Audi investuje miliardu do dealerů

Jak prodávat velká luxusní nebo i menší sportovní auta v době, kdy je nikdo nechce kupovat? Jednoduše, udělejte z prodejen svých dealerů „zelená království“. Tak to alespoň vidí Audi, které se chystá do třicítky nových prodejen v USA investovat miliardu dolarů. Mají v sobě spojovat témata „úspornosti, sportovního vyžití, luxusu a enviromentální uvědomělosti“. Renomovaná architektonická kancelář Allmann Sattler Wappner z Mnichova navrhla proto showroomy, které efektivně využívají prostor, přirozené osvětlení a celkově snižují náklady o 30-40%, zejména na vytápění a osvětlení. Všechny mají být otevřeny do roku 2010, mimo jiné v Atlantě či Los Angeles. Audi se nicméně nezabývá pouze redesignem svých prodejních míst, připravuje „čisté“ TDI diesely a především elektromobily v čele s Audi E1. Otázka však zní: ublížilo by nějak koncernu Volkswagen, který značku Audi vlastní, kdyby svým dealerům k té miliardě přidal ještě pár desítek milionů na solární panely nebo menší větrné elektrárny a ukázal tak široké veřejnosti jak se doopravdy dají měnit města?

2 Comments on “Audi investuje miliardu do dealerů”

Napsat komentář