterii.

Na nové platformně MEB je třeba postaven Budd-e.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic Kariéra EVC Group

zajímavé články