Tesla Model 3 přejel ze San Franciska do Los Angeles a zpět bez lidského zásahu

Jan Horčík - 05 Leden 2021

Elektromobil Tesla Model 3 vybavený nejnovější betaverzí softwaru pro autonomní řízení úspěšně překonal vzdálenost 615 km tam a zpět bez zásahu lidského řidiče.auto elektromobil Tesla Model 3

Elektromobil Tesla Model 3 s betaverzí softwaru pro plně robotické řízení dokázal přejet více než 600 km dlouhou trasu mezi San Franciskem a Los Angeles bez jediného zásahu lidského "operátora".
foto: Omar Qazi

Majitelem zmíněného elektromobilu Tesla Model 3 je Omar Qazi. Ten své dvě cesty také natočil a dal veřejně k dispozici. Jako zvukové pozadí videa je využita přednáška Elona Muska o plánech na robotické řízení.

Software Tesla Autopilot FSD Beta tak prokázal, že i bez LIDARu, pouze na základě zpracování vizuálních dat, dokáže urazit stovky kilometrů - jak ve městě plném husté dopravy, tak i na dálnici.

Auto dokonce provedlo (cestou ze SF do LA) dvě zastávky na dobíjecích stanicích Tesla Supercharger (auto nebylo na začátku plně nabité). Na trase zpět už stačila jedna zastávka. Omar Qazi nicméně přiznává, že cesta neproběhla úplně bezchybně a auto se párkrát zachovalo poněkud nestandardně - do řízení ovšem ani přesto nezasahoval.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Cipísek D

Mlask je nejbohatší na planetě - ikdyž nebere žádnou výplatu, střádá totiž na sakra drahou raketu na marz ;)

https://i.insider.com/5eb1da37e3c3fb24266eb47b?width=800&format=jpeg&auto=webp

https://finance.yahoo.com/news/elon-musk-title-worlds-richest-155806991.html

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Mohl by koupit podily v dinosaurech a protlacit tam utlum spalovaku. To by byl deal tisicileti.

Obrázek uživatele Cipísek D

to by bylo nezamestnanejch, to by do kongresu príště v tisícinásobným množství vzaly m16ky rovnou ty teslí sluníčkáři ;) pochop že ty přepal káry a přepal servisy by mohl udelat levneji, ale nechce, protože si šetří pro sebe na novou tisíci milijardovou raketu na marz na důchod ;) $1.000.000.000.000

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Zrovna dnes jsem cetl clanek s sefem odboru v Daimler Benz. Podle jejich studii elektromobilita neznici zdaleka tolik pracovnich mist jak se drive uvadelo. Nejvic mist se ztrati diky automatizaci vyroby a to je u spalovaku uplne stejne. A take odborum vadi, ze se prace prenasi do vychodni Evropy. Takze za pripadne obsazeni Bundestagu nezamestnanymi muze m.j. i Cesko.

Obrázek uživatele runner42

Když už tvrdím, že bez zásahu, tak na web nedávám video, kde dělám s volantem korekce.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Příspěvek Jolandy42 kterým ze sebe opět dělá kašpara. Řeknu ti tajemství, je tam modrý volant a dokud nezhasne tak řídí FSD.

Obrázek uživatele runner42

Jako vždy vůbec nechápeš podstatu diskuze.
Tak snad příště...

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Teď jsi mimo ty. K žádným korekcím nedochází. A místo toho aby jsi uznal, že jsi se spletl, tak napadáš ostatní.

Nevim jaky je casovy interval po kterem se musi ridic hlasit ze zije. V EU to je neco kolem 15 sek. Staci male zakvrdlani volantem. Pokud by to bylo moc, AP by se vypnul. V zadnem pripade to nemuze byt korekce rizeni.

Taky že nedělá s volantem korekce. To by se odpojil autopilot a indikátor autopilota sa vypíná jenom když jede nabíjet.

Obrázek uživatele runner42

Takže tam není určitá vůle?

Asistent se vypíná okamžitě i při drobné korekci?

Sorry, tomu ale nevěřím. Na videu vidím spoustu drobných korekcí, kterými

A) řidič pomáhá automatu v hladké jízdě, jako kdyby řídil člověk
B) plní funkci knoflíku mrtvého muže

A protože do jízdy zasahuje, nejedná se o jízdu bez zásahu. Tečka.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Nedochází vůbec k žádným korekcím. Jakmile korekci provedeš, tak přebíráš řízení a autopilot se vypíná. Jestli tomu nevěříš, to už je tvoje věc. Na videu žádné korekce nejsou. Prostě se musí dotýkat volantu

Funkce knofliku mrtveho muze je ryze administrativni. AP ji k jizde nepotrebuje, ale ze zakona to je diktovane a tak se to musi vykonavat. Verte, AP si nenecha do rizeni kecat. Kdyz zakroutite volantem vic, nez je predpisem nutne, ihned se vypne a preda vam kontrolu s urazenym pipnutim a blikanim na displeji.

