Podle informací magazínu Electrek.co se Panasonic brzy chystá v Gigatovárně rozjet výrobu kvalitnějších bateriových článků. Nabídnou rychlejší nabíjení i vyšší energetickou hustotu.
Nové informace aktuálně prezentovala Celina Mikolajczak na konferenci Stanford StorageX International Symposium. Dnes působí jako vice prezidentka bateriových technologií v Panasonic Energy of North America, dříve ale dlouhodobě působila právě v Tesle.
V Gigatovárně v Nevadě se vyrábějí bateriové články pro elektromobily Tesla Model 3 a Tesla Model Y. Ty už dnes zvládnou nabíjení až 250 kW, ale pouze po relativně velmi krátkou dobu. Nové články by to mohly změnit a nabíjení zásadně zlepšit.
„long term plan“ vraj 4680, Import Čína > Fremont,
„long term plan“ vraj 4680, Import Čína > Fremont, …
https://twitter.com/carsonight/status/1322419218244005894
Celina Mikolajczak
Po Tesla měla pomoct Uberu s baterkama do
Celina Mikolajczak
Po Tesla měla pomoct Uberu s baterkama do jejich taxi dronů.
2170 po megagigabateryšlusu autovka 4680 hotová mlaskovina
2170 po megagigabateryšlusu autovka 4680 hotová mlaskovina víc ani tuk vod slešny panašulík A co HE3DA ?? mají už s čím si hrát :))
https://youtu.be/g5SQu5jGOHo?t=1689
Pořád ještě vylepšují články 2170? Asi chtějí ze
Pořád ještě vylepšují články 2170? Asi chtějí ze stávajících výrobních linek vytěžit maximum, než přejdou na 4680…nebo ty už si Tesla bude dělat výhradně sama…?
Obrazek s 2170 je jiste jen ilustracni. V textu neni zminka
Obrazek s 2170 je jiste jen ilustracni. V textu neni zminka jaky format to bude. Urcite se s Teslou dohodli co maji vyrabet. Navic ty udaje o vylepseni parametru jsou podobne jake oznamila Tesla u 4680. Tak bych v tom vic hledal prechod na novy format.
Zatím není jasné, o který formát půjde, ale spíše
Zatím není jasné, o který formát půjde, ale spíše sázíme na 2170. Ohledně 4680 to skutečně vypadá, že zatím si je bude vyrábět Tesla sama.
Taky si myslím, ono rozjet výrobní proces na úplně nový
Taky si myslím, ono rozjet výrobní proces na úplně nový formát, navíc Tesla postupně ladí nové technologie suché elektrody atd.. Takže spíš tipuju na nějaké drobné úpravy v chemii, ale nic revolučního, to si podle mě nechá Tesla pro sebe a v žádném případě se nebude dělit s Panasonicem.
To je sice pravda, ale Tesla taky říkala, že hodlá
To je sice pravda, ale Tesla taky říkala, že hodlá vyrábět pouze High-nickel variantu a ostatní budou dodávat dodavatelé. A nový formát mý být využit i pro LFC a Nikl-Mangan baterky.
Do čeho budou High-nickel variantu dávat a čím se liší
Do čeho budou High-nickel variantu dávat a čím se liší od zbytku?
High-nikl má největší energetickou hustotu a měli by ji
High-nikl má největší energetickou hustotu a měli by ji dávat tam, kde je váha baterie velmi důležitá. Takže Semi a Cybertruck.
Roadster 2?
Roadster 2?
Asi
Asi