V části Šanghaje zvané Lingang získala Tesla pozemek o rozloze 860 000 m2, kde už pomalu začíná se stavbou Gigatovárny číslo 3 (Gigafactory 3).
foto: 烏瓦
Tesla Gigatovárna 1 (Gigafactory 1) v nevadském Renu je dnes hotova zhruba z jedné třetiny. Staví se od ledna 2015, pozemní práce začaly už v létě 2014. Omezená výroba tam začala už o rok později, o dva roky později už to byla masová výroba bateriových článků.
NEPŘEHLÉDNĚTE Je to jasné: příští Tesla Gigatovárna bude v Šanghaji!
Jde o společný podnik firem Tesla a Panasonic. Tesla se rozhodla postavit svou první gigatovárnu ve vlastní režii, aby se „naučila“ tyto konstrukce stavět a měla zkušenosti, pokud by se rozhodla stavět v budoucnu další.
Což byl ostatně plán hned od začátku a nová gigatovárna v Číně je toho důkazem. Tesla nedávno ohlásila dohodu se Šanghajskou vládou o stavbě továrny v Číně. Rozhodnutí příšlo krátce poté, co Čína uvolnila pravidla pro investice automobilek na svém území.
Nová gigatovárna by měla být integrovaná, tj. měla by umět vyrábět jak bateriové články, tak i celé auta. V Gigatovárně 1 se vyrábějí pouze bateriové články a elektrický pohon pro Tesla Model 3.
Rozhodnutí o započetí prací na stavbě Gigatovárny 3 nejspíš urychlila i bující obchodní válka mezi Čínou a USA, která právě automobilový průmysl tvrdě postihla. Pokud bude Tesla vyrábět své elektromobily lokálně, bude na tamním trhu mnohem konkurenceschopnější.
Než bude čínská továrna vyrábět auta, bude to podle Tesly trvat zhruba dva roky. Dostat se na plnou výrobní kapacitu 500 000 aut ročně pak zabere další dva až tři roky. Dostat se na alespoň 250 000 aut ročně si podle Elona Muska vyžádá investice asi $2 mld.
off
Dlouhodobej Tezla šorter a žalovač u SECu votočil vo
off
Dlouhodobej Tezla šorter a žalovač u SECu votočil vo 180 stupňů
https://www.marketwatch.com/story/tesla-stock-skyrockets-after-legendary-short-seller-goes-long-2018-10-23?fbclid=IwAR1T3072lHR-A69wl3yc-k8b9HrVAysAbbSJlLy_6kceZwcs67-g31THoRM
No to je kposrr, Nejenže Elon přestal stavět Superchargery
No to je kposrr, Nejenže Elon přestal stavět Superchargery ale navíc multimilijardář Seržo a jeho parta zdražila mapy :((((((((((((
Pozdrav fanoušků supercharge.info
Google nedávno změnil ceny a podmínky pro svou platformu map. Náklady na supercharge.info vzrostly z $ 0 v srpnu na 700 dolarů v září a na více než 1000 dolarů v říjnu. Musím prozatím zakázat stránku mapy. Doufám, že se brzy vrátím. Ostatní stránky budou i nadále fungovat.
-Keith / Blueshift
asi milijardářci zas nemají nachleba, potřebujou nový
asi milijardářci zas nemají nachleba, potřebujou nový golfový hole a taky tryskáč co rovnou vlastní stíhačku a drbou chudáci jak vzteklý krysy 🙂
cs.wikipedia.org/wiki/Google
Ílone Ílone to je bída nakopej seropejdže a konečně
Ílone Ílone to je bída nakopej seropejdže a konečně vyrob taky schopný mapy!!! :)))
tesla.com/en_EU/supercharger
Zase si pozadu dědoušku, Gůgl vlastní stíhačku už 10
Zase si pozadu dědoušku, Gůgl vlastní stíhačku už 10 let? ;-P
https://gizmodo.com/5068208/googles-very-own-fighter-jet-taking-to-the-california-skies
H211 LLC co je to za vejmld? ja zas slyšel něco o f35
H211 LLC co je to za vejmld? ja zas slyšel něco o f35 fturecký úpravě, bude totiž výprodej ;)) Ale at si zmldi lítaj když maj i na jogurty ale at neselou s výpalným, už im z těch lacino nadrbaných prachů hrabe
finance.yahoo.com/quote/goog/chart?p=goog
už aby ten šmejd trumpeta hodil dolů 😉
Tesla Q3 2018 finanční výsledky 24. října
Tesla Q3 2018 finanční výsledky 24. října 2018
teslarati.com/tesla-tsla-q3-2018-earnings-call-date/
Původně mělo být 7. listopadu, posunutí o 14 dnů dříve
Původně mělo být 7. listopadu, posunutí o 14 dnů dříve by mohlo znamenat, že budou výsledky super, ale nechme se překvapit :).