Obrázek uživatele runner42

Ano, s tím souhlasím.

Pokud ale provedete drobnou korekci, byť v toleranci asistenta, jako je například na druhém videu v čase 0:16-0:18, tak sorry, ale není to řízení bez zásahu. Prostě není.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Pustil jsem si tu sekvenci v nejnizsi rychlosti 0,25 a ridic tam v rychlem sledu ovlada obe regulacni kolecka (asi radio a jeste neco) a pak jeste da vedet ze zije. Pohyb volantem je opravdu tak maly, ze se jedna o signal ze zije. Na smer jizdy to nemuze mit absolutne zadny vliv.

Obrázek uživatele runner42

Mluvím samozřejmě o korekci doleva v okamžiku projíždění křižovatkou. Proč v okamžiku, kdy tvrdíte, že se nejedená o korekci, zmizí modrá tečkovaná předpočítaná trajektorie?

https://pasteboard.co/JInaTUN.png

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Korekce by AP spolehlive vypla a pak by se musel zase pravou packou 2x dolu aktivovat. Mezitim by zmizel modry volant na displeji. Nic takoveho tam neni videt. Verte, znam chovani AP a ten si zasahy nenecha libit. Vsak to byla take kritika testeru, ze AP od Tesly ma nejmensi toleranci na korekce a proto je udajne horsi nez od bmw, audi atd. S modrou trajektorii nemam zkusenosti, nemam ani FSD ani beta verzi noveho FSD. Ale ze zkusenosti vim, ze korekce drahy je bez vystoupeni AP nemozna. Nemate zkusenosti s AP, ale spousta teorii.

Obrázek uživatele runner42

Ok, takže nevíte proč, ale víte jistě, že to korekce není. I když maník točí volantem a na displeji se na chvíli vypne předpočítaná trasa.

To jsem čekal. Prostě víra logiku nepřipouští.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Je to furt dokola...že to dokázalo..to už dokázalo mnoho jiných a řekl bych, že Tesla je v tom spíš pozadu. Waymo, Uber a já nevím kdo všechno. Mě by spíš zajímalo, proč to více-méně vzdali, ale tuším, že bude propastný a opravdu težce překonatelný rozdíl mezi "podařilo dojet" a "běžně vozí lidi" z SF do LA.

Podobných videí je na YT mraky, ale taky bohužel takových, kde by to bez zásahu dopadlo blbě.

Waymo funguje na zaklade super presnych HD map, na predem znamem prostredi - napr jedno testovaci mesto, jeden testovaci(jakkoli dlouhej) usek. Ale jakmile je v ulici treba praskla voda a uzavera pulky pruhu v kombinaci s vyssi koncentraci dopravy ci jinych situaci, nedokaze si s tim poradit. A musi rizeni prevzit operator. A jinde mimo tyto presne mapy jezdit neumi.
Kdezto tesla si poradi i s neznamym usekem. Ale zatim ani toto neni dokoanaly. Sazka je v tom, ze az se to poradi odladit, bude to gungovat vsude.

---

CNG Golf VII 2015 a Tesla S90D - Komplet sada elektrického nářadí Ryobi - elektrická sekačka na trávu na stejné AKU - el. kolobežka Segway na venčení psa. 3000 km v eGolfu, Fiatu 500e, BMW i3. Dešťovka ve fázi projektu, polo-ostrovní FVE si začnu brzy dělat.

Waymo funguje na základě radarů, lidarů a kamer. Mapy nejsou to hlavní. V případě prasklé vody nebo uzávěry si umí velice dobře poradit. Waymo mělo problémy s asertivitou. Pokud nebylo volno, tak dlouho čekalo na levé odbočení. Také má problém vjet do kolony téměř stojících aut z připojováku na dálnici. Podle pravidel silničního provozu má vozidlo jedoucí po dálnici přednost, tak v připojováku čeká i Waymo. Takové problémy bude řešit Tesla až někdy v budoucnu.
Waymo se snaží o úplnou eliminaci řidiče, ale to zatím není možné. Operátor musí převzít řízení jednou za asi 20 tisíc km.
Tesla naproti tomu nechává odpovědnost na řidiči, takže si může dovolit to, co Waymo ne.

Jezdit po městech opravdu mnoho firem neumí. Asi tolik, že bys je spočítal na prstech nešikovného dřevorubce. Dost jich to umí ale na vybraných úsecích dálnic a takový Daimler to úplně vzdal.

Zase...s asistencí to umí přesně tolik firem, kolik jsi popsal. Neshazuju Teslu, je taky dobrá! Takže takových firem, které to uměly loni mohlo být kolik...5-8?

Já vím jenom o 4. Tesla, Waymo a MobilEye. A myslím, že ještě nějaká Čínská firma.

