Siemens v Berlíně představuje budoucnost železnic
Berlínský železniční veletrh otevřel dveře návštěvníkům a společnost Siemens Mobility zde v rámci své expozice představuje produkty a řešení pro železnici budoucnosti na stánku č. 230 v Hubu 27.
Elektromobily, hybridy, Tesla, Volkswagen, Škoda, auto, vytápění
Berlínský železniční veletrh otevřel dveře návštěvníkům a společnost Siemens Mobility zde v rámci své expozice představuje produkty a řešení pro železnici budoucnosti na stánku č. 230 v Hubu 27.
Deutsche Bahn a Siemens Mobility představují nový vodíkový vlak a přívěs pro skladování vodíku. V rámci společného projektu „H2goesRail“ je vyvíjen …
Společnost Parallel Systems založená bývalými zaměstnanci SpaceX hodlá změnit železniční dopravu. Poslouží k tomu robotické vagony. V nejnovějším financování se …
Český výrobce lokomotiv CZ LOKO zahájil vývoj lokomotivy na vodíkový pohon pracovně označený jako HydrogenShunter 1000. Zatím je projekt ve …
Ve středu 6. března se na půdě Vysoké školy báňské – Technické univerzity v Ostravě uskutečnil odborný seminář s názvem „Novinky v dopravní technice“. Významná část semináře byla věnována nákladní a železniční dopravě. Zajímavou koncepci železnice budoucnosti představil pan Ing. Jiří Pohl ze společnosti Siemens.
Nový železniční dopravce LEO Express nabídne svým zákazníkům prémiovou službu. Cestující v jeho spojích si budou moci kdykoliv, byť třeba na poslední chvíli, snadno a za zvýhodněné ceny objednat automobil dle svého výběru přímo až k nástupišti v Praze a Ostravě a dopravit se tak buď do místa odjezdu nebo z cílové stanice tam, kam budou potřebovat. LEO Express totiž odstartoval partnerství s přední mezinárodní autopůjčovnou SIXT.
Britská vláda představila plán na roky 2014-2019 v hodnotě 9 mld. liber, který údajně bude “největší modernizací železnice od viktoriánské éry”. Železnici v Anglii a Walesu čeká masivní elektrifikace, rozšiřování stanic, nákup nových vlaků a další novinky.
Magazín E15 aktuálně přinesl obsáhlý rozhovor s Petrem Šlegrem, ředitelem nevládního Centra pro efektivní dopravu. Ten mimo jiné říká, že železnice v České republice je za dálnicemi opožděna o půl století.
Spojené státy poněkud… zaostaly. V oblasti obnovitelný zdrojů. Dopravy. A několika dalších. Teď to ale chtějí napravit. Tamní asociace vysokorychlostní železnice navrhuje do roku 2030 vybudovat kompletní, více než 27 000 km dlouhou síť rychlovlaků spojující všechna populační centra napříč federací.