dřívější datum nařídil elon kvůli pár analytikům co
dřívější datum nařídil elon kvůli pár analytikům co si stěžovalo, vyhověl jim. No letí to dneska jak raketa, možná někdo něco čuchá a ví víc než my 🙂 bejvá to tak, výsledky budou pozitivní oproti poslenímu Q2 to je tutovka, otázka je jesi to bude těm slavným análitykům stačit a bude gejm anebo trumpeta :)) TM3 výroba by jakštakš šla, ikdyž furt pomalý se zpožděním. Každopádně investoři po šokový sérii posledních měsíců přibrzdili myslím, se uvidí jak budou opatrný, furt je to přeci jenom finanční internetový gembling a nic víc co si budem povídat 😉
S tím gemblingem máš pravdu, všechny akcie (vč. Tesly) by
S tím gemblingem máš pravdu, všechny akcie (vč. Tesly) by měly mít mnohem menší hodnotu. Přijde mi absurdní, že firma z příjmem z 90 % z mobilních telefonů má tržní kapitalizaci skoro jako 20 rozpočtů ČR.
jj je to dáno tím kvantitativním obdobím
usa 2012-2014 2
jj je to dáno tím kvantitativním obdobím
usa 2012-2014 2 biliony
eu 2015-2018 podobně 2 biliony
s vysátím ruských 2014 a čínských 2015 trhů …
google.com/search?q=SHA:000001&tbm=fin#scso=_I1nPW7KyIoulsAHRn6KQCQ1:0
se do gejmblingu dostalo takových prachů jako šlupek že se rozjela hra, mrtě finančních vocasů se přisálo a tedka tadle armáda prostě měsíčně musí ale MUSÍ vydělávat na soc a zdrav a rejžo takže jedou jak draci realita surealita a proto to ocenění. Je to podobný jako před krizovkou 2008 🙂 … je zajmavý číst varování před tím a tím brokerem jak de do krachu, jak neplatí pozor naněj :)) čím víc jich bude, znamená že už nevydělávají a velký RESET se nevyhnutelně blíží :)))
PS: pokud to dřív dolů nehodí trumpeta jak vonehdá vyhrožoval 😉
Na burze je teď spekulační bublina. Teď je dofouknutá do
Na burze je teď spekulační bublina. Teď je dofouknutá do extrému daňovými škrty pro korporace v USA. Ty totiž většinu peněz navíc vrazily do zpětného odkupu akcií, čímž uměle vyhnaly nahoru jejich cenu (managementy jsou odměňovány v akciích a podle ceny akcií) bez reálné hodnoty za tím. Je jen otázkou času kdy to praskne.
off
Elon prej v prosinci vodevře tunel pro rychlý
off
Elon prej v prosinci vodevře tunel pro rychlý cestování :O
No dobře teda.
https://www.washingtonpost.com/amphtml/technology/2018/10/22/elon-musk-says-boring-company-test-tunnel-high-speed-travel-open-december/?noredirect=on
OFF:
Netusite nahodou nekdo, proc je tenhle Ioniq tak laciny?
OFF:
Netusite nahodou nekdo, proc je tenhle Ioniq tak laciny? Predpokladam, ze kdyz ma sedadla v elektrice a kuzi, bude mit i tepelne cerpadlo, nebo se pletu?
tezko rict. ale muze byt pekelne dojebanej. z tech foto toho
tezko rict. ale muze byt pekelne dojebanej. z tech foto toho moc neni videt.
Tepelko by mel mit.
vidim, ze je tu plno expertu na EV, ale zadny z vas tu asi
vidim, ze je tu plno expertu na EV, ale zadny z vas tu asi zadne auto asi jeste z druhe ruky ze zahranici nekupoval. ;o) jinak se nemuzete ani vyjadrovat k inzeratu, ktery je 100% podvod. Takovych je tam hromada a pokud by jste jiz par aut privezli, tak je musite hned poznat. ;o) Takze je uplne jedno jestli to ma, nebo tepelko, protoze to auto neexistuje.