Toto video neni ofiko propagace Tesly, ale soukroma jizda. Je trochu rozdil, kdyz to prezentuje tovarni jezdec s asistenci, nebo nejaky nadsenec. Kdyz je Tesla podle vas pozadu, tak ukazte podobne video nadsence v jinem aute. Zadne nenajdete.

Hochu...tohle by si Tesla nikdy nedovolila vypustit, je to strašně zavádějící..pusť si jiná videa, procento chyb toho FSD je strašně vysoké. Třaba každá 10 jízda havárka. Šílenost.

Havárka? Můžete uvést videa, kde FSD havaruje?

Dobre, rekneme to jinak: temer v kazdem videu s beta FSD je situace, ktera by bez zasahu cloveka skoncila havarkou (z velke casti narazem do prekazky typu svodidla, obrubnik po situaci typu "nevejdu se do zatacky"...)
Abych byl konkretni, napr: https://youtu.be/G2eCQ3rq1S4?t=128

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Taky proto to musí stále být pod dohledem řidiče a Tesla nikdy netvrdila cokoliv jiného.

Uber nebyl moc daleko.
Waymo to nevzdalo, jen dělají strašně malé krůčky vpřed. Nyní již mají v omezeném prostoru několika měst autonomní taxi, ale jen pro vybrané lidi a zkoušejí jezdit bez záložního řidiče. Jistit má případně operátor na dálku. Takto daleko není Tesla ani náhodou.

Waymo je na tom právě daleko líp. Oni už překonali tu propast, která Teslu teprve čeká. Oni už jezdí bez řidiče. Překonali to pomocí svých vlastních mapových podkladů.

Je to o spravne strategii jako ve skolstvi. Jsou staty, kde se lidi biflujou sama fakta a definice. A pak jsou staty, kde se uci pouzivat data z ruznych zdroju a vhodne je kombinovat a prijit k vysledku. Sam si vyberte tu lepsi strategii.

:-))) to samý:
Prvně musíš vyjít z toho, že Tesla je pozadu. Waymo se taky snažilo samozřejmě naučit robota řídit. A když přišli na to, že to prostě pořád jednou za 10000 jízd bourá, tak na to šli jinak, chápeš?

Ale třeba to zrovna Tesla prolomí. Držím jí palce. Ale DNES není ještě co oslavovat a ostatní zatracovat. Jen fandit.

Překonali jednu propast, ale zároveň si vykopali jinou - závislost na HD mapách. A to je mnohem větší problém, než který musí vyřešit Tesla.

Záleží na tom jak se na to díváš. Tesla zatím neumí samostatně taxikařit, byť by to chtěli dokázat letos, Waymo zase neumí jezdit mimo určený prostor, protože by k tomu potřebovalo detailní mapy a to Tesla zase nepotřebuje.

Presne. Tesla se vydala smerem kdy se snazi opravdu auto naucit jezdit samo, at je ve znamem nebo neznamem prostredi. Kdyz ve znamem(uz tam par tesel projelo) chova se samozrejme lepe. Tzn., mozna jim to bude trvat dele nez Waymu, ale pak najednou to bude fungovat "kdekoli na planete", nikoli jen v testovacim meste s vybranymi lidmi na HD mapach a bude trva leta nez nekdo waymu pokryje treba Znojmo :)

---

CNG Golf VII 2015 a Tesla S90D - Komplet sada elektrického nářadí Ryobi - elektrická sekačka na trávu na stejné AKU - el. kolobežka Segway na venčení psa. 3000 km v eGolfu, Fiatu 500e, BMW i3. Dešťovka ve fázi projektu, polo-ostrovní FVE si začnu brzy dělat.

Prvně musíš vyjít z toho, že Tesla je pozadu. Waymo se taky snažilo samozřejmě naučit robota řídit. A když přišli na to, že to prostě pořád jednou za 10000 jízd bourá, tak na to šli jinak, chápeš?

Pocita se to na ujety kilometry, ne pocty jizd. A FSD ve verejnych teslach je zatim sranda verze pro line assist a podobne. Alpha verze, ktera sla jen nekterym vybranym lidem v americe uz toho umi docela hodne. No a co teprve Beta verze kterou uz ted testuji vyvojari Tesly, ale neni vubec publik.
Dockejme casu.

---

CNG Golf VII 2015 a Tesla S90D - Komplet sada elektrického nářadí Ryobi - elektrická sekačka na trávu na stejné AKU - el. kolobežka Segway na venčení psa. 3000 km v eGolfu, Fiatu 500e, BMW i3. Dešťovka ve fázi projektu, polo-ostrovní FVE si začnu brzy dělat.

Tak bych to nějak řekl..samo mě osobně zajímá kolikrát mě vymele při cestě do obchodu a celkem mě nezajímá statistika zkreslená xkm po dálnici, kde umí jezdit i Passat. Ale souhlasím se zbytkem, Tesla nás může překvapit, ale na radostný hýkání to prostě pořád není.

