Jak prodávat velká luxusní nebo i menší sportovní auta v době, kdy je nikdo nechce kupovat? Jednoduše, udělejte z prodejen svých dealerů „zelená království“. Tak to alespoň vidí Audi, které se chystá do třicítky nových prodejen v USA investovat miliardu dolarů. Mají v sobě spojovat témata „úspornosti, sportovního vyžití, luxusu a enviromentální uvědomělosti“. Renomovaná architektonická kancelář Allmann Sattler Wappner z Mnichova navrhla proto showroomy, které efektivně využívají prostor, přirozené osvětlení a celkově snižují náklady o 30-40%, zejména na vytápění a osvětlení. Všechny mají být otevřeny do roku 2010, mimo jiné v Atlantě či Los Angeles. Audi se nicméně nezabývá pouze redesignem svých prodejních míst, připravuje „čisté“ TDI diesely a především elektromobily v čele s Audi E1. Otázka však zní: ublížilo by nějak koncernu Volkswagen, který značku Audi vlastní, kdyby svým dealerům k té miliardě přidal ještě pár desítek milionů na solární panely nebo menší větrné elektrárny a ukázal tak široké veřejnosti jak se doopravdy dají měnit města?
2 Comments on “Audi investuje miliardu do dealerů”
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Solární panely nebo
Solární panely nebo větrníky by určitě neublížily,byla by to fajn ukázka že se tak dají ušetřit nejen peníze.
Myslím, že Volkswagen je
Myslím, že Volkswagen je pomerne stabilný, a investícia do nástrojov na získavanie energie z obnoviteľných zdrojov by mu priniesla mnoho priazne nielen u zákazníkov.