To vam muzu rict uplne presne. Vidite nejaky kontakt? Je to
To vam muzu rict uplne presne. Vidite nejaky kontakt? Je to podvod. ;o) Takovych inzeratu je tam plno. Neni tam zadny telefon a soukr prodejce. Zkuste tam napsat email. Prijde vam nejspise odpoved, ze pracuje v zahranici, nebo se tam stehuje, auto je jinde a potrebuje zalohu na prevoz. ;o) Samozdrejme poslat na ucet a dopredu.
Dekuji, naivniho vesnickeho balika, jako jsem ja, toto
Dekuji, naivniho vesnickeho balika, jako jsem ja, toto nenapadlo. 🙁
V pohode. Ne kazdy uz kupoval auto pres tyto stranky. mobile a
V pohode. Ne kazdy uz kupoval auto pres tyto stranky. mobile a autoscout. Neni za co se omlouvat. ;o) Zkuste schvalne napsat ten email. Ze mate zajem o koupi. Co vam prijde zpet.
Je tedy pravda, za podvodny inzerat na ev jsem jeste take nevidel. Ac uz se po nich take divam. Podvodnici asi vytusili, ze je o ev velky zajem a tak to zkousi i tam. Na ostatni auta je jich tam hromada. Provozovatele se je snazi blokovat a mazat, ale nejde to tak rychle.
Už jsem viděl ale ve zprávách, že někdo takhle přišel
Už jsem viděl ale ve zprávách, že někdo takhle přišel o prachy a mimoto zmínil, že chtěl koupit elektromobil.
Vysoká cena asi láká….
.
.
Až budu velkej kluk, fakt si tu Teslu koupím.
Až budu velkej kluk, fakt si tu Teslu koupím.
Musíte více krmit Zero a Leaf, až vyrostou, bude z nich
Musíte více krmit Zero a Leaf, až vyrostou, bude z nich Tesla 🙂
Nebude :-). Nicméně třeba vývoj situace nakonec Teslu
Nebude :-). Nicméně třeba vývoj situace nakonec Teslu nějak přihraje. Ale k „radosti“ všech odpůrců EV musím přiznat, že i když bych si rád užíval Teslu, on i ten Leaf vlastně stačí. Za poslední rok ujela dieselová C5 asi 400 km, jinak smrdí (doslova) v garáži. Zbytek obstarají Leaf a C-Zero. A to bydlíme v kraji, kde elektromobilitě není přáno.
zaloha na T3 slozena a nevim, jestli ji vyuziju a nez se zacne
zaloha na T3 slozena a nevim, jestli ji vyuziju a nez se zacne k nam dodavat, tak mozna uz budes velkej kluk a ja ti ji privezu. ;o)
TM3 proč ne, vždyť to nebude vůbec špatné auto. A
TM3 proč ne, vždyť to nebude vůbec špatné auto. A hlavně – to auto už existuje a funguje, není to jen blud nějakého snílka od VW. Navíc VW už mě nebaví, koncernovou popelnici mám v práci a asi si koupím nějakou dobrou mast na záda, jestli mi to ještě nějakou dobu nechají :).
Jinými slovy – co jiného než TM3, pokud chci BEV za ještě tak nějak dostupnou cenu pro normálního smrtelníka, co nechce prodat barák? Kona vypadá dobře, ale je to mrně, nový Leaf možná bude dobrý, ale kdo ví.. Ona ta Tesla má fakt pořád něco navíc, a to nejen superchargery.
V Číně je spousta znehodnocené půdy, nestálo by zato
V Číně je spousta znehodnocené půdy, nestálo by zato nezabírat pole? Tesle fandím, ale na tomhle mohli ještě zapracovat.
Na spoustě záběrů toho videa to nevypadá jako 100%
Na spoustě záběrů toho videa to nevypadá jako 100% zemědělská půda (nějaké cihly a kamení …).
No tak v Evropě bychom už za tu dobu stihli ustanovit
No tak v Evropě bychom už za tu dobu stihli ustanovit komisi, která ustanoví komisi, která zadá výběrové řízení na hodnotitele dodavatele projektu. 😀
Jste nenapravitelný optimista. Vždyť ještě nemáme
Jste nenapravitelný optimista. Vždyť ještě nemáme přijatý strategický dokument ohledně směřování evropské mobility a Vy hned komisi k baterkárně a výběrové řízení na hodnotitele dodavatele projektu :-)))
No, tak to si mě dostal 😀
No, tak to si mě dostal 😀
Aby mohla být zahájeny práce na strategickém dokumentu,
Aby mohla být zahájeny práce na strategickém dokumentu, musí být nejdříve zahájena celoevropská diskuze o dopadech elektromobility na ekologii a genderovou problematiku. Teprve závěry této diskuze budou sumarizovány a na některém summitu přetaveny do strategického dokumentu, jehož závěry budou rozpracovány do národních strategií, které se v dalším rozpočtovém období přemění do dotačních titulů. Pak teprve přijde čas pro hodnotitele projektu. Jestli vám to zní jako vtip tak to není.