No Ty jsi bourák! Teď to čtu - el. sekačka na trávu, stejné baterie, ty vogo, to jsou věci, to hned tak někdo nemá.... Když je někdo blb už od přirození, není divu, že radostně hýká při zmínce o FSD.

Jeste pockam na reakci cipiska a runnera a budete komplet :)

---

CNG Golf VII 2015 a Tesla S90D - Komplet sada elektrického nářadí Ryobi - elektrická sekačka na trávu na stejné AKU - el. kolobežka Segway na venčení psa. 3000 km v eGolfu, Fiatu 500e, BMW i3. Dešťovka ve fázi projektu, polo-ostrovní FVE si začnu brzy dělat.

Obrázek uživatele Cipísek D

no jako asistent pajlot gůt autopajlot neřeším ale co tak čtu : CNG Golf VII 2015 - Komplet sada elektrického nářadí Ryobi - elektrická sekačka na trávu na stejné AKU - el. kolobežka Segway na venčení psa. 3000 km v eGolfu, Fiatu 500e, BMW i3 a 1500 km v TESLE S P75. Hned jak bude možnost kupuju ojetou Teslu pro sebe a Fiátka 500e pro přítelkyni. Dešťovka ve fáz ... jako borec. Jen mi prozrad proč Teslu pro sebe?? Fiátka 500e bych se sebezapřením jeste pochopil, ale jetou Teslu? jak moc jetou za kolik jakou proc ji? a hlavne jak provedeš přednákupní test??

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Pro sebe? Nízky náklady na provoz i servis. Porshe 911 jezdí za 4 kačky na kilák a tesla 70 halířů. Navíc je větší a může mít kouli, 4x4 u nás v horák ok a umí dog mode :)

jak moc jetou nevim, před facelift se mi tolik nelíbí, tak asi novější. Uvidíme jak se Muskovi povede teď aktualní facelift a možná koupim novou. Přednákupnmí test čeho? že tomu po kilometru neupadne kolo? ale no tááák :)

---

CNG Golf VII 2015 a Tesla S90D - Komplet sada elektrického nářadí Ryobi - elektrická sekačka na trávu na stejné AKU - el. kolobežka Segway na venčení psa. 3000 km v eGolfu, Fiatu 500e, BMW i3. Dešťovka ve fázi projektu, polo-ostrovní FVE si začnu brzy dělat.

Tak se chce pochlubit koníčkem, co mu dělá radost.

---
Obrázek uživatele Cipísek D

Přetlak 800ks Tesel v ČR 2020 ;))

https://youtu.be/Hex2oEfOrPU?t=70

https://www.sda-cia.cz/repository-volnedostupna

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele runner42

Pěkný video. Vedle na pumpě to žije a na nabíječce jeden opuštěný do blba čumící chudák. :-D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Tesla má dobře našlápnuto k tomu, aby už letos získala licenci na taxikaření na omezeném území.

Obrázek uživatele Cipísek D

s podmíněčným sčuchnutím čínským nepřítelem ochočujícím zbytek světa, který tu srandu pak celou zaplatí, není to zrada??

https://www.worldometers.info/coronavirus/

https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Level 3 autonomie u Tesly je co by kamenem dohodil.

Obrázek uživatele Jolinar

Nemate pravdu, jelikoz Tesla vubec Level 3 nechysta. Tesla chysta L4 a L5.
L3 je podmineno geofencingem na omezeny pocet cest, napriklad na dalnice. Tesla geogencing nepouziva. Dale ma L3 dalsi podminky jak musi varovat uzivatele pri ruznych situacich, atp.
Proto L3 Tesla hodla preskocit.
L3 je takovy kockopes mezi asistentem a samorizenim. Proste zbytecnost.

Kde jsi na tuhle sadu blbostí přišel? L3 znamená, že vůz řídí sám, ale může vyžadovat zásah řidiče v určitých situacích. Geofencing s tím nemá nic společného a samozřejmě geofencing bude existovat, a bude omezený na území, kde Tesla získá povolení k provozu.

Obrázek uživatele Cipísek D

...když tomu nebudou upadávat kolečka, ulítávat nárazníky s povinnou sklenenou střechou... tak možná, anebo taky nee :))

https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/poruchy/

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Každé auto má poruchy a každá automobilka občas vyrobí zmetek. Kdyby tomu tak nebylo, tak by lidi nechtěli záruční dobu.

