Ještě donedávna byl elektromobil Tesla Model S jediným sedmimístným elektromobilem na trhu. Ale i u našeho testu Nissan e-NV200 jste si bezesporu říkali: ‚Proč tohle auto nemá třetí řadu sedadel?‘. Teď už má.
foto: Nissan
Nissan představil sedmimístnou verzi elektrické dodávky Nissan e-NV200 právě před týdnem. Do prodeje půjde během července letošního roku. Půjde o světově první skutečně sedmimístné MPV.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Elektrická dodávka Nissan e-NV200 mění pravidla hry
Elektromobil Nissan e-NV200 v roli taxi je jako tiskárna peněz
Autosalon Ženeva 2015: nová verze elektromobilu Nissan e-NV200
Tesla Model S je totiž sedmimístná pouze „napůl“, když na zadní otočené sedačky v kufru lze posadit pouze děti. Kromě sedmimístné verze elektromobilu Nissan e-NV200 se u tohoto vozu konečně dočkáme také plně vybavené verze Evalia.
Sedmimístná verze začíná v Británii na ceně £19 895 (v přepočtu 751 000 Kč, ovšem zahrnuta je i vládní dotace £5000) pokud si pronajmete baterii, případně za cenu £23 400 (884 000 Kč) pokud si auto koupíte „komplet“.
Auto bylo uvedeno na trh minulý rok a podle Nissanu je poptávka obrovská. Ostatně, i sedmimístná verze je odpovědí na poptávku zákazníků. Vůz využívá stejného typu elektrického pohonu jako nejprodávanější elektromobil na světě, Nissan Leaf.
Ach to je zase len na
Ach to je zase len na smiech.
A kde si tych sedem cestujucich odlozi kabelky? Ci to bude len pre muzov, co vsetko potrebne nosia po vreckach?
Radsej si pockame na Model X. Ten ma Ten ma aj kufor.
Na fotce je tam těch kufrů
Na fotce je tam těch kufrů v kufru celkem dost. V Tesle vám při vyklopení zadních sedaček zbude pouze relativně malý přední kufr a taky je to za třetinu její ceny. Spíš by to chtělo tak alespoň 50kWh akumulátor.
Přesně tak jak píšete,
Přesně tak jak píšete, větší baterka by se hodila. Mezi zadními koly a směrem k zadnímu nárazníku je místa dole v eNV200 dost.
Průběžně dobíjet při stání a čekání se sice dá dost rychle (nabíječka palubní je 6,6 kW nebo se dá použít rychlonabíječka 50 kW), ale to opravdu znamená na taková místa zajíždět a chvíli na nich trávit, když bude denní nájezd v tak vysokém zatížení nad 100 km.
Na to aka je to krabica, je
Na to aka je to krabica, je tam tych kufrov celkom malo.