Společnost Sunfire, kde má ČEZ investiční podíl, je jedním ze čtyř zakladatelů společného podniku Norsk e-Fuel. Ten chce letecký benzín nahradit vodíkovým palivem.
Koncem letošního roku by měl být uveden do provozu první ukázkový projekt stacionárního zdroje energie firem Daimler a Rolls-Royce s využitím modulů palivových článků pocházejících z automobilové výroby ve Friedrichshafenu.
Vídeň začala testovat první vodíkový autobus. V provozu bude na severu města každý den do 12. června. Test je součástí příprav zakázky na desítku vozidel. Vídeň navíc poptá i 72 elektrobusů.
Česká vláda na svém zasedání 27.4.2020 schválila aktualizaci Národního akčního plánu čisté mobility. Je na ní dobře vidět, že jde jen o cár papíru zcela odtržený od reality.
Daimler, resp. značka Mercedes-Benz, oficiálně ohlásila konec vývoje osobních aut poháněných vodíkovými palivovými články. Oficiálním důvodem jsou příliš vysoké náklady.
Norská logistická a dopravní společnost ASKO a Scania slaví zahájení provozu čtyř elektrických nákladních vozidel s vodíkovým pohonem a vodíkové čerpací stanice firmy ASKO v norském Trondheimu.
Ve Spojených státech amerických berou snahu o snížení emisí z výfukových plynů vážně a dlouhodobě investují do budování infrastruktury zajišťující provoz vodíkových elektromobilů.
Vodíková loď Energy Observer je plavidlo budoucnosti, které kombinuje obnovitelné energie a systém produkující vodík z mořské vody bez uhlíkových emisí. Už třetím rokem se plaví kolem zeměkoule.
Do deseti let by mohl vodík v lužickém regionu zásadně snížit energetickou závislost na uhlí. To je jeden z výsledků studie, kterou dnes představili odborníci na konferenci o energetice v německém Schipkau.