Obrázek uživatele Cipísek D

:)))
2012-2020 produkce TMS s flákáním na zadních do palice vo povinnou sklenenou strechu a nic s tím za 8 let neudelali, +2mega

2015-2020 produkce TMX krom koleček poloos a podobnejch číčovin se zatim nezasekli krom havarije podělaný půltunový falkonky, zatím... a neudělali s tím nic a to je ani nemuseli dělat :)) +3mega

2017-2020 TM3, pominu-li protikliky, soc.šilhající tablet, zadní sedačky pro děti, nárazník, sklo ze střechy... a museli je dát k soudu aby se to hnulo tak jediný co je napadlo, bylo tudle šilhající bezkapličku vokopčit do TMY navíc jednolitek aby "VONI" ušetřili, cák ty si už ani za 250 papírů nosník nevopravíš :)))
https://youtu.be/KW-6Klu4rnQ?t=1513
tohle že má být prémijová nejbohatší po 17ti letech ?? ;)

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele Cipísek D

V Los Angeles už nepřevážejí do nemocnic lidi s malou šancí na přežití a šetří kyslíkem

https://www.televizeseznam.cz/video/americanka-v-praze/usa-vs-ceska-republika-sokujici-rozdily-ve-zdravotnictvi-64113772

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/us/

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Nemecko ma oproti CR 8x tolik lidi nez CR. Ale maji mene nez 3x mrtvych. Takze v Nemecku je umrtnost 2,7x nizsi. Na jare pitomci vykrikovali, ze Slovane maji kvalitnejsi geny proti germanskym a opevovali komunisticke ockovani. Pry jsou Cesi mnohem lepsi nez Nemci. Tak ted ty co vykrikovali uz asi nezijou. Nejak utichli v porovnavani se zahranicim. Cesko jako vzdy hubou nejlepsi na svete. Best in Covid. Akorat ve snu.

Obrázek uživatele Krueger

CSU- predbezne statistiky... umrtnost vzrostla v prumeru za rok 2020 v CR o 2,66% a proto tahle hysterie??? Kolik to bylo v Germanii? Nejake statistiky? Jooo a ted sem prijel z Portugalska a tam vse funguje jako driv, vsechno bezi a funguje uplne v pohode, tak proc tady se z toho dela u nas takovej megaproblem?

Pokud těm statistikám nerozumíte tak se k nim nevyjadřujte, děláte ze sebe blbce.

Hodne zajimave jsou letosni tydny 42. az 48. V techto tydnech s rekordnim poctem infekci je pocet celkovych umrti oproti prumeru predchozich 5ti let az 2x tak vysoky. Krüger nejen ze neumi pouzivat statisticke udaje, ale fatalne spatne interpretuje jejich vypoved. Z miry navyseni poctu umrti nelze posuzovat vhodnost hygienickych opatreni. Ucinnost opatreni nelze z teto statistiky vyhodnotit, protoze nikdo nevi, kolik lidi by zemrelo navic, kdyby opatreni nebyly. Umernost opatreni je spekulativni, ale je mozne, ze opatreni zachranilo 50.000 lidem zivot.

Tak to koukate blbe. Musite porovnavat stejne casove useky. Prumer 2015-2019 102.032. 2020 114.781. To je 12,5% vic. V absolutnich cislech to je 12.749 umrti. Data jsou zatim jen k 29.11. Pocet covid umrti k 29.11.2020 ted uz nehledam, ale k dnesnimu dni 12.257. Teda o vic nez mesic pozdeji. Takze ne vsechny covid umrti jsou tak zapocitavani.

Skopčáku, táhni mezi svý, neohlížej se, emrdky si vezmi s sebou, ať tu toho bordelu po Tobě zůstane co nejmíň a jestli Ti nepůjde se z Germanistánu přihlásit na web v tom hnusném východním bloku? Nejen já budu skákat metr padesát radostí.....

Obrázek uživatele napalmm

....Nejen já budu skákat metr padesát radostí.... Vyvraťte mi prosím můj pocit, že mluvíte za jiné, bez jejich vědomí ( což umí kde kdo ), výčtem oněch skákajících. Rád bych měl jasno o síle skákající komunity a rád bych si u dotyčných ověřil souhlasné stanovisko s Vaším prohlášením.
Děkuji za reakci.

---

100.000km Leafem 2013

Obrázek uživatele Cipísek D

nazdar koukam 100k LEAFem1 jak to de? odhaduju baterka by měla mít 7l/100k tak 80% ?? jeden tady měl tj už nevim 200k/8let 60%... nějaký webovky o zkušenostech z praxe života leafu servisu vedeš?? by mě zajímalo, vychytávky, servis a tak zdar ;)

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele napalmm

Prosím o trpělivost, možná bude i článek o výměně staré baterie za větší kapacitu ( 24 na 40kWh ).
Je jasné, že ne v sevisu Nissan.

---

100.000km Leafem 2013

Obrázek uživatele runner42

Nemělo by to projít homologací?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Obrázek uživatele napalmm

Tak to se ptáte toho pravého. Každopádně přijímací technik servisu Nissanu nic nenamítal. Konzultace s ním proběhla.

---

100.000km Leafem 2013

Obrázek uživatele runner42

No já jen že výměna významné součásti vozidla (motor, převodovka a u elektromobilu baterie) za jiný typ vyžaduje schvalovací proces.

Bez schválení je možná výměna pouze za stejný typ.