Ta genderová problematika je tam důležitý bod. Jak
Ta genderová problematika je tam důležitý bod. Jak nějakou ženu pustíte do elektromobilu, tak už jí z něj nevytáhnete ani párem volů.
A teď se zeptejme, jak daleko jsou se stavbou své druhé
A teď se zeptejme, jak daleko jsou se stavbou své druhé baterkárny pro slibované elektromobily dcery VW, Daimleru a dalších evropských automobilek……
V Číně úplně stejně, však je tu o tom i následující
V Číně úplně stejně, však je tu o tom i následující článek.
V EU je hlavní problém, že Západ a jeho j“elita“ rychle degeneruje, a tak hlavní baterkárny poslavili Asiaté v Polsku a Maďarsku.
A co na to říká Herbert Diess, Bob Lutz a Jack Rozparovač?
A co na to říká Herbert Diess, Bob Lutz a Jack Rozparovač? 🙂
Samozrejme postavi Terafabrik 1. Viel, viel größer.
Samozrejme postavi Terafabrik 1. Viel, viel größer.
Herbert jen kvičí, Bob si čadí habana a říká si co chce
Herbert jen kvičí, Bob si čadí habana a říká si co chce a Jack Rozparovač byl polskej kadeřník 😉
https://www.novinky.cz/zahranicni/347052-jack-rozparovac-byl-polak-aron-kosminski-ukazaly-po-126-letech-testy.html
http://extrastory.cz/jack-rozparovac-byl-polak-usvedcilo-jej-126-let-stare-sperma.html
Úžasný výkon. Dokázat mu to po 126 letech, to je hodné
Úžasný výkon. Dokázat mu to po 126 letech, to je hodné obdivu. On byl sice na seznamu podezřelých od začátku, ale i tak.
V té giga továrně 1 se budou vyrábět jen akumulátory
V té giga továrně 1 se budou vyrábět jen akumulátory nebo i auta? V giga továrně 2 se zase vyrábějí jen auta nebo i baterie?
Gigatovárna 1 vyrábí akumulátory a elektropohony.
Gigatovárna 1 vyrábí akumulátory a elektropohony. Gigatovárna 2 (Buffalo, New York) vyrábí solární panely. Gigatovárna 3 bude vyrábět baterie, elektropohony i komplet celá auta.
Jsem zvedav pak na realitu. Zda tam budo schopni to auto
Jsem zvedav pak na realitu. Zda tam budo schopni to auto skutecne vyrobit, nebo tam budou dovazet „polotovary“ a tam pak skladat dohromady.
Nevite nahodou jak je na tom LG tovarna v polsku? Letos mela otevirat.
Foto z
Foto z července
http://kapitalpolski.pl/jak-rosnie-najwieksza-w-europie-fabryka-baterii-do-aut-elektrycznych/
kapacita jen 100 000 baterek pro EV. To docela ujde.
Takže jelikož to nejspíš bude dvorní dodavatel VW koncernu tak koncern vyrobí jen 100 000 EV za rok?
Vítajte v kramu univerzálnym, co pan šuká všectko
Vítajte v kramu univerzálnym, co pan šuká všectko máme… :-)))
https://youtu.be/z55HepxXoss
100 000 kusů to má být za první rok prodeje, pak bude
100 000 kusů to má být za první rok prodeje, pak bude potřeba kapacitu buďto navýšit, nebo hledat další dodavatele.
Ale to už musej řešit teď respektive to mít vyřešený
Ale to už musej řešit teď respektive to mít vyřešený
Bezesporu, jen to asi ještě všechno není
Bezesporu, jen to asi ještě všechno není veřejné/známé/plně dojednané.
Díky za odpověď. A ta továrna ve Fremontu to není giga
Díky za odpověď. A ta továrna ve Fremontu to není giga tovarna?, tam se vyrábí jen auta?
Přesně tak.
Přesně tak.