První zákazníci testují elektrickou dodávku Volkswagen e-Crafter
Velká elektromobilní ofenzíva Volkswagenu by mohla začít snad už letos. První krůčky už koncern podniká i v oblasti užitkových elektromobilů.
Protože Volkswagen nechce zůstat pozadu za Daimlerem, který už několik plně elektrických dodávek prvním zákazníkům předal, přispěchal s oznámením, že "mezinárodní skupina důležitých zákazníků" si v Hannoveru převzala první kousky elektromobilu Volkswagen e-Crafter.
NEPŘEHLÉDNĚTE Nový Mercedes-Benz Sprinter také v elektřině
Jde prozatím o testovací provoz, který poběží do poloviny letošního roku. Kupodivu jsou specifikace převzatých vozů o něco horší, než původně Volkswagen avizoval.
Namísto 43kWh baterie jsou vybaveny "pouze" 35,8kWh, která umožňuje dojezd asi 160 km. Max. rychlost je omezena 90 km/h a nabíjet lze max. 40 kW CCS.
Naložit lze do nové elektrododávky náklad o max. šířce 1380 mm a výšce 1861 mm. Celková užitečná hmotnost je 1,0 nebo 1,75 tun, dle zvolené verze. Cílem je otestovat tyto nové specifikace a vyzkoušet, jak se bude auto chovat v praktických situacích.
Cílovými zákazníky jsou v současné době městské rozvozové služby, dodavatelé energií a malí obchodníci. Jednoduše všichni ti, kteří denně se svými auty najedou mezi 70 km až 100 km. Někdy se stovkami zastávek každý den.
Takže žádný důvod k oslavě. Proč? Protože tohle předávání význačným zákazníkům k testování už dělají skoro 2 desítky let. A konce to nemá.
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
BMW už testuje elektropekáče 40 let a půlka těch inženýrů už musí bejt pod drnem a druhá půlka v důchodu. Holt fosilizaci dinosaurů nezasatvíš.
http://www.hybrid.cz/bmw-40-let-elektromobilu-ktere-jste-si-nemohli-koupit
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Keci, prdy, beďary.
Myslíte, že je to pře...hm...kopávka klasického fosila, nebo už začali plně využívat možností, které jim dává EV?
www.xpari.cz
Škoda CitigoE iV (10000 km)
Názor : Překopávka jako u E Golfa
https://www.youtube.com/watch?v=4hlXGVuMi5Y
Asi máte pravdu, nepřekročili svůj stín. Ten Golf je prostě zoufalý. A to jej nemusím ani porovnávat s Teslou.
www.xpari.cz
Škoda CitigoE iV (10000 km)
E Golf Mě se na něm nejvíc líbí
-Je nenápadný. Oproti těm co byly vyrobeny čistě jen jako EV
-Spousta ND jde použít s normálního Golfa
Oproti maloseriovce, kde hrozí problém s dostupností a cenou ND
-Má praktickou léty odzkoušenou konstrukci s dobrým ůložným prostorem
https://www.youtube.com/watch?v=uNlIxAOtxs0
https://www.youtube.com/watch?v=Jgvy8NsObPg
Zas tak úplně zoufalý není.
šéfredaktor Hybrid.cz
Souhlas jak rikali na fdrive jednoznacne nejtissi EV na trhu a s vetsi baterii je ok.
Profesionální astronom. Česká astronomická společnost, http://udalosti.astronomy.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
Kdyby ta baterka byla 46 kWh a ne 36 KWh, byl by to dokonce si myslím ultimativní elektromobil pro ČR. Nic praktičtějšího za snesitelnou cenu tu není.
Napřed si přečtěte nějakou recenzi Golfa, ať tady nešíříte nesmysly ;-)
Naopak e-Golf je nejlepší překopávka fosila vůbec. Jedinej kdo to brzdí je sám VW protože tam nedal rovnou větší baterku a v Americe to prodává jenom v 11 CARB státech a na vostaní kašle. Dosavadní produkce 9 000 e-Golfů ročně je výstavní fraška.
Akorát tam vobčas vyskočí hláška, že je čas vyměnit olej v motoru :))))))))))))))))))
Ano tady soudruzi z NDR udělali chybu.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Kde to budou Vyrábět v (Polsku) Stejně jako ostatní dodavky a pick-upy ?
https://www.youtube.com/watch?v=kuMGXIIgwHw
https://www.youtube.com/watch?v=XbkSHM7gJfI
Když jsme byl naposledy v Polsku, tak mě překvapilo kolik elektro vehicles jsem tam potkal .
Když se Německo rozkmotřilo s Tureckem, tak aktuálně v Evropě jednoznačně největší budoucnost nerobotizovaného průmyslu leží v Polsku s tamní možností neomezeně tahat Ukrajince.
To je obrovská pravda, Poláci za rok a půl dali víza 1 milionu Ukrajinců. Česká republika, ovládaná socany a odboráři (ano, byl tam u vesla i ANOBureš, ale ne na vnitru a ministerstvu práce), povolila po 2 letech naléhání Svazu průmyslu, Hospodářské komory a dalších zaměstnavatelských svazů, inzerujících dlouhodobě 144 tisíc volných pozic, naplnit roční kvótu 10.000 osob. Jinými slovy proč lézt s investicemi a fabrikami do Česka, když Poláci mají lidské zdroje lusknutím prstů.
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
A kde jinde nez v Polsku ty ťunťo, tam se jim to vždycky vyplatí a mají je tam rádi :-)))