Pokud budete mít nehodu s jinou baterií, než máte zapsanou v techničáku, pojišťovna nebude plnit, protože provozujete vozidlo v neschváleném technickém stavu a všechno půjde za vámi.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Tak to mate urcite nejaky zvlastni technicak. V mem zadna kapacita baterie neni zapsana a ani tam neni policko kam by se to psalo. U vaseho technicaku asi do stejneho policka jako objem nadrze u vaseho 8mi valce.

Obrázek uživatele runner42

Vy ve velkém TP nemáte kapacitu baterie?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

NE.

Obrázek uživatele runner42

Tak pak těžko říct, jestli to možné je nebo ne. Vozidlo bylo homologáno s nějakým typem. Pokud to ale není zapsáno v TP, výměna by snad možná být mohla.

Každopádně to ukazuje, že EV zatím nebere nikdo moc vážně, když na to ani není položka v TP.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Obrázek uživatele Cipísek D

další díra v zákonně ;)

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Je to aspoň v COC listu?

---

Ted se mi nechce COC hledat. Ale asi nebude, protoze Tesla uz kapacitu baterky nezverejnuje a vsichni se dohaduji, kolik vlastne ma. Kdyby to bylo v COC, tak maji vsichni validni data a nemusi spekulovat.

Obrázek uživatele runner42

Tady ale nejde o kapacitu, ale o typ.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Obrázek uživatele runner42

Ale i když to tam bude, tak to výměně nebrání, ne? Registrované to už je...

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Kazde auto musi pri homologaci prokazat trochu vic veci nez pitome udaje v technicaku a COC. U EV je nutne prokazani EMV - Elektromagnetische Verträglichkeit (neznam cesky pojem). Tam je zapsany urcity typ a konfigurace baterky. Dokumentace obsahuje urcite nekolik skrini plnych sanonu, nebo Gigabajty dat.

Ten pojem je myslím elektromagnetická kompatibilita, tedy musí být prokázáno, že vozidlo je dostatečně odolné vnějšímu rušení a stejně tak samo rušení neprodukuje - platí to pro každé vozidlo. Začínalo to kdysi odrušenými svíčkami a a LC filtry

---

Tak nejak jsem to chtel napsat, ale pak jsem se obaval nejakeho spatneho pismenka v nazvu a reakce urcitych komisaru na cestinu. Tak jsem to napsal ve zneni, ktere znam.

V poho, u vás se s tím musí počítat, prostě jste dělal pro němce a některé termíny neznáte v češtině, protože nejsou váš core obor.

---
Obrázek uživatele runner42

No to je sice pěkné, ale já se snažím dopátrat toho, zda lze či nelze vyměnit baterii za jinou.

U spalovacího vozidla je možná výmena motoru pouze za stejný typ - jinak je nutné schválení. Tudíž tak nějak očekávám, že u elektromobilu je to stejné v případě aku.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Řekl bych, že pokud baterka bude mít homologaci typu Leaf 24 kW vs leaf 30kWh (tedy je to jedno auto ve dvou typech) a bude mít shodné vnější vlastnosti - napětí, proudová omezení, komunikace a zároveň bude mít shodný princim termomanagementu a zejména hmotnost, tak to v budoucnu možné bude - respektive lze očekávat, že to půjde cestou přestavby s dobrozdáním výrobce
Jakmile se některý ze zásadních parametrů změní, tak smolík - podle mě u toho Leafa ta baterka naráží právě na hmotnost a neochotu povolovat takovou přestavbu

---

Vsak jsem to rekl. EMV je soucasti homologace. pri vymene baterky za jinou, nez je v EMV uvedena, pozbyva auto opravneni jezdit po verejnych komunikacich. Jednoduse receno, je to uplne stejne, jako kdyz namontujete uplne jine rozmery pneumatik.

Jo kde jsou ty doby, to auto bylo homologováno se spoustou kombinací rozměrů a průměrů kol.

---
Obrázek uživatele napalmm

Jen doplním, že homologaci u mého Leafu neřeším od té doby, co jsem si v blízkosti joysticku dodělal tlačítka ovládání tempomatu, včetně vyp./zap. tempomatu.
Mám dlouhodobé problémy s ramenem a když cestuji ze snookerového turnaje (kde pravačka vždycky dostane zabrat), tak bolí zvednutí ruky na volant, nebo při zapnoutí klimatizace apod. Tempomat hojně využívám takže ho teď můžu ovládat na volantu i u joysticku-kde nemusím ruku zvedat.
A nějaká homologace.........

---

100.000km Leafem 2013

Tlacitka asi nebudou tak kriticka, aby ohrozovaly bezpecnost jizdy. Horsi by bylo, kdybyste si udelal vlastni tempomat a ten by se treba nedal nevypnout.

Hele trumpista se nam ozval. Byl jste vcera ve W.D.C. bojovat za pitomce trumpetu? Uz i republikani diskutuji, ze by se mel trump odvolat jeste pred vyprsenim jeho mandatu. Jsem zvedavej, jak dlouho se budete jeste zesmesnovat s vlastnim oznacovanim pod carou jako "trumpista".

