Městská policie získá elektrické skútry

Společnost zapůjčí městské v . „Jde o další konkrétní příklad spolupráce energetické společnosti s municipalitami v oblasti alternativních pohonů vozidel,“ uvedl Martin Dvořák, vedoucí Marketingu společnosti E.ON a dodal: „pro tyto účely jsme zvolili dva typy vhodné pro podmínky provozu v obou městech.   

Jedná se o ve své třídě provozně nejúspornější model. Maximální rychlost je 45 km/h, což je parametr daný předpisy . Doba nabíjení skútrů je 4 až 6 hodin a na jedno nabití je možno najet podle typu 60 až 100 km.“

Starosta města Český Krumlov Ing. Luboš Jedlička a primátor statutárního města Doc. RNDr. Miroslav Tetter, CSc. převzali klíčky od elektrických skútrů s tím, že jsou potěšeni, že právě jejich města byla vybrána pro testování. Každý počin, který směřuje ke zlepšení , oba dva vítají a těší se na další spolupráci.

Problematice věnuje energetická společnost E.ON velkou pozornost a hledá způsoby, jak přispívat k jeho ochraně. Jednou z možností je zaměření se na vozidel a navrhování výhodných řešení, ať už se jedná o nebo . Společnost E.ON již má v provozu tři a provozuje i historicky první pro v , a to v nákupním centru .

tisková zpráva

7 Comments on “Městská policie získá elektrické skútry”

  1. V Rakúskom Parndorfe má
    V Rakúskom Parndorfe má miestna poriadková služba nákupnného areálu vozítka Segway. Je to neuveriteľne praktické, navyše majú perfektný výhľad ponad vozidlá, keď je potrebné riadiť dopravu. Segway je ale dosť drahý, aj keď o jeho kvalitách nepochybujem.
    Podľa mňa sú tie skútre praktické – policajt z auta toľko nevidí.

    1. 50 km/h by bolo lepšie, ale
      50 km/h by bolo lepšie, ale ani tých 45 nie je moc málo. sú to skútre pre mestskú políciu a nie štátnu a tí majú trošku iné povinnosti. robia obchôdzky len na menšom území. nemajú za úlohu byť niekde bleskurýchle a zasahovať pri prepade banky 🙂 a okrem toho s tým skútrom pôjdu aj po chodníkoch takže sa dostanú kratšou trasou na požadované miesto.

    1. Autor měl pravděpodobně
      Autor měl pravděpodobně na mysli, že skútry jsou homologovány jako vozidlo katetgorie L1E u kterých je maximální povolená rychlost 45 km/h, zdvihový objem 50 cm3 nebo 4kW v příoadě elektrických vozidel.

      Od 1. července 2006 jsou všichni držitelé řidičského oprávnění skupiny B, tedy i ti stávající, přímo ze zákona oprávněni k řízení mopedů a malých motocyklů s nejvyšší povolenou rychlostí max. 45 km/h. Zatímco dříve (od 1. ledna 2001 – 30. června 2006) bylo nutné mít samostatné řidičské oprávnění skupiny AM, nyní již není potřeba, neboť skupina B ho v sobě plně zahrne. Není tudíž nutné, aby řidiči mopedů, kteří jsou držiteli oprávnění skupiny B, byli vedle současně držiteli oprávnění skupiny AM.

      Takže mě to zase tak humorné nepřijde.

Napsat komentář