Elektromobil Volkswagen e-Golf jsme si nedávno vyzkoušeli a příjemně nás překvapil. Podívejte se na názornou ukázku výměny jeho baterie.
Řez elektromobilem Volkswagen e-Golf, který staví na sedmé generaci modelu Golf
foto: Volkswagen
foto: Volkswagen
Podobně jako třeba elektromobil Tesla Model S, také Volkswagen e-Golf má baterii umístěnu v podvozku. Její vyjmutí je tak de-facto poměrně jednoduché: stačí povolit všechny šrouby a odpojit konektory.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Výměna baterií u elektromobilů Tesla nemá budoucnost
Baterie e-Golfu se skládá z 264 článků (25Ah, Panasonic) v 7 modulech a je umístěna mezi nápravami. Váží 317 kg a celková kapacita činí 24,2 kWh. Reálně díky tomu e-Golf ujede na jedno nabití až 170-190 km.
Proč mi to video VW s 5-6
Proč mi to video VW s 5-6 upocenými chlapíky (ten šestý po začátku záhadně mizí, asi vedoucí) složitě se pohybujícími pod vozidle hned připomnělo vtip:
„Kolik policistů je třeba k výměně 1 žárovky?
5.
1 stojí na stole a drží žárovku.
4 nesou stůl a točí se s ním dokola.“
Když si tady na hybridu najdete video, kde Musk na pódiu prezentuje rychlost robotizované výměny baterie Tesly Model S oproti tankování nějaké Audiny, pak pochopíte trapnost VW videa.
e-Golf – autonomous parking
e-Golf – autonomous parking & charging
Před nabíjecí stanicí je na zemi něco co připomíná
(bezkontaktní nabíjení od 0:17min V-Charge ?)
https://www.youtube.com/watch?v=ZnCFV-fqGXk
Přeji VŠEM evropským
Přeji VŠEM evropským výrobcům elektromobilů aby dokázali konkurovat americké Tesle, s úspěchem!!! Je škoda, že v Evropě není podobný vzdělaný E. Musk jako ho má Amerika! Je škoda, že ani Škoda ani Seat nedokáží vytvořit elektromobilní sekci jež by byla konkurencí VW. I když Tesla je výrobcem elektromobilů jež nevyrábí jiná než elektromobilní vozidla, proto je tak úspěšnou firmou.
Nemas pravdu.
Skoda ma
Nemas pravdu.
Skoda ma elektro diviziu lenze sa zameriava na vozidla pre ludi ak to mam tak nazvat takze nieje rentabilne aby vyrabali elektro vozitko ktore by si nikto nekupil a oni by boli v nom iba v strate.
No řekněme to na
No řekněme to na rovinu.
Škoda má marže na jednom autě cca 4-5 tisíc euro. Jenže pokud by vyráběli elektrické auto (nemyslím refit existujících modelů ale skutečně od základu elektrické auto), tak na něm marže bude jen 1 tisíc. Navíc je smutnou skutečností, že kdo vyzkouší čistě elektrické auto s tím jak je tiché a zrychluje, tak už se mu ke spalováku vrátit nechce. Plus poklesne prodej předražených náhradních dílů – spousta autoservisů přijde o práci, neboť na přezouvání gum se tolik nevydělá. Buďme rádi, že Tesla začala z nuly – ano začala s pár sporťáky, pak zvedla výrobu na 20 000 za rok, teď už je na 55 000 za rok, předpokládá že v 2018 už bude vyrábět 500 000 za rok. A tohle začíná automobilky hodně trápit. Někdo ukázal, že elektrické auto vyrobit jde, že to lidi jsou ochotni koupit. Najednou si bojí, že budou muset snížit zisky.
PS: kdo těm maržím nevěří, ať se podívá za kolik byli automobilky ochotné prodávat 2009 – a to byli pořád v zisku.
Velmi zajimave. Vidim to
Velmi zajimave. Vidim to take tak.
Ano Tesla jde v Americké
Ano Tesla jde v Americké tradici být Průkopníkem pokroku. Stačí si nalézt dějiny značky Ford a podobnost mezi H.Fordem a Muskem. Tesla i v budoucnu asi bude ještě dlouho jedničkou, stejně jako možná Japonci budou tou jedničkou ve vodíkových vozidlech. To, že všichni jednou budou nuceni počítat se snižováním zisků je ale přirozené a silou pokroku a nových technoloií. Jinak by i naše společnost v 21.století snila o vynálezu kola a orební technoloie by byla založena na vhodné zahnuté větvi!
Škoda auto a Seat jsou
Škoda auto a Seat jsou součástí koncernu VW. Nemají možnost využívat všechny možnosti, které jsou v regálech koncernu VW k dispozici.To platí i pro elektromobil .
http://archiv.ihned.cz/c1-47119740-volkswagen-pristrihl-skode-kridla
http://www.prumysl.cz/elektromobil-skoda-octavia-green-e-line-miri-do-%E2%80%9Eobycejne-rodiny/
offtopic: a pak že
offtopic: a pak že nehoří… 🙂
Zrovna dnes jsem viděl
Zrovna dnes jsem viděl jedno zcela shořené Audi, žádná havárka shořelo samo od sebe(fotku nemám).
Ale Audi zatím žádné
Ale Audi zatím žádné elektrovozidlo nevyrábí, je pouze v koncernu VW podobně jako Škoda nebo Seat. A požáry vozidel se nevyhýbají ani BMW, Mercedesům nebo Fordů. Je to dan spalovacím motorům a moderní elektronice a elekronizaci výbavy vozidel.
2014/11 Audi A3 e-Tron (21)
2014/11 Audi A3 e-Tron (21) testovací serie ?
http://www.hybrid.cz/zari-2014-prodej-elektrickych-aut-v-nemecku
stanik asi myslel
stanik asi myslel elektromobil, ne plug-in hybrid