Obrázek uživatele runner42

Minulý týden jsem tady psal, že poteče krev a že krev técti musí, protože socialisté překročili hranice přijatelnosti.

Že Trump necouvne je naprosto v pořádku. Komunistům ustupovat nelze.

Situaci by samozřejmě uklidnilo provedení auditu volebních výsledků ve vybraných státech pod dohledem senátní komise. Pokud se nepodvádělo ve prospěch socialistů, nemají se čeho obávat.

Ovšem protože se stále nepodařilo vysvětlit, proč se liší celkový počet sečtených hlasů oproti číslům hlasujících registrovaných voličů o 14 milionů, vypadá to na pěkný průser.

A volební podvod je mega průser, na jehož konci je krveprolití.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

A proc ty zvasty nebere Supreme Court vazne? Prece tam ma donik sve kone. A ani republikansti guverneri nevidi zadny duvod volby zpochybnovat. Jen mene zdatny povl veri pitomcovi trumpovi kdejake vymysly. A prave ten povl vcera zpustosil Kapitol. Tak vypada ten trumpovsky povl. https://apps-cloud.n-tv.de/img/22274718-1609986551000/16-9/750/AP-21007017666908.jpg
Byt to v rusku nebo belorusku, ze by do parlamentu vtrhli ozbrojeni demonstranti, bylo by 5000 mrtvych.

Obrázek uživatele runner42

Já bych raději v hodnocení ještě vyčkal.

Zájmem všech stran by mělo být výsledky voleb potvrdit dostatečně věrohodnou autoritou.

Pokud se tak nestane, je nevyhnutelné, že příznivci Trumpa budou mít oprávněný pocit podvodu - na který Trump upozorňuje celou dobu svého prezidentství.

Znova připomínám, že na volební podvod upozorňoval již při minulých volbách a požadoval povolební vyšetřování za situace, kdy mu to mohlo být z pohledu výsledků naprosto jedno.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

A jakou autoritu byste si představoval?

Volby proběhly pod dohledem tisíců kamer v hlasovacích i sčítacích místnostech, dohlíželo na ně tisíce lidí z obou táborů a ještě nezávislí pozorovatelé z dalších zemí. V několika státech proběhlo i ruční nebo strojové přepočítání hlasů. Oproti předpovídané drtivé porážce dokázal Trump otočit spousty států, ale nebylo to prostě dost. Neprohrál o desítky procent, ale pouze malé jednotky. To se prostě stává a je potřeba to přijmout.

Trump upozorňoval na podvody při volbách snad vždy a většinou ještě dříve, než samotné volby začaly, což je od vládnoucí autority opravdu k popukání.

Mohl se zapsat do historie jako první USA president co se sešel se Severokorejským vůdcem nebo jako budovatel klidu a diplomatických vztahů na blízkém východě. To všechno však zastínila jeho ubrečenost a egoismus. Je to škoda.

Za 4 roky se mu to nepovedlo zmenit? Co delal? Aha, stavel mexickou zed, ktera byla vic plot a co jeste? Hral golf a hodne tweetoval. Jojo, takoveho pracoviteho prezidenta USA jeste nemely.

Lojza, Máňa, šišlavý Franta i Franta Brichta, Tomáš Marný i Tomáš Srovnaný, Lída, Bára, Sára.... pak statisíce bezejmenných a nakonec Vilda, Jarda a Pidla. Jestli jsem někoho zapomněl jmenovat, tak mně napal, Napalmě :-)

Obrázek uživatele napalmm

Klasický úhybný manévr.
Pozdravujte Máňu a Šišlu, Vy jednooký mezi slepými králi.

---

100.000km Leafem 2013

Čísla se nedají porovnávat. U nás se do korony započítávají i lidé, kteří umřeli s koronou a ne na koronu. U nás byly otevřené bary, v Německu ne. Těch rozdílů je více. Třetina čechů má navíc germánské geny.
Kdo opravdu na koronavirus umírá z ras, tak to jsou tmavší žijící v severních šířkách. U nás nemají šanci získat dostatek vitaminu D ze slunce a mají tak oslabenou imunitu. Z důvodu oslabené imunity častěji umírají na koronu.

Uvidime ze statistik, o kolik umrelo loni vic nez jine roky a mezinarodni porovnani. Uz se tesim na vase oduvodneni. Verim ze si neco najdete. Urcite to zavinila EU, opozice, Kalousek, Sudetaci a Havel.

Obrázek uživatele Marek_

Zrovna dnes uváděli ve zprávách, že v 2020 v ČR zemřelo za 01-11 víc lidí jako za celý rok 2019. Takže za celý rok to bude nárůst tak o 10%. Co to přesně znamená, se neodvažuji vyvodit...

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Cipísek D

korona neexistuje, je to sars2 - uměle vytvořený modifikovaný sars1 2003 to vědí už i děti v mateřský nečum furt do předplacených vejblitků ftívu zblbne ti mozek ;))

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele runner42

"Slovane maji kvalitnejsi geny proti germanskym"

To si poněkud (jako většinou) pletete. To tvrzení, které se mimochodem ukázalo jako pravdivé, bylo že germáni i slované mají vyšší genetickou odolnost vůči vážnému průběhu infekce než asiaté.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Tebe je snadné vypláchnout propagandou pár lidma, kteří vlastní média, v tvém případě stačí jen 3: Bakala, Křetínský, Babiš, co vlastní v ČR většinu médií, tak je snadné tebou manipulovat :-)

Ty jsi určitě z COVIDU posranej až za ušima, protože neznáš fakta třeba ani o úmrtnosti na COVID (nemáš šanci to ani zjistit, když posloucháš jako dokonalá ovečka jen 3 psychopaty), což je i oficiálně dle WHO 0,23 %, tedy reálně max polovina z toho, což je slabota i na trochu silnější chřipku :-)

https://napravoumiru.afp.com/smrtnost-na-covid-19-neni-nizsi-nez-smrtnost-na-chripku

Prosil bych o odkaz na "oficiálně dle WHO 0,23 %"

První odstavec opakovat jak často to jde.

No, ovečka je spíš někdo, kdo poslouchá názor Pekové, která se spletla snad ve všem, co vypustila, stejně tak i v těch procentech, která byla vyvrácena.

---

Elektromobilista teoretik, který v EV nikdy nejel, ale je velký fanda. Pasivní dům s přípravou na wallbox s vyhrazným 7-11kW.

Obrázek uživatele Cipísek D

to bylo k tesle, přispěje k řešení sars2 co spustili kvůli celosvětovýmu převratu v eletromobilite/bankovnictví/mocenskýhopřeskupení na podporu hádej koho, svými autonomními vozy co budou jezdit místo sanytek, nebo ani to snad neumí?? ;)

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele Cipísek D

:)))

https://youtu.be/7Ww-VlucEWc?t=1293

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele ozana

Není určeno pro hajtaury (Moses Hightower).

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Obrázek uživatele Marek_

To zadní místo je tak pro děti :-) Ale jako, v pohodě, spousta aut má zadní sedačky koncipované jako nouzové nebo pro děti.

---

Lexus GS 450h Premium

Tak zrovna ten chlápek má 190 cm. Málokterý sedan pohodlně usadí na zadních sedačkách takového kolohnáta :)

Při 180cm je to pohoda.

Obrázek uživatele runner42

Souhlasím, že na nižší střední třídu je to akceptovatelné. Sice na zadních místech to má o pět cenťáků míň místa nad hlavou než blbá oktávka a zadní část sedadla leží defakto na podlaze, ale za ty peníze zázrak nelze čekat, že...

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Porsche je ještě dražší. Jak pohodlně si myslíš, že se ten chlapec usadí na zadních sedadlech, co? :)

Jak chceš na zadních sedadlech převážet golemy, tak si nekoupíš sportovní sedan, že? A proto já vyhlížím spíše Model Y

Obrázek uživatele runner42

Taycan a e-tron jsou luxury class a v jejich případech se můžeme se zavřenýma oběma očima bavit i o nějaké sportovnosti.

Model 3 je lowcostová nižší střední třída v provedení popelnice.

Naprosto nesrovnatelné.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Lepsite se. EV se vam dostaly uz pod kuzi. Sice jen ty co nejsou Tesla. Ale i tak delate pokroky. Verim, ze v hlouby duse si prejete EV, ale mate nejaky blok to vyslovit.

Obrázek uživatele runner42

Já proti elektromobilům nic nemám, z geopolitického hlediska je považuji za dobrý tah.

Zásadní námitky mám proti tvrzení, že jsou - ekologické, ekonomicky výhodné, se srovnatelnou užitnou hodnoutou jako spalovací, sportovní a podobné s****y, které tady předstírá pár intelektově odlehčených jedinců v naivním domnění, že elektromobilitě pomáhají.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

"ekonomicky výhodné, se srovnatelnou užitnou hodnoutou jako spalovací, sportovní a podobné s****y"

V čem má výhodu ekonomickou ekologickou užitnou třeba tohle auto proti elektromobilu za srovnatelnou cenu?

https://www.cartecgroup.com/bmw-320d-xdrive-sedan-140-kw/p-392070/

A proto má lepší sportovní charakteristiku než kdejaký supersport? Včetně asi většiny typů Porsche. Ukaž mi Porsche, kde se na zadních sedadlech pohodlně usadí 190 cm vysoký chlap.
Taycan a eTron jsou taky několikanásobně dražší auta, že?

Obrázek uživatele runner42

Já ve sportovním autě místo zadních sedadel očekávám praktickou poličku.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Tak to je super.


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.e-stationAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?